Jij bent een smiliestalent.quote:
Neeequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:58 schreef Myraela het volgende:
Pat, heb je al nieuwe filmpjes gemaakt?
Waarvoor dank, maar ben nog steeds boosquote:
Jaloers, omdat ik beter in de markt lig dan jij Bella? Beter een vleesspies dan een bakvisje!quote:
Jij bent een shocking disturbing talentje.quote:
Ik ben transseksueel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jaloers, omdat ik beter in de markt lig dan jij Bella? Beter een vleesspies dan een bakvisje!
Wieso?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent een shocking disturbing talentje.
Die PM-list.quote:
Je bent nog in aanbouw? Je kan er nog een lul aan laten hangen of een gaatje in laten deuken?quote:
Daar is half fok goed inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen is wel ergens een talent in toch? Al is het in niks kunnen
Wat zeg je nou lig jij op de marktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jaloers, omdat ik beter in de markt lig dan jij Bella? Beter een vleesspies dan een bakvisje!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
Wat zeg je nou lig jij op de markt
In de viskraam dan toch zeker.
Ik ben de marktkoopman! Ik verkoop citroenen als limoenen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
Wat zeg je nou lig jij op de markt
In de viskraam dan toch zeker.
Das best vulvakmanschap van die slager! Die is goed met kotesletjes!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben de marktkoopman! Ik verkoop citroenen als limoenen!
Echt niet allemaal,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die wel eens had gezien
Dat is mijn talent!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
je lult je der niet meer uit, je bent gewoon een viswijf in disguise
Of Benny boeit het geen flikker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Of benny ziet het niet
of benny geniet er van
of benny laat mij een keer mn gang gaan..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Of benny ziet het niet
of benny geniet er van
Dit dus....quote:
Toen Kally nog een slurfje had!quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen Kally nog een slurfje had!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Of benny ziet het niet
of benny geniet er van
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
En weer wegtot straks misschien
ik ga even gamen
quote:
ik ga even gamen
ik ga even gamen
Wat een kut ''sport'' is dat toch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Zeroku het volgende:
http://sport.fok.nl/speci(...)x-van-hongarije.html
Nouhouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kut ''sport'' is dat toch.
Lekker slapenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga even slapen, morgen van alles doen..
Dikke kus
Slaap lekker Kittykatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Dikke kus
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef Zeroku het volgende:
http://sport.fok.nl/speci(...)x-van-hongarije.html
Ik snap niet eens waarom het een sport wordt genoemdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kut ''sport'' is dat toch.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
1000 euro winst maken op eten en drank is nog best lastig
heb maar ee plein gemaakt met volledig winkeltjes, stoeltjes, vuilnisbakken, aangekleed met plantjes enzo
omzet stijgt daar weer goed door
Nog 100 euro winst dan is het binnen
Neen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Er komt een moskee op Ground Zero. Ben ik de enige die een beetje moet kotsen van dit nieuws?
quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Er komt een moskee op Ground Zero. Ben ik de enige die een beetje moet kotsen van dit nieuws?
Ja, het zal mensen bij elkaar brengen.quote:
Ik mag toch hopen dat dit een zeer misselijke grap isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
ciaoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Dikke kus
WAT PRAAT JE HAAT!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het zal mensen bij elkaar brengen.Er moet daar heul geen moskee of kerk komen, gewoon een mooi monument.
Dan nog eerder een kerk dan een moskeequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het zal mensen bij elkaar brengen.Er moet daar heul geen moskee of kerk komen, gewoon een mooi monument.
Is het al zeker dan? Ik weet wel dat er al een tijdje over gepraat wordquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Volgens mij is het zo goed als rond jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is het al zeker dan? Ik weet wel dat er al een tijdje over gepraat word
Er staat al een kerk tegenover. En kerken heb ik ook niets mee. Maar ik las het net op teletext ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan nog eerder een kerk dan een moskee
Maar dit is wel een beetje vreemd
Omdat het symbolische grond is?quote:
Meen je dat serieus? Moslim extremisten hebben 3000 mensen gedood, laten we een moskee bouwen? Gewoon om die mensen nog een dolk in de rug te steken.quote:
Misschien. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een "mooi gebaar" ofzoquote:
Nou ja, misschien... Ik vind voor alletwee de kanten wel wat te zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Moslim extremisten hebben 3000 mensen gedood, laten we een moskee bouwen? Gewoon om die mensen nog een dolk in de rug te steken.
Dat ook, maar dat is voor mij niet echt een 'grote' reden. De rest van de moslims kan daar weinig aan doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Moslim extremisten hebben 3000 mensen gedood, laten we een moskee bouwen? Gewoon om die mensen nog een dolk in de rug te steken.
Mwa, nee. Die aanval was het begin van wereldwijde moslim-haat, dat kun je niet zo rechttrekken vind ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een "mooi gebaar" ofzo
Omdat moslim extremisten op die plek zo'n 3000 mensen de dood ingegjaagd hebben misschienquote:
Vergeven siert de mens beter dan wrok koesteren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een "mooi gebaar" ofzo
Nee maar denk je dat dat uitmaakt voor al die mensen die iemand verloren hebben? Het is gewoon ziek om zoiets te doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is voor mij niet echt een 'grote' reden. De rest van de moslims kan daar weinig aan doen.
[..]
Mwa, nee. Die aanval was het begin van wereldwijde moslim-haat, dat kun je niet zo rechttrekken vind ik.
Vast niet. Wat nabestaanden zullen het ook niet tof vinden. Maar het zijn mensen geweest die het geloof als excuus gebruikten die dat gedaan hebben, niet moslims. Net zoals er achterlijke mensen zijn die uit naam van God oorlog voeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, niet rechttrekken ofzo, maar meer een teken dat je laat zien dat je niet de Amerikaanse moslims verantwoordelijk houdt voor die dadenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
Mwa, nee. Die aanval was het begin van wereldwijde moslim-haat, dat kun je niet zo rechttrekken vind ik.
Ohw, ik bedeolde meer vanwege dit...:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er staat al een kerk tegenover. En kerken heb ik ook niets mee. Maar ik las het net op teletext ja.
Maar idd zou ook mijn voorkeur naar een momnument oid gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef crv het volgende:
[..]
Omdat moslim extremisten op die plek zo'n 3000 mensen de dood ingegjaagd hebben misschien
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vergeven siert de mens beter dan wrok koesteren.
Het had de moslimwereld gesiert als ze juist actie hadden genomen TEGEN dit geweld en er namens de moslimwereld een mionument voor de nabestaanden en TEGEN de extremisten hadden geplaatst ipv zoiets.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat is voor mij niet echt een 'grote' reden. De rest van de moslims kan daar weinig aan doen.
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Volgend jaar komt er een suzuki swift standbeeld. in plaats van de naald in Apeldoorn.
Waarschijnlijk dezelfde mensen die je in Nederland vindt, die zeggen dat Jodenkoeken zo niet meer genoemd mogen worden, en Negerzoenen ook niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
Het had de moslimwereld gesiert als ze juist actie hadden genomen TEGEN dit geweld en er namens de moslimwereld een mionument voor de nabestaanden en TEGEN de extremisten hadden geplaatst ipv zoiets.
Waarbij de kanttekening of dit een initiatuef is van moslims of van mensen die VINDEN dat msolims dit moeten hebben.
Vergeven, maar niet vergeten. dit is puur verkeerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vergeven siert de mens beter dan wrok koesteren.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Volgend jaar komt er een suzuki swift standbeeld. in plaats van de naald in Apeldoorn.
Misschien komt dat er wel (bij) ofzo... Ik denk echt niet dat New York over één nacht ijs is gegaan hoor...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
Het had de moslimwereld gesiert als ze juist actie hadden genomen TEGEN dit geweld en er namens de moslimwereld een mionument voor de nabestaanden en TEGEN de extremisten hadden geplaatst ipv zoiets.
Waarbij de kanttekening of dit een initiatuef is van moslims of van mensen die VINDEN dat msolims dit moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |