Ik vind het allemaal wel bestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou ja, een verstandshuwelijk misschien?
Er op stampen, gratis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een sukkelvlieg in mijn kamer
Vliegt tegen de deur op en ligt nu op de grond
Geen kribbe?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is nu plat
Ik denk dat ik een moskee ga bouwen op die plek
Nou ja, hier komen we niet uit denk ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
FOUT FOUT FOUT
Dat is nu precies wat ik bedoel
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is nu plat
Ik denk dat ik een moskee ga bouwen op die plek
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een sukkelvlieg in mijn kamer
Vliegt tegen de deur op en ligt nu op de grond
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, hier komen we niet uit denk ik
Let's agree to disagree
Ik spaar pinguinsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor dit te vaak, ik krijg zelfs kerstkaarten met pinguins er opOok al bij meets: "je bent heul geen pinguïn!".
Als ie naar de hemel vliegt dus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pas als hij weer wegvliegt en ik 'm daarna 'weer' doodstamp
van de moskee OP de vliegquote:
Dan blijf ik maar uit je buurt.quote:
het is hier geweldigquote:
quote:
Ik geloof niet in hemeltjes ed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ie naar de hemel vliegt dus?
Ik moet die moskee eerst nog makenquote:[..]
van de moskee OP de vlieg
Hmmm hoe heette dat programma ook alweer wat me nou te binnen schietquote:
Ursulquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm hoe heette dat programma ook alweer wat me nou te binnen schiet
Ohja, 't is hier fantastisch toch
Schiet op dan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof niet in hemeltjes ed.
Ook niet dat dat geval ooit op zal staan
[..]
Ik moet die moskee eerst nog maken
Nee. Rustig dagje gehadquote:
hier dus bijquote:
Ik kom van de zuidpool!quote:
Ik eet een boterham met pindakaas in een mooi pak op de zuidpoolquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kom van de zuidpool!
Ik heb altijd een mooi pak aan!
Ik eet nu een boterham met pindakaas!
Nee, dit jaar geen groot feestquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maak je toch as weekend wel goed dan ?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik eet een boterham met pindakaas in een mooi pak op de zuidpool
Ik ben absoluut geen xenofoob en dit heeft daar ook niets mee te maken. Je haalt er dingen bij die er niet toe doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien:
Omdat daar veel moslims zijn? En men even gemakshalve vergeet dat er vele autochtone N.Y-ers zijn die moslim zijn? Niet elke moslim is arabier en andersom. Ze daar zelf wel voor zichzelf kunnen denken? De gemiddelde N.Y-er iets minder xenofoob is dan de gemiddelde (wilders) stemmer is hier?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
http://www.pinguins.info/Nederlands/lied.html
Sinds kort, maar dat had ik hier al gezegd.quote:
Een echte Nederlander neemt dat altijd meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef crv het volgende:
[..]
hoax op de zuidpool hebben ze geen pindakaas
Echt niet? Heeft een tijd als signature onder me gestaanquote:
Ohw, ik dacht dat je toen bedoelde dat je alleen tweets bekeekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds kort, maar dat had ik hier al gezegd.
Tig miljoenen mensen op een paar m2 en dan raar opkijken als er net toevallig X bij Y komt te staan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen xenofoob en dit heeft daar ook niets mee te maken. Je haalt er dingen bij die er niet toe doen.
X bij Y, waar heb je het nou over?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tig miljoenen mensen op een paar m2 en dan raar opkijken als er net toevallig X bij Y komt te staan?
oh maar daar let ik niet zo opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt niet? Heeft een tijd als signature onder me gestaan
Floortjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
Floortje Smit (van Idols) en John huppeldepup (van Op zoek naar Joseph) spelen in "we will rock you"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |