Ik moest er ook aan denkenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Cee het volgende:
....En dan rijdt hij naar de computer en zien we Fok! open staan.
(het had gekund)
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zou het een Fok!ker zijn?
Ik denk dat het tong80 is.
Ik zat er ook aan te denken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Cee het volgende:
....En dan rijdt hij naar de computer en zien we Fok! open staan.
(het had gekund)
Nah, dit zou dan een zure troll zijn, geen tong.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Scheelt al een hoop ja. Mooie stootrand en klaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
Oooww die keuken is nog lang niet af! Die rare palen gaan weg.
Hij vindt de keuken niet mooi en niet handig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef newyorknewyork het volgende:
Ik volg het maar half, iemand een korte uitleg wat nou het probleem is ?
De keuken is niet gebruiksvriendelijk en 'mooi' voor meneer.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:48 schreef newyorknewyork het volgende:
Ik volg het maar half, iemand een korte uitleg wat nou het probleem is ?
Dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En het punt van de directeur is dat hij sowieso geen recht op een keuken. Het is een gunst.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef EvanStone het volgende:
[..]
De keuken is niet gebruiksvriendelijk en 'mooi' voor meneer.
Omdat hij heeeeeeel zielig is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
Hoe kan hij eigenlijk klagen, als de keuken nog helemaal niet af is?
Die directeur is gewoon een prutser.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
En het punt van de directeur is dat hij sowieso geen recht op een keuken. Het is een gunst.
Zeer onprofessioneel. Geen affiniteit met de zorg.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik begrijp nooit de motieven van een directeur. Waarom wil je dit op TV uit gaan vechten? Dit is toch altijd slechte reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |