quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
En weer wegtot straks misschien
ik ga even gamen
quote:
ik ga even gamen
ik ga even gamen
Wat een kut ''sport'' is dat toch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Zeroku het volgende:
http://sport.fok.nl/speci(...)x-van-hongarije.html
Nouhouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kut ''sport'' is dat toch.
Lekker slapenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga even slapen, morgen van alles doen..
Dikke kus
Slaap lekker Kittykatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Dikke kus
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Zeroku het volgende:
http://sport.fok.nl/speci(...)x-van-hongarije.html
Ik snap niet eens waarom het een sport wordt genoemdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kut ''sport'' is dat toch.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
1000 euro winst maken op eten en drank is nog best lastig
heb maar ee plein gemaakt met volledig winkeltjes, stoeltjes, vuilnisbakken, aangekleed met plantjes enzo
omzet stijgt daar weer goed door
Nog 100 euro winst dan is het binnen
Neen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Er komt een moskee op Ground Zero. Ben ik de enige die een beetje moet kotsen van dit nieuws?
quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Er komt een moskee op Ground Zero. Ben ik de enige die een beetje moet kotsen van dit nieuws?
Ja, het zal mensen bij elkaar brengen.quote:
Ik mag toch hopen dat dit een zeer misselijke grap isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
ciaoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Dikke kus
WAT PRAAT JE HAAT!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het zal mensen bij elkaar brengen.Er moet daar heul geen moskee of kerk komen, gewoon een mooi monument.
Dan nog eerder een kerk dan een moskeequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het zal mensen bij elkaar brengen.Er moet daar heul geen moskee of kerk komen, gewoon een mooi monument.
Is het al zeker dan? Ik weet wel dat er al een tijdje over gepraat wordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is het zo goed als rond jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is het al zeker dan? Ik weet wel dat er al een tijdje over gepraat word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |