Het zijn dan ook acteurs...logisch dat je ze niet kent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef Arth_NL het volgende:
Ik woon in Silvolde en heb die mensen nooit gezien. Ik heb toch wat gemist.
woon in ulft, die kerel komt wel eens in de kroeg hier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef Arth_NL het volgende:
Ik woon in Silvolde en heb die mensen nooit gezien. Ik heb toch wat gemist.
quote:7 september: start nieuw seizoen Rijdende Rechter!
In de eerste aflevering, Geen blad voor de mond, buigt Meester Visser zich over de regelgeving in een zorginstelling. Ernst Sieswerda voelt zich totaal niet serieus genomen door de directeur van zijn woonvoorziening, Thom de Jager. Ernst heeft een spierziekte, hij zit in een rolstoel en is volledig afhankelijk van de zorg. Toen zijn keuken werd vernieuwd escaleerde de problemen. Het nieuwe aanrecht voldoet volstrekt niet aan de wensen van Ernst. De keuken is niet aangepast aan zijn handicap. Thom de Jager vindt dat Ernst zeurt en zegt dat hij daar geen recht op heeft. Met zijn handicap is hij verplicht om gebruik te maken van de centrale keuken. Anders moet hij maar zelfstandig gaan wonen. Kortom: vertrekken.
Is een echte rechter.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:31 schreef Charles.Darwin het volgende:
Wat een tokkieprogramma dit. Die "rechter" lacht zich rot iedere week
Maareh, is het nep? Of is de "rechter" een mediator?
Inderdaad. Meester Visser.quote:
Die aflevering met die vishengel had zo in de Jerry Springer show kunnen zittenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Het is nog net geen Jerry Springer de laatste seizoenen.
Nee, dat van die beklaagden van net wel zeker ^_^quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat haar van die presentatrice kan echt niet![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Nee, dat van die beklaagden van net wel zeker ^_^
Dat wordt ook de eerste nieuwe aflevering toch?quote:Op zondag 5 september 2010 06:30 schreef Telates het volgende:
De preview voor dinsdag belooft ook weer veel goeds. Een zeurderige vent met zelfmedelijden in een rolstoel tegen een arrogante directeur van een zorginstelling. Dat moet wel pret worden.
Hoe laat begint het tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond dus een nieuwe aflevering.
http://www.meemetmanuel.n(...)f&maand=02&jaar=2005quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:38 schreef NoCigar het volgende:
Kan iemand dat fragment vinden uit een ander programma waarin Juf Elske door een ventje aan de telefoon live wordt uitgescholden?
Ja, die had ook gevonden :-).quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef EvanStone het volgende:
[..]
http://www.meemetmanuel.n(...)f&maand=02&jaar=2005
Fragment doet het niet..
Inderdaad, dit kan een interessante zaak worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
En dan die beelden ook. Die eierkoker heeft helemaal niets met die keuken te maken. Keuken is wel lelijk, MAAR hij kan er wel met zijn rolstoel onder.
Ik zat er stiekem ook op te wachten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Cee het volgende:
....En dan rijdt hij naar de computer en zien we Fok! open staan.
(het had gekund)
Ik moest er ook aan denkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Cee het volgende:
(het had gekund)
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zou het een Fok!ker zijn?
Ik denk dat het tong80 is.
Ik zat er ook aan te denken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Cee het volgende:
(het had gekund)
Nah, dit zou dan een zure troll zijn, geen tong.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Scheelt al een hoop ja. Mooie stootrand en klaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
Oooww die keuken is nog lang niet af! Die rare palen gaan weg.
Hij vindt de keuken niet mooi en niet handig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef newyorknewyork het volgende:
Ik volg het maar half, iemand een korte uitleg wat nou het probleem is ?
De keuken is niet gebruiksvriendelijk en 'mooi' voor meneer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef newyorknewyork het volgende:
Ik volg het maar half, iemand een korte uitleg wat nou het probleem is ?
Dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En het punt van de directeur is dat hij sowieso geen recht op een keuken. Het is een gunst.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef EvanStone het volgende:
[..]
De keuken is niet gebruiksvriendelijk en 'mooi' voor meneer.
Omdat hij heeeeeeel zielig is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
Hoe kan hij eigenlijk klagen, als de keuken nog helemaal niet af is?
Die directeur is gewoon een prutser.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
En het punt van de directeur is dat hij sowieso geen recht op een keuken. Het is een gunst.
Zeer onprofessioneel. Geen affiniteit met de zorg.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik begrijp nooit de motieven van een directeur. Waarom wil je dit op TV uit gaan vechten? Dit is toch altijd slechte reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |