ik ben nog aan het luisteren hij duurdt ook lekker langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt by far de beste plaat van de 80s hè?
quote:
Hihi... Remlof heeft ook puntjesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb niet gezegd dat ik naar bed ging volgens mij!
Ik wil ook iemand die mijn kunst als inspiratiebron gebruikt!
OK... eerst even aan het puntje "mijn kunst" werken, fair enough.
Wie?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:08 schreef hondjes het volgende:
Zal Coos al veilig geland zijn.![]()
Ben benieuwd wat hij uitgevreten heeft, met zijn Spaanse vrienden.
En ik weet andere dingen. Match!quote:
Ik las noekquote:
Is zo....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen, Remlof is almachtig
Hier over 7 uurquote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:26 schreef hondjes het volgende:
Dan ga ik maar weer naar bed.
Over drie uur gaat de wekker.
Noek komt best vaak even langs, zelfs op vakantie, en leest / scrollt af en toe mee!quote:
Ik krijg een virus meldingquote:
Deutsche Gründlichkeit! Sauber und Rein!quote:
Raus mit dir! Morgen wieder arbeiten!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Deutsche Gründlichkeit! Sauber und Rein!
Deze moet doorkomen, ist Deutsch!
Tschüss!
huh meen je niet ben je de hele nacht opgeweest??? ik heb heerlijk geslapen.quote:
Iedereen hield me wakker en zulks, en nu ben ik nog steeds wakkerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh meen je niet ben je de hele nacht opgeweest??? ik heb heerlijk geslapen.
o ja hoelaat begon dat 1 uur , en Mootie ga nog ff proberen te slapen anders ben je vanmiddag zo moe.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:11 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen![]()
Wat een prachtige dag weer. Vandaag vroeg begonnen want we willen nog wel even tijd over hebben voor het debat van vanmiddag .
nee hoor, gewoon aan het rechterarmpjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:36 schreef Jian het volgende:
Je hoort ze toch aan hun linkerachterpoot op te tillen?![]()
[ link | afbeelding ]
Jonguh, ik ga lekken hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Moots slaap je al? NU AL? Mietje![]()
![]()
GoeiemorgenEn Oehoeh ben echt benieuwd Fann!
Nee ... die herinner ik me niet. Hier? Tijdens DGK?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:53 schreef mootie het volgende:
Cc, herinner je onze PietjePuk nog, van de DGK tijd?
Dat is dus helemaal niet die blauwe, dat heb ik al die tijd gedacht.
Uiteraard, jij zou de knopjes wel begrijpen....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze sterven nog liever dan dat ze mij rechten geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |