dat klopt een vrouw heeft binnen de islam nagenoeg geen rechten (iig veel minder) en het is gewoon een brute moord das een feit... islam = vrede en als je het er niet mee eens bent maken ze je doodquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben die mannen meer rechten? Lees er nl niets over. Ow, en het hoeft niet zo te zijn dat ze het moeten goedkeuren daar, maar er klopt hier iets niet. De vrouw heeft blijkbaar niet veel rechten daar. In ieder geval minder. En dan het stenigen. Brute moord vind ik dat en degenen die daar aan mee doen noem ik achterlijk.
Die foto is van een film....weet je ook welke?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:00 schreef Wijze_appel het volgende:
[ afbeelding ]
Islam: om te kokhalzen
Overspel. Een moedige daad van verzet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je overspel pleegt vervalt wat mij betreft elk recht.²
Nee, maar als je het prettig vind om naar te kijken of wat dan ook: hier een gruwelijke video van een tiener meisje wat gestenigd wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Die foto is van een film....weet je ook welke?
Niet prettig om naar te kijken!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:16 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nee, maar als je het prettig vind om naar te kijken of wat dan ook: hier een gruwelijke video van een tiener meisje wat gestenigd wordt.
http://www.videovat.com/v(...)ligion-of-peace.aspx
Waarschuwing vooraf: gruwelijk
nee maar doet het er toe? in een film is het ok omdat het niet echt is maar in islamitische landen gebeurd dit nog regelmatig en dat is echt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Die foto is van een film....weet je ook welke?
Maar moreel gelijk hebben is grotendeels cultureel bepaald (feit). Daarnaast verschuiven de morele doelpalen vaak naar gelang het in het eigen straatje past.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom staat moreel gelijk hebben veruit boven justitieel het rechte eind te pakken hebben.
ik snap het werkelijk waar niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:16 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nee, maar als je het prettig vind om naar te kijken of wat dan ook: hier een gruwelijke video van een tiener meisje wat gestenigd wordt.
http://www.videovat.com/v(...)ligion-of-peace.aspx
Waarschuwing vooraf: gruwelijk
En dan ben je zelf een massa-moordenaar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:07 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
ik snap het werkelijk waar niet.
je ziet een ogenschijnlijk klein tenger mooi meisje dat geen moslima meer wil zijn...
`hier word ik dus zo ontzettend agressief van, als ik er als militair langs zou rijden en zoiets zou zien had ik echt iedereen afgemaakt die eraan mee had gedaan.
hondsdolle beesten schiet je nu eenmaal dood
een massa moordenaar is iemand die onschuldige mensen afslacht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:32 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
En dan ben je zelf een massa-moordenaar?
Sinds wanneer heeft de definitie moordenaar te maken met of het slachtoffer al dan niet schuldig is?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:33 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
een massa moordenaar is iemand die onschuldige mensen afslacht.
hoe noem je wezens die een jong meisje doodschoppen en stenigen met 30+ mannen?
Een massa moordenaars.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:33 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
een massa moordenaar is iemand die onschuldige mensen afslacht.
hoe noem je wezens die een jong meisje doodschoppen en stenigen met 30+ mannen?
heb je het filmpje gezien?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:35 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de definitie moordenaar te maken met of het slachtoffer al dan niet schuldig is?
Je snapt echt niet dat als je zoiets doet je geen haar beter bent dan die mensen zelf? Dat je dan zelf een gevaarlijk beest bent?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:40 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
heb je het filmpje gezien?
mensen die zoiets kunnen en doen zie ik niet als mensen.
ik kan je vertellen dat ik meer moeite heb om een koniijntje af te schieten dan zo'n beest.
een moordenaar is per definitie iemand die andere mensen vermoord en dat zou in dergelijk geval niet het geval zijn
Wilders gaat eigenhandig het Iraanse regime omver werpen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:43 schreef kawotski het volgende:
[..]
maar goed dat ik geen PVV heb gestemd, stel je voor dat dit zou stoppen.
Dat is wel heel erg pacifistisch-principieel, hoor. Ik ben meer van de Dirty Harry doctrine.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:42 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je snapt echt niet dat als je zoiets doet je geen haar beter bent dan die mensen zelf? Dat je dan zelf een gevaarlijk beest bent?
welke optie heb je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:42 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je snapt echt niet dat als je zoiets doet je geen haar beter bent dan die mensen zelf? Dat je dan zelf een gevaarlijk beest bent?
Ja hoi, ken je het verhaal überhaupt wel, of neem je gewoon dingen klakkeloos over? De moslims hebben juist wraak genomen op haar steniging door de Yazidi's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:07 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
ik snap het werkelijk waar niet.
je ziet een ogenschijnlijk klein tenger mooi meisje dat geen moslima meer wil zijn...
`hier word ik dus zo ontzettend agressief van, als ik er als militair langs zou rijden en zoiets zou zien had ik echt iedereen afgemaakt die eraan mee had gedaan.
hondsdolle beesten schiet je nu eenmaal dood
Maar zoals ik jou hier altijd 'zie' praten, is wat die mannen deden dan ook overspel. Ze waren niet met die vrouw getrouwd. Seks buiten het huwelijk is toch altijd overspel? Of in dit geval weer niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je overspel pleegt vervalt wat mij betreft elk recht.²
ja nu ik dat lees ken ik het verhaal weer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hoi, ken je het verhaal überhaupt wel, of neem je gewoon dingen klakkeloos over? De moslims hebben juist wraak genomen op haar steniging door de Yazidi's.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stoning_of_Du%27a_Khalil_Aswad
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1004446066066
'Iedereen is gek, behalve wij'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
ja nu ik dat lees ken ik het verhaal weer.
=edit=
en ook als het christenen waren die dat zouden uitvoeren zou ik ze nog afknallen
(ik discrimineer dan niet heur )
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |