Jij bent een smiliestalent.quote:
Neeequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
Pat, heb je al nieuwe filmpjes gemaakt?
Waarvoor dank, maar ben nog steeds boosquote:
Jaloers, omdat ik beter in de markt lig dan jij Bella? Beter een vleesspies dan een bakvisje!quote:
Jij bent een shocking disturbing talentje.quote:
Ik ben transseksueel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jaloers, omdat ik beter in de markt lig dan jij Bella? Beter een vleesspies dan een bakvisje!
Wieso?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent een shocking disturbing talentje.
Die PM-list.quote:
Je bent nog in aanbouw? Je kan er nog een lul aan laten hangen of een gaatje in laten deuken?quote:
Daar is half fok goed inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen is wel ergens een talent in toch? Al is het in niks kunnen
Wat zeg je nou lig jij op de marktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jaloers, omdat ik beter in de markt lig dan jij Bella? Beter een vleesspies dan een bakvisje!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
Wat zeg je nou lig jij op de markt
In de viskraam dan toch zeker.
Ik ben de marktkoopman! Ik verkoop citroenen als limoenen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
Wat zeg je nou lig jij op de markt
In de viskraam dan toch zeker.
Das best vulvakmanschap van die slager! Die is goed met kotesletjes!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben de marktkoopman! Ik verkoop citroenen als limoenen!
Echt niet allemaal,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die wel eens had gezien
Dat is mijn talent!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
je lult je der niet meer uit, je bent gewoon een viswijf in disguise
Of Benny boeit het geen flikker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Of benny ziet het niet
of benny geniet er van
of benny laat mij een keer mn gang gaan..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Of benny ziet het niet
of benny geniet er van
Dit dus....quote:
Toen Kally nog een slurfje had!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen Kally nog een slurfje had!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Of benny ziet het niet
of benny geniet er van
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
En weer wegtot straks misschien
ik ga even gamen
quote:
ik ga even gamen
ik ga even gamen
Wat een kut ''sport'' is dat toch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Zeroku het volgende:
http://sport.fok.nl/speci(...)x-van-hongarije.html
Nouhouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kut ''sport'' is dat toch.
Lekker slapenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga even slapen, morgen van alles doen..
Dikke kus
Slaap lekker Kittykatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Dikke kus
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Zeroku het volgende:
http://sport.fok.nl/speci(...)x-van-hongarije.html
Ik snap niet eens waarom het een sport wordt genoemdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kut ''sport'' is dat toch.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
1000 euro winst maken op eten en drank is nog best lastig
heb maar ee plein gemaakt met volledig winkeltjes, stoeltjes, vuilnisbakken, aangekleed met plantjes enzo
omzet stijgt daar weer goed door
Nog 100 euro winst dan is het binnen
Neen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Er komt een moskee op Ground Zero. Ben ik de enige die een beetje moet kotsen van dit nieuws?
quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Er komt een moskee op Ground Zero. Ben ik de enige die een beetje moet kotsen van dit nieuws?
Ja, het zal mensen bij elkaar brengen.quote:
Ik mag toch hopen dat dit een zeer misselijke grap isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
ciaoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Dikke kus
WAT PRAAT JE HAAT!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het zal mensen bij elkaar brengen.Er moet daar heul geen moskee of kerk komen, gewoon een mooi monument.
Dan nog eerder een kerk dan een moskeequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het zal mensen bij elkaar brengen.Er moet daar heul geen moskee of kerk komen, gewoon een mooi monument.
Is het al zeker dan? Ik weet wel dat er al een tijdje over gepraat wordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is het zo goed als rond jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is het al zeker dan? Ik weet wel dat er al een tijdje over gepraat word
Er staat al een kerk tegenover. En kerken heb ik ook niets mee. Maar ik las het net op teletext ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan nog eerder een kerk dan een moskee
Maar dit is wel een beetje vreemd
Omdat het symbolische grond is?quote:
Meen je dat serieus? Moslim extremisten hebben 3000 mensen gedood, laten we een moskee bouwen? Gewoon om die mensen nog een dolk in de rug te steken.quote:
Misschien. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een "mooi gebaar" ofzoquote:
Nou ja, misschien... Ik vind voor alletwee de kanten wel wat te zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Moslim extremisten hebben 3000 mensen gedood, laten we een moskee bouwen? Gewoon om die mensen nog een dolk in de rug te steken.
Dat ook, maar dat is voor mij niet echt een 'grote' reden. De rest van de moslims kan daar weinig aan doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Moslim extremisten hebben 3000 mensen gedood, laten we een moskee bouwen? Gewoon om die mensen nog een dolk in de rug te steken.
Mwa, nee. Die aanval was het begin van wereldwijde moslim-haat, dat kun je niet zo rechttrekken vind ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een "mooi gebaar" ofzo
Omdat moslim extremisten op die plek zo'n 3000 mensen de dood ingegjaagd hebben misschienquote:
Vergeven siert de mens beter dan wrok koesteren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een "mooi gebaar" ofzo
Nee maar denk je dat dat uitmaakt voor al die mensen die iemand verloren hebben? Het is gewoon ziek om zoiets te doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is voor mij niet echt een 'grote' reden. De rest van de moslims kan daar weinig aan doen.
[..]
Mwa, nee. Die aanval was het begin van wereldwijde moslim-haat, dat kun je niet zo rechttrekken vind ik.
Vast niet. Wat nabestaanden zullen het ook niet tof vinden. Maar het zijn mensen geweest die het geloof als excuus gebruikten die dat gedaan hebben, niet moslims. Net zoals er achterlijke mensen zijn die uit naam van God oorlog voeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, niet rechttrekken ofzo, maar meer een teken dat je laat zien dat je niet de Amerikaanse moslims verantwoordelijk houdt voor die dadenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
Mwa, nee. Die aanval was het begin van wereldwijde moslim-haat, dat kun je niet zo rechttrekken vind ik.
Ohw, ik bedeolde meer vanwege dit...:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er staat al een kerk tegenover. En kerken heb ik ook niets mee. Maar ik las het net op teletext ja.
Maar idd zou ook mijn voorkeur naar een momnument oid gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat moslim extremisten op die plek zo'n 3000 mensen de dood ingegjaagd hebben misschien
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vergeven siert de mens beter dan wrok koesteren.
Het had de moslimwereld gesiert als ze juist actie hadden genomen TEGEN dit geweld en er namens de moslimwereld een mionument voor de nabestaanden en TEGEN de extremisten hadden geplaatst ipv zoiets.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is voor mij niet echt een 'grote' reden. De rest van de moslims kan daar weinig aan doen.
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Volgend jaar komt er een suzuki swift standbeeld. in plaats van de naald in Apeldoorn.
Waarschijnlijk dezelfde mensen die je in Nederland vindt, die zeggen dat Jodenkoeken zo niet meer genoemd mogen worden, en Negerzoenen ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
Het had de moslimwereld gesiert als ze juist actie hadden genomen TEGEN dit geweld en er namens de moslimwereld een mionument voor de nabestaanden en TEGEN de extremisten hadden geplaatst ipv zoiets.
Waarbij de kanttekening of dit een initiatuef is van moslims of van mensen die VINDEN dat msolims dit moeten hebben.
Vergeven, maar niet vergeten. dit is puur verkeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vergeven siert de mens beter dan wrok koesteren.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Volgend jaar komt er een suzuki swift standbeeld. in plaats van de naald in Apeldoorn.
Misschien komt dat er wel (bij) ofzo... Ik denk echt niet dat New York over één nacht ijs is gegaan hoor...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
Het had de moslimwereld gesiert als ze juist actie hadden genomen TEGEN dit geweld en er namens de moslimwereld een mionument voor de nabestaanden en TEGEN de extremisten hadden geplaatst ipv zoiets.
Waarbij de kanttekening of dit een initiatuef is van moslims of van mensen die VINDEN dat msolims dit moeten hebben.
Oké, je neemt het de moslims niet kwalijk. Moet je daarom meteen een fokking moskee bouwen? Gaat dat niet wat ver? Voor een Christelijk land?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het toont aan dat je volwassen genoeg bent om in te zien dat je nooit een hele groep iets moet weerhouden of ergens toe moet dwingen omdat enkele individuen het verpest hebben.
Idd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het toont aan dat je volwassen genoeg bent om in te zien dat je nooit een hele groep iets moet weerhouden of ergens toe moet dwingen omdat enkele individuen het verpest hebben.
Net alsof het meteen vergeten isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
Vergeven, maar niet vergeten. dit is puur verkeerd
Klopt, ik deel je mening ook dat het niet hoortquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar denk je dat dat uitmaakt voor al die mensen die iemand verloren hebben? Het is gewoon ziek om zoiets te doen.
Mja, ik snap je puntquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet rechttrekken ofzo, maar meer een teken dat je laat zien dat je niet de Amerikaanse moslims verantwoordelijk houdt voor die daden
ofzo
Moet er een moskee komen om dat te laten zien? Ikzelf denk dat de moslims echt wel weten wie wel en wie niet verantwoordelijk zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb het geloof ik al eens gemeld hier. laatst vertelde ik een jardaanse vriend van me over dat geval in e.o.a ziekenhuis waar schilderijen van varkens zijn weggehaald omdat "iemand" had geklaagd dat moslims daar wel eens last van zouden kunnen hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde mensen die je in Nederland vindt, die zeggen dat Jodenkoeken zo niet meer genoemd mogen worden, en Negerzoenen ook niet.
Ik vind niet dat je zomaar kan stellen "dat iets niet hoort" of dat iets "verkeerd is". Nogmaals, ik denk echt wel dat er goed over nagedacht is of dit slim is of nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, ik deel je mening ook dat het niet hoort.
[..]
Mja, ik snap je punt. Maar dan nog zou ik niet voor een moskee kiezen, maar een monument of helemaal niets.
Maar goed, nu zijn wij toch ook aan het denken voor de New Yorkers en de nabestaanden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik al eens gemeld hier. laatst vertelde ik een jardaanse vriend van me over dat geval in e.o.a ziekenhuis waar schilderijen van varkens zijn weggehaald omdat "iemand" had geklaagd dat moslims daar wel eens last van zouden kunnen hebben.
Hij was gekwetst door het feit dat iemand weer voor zijn cultuut dacht. Zijn woorden.
Wij eten geen varkensvlees,, enen varken is een onrein dier voor ons, maar daar houdt het ook allemaal mee op. het is gewoon een dier punt.
Een willekeurig gebouw is iets anders dan een moskee. De moskee is van de islam, hetzelfde geloof dat deze extremisten heeft voortgebracht, daarmee toon je in mijn ogen geen respect naar de overledenen en nabestaanden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zomaar kan stellen "dat iets niet hoort" of dat iets "verkeerd is". Nogmaals, ik denk echt wel dat er goed over nagedacht is of dit slim is of niet![]()
En het zou misschien niet mijn eerste keus zijn, een monument ofzo zou ik mooier vinden. Maar ik zou ook niks uitsluiten als je toch besluit dat je er een gebouw neerzet
probleem is dat er teveel van die geitensokken zijn die denken dat ze het voor moslims op moeten nemen. zij zijn degene die er continu voor zorgen dat er meer haat komt door overal een punt van te maken zoals boven al vermeldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zomaar kan stellen "dat iets niet hoort" of dat iets "verkeerd is". Nogmaals, ik denk echt wel dat er goed over nagedacht is of dit slim is of niet![]()
En het zou misschien niet mijn eerste keus zijn, een monument ofzo zou ik mooier vinden. Maar ik zou ook niks uitsluiten als je toch besluit dat je er een gebouw neerzet
Volgens wat ik begrepen heb ging het om de verplaatsing van een moskee, omdat de oude niet meer voldeed. Wie onschuldigen wil straffen omwille de daad van een ander is in wezen niet veel anders dan degene die hij/zij veroordeelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, je neemt het de moslims niet kwalijk. Moet je daarom meteen een fokking moskee bouwen? Gaat dat niet wat ver? Voor een Christelijk land?
Wat is je punt? We zijn aan het discussieren, we staan in geen contact met New York en we hebben er geen invloed op dus dit is een gewone discussie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, nu zijn wij toch ook aan het denken voor de New Yorkers en de nabestaanden?
duhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, nu zijn wij toch ook aan het denken voor de New Yorkers en de nabestaanden?
Onschuldigen straffen? Wie? Dus als ze die moskee niet bouwen straffen ze daar moslims mee? Wtf? Als die mensen niet zouden zijn vermoord had dit nog eens niet plaats hoeven te vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens wat ik begrepen heb ging het om de verplaatsing van een moskee, omdat de oude niet meer voldeed. Wie onschuldigen wil straffen omwille de daad van een ander is in wezen niet veel anders dan degene die hij/zij veroordeelt.
Ik vind het voorbeeld van CRV apart. Dat die man het niet fijn vind dat er voor zijn cultuur gedacht wordt snap ik. Maar nu zijn wij ook aan het gissen naar wat de nabestaanden etc. vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat is je punt? We zijn aan het discussieren, we staan in geen contact met New York en we hebben er geen invloed op dus dit is een gewone discussie.
Nee, maar die mensen die in New York naar een moskee willen hebben niet die mensen vermoord...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Onschuldigen straffen? Wie? Dus als ze die moskee niet bouwen straffen ze daar moslims mee? Wtf? Als die mensen niet zouden zijn vermoord had dit nog eens niet plaats hoeven te vinden.
Vind je dit niet een beetje obvious? Wat de nabestaanden denken? Niet allemaal maar het gross? Of ben je nu de advocaat van de duivel aan het spelen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het voorbeeld van CRV apart. Dat die man het niet fijn vind dat er voor zijn cultuur gedacht wordt snap ik. Maar nu zijn wij ook aan het gissen naar wat de nabestaanden etc. vinden.
zeg je zit toch niet te citeren uit e.o.a sprookjesboek hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens wat ik begrepen heb ging het om de verplaatsing van een moskee, omdat de oude niet meer voldeed. Wie onschuldigen wil straffen omwille de daad van een ander is in wezen niet veel anders dan degene die hij/zij veroordeelt.
Er zijn al moskees in New York, waarom perse nog ee op Ground Zero?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar die mensen die in New York naar een moskee willen hebben niet die mensen vermoord...
Wat valt er te roepen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
zeg je zit toch niet te citeren uit e.o.a sprookjesboek he
Anders roep ik iBanny even
Nee, ik geef mijn mening. Ik vind het niet meteen "om te kotsen". En het is al langer bekend dat de mogelijkheid bestaat dat daar een moskee komt. Als er echt heel veel tegenstand zou zijn zou dat wel bekend zijn dan denk ik...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vind je dit niet een beetje obvious? Wat de nabestaanden denken? Niet allemaal maar het gross? Of ben je nu de advocaat van de duivel aan het spelen?
Nee wij geven een mening, wij zeggen de NY.ers niet wat te doen. Buiten dat heeft het behoorlijk wat ophef veroorzaakt in NY dus blijkbaar zijn daar dezelfde gevoelensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het voorbeeld van CRV apart. Dat die man het niet fijn vind dat er voor zijn cultuur gedacht wordt snap ik. Maar nu zijn wij ook aan het gissen naar wat de nabestaanden etc. vinden.
Ja maar IK WIL GEEN CITATEN UIT SPROOKJESBOEKEN JAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat valt er te roepen?
Is gewoon een gezonden discussie
Als ze die moskee niet bouwen dan straffen ze de moslims die hun plichten als moslims in hun gebedshuis willen vervullen ermee ja. En zo bijzonder is dat niet dat het nabij ground zero komt te liggen. Er zijn vele moslims werkzaam in het economisch district en dan kan de moskee niet 40 kilometer verderop zitten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Onschuldigen straffen? Wie? Dus als ze die moskee niet bouwen straffen ze daar moslims mee? Wtf? Als die mensen niet zouden zijn vermoord had dit nog eens niet plaats hoeven te vinden.
"Maar oma, wat heb je grote tanden!".quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar IK WIL GEEN CITATEN UIT SPROOKJESBOEKEN JA
Goed, maar als ik mijn mening geef dan wordt gesteld dat de nabestaanden het er vast niet mee eens zijn... Dat vind ik toch een beetje "voor iemand anders denken"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
Nee wij geven een mening, wij zeggen de NY.ers niet wat te doen. Buiten dat heeft het behoorlijk wat ophef veroorzaakt in NY dus blijkbaar zijn daar dezelfde gevoelens
'maar grootmoeder... wat heeft u grote tanden'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar IK WIL GEEN CITATEN UIT SPROOKJESBOEKEN JA
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Maar oma, wat heb je grote tanden!".
Spuit 11quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
'maar grootmoeder... wat heeft u grote tanden'
Spuit 11quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Maar oma, wat heb je grote tanden!".
Get a roomquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja en die moskee MOET gebouwd worden op een zoals Zeroku al zei, stuk symbolische grond?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze die moskee niet bouwen dan straffen ze de moslims die hun plichten als moslims in hun gebedshuis willen vervullen ermee ja. En zo bijzonder is dat niet dat het nabij ground zero komt te liggen. Er zijn vele moslims werkzaam in het economisch district en dan kan de moskee niet 40 kilometer verderop zitten.
Jij spoot eerderquote:
Ik heb al een huis.quote:
quote:
quote:
quote:
Oeh, is dit je eerste huwelijksaanzoek aan een man?quote:
Dat is toch in mijn ogen niet meer dan logisch, dat zij het er niet mee eens zouden zijn. Of zij echt zo denken weet ik niet, en dat kan ik ook niet voor ze invullenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, maar als ik mijn mening geef dan wordt gesteld dat de nabestaanden het er vast niet mee eens zijn... Dat vind ik toch een beetje "voor iemand anders denken"
Ja, maar waarom persé daar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze die moskee niet bouwen dan straffen ze de moslims die hun plichten als moslims in hun gebedshuis willen vervullen ermee ja. En zo bijzonder is dat niet dat het nabij ground zero komt te liggen. Er zijn vele moslims werkzaam in het economisch district en dan kan de moskee niet 40 kilometer verderop zitten.
Nou ja, daar verschillen de meningen dus duidelijk over, of dat moet/magquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en die moskee MOET gebouwd worden op een zoals Zeroku al zei, stuk symbolische grond?
Dis heul geen huwelijksaanzoekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, is dit je eerste huwelijksaanzoek aan een man?
"gaan we nu trouwen?"quote:
Ik ben al getrouwd, helaas voor de mensheid.quote:
Zie die PI danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"gaan we nu trouwen?"
Dat vind ik best een aanzoek
Er is veel protest, maar ook daar zijn er "geitensokken" die voor anderen denken te moeten denken. (rare zin)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik geef mijn mening. Ik vind het niet meteen "om te kotsen". En het is al langer bekend dat de mogelijkheid bestaat dat daar een moskee komt. Als er echt heel veel tegenstand zou zijn zou dat wel bekend zijn dan denk ik...
Nogmaals, zou ik het mogen beslissen dan zou ik ook kiezen voor een monument. Maar als er een besluit is genomen over zo'n plaats dan ga ik er van uit dat daar goed over nagedacht is
Ja, nou ja, een verstandshuwelijk misschien?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie die PI dan
maar goed... als jij wilt dat het een huwelijksaanzoek was, dan was het een huwelijksaanzoek
Ik was met mn zusje geboortekaartjes aan het kijken en kwam er een tegen met een kleine pinguīn en ik moest meteen aan jou denkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd, helaas voor de mensheid.
Zal ik ze der ff uitslaan jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor dit te vaak, ik krijg zelfs kerstkaarten met pinguins er opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik was met mn zusje geboortekaartjes aan het kijken en kwam er een tegen met een kleine pinguīn en ik moest meteen aan jou denken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel bestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou ja, een verstandshuwelijk misschien?
Er op stampen, gratis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een sukkelvlieg in mijn kamer
Vliegt tegen de deur op en ligt nu op de grond
Geen kribbe?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is nu plat
Ik denk dat ik een moskee ga bouwen op die plek
Nou ja, hier komen we niet uit denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
FOUT FOUT FOUT
Dat is nu precies wat ik bedoel
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is nu plat
Ik denk dat ik een moskee ga bouwen op die plek
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een sukkelvlieg in mijn kamer
Vliegt tegen de deur op en ligt nu op de grond
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, hier komen we niet uit denk ik
Let's agree to disagree
Ik spaar pinguinsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor dit te vaak, ik krijg zelfs kerstkaarten met pinguins er opOok al bij meets: "je bent heul geen pinguīn!".
Als ie naar de hemel vliegt dus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pas als hij weer wegvliegt en ik 'm daarna 'weer' doodstamp
van de moskee OP de vliegquote:
Dan blijf ik maar uit je buurt.quote:
het is hier geweldigquote:
quote:
Ik geloof niet in hemeltjes ed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie naar de hemel vliegt dus?
Ik moet die moskee eerst nog makenquote:[..]
van de moskee OP de vlieg
Hmmm hoe heette dat programma ook alweer wat me nou te binnen schietquote:
Ursulquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm hoe heette dat programma ook alweer wat me nou te binnen schiet
Ohja, 't is hier fantastisch toch
Schiet op dan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof niet in hemeltjes ed.
Ook niet dat dat geval ooit op zal staan
[..]
Ik moet die moskee eerst nog maken
Nee. Rustig dagje gehadquote:
hier dus bijquote:
Ik kom van de zuidpool!quote:
Ik eet een boterham met pindakaas in een mooi pak op de zuidpoolquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kom van de zuidpool!
Ik heb altijd een mooi pak aan!
Ik eet nu een boterham met pindakaas!
Nee, dit jaar geen groot feestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maak je toch as weekend wel goed dan ?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet een boterham met pindakaas in een mooi pak op de zuidpool
Ik ben absoluut geen xenofoob en dit heeft daar ook niets mee te maken. Je haalt er dingen bij die er niet toe doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien:
Omdat daar veel moslims zijn? En men even gemakshalve vergeet dat er vele autochtone N.Y-ers zijn die moslim zijn? Niet elke moslim is arabier en andersom. Ze daar zelf wel voor zichzelf kunnen denken? De gemiddelde N.Y-er iets minder xenofoob is dan de gemiddelde (wilders) stemmer is hier?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.html
Sinds kort, maar dat had ik hier al gezegd.quote:
Een echte Nederlander neemt dat altijd meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef crv het volgende:
[..]
hoax op de zuidpool hebben ze geen pindakaas
Echt niet? Heeft een tijd als signature onder me gestaanquote:
Ohw, ik dacht dat je toen bedoelde dat je alleen tweets bekeekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds kort, maar dat had ik hier al gezegd.
Tig miljoenen mensen op een paar m2 en dan raar opkijken als er net toevallig X bij Y komt te staan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen xenofoob en dit heeft daar ook niets mee te maken. Je haalt er dingen bij die er niet toe doen.
X bij Y, waar heb je het nou over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tig miljoenen mensen op een paar m2 en dan raar opkijken als er net toevallig X bij Y komt te staan?
oh maar daar let ik niet zo opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt niet? Heeft een tijd als signature onder me gestaan
Floortjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
Floortje Smit (van Idols) en John huppeldepup (van Op zoek naar Joseph) spelen in "we will rock you"
Het moest ook wijken voor een toffe vidquote:
Floortjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Floortje
Ik hoorde net een stuk... en klonk wel grappig.
Die foto's van Floortje die toen rond circuleerden
quote:
Meest nietszeggende vrouw uit idolsquote:
Niet gezien, post eens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Floortje
Ik hoorde net een stuk... en klonk wel grappig.
Die foto's van Floortje die toen rond circuleerden
QFT...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meest nietszeggende vrouw uit idols
Moskee bij Ground Zeroquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
X bij Y, waar heb je het nou over?
Zo jong is ze toch niet meer ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Bella was jij er eigenlijk ook al tijdens XFA?
Raphaella, die meteen een kind uitpoepte en nietsr meer in het zangwereldje deed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT...
Maar van wie verloor ze ook alweer? Zelfs dat weet ik niet meer
Ik heb net de hele tijd met je gediscussieerd. Je begon ineens moeilijk te praten, daarom vroeg ik wat je bedoelde. Dat betekent niet dat ik niet wil discussieren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moskee bij Ground Zero
Een abortuskliniek naast een Kerk.
Enzovoorts!
Dat krijg je als je zoveel mensen hebt wonen in een klein gebiedje.
Samenwerken is doorgaans beter dan uitsluiten, maar wel moeilijker te realiseren.![]()
Een echte discussie trek je niet echt he?
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:14 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Bella was jij er eigenlijk ook al tijdens XFA?
Ohja... Ze heeft nog wel een paar halfzachte mislukte pogingen gedaan door te breken na d'r bevalling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raphaella, die meteen een kind uitpoepte en nietsr meer in het zangwereldje deed.
Trustequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik moest op mijn video in mijn sig klikken, nu kan ik weer slapen
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Ik moest op mijn video in mijn sig klikken, nu kan ik weer slapen
Lache... nooit gezien/gekliktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het moest ook wijken voor een toffe vidIk word er helemaal vrolijk van als ik die bekijk.
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
Dr laatste zangadem die ze zuchte was volgens mij een duet met Paul de Leeuw, Houten hart.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raphaella, die meteen een kind uitpoepte en nietsr meer in het zangwereldje deed.
Om een of andere reden vind ik dit ook geen gemis voor de menschheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dr laatste zangadem die ze zuchte was volgens mij een duet met Paul de Leeuw, Houten hart.
Nu hoor je helemaal niks meer van dr
Trustequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat DK het zelf niet meer trekt, en ik begin ook steeds vermoeider te worden, dus ik ga slapen.![]()
![]()
Slaapze!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk dat DK het zelf niet meer trekt, en ik begin ook steeds vermoeider te worden, dus ik ga slapen.![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Ik was voor Floortje toen en was toen zelfs een tijd boos dat Rafaella had gewonnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om een of andere reden vind ik dit ook geen gemis voor de menschheid
QFTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was voor Floortje toen en was toen zelfs een tijd boos dat Rafaella had gewonnen
Jij hebt ook al genoeg posts.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie moeten echt ff wat minder snel gaan hoor, anders trek ik het gewoon niet
Ik kan wel een poging wagenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh komen jullie me inhalen of wat?![]()
![]()
trusten pingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
flesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh komen jullie me inhalen of wat?![]()
![]()
Je post 47 posts per dag harder dan ik geloof ikquote:
truste poepquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Je leest terug?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Truste poepeschetekakkestrontje van mequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was voor Floortje toen en was toen zelfs een tijd boos dat Rafaella had gewonnen
In de vakantie heb ik wel echt veel gepost ja, maar ook daarvoor al. Maar vanaf augustus wordt het wel ff minder denk ik ivm nieuwe school enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je post 47 posts per dag harder dan ik geloof ikdat is dus een jaar of 8 minstens
En aan dergelijke postaantallen ga je dat echt niet volhouden, neem dat maar van mij aan
Ben dr besodemieterdquote:
Nou gewoon, wel goed hoorquote:Hoe is het?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor momentje ff uploadenquote:
Succesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
Flash, als we allebei precies hetzelfde gemiddelde aanhouden duurt het nog 6.31 jaar![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[TAL SC #212] Happy Birthday Tombo
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:40 schreef Zeroku het volgende:
Flash, als we allebei precies hetzelfde gemiddelde aanhouden duurt het nog 6.31 jaar![]()
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Naja, als geoloog kijk ik niet op een miljoen jaar hmm
Jeujquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef crv het volgende:
Voor Fles
http://i36.tinypic.com/2afzaxc.jpg
http://i35.tinypic.com/2qbu3j9.jpg
Oh en als je tijdens je vakantie wat gemist heb meil het me dan, kijk ik wat ik kan doen voor je
Nja, omdat je vond dat het snel gingquote:
Okequote:[..]
Nou gewoon, wel goed hoorvanmiddag weer fysio gehad en zo
Bouwvak nu he, de laatste smoes die we nog niet gehoord haddenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
En met je huisje? daar al iets over gehoord?
Ja toch : Wollbachquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeujdouble play
![]()
Waar is dat? Ook langs de Kandertalbahn? Nee toch?
Yepquote:
Da schiet niet op neequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bouwvak nu he, de laatste smoes die we nog niet gehoord hadden
zeikerd, je neukt teveelquote:
Had je dat topic nog niet gezien dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yepen er zullen altijd mensen zijn die je dat blijven nadragen. Zo grappig als dat was
Neuh. Raad eens of ik er op zit te wachten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je dat topic nog niet gezien dan?
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (2)
Ruhetagquote:
Ben jij eigenlijk ooit mod o.i.d. geweestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Raad eens of ik er op zit te wachten?![]()
Ik heb wel positievere dingen voor Fok betekend dacht ik
Niet dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Raad eens of ik er op zit te wachten?![]()
Ik heb wel positievere dingen voor Fok betekend dacht ik
Ook ja. GC, anderhalf jaar. Daarnaast heb ik een forum voor Gadgets opgezet, wat helaas vrij kort daarna weer een zachte dood stierfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk ooit mod o.i.d. geweest?
Ook zoiets ja. Daar zal onze vriend Loveless over anderhalf jaar wel grappig over komen doen. Aannemende dat hij met alles een jaar of 6 achterlooptquote:
Dat KAN een hele goeie smoes zijn, als het om een hovenier gingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:56 schreef crv het volgende:
Kut heb een voicmeel gemist van een recruiter toen ik aan het grasmaaien was
nee, ben bezig met een nieuwe uitdaging en die gast heeft me vanavond gebeld dus. moet waarschijnlijk volgende week even naar duitsland op en neer voor een gesprekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat KAN een hele goeie smoes zijn, als het om een hovenier ging
Swooshquote:
quote:
De Rheinbrücke over of zo. Pfffquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef crv het volgende:
[..]
nee, ben bezig met een nieuwe uitdaging en die gast heeft me vanavond gebeld dus. moet waarschijnlijk volgende week even naar duitsland op en neer voor een gesprek
welterustenquote:
Wat bedoel je met 'ook'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook ja. GC, anderhalf jaar. Daarnaast heb ik een forum voor Gadgets opgezet, wat helaas vrij kort daarna weer een zachte dood stierf
quote:
Dat ik nog wel meer leuke dingen voor of namens fok gedaan hebquote:
Wel declarabel? Goed voor de kilometers iigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
nee naar Köln of Frankfurt geloof ik weet nog niet exact. ff voor een interview
hoop hetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel declarabel? Goed voor de kilometers iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |