quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Helemaal niet, je houdt van elkaar, echte zuivere,passionele liefde en alles wat daarbij hoort, dat is de romantiek die je nodig hebt, geen boekje waarin staat dat je ooit op een dag ja hebt gezegd ....
Behalve dan, wanneer een huwelijk voor jou echt iets is tussen jou je partner en de God waarin je gelooft.
Ik snap m, maar ook dat laatste heeft volgens mij meer te maken met redelijkheid en billijkheid van beide ouders dan met een boterbriefjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jajajajajajajaja weet ik ... boekkie ben ik trouwens kwijt![]()
we hadden het er toch over als er kindjes kwamen enzo... dat er dan ''iets'' op papier moet
staan...
anders sta je daar als Papamag je kindje niet meer zien enzo,,, dat soort dingen
Die redelijkheid en billijkheid van beide ouders zijn vaak ver te zoeken bij het opdoeken van eenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap m, maar ook dat laatste heeft volgens mij meer te maken met redelijkheid en billijkheid van beide ouders dan met een boterbriefje
Dan mag je op ons huwelijk komen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei al dat je het misschien gek zou vinden, maar dat ik dat met je eens ben
Ik geloof niet in godquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mag je op ons huwelijk komen!
Een huwelijk is niet compleet zonder een Fannquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geloof niet in goddus ik mag niet komen ?
Als dat betekent dat je een kind gaat gebruiken om je eigen gram te halen, deug je niet en daar helpt geen boterbriefje tegen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die redelijkheid en billijkheid van beide ouders zijn vaak ver te zoeken bij het opdoeken van een
relatie
Jian heeft toch ook niet gezegd dat ie gelooft? Dat is toch niet verplicht?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ja je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat betekent dat je een kind gaat gebruiken om je eigen gram te halen, deug je niet en daar helpt geen boterbriefje tegen!
owkeequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jian heeft toch ook niet gezegd dat ie gelooft? Dat is toch niet verplicht?
Ik geloof ook niet in een God, zoals D_K daar in gelooft, denk ik. Maar het ons bekende huwelijk heeft in mijn optiek wel alleen echt betekenis als die God daarin betrokken isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus die van mij is ongeldigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in een God, zoals D_K daar in gelooft, denk ik. Maar het ons bekende huwelijk heeft in mijn optiek wel alleen echt betekenis als die God daarin betrokken is
Niks niet, echt nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ja je hebt helemaal gelijk![]()
WAT WIL JE NOU HOREN !!!!![]()
godsamme
Ik geloof, maar niet in een God zoals jij denkt dat ik geloof, maar dat hindert niet! Voor de rest volg ik het wel!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet in een God, zoals D_K daar in gelooft, denk ik. Maar het ons bekende huwelijk heeft in mijn optiek wel alleen echt betekenis als die God daarin betrokken is
Zag je de slag om de arm bij mij in "denk ik"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof, maar niet in een God zoals jij denkt dat ik geloof, maar dat hindert niet! Voor de rest volg ik het wel!
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellus, ik ben altijd één en al begrip, en zo niet dan veins ik het voor een wilde nacht
ECHT NIET!1!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die had ik doorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Zag je de slag om de arm bij mij in "denk ik"
Met regelmaat, hangt ook een beetje van het blondheidsgehalte afquote:
mwa geen slechte score danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar alleen bij emotionele puinhoopjes, zo ongeveer bij twee op de drie dus
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef FANN het volgende:
ik gaat effe de laatste hand legge aan het schilderijtje dan kan ik tenminste een soseetje nemen...
heb ik wel verdiend dan
Dat triggerd me trouwens wel, ik wil nog wel eens horen hoe dat zitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof, maar niet in een God zoals jij denkt dat ik geloof
Trusten dan vast...ik denk dat ik weg ben als jij terug komtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa geen slechte score dan![]()
ben effe weg...
Dat gaat wel even duren!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat triggerd me trouwens wel, ik wil nog wel eens horen hoe dat zit
Dat verwachtte ik wel, vandaar "nog wel eens", maar ik verwacht zomaar dat ik wat van die opvattingen deelquote:
Ja, haal haar eens over dat ze naar de meet komt dan?quote:
Hihi, je zei jullie komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:54 schreef Laysa het volgende:
En heks komt alleen als wij ook komen....haar eigen woorden hoor
Daarom had ze ook mee moeten doen aan de MSN orgie vanavondquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:54 schreef Laysa het volgende:
En heks komt alleen als wij ook komen....haar eigen woorden hoor
Huh, had je een nare droomquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:54 schreef Laysa het volgende:
Jullie lopen te fucken met onze minds...Kutgassies
Tagje hebben?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:57 schreef Laysa het volgende:
en jullie weten ....ik heb heksie op msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |