Ja, die had ook gevonden :-).quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:40 schreef EvanStone het volgende:
[..]
http://www.meemetmanuel.n(...)f&maand=02&jaar=2005
Fragment doet het niet..
Inderdaad, dit kan een interessante zaak worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
En dan die beelden ook. Die eierkoker heeft helemaal niets met die keuken te maken. Keuken is wel lelijk, MAAR hij kan er wel met zijn rolstoel onder.
Ik zat er stiekem ook op te wachten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Cee het volgende:
....En dan rijdt hij naar de computer en zien we Fok! open staan.
(het had gekund)
Ik moest er ook aan denkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Cee het volgende:
(het had gekund)
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zou het een Fok!ker zijn?
Ik denk dat het tong80 is.
Ik zat er ook aan te denken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Cee het volgende:
(het had gekund)
Nah, dit zou dan een zure troll zijn, geen tong.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zou het een Fok!ker zijn?
Ik denk dat het tong80 is.
Scheelt al een hoop ja. Mooie stootrand en klaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
Oooww die keuken is nog lang niet af! Die rare palen gaan weg.
Hij vindt de keuken niet mooi en niet handig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef newyorknewyork het volgende:
Ik volg het maar half, iemand een korte uitleg wat nou het probleem is ?
De keuken is niet gebruiksvriendelijk en 'mooi' voor meneer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef newyorknewyork het volgende:
Ik volg het maar half, iemand een korte uitleg wat nou het probleem is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |