abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:58:37 #151
111528 Viajero
Who dares wins
pi_84848637
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:47 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

De joden en christenen hebben het namelijk nooit ten uitvoer gebracht in het verleden? Jij moet sowieso eerst beter je huiswerk doen - een steniging door Jezidi's posten en denken dat het moslims zijn: faal.
Christenen niet voor zover ik weet. Die hadden en hebben natuurlijk wel andere onprettige dingen, maar steniging lijkt mij voor Christenen onwaarschijnlijk.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_84848653
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:50 schreef Viajero het volgende:

[..]

Alles draait natuurlijk om interpretatie :)

Volgens mijn interpretatie ( ;) ) betekent het vervullen waar jij naar refereert niet zozeer naar het vervullen van het OT, maar het vervullen van de voorspelling uit het OT dat er een nieuwe profeet zal komen. Jezus heeft veel dingen in het OT aangepast of zelfs radicaal veranderd.
Zullen we dit in een later gesprek in FL voortzetten? Lijkt me fijner voor de NWS mods? :@
pi_84848681
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef Viajero het volgende:

[..]

Al die rare vieze mensen in verweggistan zijn toch Moslims? :o

Verder is wat een groep radicalen in de VS zegt natuurlijk net zo representatief voor Christendom als wat Bin Laden zegt representatief is voor Islam.
Ja precies, ging me niet om ze als het boegbeeld van het christendom te presenteren, integendeel zelfs, meer het idee dat je idioten overal hebt. :)
pi_84848804
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, behalve dat de Yazidi's al 2000 jaar voor christus bestonden en dat het dan eerder aannemelijk is dat de christenen en moslims dingen van hen hebben overgenomen dan andersom hé?
Allemaal leuk en wel. Die steniging is van sinds kort. Wat hun voorouders daarvan dachten etc. doet er niet toe.
Dit betoog komt een beetje over alsof je de overgrootvader van een seriemoordenaar wilt aanwenden om de daden goed te praten dan wel uitleggen. *kloink*
pi_84848887
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:03 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Allemaal leuk en wel. Die steniging is van sinds kort. Wat hun voorouders daarvan dachten etc. doet er niet toe.
Dit betoog komt een beetje over alsof je de overgrootvader van een seriemoordenaar wilt aanwenden om de daden goed te praten dan wel uitleggen. *kloink*
Dus wanneer het in de geschriften van de Yazidis terug te vinden is en dat boek is zelfs ouder dan de bijbel doet het er niet toe dat de huidige generatie het alsnog doet en waarom ze het doen?

Over perse schuld ergens anders proberen te schuiven gesproken, damn.
pi_84848983
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus wanneer het in de geschriften van de Yazidis terug te vinden is en dat boek is zelfs ouder dan de bijbel doet het er niet toe dat de huidige generatie het alsnog doet en waarom ze het doen?

Over perse schuld ergens anders proberen te schuiven gesproken, damn.
Wat kan mij die oude geschriften schelen. Het gaat erom dat ze het nu doen en waarom ze het doen. Voor mijn part lazen ze zich suf in Donald Duck's. Als ze het nu doen om redenen die voortvloeien vanuit de islam, is dat het.
pi_84849087
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:08 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Wat kan mij die oude geschriften schelen. Het gaat erom dat ze het nu doen en waarom ze het doen. Voor mijn part lazen ze zich suf in Donald Duck's. Als ze het nu doen om redenen die voortvloeien vanuit de islam, is dat het.
Ze doen het omdat het voortvloeit uit de Islam, is dat wat je zegt? Een religie dat gehaat wordt door ze? Een religie wat 2600 jaar jonger is? De hebben haar gestenigd omdat ze moslima werd, juist ja, moet wel van de Islam voortvloeien. :')
pi_84849152
Ik vind het verder wel prima dat hij zichzelf zo belachelijk maakt, trouwens.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_84849190
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:13 schreef GenusButeo het volgende:
Ik vind het verder wel prima dat hij zichzelf zo belachelijk maakt, trouwens.
Zou hij een afvallige homo zijn? :{w
Ow wacht die zijn niet zo erg. :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 13:15:16 #160
111528 Viajero
Who dares wins
pi_84849214
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:08 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ik denk dat het aannemelijker is dat de Islam dit gebruik van de Yazidis heeft overgenomen. Qua chronologie is het uitgesloten dat het andersom is gegaan. Nog aannemelijker is dat de Islam dit gebruik van het Jodendom heeft overgenomen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_84849325
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:58 schreef Viajero het volgende:

[..]

Christenen niet voor zover ik weet. Die hadden en hebben natuurlijk wel andere onprettige dingen, maar steniging lijkt mij voor Christenen onwaarschijnlijk.
christenen staken hun slachtoffers in brand :X
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_84849446
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:15 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik denk dat het aannemelijker is dat de Islam dit gebruik van de Yazidis heeft overgenomen. Qua chronologie is het uitgesloten dat het andersom is gegaan. Nog aannemelijker is dat de Islam dit gebruik van het Jodendom heeft overgenomen.
Ofcourse, dat flutboek "Bijbel" staat er vol mee. Om het minste of geringste (kinderen met grote mond tegen de ouders b.v.) kun je al iemand stenigen. Maar ik kan me geen voorval herinneren van Joden/Christenen die het deden zoals geschreven.
pi_84849465
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nut hiervan?
pi_84849582
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:D

Tenzij hij Jami heet van achternaam, natuurlijk. Die zijn doorgaans minder bevallig dan andere afvallige homo's.
pi_84849662
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

:D

Tenzij hij Jami heet van achternaam, natuurlijk. Die zijn doorgaans minder bevallig dan andere afvallige homo's.
Jami :'). Kunnen we hem niet uitleveren aan Iran en deze vrouw redden? O+
pi_84850224
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jami :'). Kunnen we hem niet uitleveren aan Iran en deze vrouw redden? O+
Goed idee, nu hij zijn Comité voor Ex-moslims heeft opgeschort en ik me toch niet meer beschikbaar kan stellen als penningmeester.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:38:55 #167
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_84853058
blij dat ik hier leef zeg, ...
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 4 augustus 2010 @ 14:39:58 #168
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84853103
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 03:16 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nee maar doet het er toe? in een film is het ok omdat het niet echt is maar in islamitische landen gebeurd dit nog regelmatig en dat is echt.
Nee kneus maar ik wil die film nog een keer zien en wil weten of deze online nog ergens te bezichtigen is
hehe
Snollebolt
pi_84853673
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Het zijn geloofsgenoten, geen soortgenoten.
Beter nog: mensen die hun geloof baseren op hetzelfde boek.
Progressieve christenen in bijvoorbeeld Nederland halen hun inspiratie uit hetzelfde boek als de leden van extreem rechtse KKK-achtige bewegingen in Amerika. En geloof maar niet dat vrouwen in die kringen evenveel rechten hebben als mannen.
pi_84853793
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:18 schreef xenobinol het volgende:

[..]

christenen staken hun slachtoffers in brand :X
Die propageren tegenwoordig het verspreiden van aids door condooms te verbieden.
pi_84855367
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 14:54 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Die propageren tegenwoordig het verspreiden van aids door condooms te verbieden.
Dat doet de paus... maar maak je geen zorgen over 100 jaar zegt zijn opvolger "sorry"
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_84855406
En dan allemaal van die sexueel gefrustreerde mannen daar die van zoiets stiekem genieten :r :r :r

Natuurlijke neigingen worden onderdrukt, maar dit soort perversie wordt zo aangemoedigd door fanatieke religieuzen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 15:33:45 #173
111528 Viajero
Who dares wins
pi_84855563
quote:

[..]

Buitenechtelijke sex is net zo verboden, maar daar hoor je dan weer niets over. Als iedereen zich aan de regels van de Katholieke Kerk zou houden dan zou er helemaal geen AIDS zijn.
pi_84861594
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef Viajero het volgende:

[..]

Buitenechtelijke sex is net zo verboden, maar daar hoor je dan weer niets over. Als iedereen zich aan de regels van de Katholieke Kerk zou houden dan zou er helemaal geen AIDS zijn.
Regels bedacht door gefrusteerde malloten om de gelovigen onder de duim te houden.
In de bijbel staat niets over condooms en er staat ook nergens dat er lieden moeten worden aangesteld om in de loop van de eeuwen nieuwe regels te bedenken.
Er staat ook niet dat kindermisbruik door priesters onder het tapijt geveegd moet worden, net zo min als er in de koran staat dat er op markten bommen gelegd moeten worden.
Allemaal bedacht door fanatici die een andere agenda hebben dan de inhoud van de boodschap.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:24:34 #175
3542 Gia
User under construction
pi_84861750
quote:

[..]

Dus, als een geloof condooms verbiedt, dan leidt dat tot meer AIDS?
Maar datzelfde geloof verbiedt ook vrije seks, maar daar houden ze zich dan weer niet aan, hè?

Nee, dat is hypocriet. Geen seks buiten het huwelijk is ook iets dat de Paus propageert. Als je je daar niet aan houdt, dan kun je ook rustig dat condoom gebruiken.
pi_84862185
De paus moet zich niet met zaken bemoeien die hij nog nooit heeft gedaan.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 18:46:23 #177
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_84862558
pi_84862631
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef NorthernStar het volgende:
[ afbeelding ]
ohja past niet bij hem in het straatje dus het een complot van zionisten :')
pi_84862694
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, als een geloof condooms verbiedt, dan leidt dat tot meer AIDS?
Maar datzelfde geloof verbiedt ook vrije seks, maar daar houden ze zich dan weer niet aan, hè?

Nee, dat is hypocriet. Geen seks buiten het huwelijk is ook iets dat de Paus propageert. Als je je daar niet aan houdt, dan kun je ook rustig dat condoom gebruiken.
Hij bemoeit zich met andermans zaken en gebruikt het geloof om zijn standpunten kracht bij te zetten.
Chantage dus.
pi_84862781
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:33 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ja, dat kan de kerk zelf niet, die homo's maken van kleine jongentjes homo, zonder condoom, grapjas :)
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_84862955
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef NorthernStar het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat op het Amerikaanse legeroptreden niets aan te merken valt, maar ik geloof niet dat er doelbewust burgers gedood worden omdat ze es een andere man aanraken. :')

Tot zover de totaal nutteloze toevoeging van NorthernStar. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 19:06:48 #182
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_84863367
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

ohja past niet bij hem in het straatje dus het een complot van zionisten :')
Dat haal jij allemaal uit een plaatje dat westerse hypocrisie verbeeld? Knap.

Nu zijn joden idd de allergrootste hypocrieten als het om mensenrechten gaat, maar jij haalt ze er nu weer bij.
pi_84863435
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet dat op het Amerikaanse legeroptreden niets aan te merken valt, maar ik geloof niet dat er doelbewust burgers gedood worden omdat ze es een andere man aanraken. :')

Tot zover de totaal nutteloze toevoeging van NorthernStar. _O-
tja, dat soort mensen ligt altijd maar te zeiken op de USA en ander ingrijpen.

maar zelf ingrijpen zodat meisjes niet gestenigd worden oa... daar hoor je ze nooit over.
pi_84863496
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nu zijn joden idd de allergrootste hypocrieten als het om mensenrechten gaat, maar jij haalt ze er nu weer bij.
Joden en zionisten onderscheiden gaat je ook al bar slecht af.

Wat een faalhaas, man, ga lekker trollen in ONZ ofzo. :|W
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_84863506
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Jij bent hier zo anti Semiet dus niet zo schijnheilig :') Of moet die apache een moordlustige indiaan voorstellen simpele ziel :')
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 19:16:17 #186
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_84863791
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Jij bent hier zo anti Semiet dus niet zo schijnheilig :') Of moet die apache een moordlustige indiaan voorstellen simpele ziel :')
Nogmaals, in een plaatje over westerse hypocrisie "zionisten" of "antisemieten" zien, dat is erg knap.
pi_84864680
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nogmaals, in een plaatje over westerse hypocrisie "zionisten" of "antisemieten" zien, dat is erg knap.
de joden beheren toch de media volgens jou trouwens vervang dat plaatje door een man met baard en je hebt NorthernStar en al jazera en objectief :')
pi_84873047
Als je in Amerika tot de doodstraf veroordeelt bent, laten ze je ook echt niet naar het buitenland vertrekken. Dat je in deze 2 landen voor verschillende zaken de doodstraf krijgt opgelegd, doet er wat dat betreft niet aan af.

M.a.w., als je Iran wil aanspreken op hun belacheloze stenigingspraktijken moet je van mij vooral je gang gaan, maar dat ze haar nu niet laten gaan snap ik heel goed.
pi_84874184
"belacheloze"

Contaminatie van het jaar. O+

Oneens trouwens. Oh ja en ik ben niet tegen de doodstraf an sich. ;)

pi_84879178
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:34 schreef El_Matador het volgende:
"belacheloze"
Ik ken heeel veel mensen die 'm gebruiken. Iets regionaals? :)
pi_84880594
Ze heeft haar man vermoord samen met die ene gozer. En daarna heeft ze zich sexueel gebotvierd op 2 mannen. Terechte steniging. Ik draag graag mijn steentje bij.
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
pi_84880840
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 00:31 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik ken heeel veel mensen die 'm gebruiken. Iets regionaals? :)
Ik kende hem niet. Mooi.

Waar kom je vandaan dan?

donderdag 5 augustus 2010 @ 11:18:06 #193
3542 Gia
User under construction
pi_84887429
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:52 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ja, dat kan de kerk zelf niet, die homo's maken van kleine jongentjes homo, zonder condoom, grapjas :)
Huh? Als je als jongen verkracht wordt door een man, ben je automatisch homo? _O-
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:19:34 #194
3542 Gia
User under construction
pi_84887480
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:08 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

tja, dat soort mensen ligt altijd maar te zeiken op de USA en ander ingrijpen.

maar zelf ingrijpen zodat meisjes niet gestenigd worden oa... daar hoor je ze nooit over.
Gisteren beelden gezien van Pakistan. Wat zijn die mensen blij met de hulp van de Amerikanen!! ;)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:21:05 #195
3542 Gia
User under construction
pi_84887533
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef Lord_Horatio het volgende:
Ze heeft haar man vermoord samen met die ene gozer. En daarna heeft ze zich sexueel gebotvierd op 2 mannen. Terechte steniging. Ik draag graag mijn steentje bij.
Nogmaals, zijn die mannen ook ter dood veroordeeld?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:21:48 #196
3542 Gia
User under construction
pi_84887559
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kende hem niet. Mooi.

Waar kom je vandaan dan?
Zie haar onderschrift!
pi_84889660
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Zie haar onderschrift!
Haha. :') Scherp van je, maar daar ligt het niet aan hoor. Ik doelde overigens op Tilburg O+

Voor de lol kun je even "belacheloos" googlen, het woord wordt toch aardig veel gebruikt, lijkt het wel. :Y
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:52:32 #198
3542 Gia
User under construction
pi_84892733
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef Sessy het volgende:

[..]

Haha. :') Scherp van je, maar daar ligt het niet aan hoor. Ik doelde overigens op Tilburg O+

Voor de lol kun je even "belacheloos" googlen, het woord wordt toch aardig veel gebruikt, lijkt het wel. :Y
Maar het is geen ABN.
pi_84893362
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Nogmaals, zijn die mannen ook ter dood veroordeeld?
Nou zijn ze dat? Kan me voor de rest ook niet boeien. Wat wél bekend is, wat de vrouw heeft gedaan. En daar mag ze gerust steentjes voor opvangen wat mij betreft.
Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie: of het nobeler is om te lijden onder alles wat het wrede Lot je toeslingert of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al er al vechtend een einde aan te maken?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 14:11:47 #200
3542 Gia
User under construction
pi_84893539
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:07 schreef Lord_Horatio het volgende:

[..]

Nou zijn ze dat? Kan me voor de rest ook niet boeien. Wat wél bekend is, wat de vrouw heeft gedaan. En daar mag ze gerust steentjes voor opvangen wat mij betreft.
Niet als het niet bewezen is. Het schijnt dat ze een bekentenis heeft moeten ondertekenen die geschreven was in een taal die zij niet beheerst. Verder hebben familieleden getuigt dat ze dit niet gedaan heeft, maar heeft een rechter haar veroordeeld omdat hij het gevoel heeft dat ze het wel gedaan heeft.

Als zij haar man gedood heeft, mag ze daarvoor gestraft worden. Ik ben in zo'n geval zelfs voor de doodstraf, tenzij het noodweer was. Maar een lieve, aardige onschuldige man zomaar vermoorden, omdat je hem niet meer leuk vindt of zo, mag bestraft worden met de dood.

Maar niet door steniging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')