Je kunt tijdens de zwangerschap een kind al erkennen, dan wordt ook gelijk de achternaam vastgesteld, na de bevalling kan gezamenlijke voogdij worden aangevraagd, die ligt in eerste instantie volledig bij de moeder.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:02 schreef FANN het volgende:
Mwa... als er kindertjes komen is een ''soort van verbintenis'' wel nodig of handig denk ik,
anders mag Pa straks het kindje niet meer zien of al die ellende, of hij fokt 5 kindertjes en
gaat er dan vandoor met ''de buuf''en dat zit je dan met je 5 kindjes
![]()
dus kweetniet... precies, tis wel maar een papiertje, maar een samenwoningscontract
is ook een papiertje dus komt eigenlijk allemaal een beetje op hetzelfde neer.
goed Maquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt tijdens de zwangerschap een kind al erkennen, dan wordt ook gelijk de achternaam vastgesteld, na de bevalling kan gezamenlijke voogdij worden aangevraagd, die ligt in eerste instantie volledig bij de moeder.
Dit is ook nodig als je alleen een samenlevingscontract hebt, en het is bij ieder volgend kind opnieuw nodig (behalve het vaststellen van de achternaam, die wordt automatisch voor alle kinderen van dezelfde ouders gelijk).
Deze stappen zijn alleen niet nodig als je een geregistreerd partnerschap hebt of gehuwd bent.
"Een vorm van een verbintenis" om het automatisch voor beide partners optimaal te doen als er kinderen komen is dus alleen een huwelijk of een geregistreerd partnerschap, een samenlevingscontract doet dus helemaal niets als het gaat om de kinderen die geboren worden uit de relatie.
Echter, zodra die gezamenlijke voogdij er is, hebben beide ouders ook evenveel rechten, ongeacht of er enige andere vorm van een "verbintenis" is.
En stukken duurder, daar kun je mooi je kind van laten studerenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:45 schreef FANN het volgende:
[..]
goed Ma![]()
![]()
nah... ken je net zo goed trouwen dus als je kinderen wilt/neemt/krijgt
ik vin het stiekun wel romantischer![]()
shoot me...
LOL... Je bedoelt deze Moots: Fotoboek van Userquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:53 schreef mootie het volgende:
Cc, herinner je onze PietjePuk nog, van de DGK tijd?
Dat is dus helemaal niet die blauwe, dat heb ik al die tijd gedacht.
Precies ja, ik lijk er niet eens opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:50 schreef Leandra het volgende:
LOL... Je bedoelt deze Moots: Fotoboek van User
Die is oud genoeg om de vader van onze Pietje te zijn
Zegt me echt helemaal niks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:50 schreef Leandra het volgende:
LOL... Je bedoelt deze Moots: Fotoboek van User
Die is oud genoeg om de vader van onze Pietje te zijn
je hoeft toch niet gelijk een heel kasteel af te huren ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En stukken duurder, daar kun je mooi je kind van laten studeren
Had je voorgesneden stokbrood?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:52 schreef FANN het volgende:
je hoeft toch niet gelijk een heel kasteel af te huren ?
gewoon stokbroodje met eisalade maken enzo... voor de viste.. heb ik ook gedaan![]()
mwa goed.. ik ben dan ook al van een eeuw geleden ofsow...
Persoonlijk vind ik de keuze tussen trouwen en een geregistreerd partnerschap ook vrij makkelijk, dat laatste is immers in het leven geroepen voor mensen die niet kunnen trouwen omdat ze van hetzelfde geslacht zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:45 schreef FANN het volgende:
[..]
goed Ma![]()
![]()
nah... ken je net zo goed trouwen dus als je kinderen wilt/neemt/krijgt
ik vin het stiekun wel romantischer![]()
shoot me...
Nah, trouwen hoeft ook niets te kosten, dus als het om de kosten gaat maakt het weinig uit of je een geregistreerd partnerschap of een huwelijk hebt, het kan allebei net zo goedkoop en net zo duur als je wilt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En stukken duurder, daar kun je mooi je kind van laten studeren
Jah... toch... geen geleuter verder HOPPA naar het gemeentehuisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:01 schreef Leandra het volgende:
LOL, das dan wel weer romantisch Fann
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:05 schreef Toverheks het volgende:
je kan ook op maandag morgen trouwen en dan kost het je niets
Juist, of een andere dag, het is per gemeente verschillend....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:05 schreef Toverheks het volgende:
je kan ook op maandag morgen trouwen en dan kost het je niets
mooi dat slot zeist, wat een mazzel had ze dan, ja ben nooit getrouwd geweest en wil dat ook niet, vind zo een papiertje zegt niks, maar is mijn mening.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, of een andere dag, het is per gemeente verschillend....
En als je mazzel hebt is het gemeentehuis net aan het verbouwen en worden de huwelijken daarom in een plaatselijk kasteel gehouden
Mijn zusje had dat, die trouwde op die manier gratis op Slot Zeist, en bij het huwelijk van een vriendin idem, gratis op Kasteel de Schaffelaar
lekker en gaan jullie nog op vakantie of blijven jullie thuis.quote:
We zijn het huus aan het schilderen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker en gaan jullie nog op vakantie of blijven jullie thuis.
oke is ook leuk, lekker straks alles weer nieuw en fris.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
We zijn het huus aan het schilderen.
Mee eens, en stel het zou uit noodzaak moeten gebeuren omdat IaN anders het land niet in komtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi dat slot zeist, wat een mazzel had ze dan, ja ben nooit getrouwd geweest en wil dat ook niet, vind zo een papiertje zegt niks, maar is mijn mening.
eetse FANN
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mee eens, en stel het zou uit noodzaak moeten gebeuren omdat IaN anders het land niet in komtDan moet het wel góed gebeuren vind ik, met enorme jurk, goed feest, puicke taart en een heleboel leuke mensen.
Natuurlijk wat dacht jij danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kom
ik kom
ik behoor toch tot 1 van die leuke mensen
Je moet niks. Ik vind die gaypride ook totaal niet bijdragen aan homo-acceptatie. Vind het zelfs eerder een terugval naar 'gekke nichten die alleen maar halfnaakt op boten op de muziek van Cher dansen'.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:39 schreef Gert het volgende:
Wat een dom testje zeg... 10 uit 15.
ik moet de gay pride bij vinden dragen aan de acceptatie van homo's. Wat een bullshit.
Wij gaan dat ook doen maar niet nu.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mee eens, en stel het zou uit noodzaak moeten gebeuren omdat IaN anders het land niet in komtDan moet het wel góed gebeuren vind ik, met enorme jurk, goed feest, puicke taart en een heleboel leuke mensen.
Volgens die test ben je minder homo-vriendelijk naarmate je minder punten scoort. Dan vind ik dergelijke vragen wel erg simpel, om dat aan de hand daarvan vast denken te kunnen stellen. Domme homo's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet niks. Ik vind die gaypride ook totaal niet bijdragen aan homo-acceptatie. Vind het zelfs eerder een terugval naar 'gekke nichten die alleen maar halfnaakt op boten op de muziek van Cher dansen'.
Is ook erg simpel gesteld. Door deze vraag en die van dat homo als scheldwoord best moet kunnen, heb ik geen 100% score behaald.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:48 schreef Gert het volgende:
Volgens die test ben je minder homo-vriendelijk naarmate je minder punten scoort. Dan vind ik dergelijke vragen wel erg simpel, om dat aan de hand daarvan vast denken te kunnen stellen. Domme homo's.
En je scoort dus ook minder op de open mind- lijst als je het vervelend vindt dat het andere geslacht je links laat liggen omdat ze denken dan je gay bent. Merkwaardig.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook erg simpel gesteld. Door deze vraag en die van dat homo als scheldwoord best moet kunnen, heb ik geen 100% score behaald.
hier ook en lekker donker dus we houden dat wel de hele dagquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:41 schreef Gert het volgende:
Morning Heks. Hoe's het weer in Mokum?
Regen hier in Sun City!
Nee het gaat straks opklaren vanuit het westen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hier ook en lekker donker dus we houden dat wel de hele dag
We hebben er eentje te pakken!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
Het andere geslacht je links laat liggen? Je hebt die vraag heel vrouwelijk zelf verder ingevuld. Verrekte homo!
Nee dat is de consequentie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
Het andere geslacht je links laat liggen? Je hebt die vraag heel vrouwelijk zelf verder ingevuld. Verrekte homo!
Voor haar gaat 'Leven en laten leven' dan weer niet op?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
oh kutje dekker is net vertrokken met haar bootje genaamd Guppie, nou wil geen medelijde of wat dan ook als ze door piraten wordt verkracht of als ze omslaat of als ze schuurbuik zou oplopen, echt belachelijk 14 jaar en dan de open zee op.
Ik vind haar tof.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Toverheks het volgende:
oh kutje dekker is net vertrokken met haar bootje genaamd Guppie, nou wil geen medelijde of wat dan ook als ze door piraten wordt verkracht of als ze omslaat of als ze schuurbuik zou oplopen, echt belachelijk 14 jaar en dan de open zee op.
Goedzo! Bij zo'n belangrijke beslissing hoort een fatsoenlijke viering en hilarische dronken foto's en video'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij gaan dat ook doen maar niet nu.
Ze steakt beuvuh iet maivoald ut, koap eruuuuuf!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor haar gaat 'Leven en laten leven' dan weer niet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |