lekker en gaan jullie nog op vakantie of blijven jullie thuis.quote:
We zijn het huus aan het schilderen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker en gaan jullie nog op vakantie of blijven jullie thuis.
oke is ook leuk, lekker straks alles weer nieuw en fris.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn het huus aan het schilderen.
Mee eens, en stel het zou uit noodzaak moeten gebeuren omdat IaN anders het land niet in komtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi dat slot zeist, wat een mazzel had ze dan, ja ben nooit getrouwd geweest en wil dat ook niet, vind zo een papiertje zegt niks, maar is mijn mening.
eetse FANN
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mee eens, en stel het zou uit noodzaak moeten gebeuren omdat IaN anders het land niet in komtDan moet het wel góed gebeuren vind ik, met enorme jurk, goed feest, puicke taart en een heleboel leuke mensen.
Natuurlijk wat dacht jij danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kom
ik kom
ik behoor toch tot 1 van die leuke mensen
Je moet niks. Ik vind die gaypride ook totaal niet bijdragen aan homo-acceptatie. Vind het zelfs eerder een terugval naar 'gekke nichten die alleen maar halfnaakt op boten op de muziek van Cher dansen'.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
Wat een dom testje zeg... 10 uit 15.
ik moet de gay pride bij vinden dragen aan de acceptatie van homo's. Wat een bullshit.
Wij gaan dat ook doen maar niet nu.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mee eens, en stel het zou uit noodzaak moeten gebeuren omdat IaN anders het land niet in komtDan moet het wel góed gebeuren vind ik, met enorme jurk, goed feest, puicke taart en een heleboel leuke mensen.
Volgens die test ben je minder homo-vriendelijk naarmate je minder punten scoort. Dan vind ik dergelijke vragen wel erg simpel, om dat aan de hand daarvan vast denken te kunnen stellen. Domme homo's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet niks. Ik vind die gaypride ook totaal niet bijdragen aan homo-acceptatie. Vind het zelfs eerder een terugval naar 'gekke nichten die alleen maar halfnaakt op boten op de muziek van Cher dansen'.
Is ook erg simpel gesteld. Door deze vraag en die van dat homo als scheldwoord best moet kunnen, heb ik geen 100% score behaald.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:48 schreef Gert het volgende:
Volgens die test ben je minder homo-vriendelijk naarmate je minder punten scoort. Dan vind ik dergelijke vragen wel erg simpel, om dat aan de hand daarvan vast denken te kunnen stellen. Domme homo's.
En je scoort dus ook minder op de open mind- lijst als je het vervelend vindt dat het andere geslacht je links laat liggen omdat ze denken dan je gay bent. Merkwaardig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook erg simpel gesteld. Door deze vraag en die van dat homo als scheldwoord best moet kunnen, heb ik geen 100% score behaald.
hier ook en lekker donker dus we houden dat wel de hele dagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:41 schreef Gert het volgende:
Morning Heks. Hoe's het weer in Mokum?
Regen hier in Sun City!
Nee het gaat straks opklaren vanuit het westen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier ook en lekker donker dus we houden dat wel de hele dag
We hebben er eentje te pakken!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
Het andere geslacht je links laat liggen? Je hebt die vraag heel vrouwelijk zelf verder ingevuld. Verrekte homo!
Nee dat is de consequentie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
Het andere geslacht je links laat liggen? Je hebt die vraag heel vrouwelijk zelf verder ingevuld. Verrekte homo!
Voor haar gaat 'Leven en laten leven' dan weer niet op?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
oh kutje dekker is net vertrokken met haar bootje genaamd Guppie, nou wil geen medelijde of wat dan ook als ze door piraten wordt verkracht of als ze omslaat of als ze schuurbuik zou oplopen, echt belachelijk 14 jaar en dan de open zee op.
Ik vind haar tof.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
oh kutje dekker is net vertrokken met haar bootje genaamd Guppie, nou wil geen medelijde of wat dan ook als ze door piraten wordt verkracht of als ze omslaat of als ze schuurbuik zou oplopen, echt belachelijk 14 jaar en dan de open zee op.
Goedzo! Bij zo'n belangrijke beslissing hoort een fatsoenlijke viering en hilarische dronken foto's en video'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij gaan dat ook doen maar niet nu.
Ze steakt beuvuh iet maivoald ut, koap eruuuuuf!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor haar gaat 'Leven en laten leven' dan weer niet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |