Oké, je neemt het de moslims niet kwalijk. Moet je daarom meteen een fokking moskee bouwen? Gaat dat niet wat ver? Voor een Christelijk land?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het toont aan dat je volwassen genoeg bent om in te zien dat je nooit een hele groep iets moet weerhouden of ergens toe moet dwingen omdat enkele individuen het verpest hebben.
Idd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het toont aan dat je volwassen genoeg bent om in te zien dat je nooit een hele groep iets moet weerhouden of ergens toe moet dwingen omdat enkele individuen het verpest hebben.
Net alsof het meteen vergeten isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
Vergeven, maar niet vergeten. dit is puur verkeerd
Klopt, ik deel je mening ook dat het niet hoortquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar denk je dat dat uitmaakt voor al die mensen die iemand verloren hebben? Het is gewoon ziek om zoiets te doen.
Mja, ik snap je puntquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet rechttrekken ofzo, maar meer een teken dat je laat zien dat je niet de Amerikaanse moslims verantwoordelijk houdt voor die daden
ofzo
Moet er een moskee komen om dat te laten zien? Ikzelf denk dat de moslims echt wel weten wie wel en wie niet verantwoordelijk zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb het geloof ik al eens gemeld hier. laatst vertelde ik een jardaanse vriend van me over dat geval in e.o.a ziekenhuis waar schilderijen van varkens zijn weggehaald omdat "iemand" had geklaagd dat moslims daar wel eens last van zouden kunnen hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde mensen die je in Nederland vindt, die zeggen dat Jodenkoeken zo niet meer genoemd mogen worden, en Negerzoenen ook niet.
Ik vind niet dat je zomaar kan stellen "dat iets niet hoort" of dat iets "verkeerd is". Nogmaals, ik denk echt wel dat er goed over nagedacht is of dit slim is of nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, ik deel je mening ook dat het niet hoort.
[..]
Mja, ik snap je punt. Maar dan nog zou ik niet voor een moskee kiezen, maar een monument of helemaal niets.
Maar goed, nu zijn wij toch ook aan het denken voor de New Yorkers en de nabestaanden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik al eens gemeld hier. laatst vertelde ik een jardaanse vriend van me over dat geval in e.o.a ziekenhuis waar schilderijen van varkens zijn weggehaald omdat "iemand" had geklaagd dat moslims daar wel eens last van zouden kunnen hebben.
Hij was gekwetst door het feit dat iemand weer voor zijn cultuut dacht. Zijn woorden.
Wij eten geen varkensvlees,, enen varken is een onrein dier voor ons, maar daar houdt het ook allemaal mee op. het is gewoon een dier punt.
Een willekeurig gebouw is iets anders dan een moskee. De moskee is van de islam, hetzelfde geloof dat deze extremisten heeft voortgebracht, daarmee toon je in mijn ogen geen respect naar de overledenen en nabestaanden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zomaar kan stellen "dat iets niet hoort" of dat iets "verkeerd is". Nogmaals, ik denk echt wel dat er goed over nagedacht is of dit slim is of niet![]()
En het zou misschien niet mijn eerste keus zijn, een monument ofzo zou ik mooier vinden. Maar ik zou ook niks uitsluiten als je toch besluit dat je er een gebouw neerzet
probleem is dat er teveel van die geitensokken zijn die denken dat ze het voor moslims op moeten nemen. zij zijn degene die er continu voor zorgen dat er meer haat komt door overal een punt van te maken zoals boven al vermeldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je zomaar kan stellen "dat iets niet hoort" of dat iets "verkeerd is". Nogmaals, ik denk echt wel dat er goed over nagedacht is of dit slim is of niet![]()
En het zou misschien niet mijn eerste keus zijn, een monument ofzo zou ik mooier vinden. Maar ik zou ook niks uitsluiten als je toch besluit dat je er een gebouw neerzet
Volgens wat ik begrepen heb ging het om de verplaatsing van een moskee, omdat de oude niet meer voldeed. Wie onschuldigen wil straffen omwille de daad van een ander is in wezen niet veel anders dan degene die hij/zij veroordeelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, je neemt het de moslims niet kwalijk. Moet je daarom meteen een fokking moskee bouwen? Gaat dat niet wat ver? Voor een Christelijk land?
Wat is je punt? We zijn aan het discussieren, we staan in geen contact met New York en we hebben er geen invloed op dus dit is een gewone discussie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, nu zijn wij toch ook aan het denken voor de New Yorkers en de nabestaanden?
duhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar goed, nu zijn wij toch ook aan het denken voor de New Yorkers en de nabestaanden?
Onschuldigen straffen? Wie? Dus als ze die moskee niet bouwen straffen ze daar moslims mee? Wtf? Als die mensen niet zouden zijn vermoord had dit nog eens niet plaats hoeven te vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens wat ik begrepen heb ging het om de verplaatsing van een moskee, omdat de oude niet meer voldeed. Wie onschuldigen wil straffen omwille de daad van een ander is in wezen niet veel anders dan degene die hij/zij veroordeelt.
Ik vind het voorbeeld van CRV apart. Dat die man het niet fijn vind dat er voor zijn cultuur gedacht wordt snap ik. Maar nu zijn wij ook aan het gissen naar wat de nabestaanden etc. vinden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat is je punt? We zijn aan het discussieren, we staan in geen contact met New York en we hebben er geen invloed op dus dit is een gewone discussie.
Nee, maar die mensen die in New York naar een moskee willen hebben niet die mensen vermoord...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Onschuldigen straffen? Wie? Dus als ze die moskee niet bouwen straffen ze daar moslims mee? Wtf? Als die mensen niet zouden zijn vermoord had dit nog eens niet plaats hoeven te vinden.
Vind je dit niet een beetje obvious? Wat de nabestaanden denken? Niet allemaal maar het gross? Of ben je nu de advocaat van de duivel aan het spelen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het voorbeeld van CRV apart. Dat die man het niet fijn vind dat er voor zijn cultuur gedacht wordt snap ik. Maar nu zijn wij ook aan het gissen naar wat de nabestaanden etc. vinden.
zeg je zit toch niet te citeren uit e.o.a sprookjesboek hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens wat ik begrepen heb ging het om de verplaatsing van een moskee, omdat de oude niet meer voldeed. Wie onschuldigen wil straffen omwille de daad van een ander is in wezen niet veel anders dan degene die hij/zij veroordeelt.
Er zijn al moskees in New York, waarom perse nog ee op Ground Zero?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar die mensen die in New York naar een moskee willen hebben niet die mensen vermoord...
Wat valt er te roepen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef crv het volgende:
[..]
zeg je zit toch niet te citeren uit e.o.a sprookjesboek he
Anders roep ik iBanny even
Nee, ik geef mijn mening. Ik vind het niet meteen "om te kotsen". En het is al langer bekend dat de mogelijkheid bestaat dat daar een moskee komt. Als er echt heel veel tegenstand zou zijn zou dat wel bekend zijn dan denk ik...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vind je dit niet een beetje obvious? Wat de nabestaanden denken? Niet allemaal maar het gross? Of ben je nu de advocaat van de duivel aan het spelen?
Nee wij geven een mening, wij zeggen de NY.ers niet wat te doen. Buiten dat heeft het behoorlijk wat ophef veroorzaakt in NY dus blijkbaar zijn daar dezelfde gevoelensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het voorbeeld van CRV apart. Dat die man het niet fijn vind dat er voor zijn cultuur gedacht wordt snap ik. Maar nu zijn wij ook aan het gissen naar wat de nabestaanden etc. vinden.
Ja maar IK WIL GEEN CITATEN UIT SPROOKJESBOEKEN JAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat valt er te roepen?
Is gewoon een gezonden discussie
Als ze die moskee niet bouwen dan straffen ze de moslims die hun plichten als moslims in hun gebedshuis willen vervullen ermee ja. En zo bijzonder is dat niet dat het nabij ground zero komt te liggen. Er zijn vele moslims werkzaam in het economisch district en dan kan de moskee niet 40 kilometer verderop zitten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Onschuldigen straffen? Wie? Dus als ze die moskee niet bouwen straffen ze daar moslims mee? Wtf? Als die mensen niet zouden zijn vermoord had dit nog eens niet plaats hoeven te vinden.
"Maar oma, wat heb je grote tanden!".quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar IK WIL GEEN CITATEN UIT SPROOKJESBOEKEN JA
Goed, maar als ik mijn mening geef dan wordt gesteld dat de nabestaanden het er vast niet mee eens zijn... Dat vind ik toch een beetje "voor iemand anders denken"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
Nee wij geven een mening, wij zeggen de NY.ers niet wat te doen. Buiten dat heeft het behoorlijk wat ophef veroorzaakt in NY dus blijkbaar zijn daar dezelfde gevoelens
'maar grootmoeder... wat heeft u grote tanden'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
Ja maar IK WIL GEEN CITATEN UIT SPROOKJESBOEKEN JA
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Maar oma, wat heb je grote tanden!".
Spuit 11quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
'maar grootmoeder... wat heeft u grote tanden'
Spuit 11quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Maar oma, wat heb je grote tanden!".
Get a roomquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja en die moskee MOET gebouwd worden op een zoals Zeroku al zei, stuk symbolische grond?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze die moskee niet bouwen dan straffen ze de moslims die hun plichten als moslims in hun gebedshuis willen vervullen ermee ja. En zo bijzonder is dat niet dat het nabij ground zero komt te liggen. Er zijn vele moslims werkzaam in het economisch district en dan kan de moskee niet 40 kilometer verderop zitten.
Jij spoot eerderquote:
Ik heb al een huis.quote:
quote:
quote:
quote:
Oeh, is dit je eerste huwelijksaanzoek aan een man?quote:
Dat is toch in mijn ogen niet meer dan logisch, dat zij het er niet mee eens zouden zijn. Of zij echt zo denken weet ik niet, en dat kan ik ook niet voor ze invullenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, maar als ik mijn mening geef dan wordt gesteld dat de nabestaanden het er vast niet mee eens zijn... Dat vind ik toch een beetje "voor iemand anders denken"
Ja, maar waarom persé daar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ze die moskee niet bouwen dan straffen ze de moslims die hun plichten als moslims in hun gebedshuis willen vervullen ermee ja. En zo bijzonder is dat niet dat het nabij ground zero komt te liggen. Er zijn vele moslims werkzaam in het economisch district en dan kan de moskee niet 40 kilometer verderop zitten.
Nou ja, daar verschillen de meningen dus duidelijk over, of dat moet/magquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en die moskee MOET gebouwd worden op een zoals Zeroku al zei, stuk symbolische grond?
Dis heul geen huwelijksaanzoekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, is dit je eerste huwelijksaanzoek aan een man?
"gaan we nu trouwen?"quote:
Ik ben al getrouwd, helaas voor de mensheid.quote:
Zie die PI danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"gaan we nu trouwen?"
Dat vind ik best een aanzoek
Er is veel protest, maar ook daar zijn er "geitensokken" die voor anderen denken te moeten denken. (rare zin)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik geef mijn mening. Ik vind het niet meteen "om te kotsen". En het is al langer bekend dat de mogelijkheid bestaat dat daar een moskee komt. Als er echt heel veel tegenstand zou zijn zou dat wel bekend zijn dan denk ik...
Nogmaals, zou ik het mogen beslissen dan zou ik ook kiezen voor een monument. Maar als er een besluit is genomen over zo'n plaats dan ga ik er van uit dat daar goed over nagedacht is
Ja, nou ja, een verstandshuwelijk misschien?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie die PI dan
maar goed... als jij wilt dat het een huwelijksaanzoek was, dan was het een huwelijksaanzoek
Ik was met mn zusje geboortekaartjes aan het kijken en kwam er een tegen met een kleine pinguïn en ik moest meteen aan jou denkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd, helaas voor de mensheid.
Zal ik ze der ff uitslaan jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor dit te vaak, ik krijg zelfs kerstkaarten met pinguins er opquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik was met mn zusje geboortekaartjes aan het kijken en kwam er een tegen met een kleine pinguïn en ik moest meteen aan jou denken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |