abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:31:58 #101
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84832229
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het toont aan dat je volwassen genoeg bent om in te zien dat je nooit een hele groep iets moet weerhouden of ergens toe moet dwingen omdat enkele individuen het verpest hebben. :Y
Oké, je neemt het de moslims niet kwalijk. Moet je daarom meteen een fokking moskee bouwen? Gaat dat niet wat ver? Voor een Christelijk land?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_84832235
quote:
Het toont aan dat je volwassen genoeg bent om in te zien dat je nooit een hele groep iets moet weerhouden of ergens toe moet dwingen omdat enkele individuen het verpest hebben. :Y
Idd. ^O^
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef crv het volgende:

[..]

Vergeven, maar niet vergeten. dit is puur verkeerd
Net alsof het meteen vergeten is :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:32:49 #103
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_84832254
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Nee maar denk je dat dat uitmaakt voor al die mensen die iemand verloren hebben? Het is gewoon ziek om zoiets te doen.
Klopt, ik deel je mening ook dat het niet hoort :s).

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, niet rechttrekken ofzo, maar meer een teken dat je laat zien dat je niet de Amerikaanse moslims verantwoordelijk houdt voor die daden

ofzo
Mja, ik snap je punt :Y. Maar dan nog zou ik niet voor een moskee kiezen, maar een monument of helemaal niets.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:33:49 #104
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_84832286
quote:
Moet er een moskee komen om dat te laten zien? Ikzelf denk dat de moslims echt wel weten wie wel en wie niet verantwoordelijk zijn.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:34:33 #105
102912 crv
Screwed up
pi_84832324
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dezelfde mensen die je in Nederland vindt, die zeggen dat Jodenkoeken zo niet meer genoemd mogen worden, en Negerzoenen ook niet. :Y
Ik heb het geloof ik al eens gemeld hier. laatst vertelde ik een jardaanse vriend van me over dat geval in e.o.a ziekenhuis waar schilderijen van varkens zijn weggehaald omdat "iemand" had geklaagd dat moslims daar wel eens last van zouden kunnen hebben.
Hij was gekwetst door het feit dat iemand weer voor zijn cultuut dacht. Zijn woorden.
Wij eten geen varkensvlees,, enen varken is een onrein dier voor ons, maar daar houdt het ook allemaal mee op. het is gewoon een dier punt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_84832334
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Klopt, ik deel je mening ook dat het niet hoort :s).
[..]

Mja, ik snap je punt :Y. Maar dan nog zou ik niet voor een moskee kiezen, maar een monument of helemaal niets.
Ik vind niet dat je zomaar kan stellen "dat iets niet hoort" of dat iets "verkeerd is". Nogmaals, ik denk echt wel dat er goed over nagedacht is of dit slim is of niet :)
En het zou misschien niet mijn eerste keus zijn, een monument ofzo zou ik mooier vinden. Maar ik zou ook niks uitsluiten als je toch besluit dat je er een gebouw neerzet
pi_84832393
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:34 schreef crv het volgende:

[..]

Ik heb het geloof ik al eens gemeld hier. laatst vertelde ik een jardaanse vriend van me over dat geval in e.o.a ziekenhuis waar schilderijen van varkens zijn weggehaald omdat "iemand" had geklaagd dat moslims daar wel eens last van zouden kunnen hebben.
Hij was gekwetst door het feit dat iemand weer voor zijn cultuut dacht. Zijn woorden.
Wij eten geen varkensvlees,, enen varken is een onrein dier voor ons, maar daar houdt het ook allemaal mee op. het is gewoon een dier punt.
Maar goed, nu zijn wij toch ook aan het denken voor de New Yorkers en de nabestaanden? :)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:36:13 #108
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_84832402
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je zomaar kan stellen "dat iets niet hoort" of dat iets "verkeerd is". Nogmaals, ik denk echt wel dat er goed over nagedacht is of dit slim is of niet :)
En het zou misschien niet mijn eerste keus zijn, een monument ofzo zou ik mooier vinden. Maar ik zou ook niks uitsluiten als je toch besluit dat je er een gebouw neerzet
Een willekeurig gebouw is iets anders dan een moskee. De moskee is van de islam, hetzelfde geloof dat deze extremisten heeft voortgebracht, daarmee toon je in mijn ogen geen respect naar de overledenen en nabestaanden.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:37:35 #109
102912 crv
Screwed up
pi_84832460
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

probleem is dat er teveel van die geitensokken zijn die denken dat ze het voor moslims op moeten nemen. zij zijn degene die er continu voor zorgen dat er meer haat komt door overal een punt van te maken zoals boven al vermeld
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:37:39 #110
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84832461
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Oké, je neemt het de moslims niet kwalijk. Moet je daarom meteen een fokking moskee bouwen? Gaat dat niet wat ver? Voor een Christelijk land?
Volgens wat ik begrepen heb ging het om de verplaatsing van een moskee, omdat de oude niet meer voldeed. Wie onschuldigen wil straffen omwille de daad van een ander is in wezen niet veel anders dan degene die hij/zij veroordeelt.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:37:48 #111
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84832468
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar goed, nu zijn wij toch ook aan het denken voor de New Yorkers en de nabestaanden? :)
Wat is je punt? We zijn aan het discussieren, we staan in geen contact met New York en we hebben er geen invloed op dus dit is een gewone discussie.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:38:12 #112
102912 crv
Screwed up
pi_84832489
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

duh |:(
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:39:11 #113
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84832541
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Volgens wat ik begrepen heb ging het om de verplaatsing van een moskee, omdat de oude niet meer voldeed. Wie onschuldigen wil straffen omwille de daad van een ander is in wezen niet veel anders dan degene die hij/zij veroordeelt.
Onschuldigen straffen? Wie? Dus als ze die moskee niet bouwen straffen ze daar moslims mee? Wtf? Als die mensen niet zouden zijn vermoord had dit nog eens niet plaats hoeven te vinden.
pi_84832547
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Wat is je punt? We zijn aan het discussieren, we staan in geen contact met New York en we hebben er geen invloed op dus dit is een gewone discussie.
Ik vind het voorbeeld van CRV apart. Dat die man het niet fijn vind dat er voor zijn cultuur gedacht wordt snap ik. Maar nu zijn wij ook aan het gissen naar wat de nabestaanden etc. vinden.
pi_84832588
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Onschuldigen straffen? Wie? Dus als ze die moskee niet bouwen straffen ze daar moslims mee? Wtf? Als die mensen niet zouden zijn vermoord had dit nog eens niet plaats hoeven te vinden.
Nee, maar die mensen die in New York naar een moskee willen hebben niet die mensen vermoord...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:40:09 #116
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84832593
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik vind het voorbeeld van CRV apart. Dat die man het niet fijn vind dat er voor zijn cultuur gedacht wordt snap ik. Maar nu zijn wij ook aan het gissen naar wat de nabestaanden etc. vinden.
Vind je dit niet een beetje obvious? Wat de nabestaanden denken? Niet allemaal maar het gross? Of ben je nu de advocaat van de duivel aan het spelen?
pi_84832607
Moskeeën en kerken zijn toch lelijk man. Kijk nou eens naar de maya's, de boeddhisten of de oude egyptenaren, dat waren pas bazen met hun gebouwen. _O_ Prachtige tempels en pyramides en shit. _O_

Komen de moslims aan met hun lelijke torentje. :')
Of de christenen met hun saaie kerk. :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:40:35 #118
102912 crv
Screwed up
pi_84832620
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

zeg je zit toch niet te citeren uit e.o.a sprookjesboek he :?
Anders roep ik iBanny even o|O
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:40:48 #119
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84832639
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, maar die mensen die in New York naar een moskee willen hebben niet die mensen vermoord...
Er zijn al moskees in New York, waarom perse nog ee op Ground Zero?
pi_84832709
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef crv het volgende:

[..]

zeg je zit toch niet te citeren uit e.o.a sprookjesboek he :?
Anders roep ik iBanny even o|O
Wat valt er te roepen? :P

Is gewoon een gezonden discussie
pi_84832739
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Vind je dit niet een beetje obvious? Wat de nabestaanden denken? Niet allemaal maar het gross? Of ben je nu de advocaat van de duivel aan het spelen?
Nee, ik geef mijn mening. Ik vind het niet meteen "om te kotsen". En het is al langer bekend dat de mogelijkheid bestaat dat daar een moskee komt. Als er echt heel veel tegenstand zou zijn zou dat wel bekend zijn dan denk ik...

Nogmaals, zou ik het mogen beslissen dan zou ik ook kiezen voor een monument. Maar als er een besluit is genomen over zo'n plaats dan ga ik er van uit dat daar goed over nagedacht is
pi_84832745
Moet die screendumb in de OP, ja? :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:42:54 #123
102912 crv
Screwed up
pi_84832756
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee wij geven een mening, wij zeggen de NY.ers niet wat te doen. Buiten dat heeft het behoorlijk wat ophef veroorzaakt in NY dus blijkbaar zijn daar dezelfde gevoelens
pi_84832801
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef Socios het volgende:
Moet die screendumb in de OP, ja? :')
Welke screendumb?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:43:59 #125
102912 crv
Screwed up
pi_84832818
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Wat valt er te roepen? :P

Is gewoon een gezonden discussie
Ja maar IK WIL GEEN CITATEN UIT SPROOKJESBOEKEN JA :+
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:44:37 #126
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_84832852
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Als ze die moskee niet bouwen dan straffen ze de moslims die hun plichten als moslims in hun gebedshuis willen vervullen ermee ja. En zo bijzonder is dat niet dat het nabij ground zero komt te liggen. Er zijn vele moslims werkzaam in het economisch district en dan kan de moskee niet 40 kilometer verderop zitten.
pi_84832858
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef crv het volgende:

[..]

"Maar oma, wat heb je grote tanden!".
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_84832865
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef crv het volgende:

[..]

Nee wij geven een mening, wij zeggen de NY.ers niet wat te doen. Buiten dat heeft het behoorlijk wat ophef veroorzaakt in NY dus blijkbaar zijn daar dezelfde gevoelens
Goed, maar als ik mijn mening geef dan wordt gesteld dat de nabestaanden het er vast niet mee eens zijn... Dat vind ik toch een beetje "voor iemand anders denken"
pi_84832898
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef crv het volgende:

[..]

'maar grootmoeder... wat heeft u grote tanden'
pi_84832920
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:

[..]

Welke screendumb?
Van die vent obv. :')
pi_84832928
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:

[..]

Spuit 11 :D
pi_84832931
quote:

[..]

Spuit 11 O+
pi_84832939
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

quote:

[..]

Get a room :{w
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:45:58 #134
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_84832940
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Als ze die moskee niet bouwen dan straffen ze de moslims die hun plichten als moslims in hun gebedshuis willen vervullen ermee ja. En zo bijzonder is dat niet dat het nabij ground zero komt te liggen. Er zijn vele moslims werkzaam in het economisch district en dan kan de moskee niet 40 kilometer verderop zitten.
Ja en die moskee MOET gebouwd worden op een zoals Zeroku al zei, stuk symbolische grond?
pi_84832944
quote:

[..]

[..]

Jij spoot eerder O+
pi_84832963
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Ik heb al een huis.
pi_84832965
quote:

[..]

[..]

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Spuit 11 O+
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

pi_84832983
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Spuit 11 O+
Gaan we nu trouwen?
pi_84833016
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:

[..]

Gaan we nu trouwen?
Oeh, is dit je eerste huwelijksaanzoek aan een man? _O-
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:47:29 #140
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_84833030
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Goed, maar als ik mijn mening geef dan wordt gesteld dat de nabestaanden het er vast niet mee eens zijn... Dat vind ik toch een beetje "voor iemand anders denken"
Dat is toch in mijn ogen niet meer dan logisch, dat zij het er niet mee eens zouden zijn. Of zij echt zo denken weet ik niet, en dat kan ik ook niet voor ze invullen :).

quote:

[..]

Ja, maar waarom persé daar?
pi_84833043
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ja en die moskee MOET gebouwd worden op een zoals Zeroku al zei, stuk symbolische grond?
Nou ja, daar verschillen de meningen dus duidelijk over, of dat moet/mag ;)
pi_84833057
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oeh, is dit je eerste huwelijksaanzoek aan een man? _O-
Dis heul geen huwelijksaanzoek :o
pi_84833123
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dis heul geen huwelijksaanzoek :o
"gaan we nu trouwen?"
Dat vind ik best een aanzoek _O-
pi_84833189
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:

[..]

Gaan we nu trouwen?
Ik ben al getrouwd, helaas voor de mensheid.
pi_84833199
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:

[..]

"gaan we nu trouwen?"
Dat vind ik best een aanzoek _O-
Zie die PI dan :o

maar goed... als jij wilt dat het een huwelijksaanzoek was, dan was het een huwelijksaanzoek :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:51:28 #146
102912 crv
Screwed up
pi_84833296
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee, ik geef mijn mening. Ik vind het niet meteen "om te kotsen". En het is al langer bekend dat de mogelijkheid bestaat dat daar een moskee komt. Als er echt heel veel tegenstand zou zijn zou dat wel bekend zijn dan denk ik...

Nogmaals, zou ik het mogen beslissen dan zou ik ook kiezen voor een monument. Maar als er een besluit is genomen over zo'n plaats dan ga ik er van uit dat daar goed over nagedacht is
Er is veel protest, maar ook daar zijn er "geitensokken" die voor anderen denken te moeten denken. (rare zin)
Zoals gezegd, ik heb een moslim vriend, trouwens meerdere kennsien en vrienden uit allerlei culturen en religies ook al in NL.
Ben vrij open, maar ook enigzins nationalistisch (hoop dat men mij niet verkeerd begrijpt)
Het ergste wat we met zijn allen kunnen doen is voor anderen denken .
Dit geitensokken gedrag heeft NL na 30-40 jaar gebracht waar het nu is, en nu wil men rechts (wilders/fortuin) de schuld geven en zegt men dat hij polariseert (overigens praat ik wilders gedrag niet goed, maar begrijp hem wel)
Het is de geitwollensokken wereld die het grootste gevaar voor polarisatie vormt.
Die gasten hebben het nog nooit opgenomen voor andere minderheden (aziaten bijv) en die hebben zich toch behoorlijk goed aangepast.
Wij moeten ophouden met voor anderen te denken. Gewoon je cultuur leven, anderen die niet ontnemen maar ook niet versterken. IN NL gedraag je je naar die cultuur, ik doe dat in FR/CH/DE en als je het niet bevalt, moet je naar een land emigreren dat meer bij jouw cultuur aansluit
pi_84833310
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:

[..]

Zie die PI dan :o

maar goed... als jij wilt dat het een huwelijksaanzoek was, dan was het een huwelijksaanzoek :')
Ja, nou ja, een verstandshuwelijk misschien? :P
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik ben al getrouwd, helaas voor de mensheid.
Ik was met mn zusje geboortekaartjes aan het kijken en kwam er een tegen met een kleine pinguïn en ik moest meteen aan jou denken :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:52:30 #148
102912 crv
Screwed up
pi_84833366
quote:

[..]

Zal ik ze der ff uitslaan ja }:|
pi_84833388
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:

Ik was met mn zusje geboortekaartjes aan het kijken en kwam er een tegen met een kleine pinguïn en ik moest meteen aan jou denken :')
Ik hoor dit te vaak, ik krijg zelfs kerstkaarten met pinguins er op :') Ook al bij meets: "je bent heul geen pinguïn!".
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:53:28 #150
102912 crv
Screwed up
pi_84833424
quote:

[..]

o|O FOUT FOUT FOUT
Dat is nu precies wat ik bedoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')