abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:06:30 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_84823102
TEHERAN (ANP) - Een tot steniging veroordeelde Iraanse vrouw mag niet naar Brazilië vertrekken. Het regime in Teheran heeft een aanbod van de Braziliaanse president Luiz Inácio Lula da Silva om de vrouw op te vangen, niet geaccepteerd.

Dat heeft een woordvoerder van het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken dinsdag laten weten. Sakineh Mohammadi-Ashtiani, moeder van twee kinderen, werd volgens Amnesty International in 2006 veroordeeld, omdat zij een ,,ongeoorloofde relatie'' met twee mannen zou hebben onderhouden. Volgens Amnesty kreeg zij zoals gebruikelijk 99 zweepslagen. Nadien werd de straf verzwaard tot steniging wegens ,,overspel terwijl ze was getrouwd''.

Westerse landen hebben de veroordeling van de 43-jarige Sakineh Mohammadi-Ashtiani fel bekritiseerd. Lula zei afgelopen weekeinde dat zijn land de vrouw wel asiel wilde verlenen.

Dat zal haar leren :{

http://www.brabantsdagbla(...)nse-mag-niet-weg.ece

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:07:15 #2
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_84823123
Ik dacht dat die vrouw ook werd verdacht van poging tot doodslag?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:20:11 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_84823601
Hoe walgelijk het ook is valt het te begrijpen dat ze het land niet uit mag. Ze is immers veroordeeld voor een - naar dat politieke systeem - zwaar vergrijp.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_84823624
quote:
wegens ,,overspel terwijl ze was getrouwd''
En terecht, de slet.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_84823675
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Dven het volgende:
Hoe walgelijk het ook is valt het te begrijpen dat ze het land niet uit mag. Ze is immers veroordeeld voor een - naar dat politieke systeem - zwaar vergrijp.
Daarom staat moreel gelijk hebben veruit boven justitieel het rechte eind te pakken hebben. :Y)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84823839
En je mag dat soort landen, hun regimes en hun ideologie vooral nooit "achterlijk" noemen hoor...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_84824598
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je mag dat soort landen, hun regimes en hun ideologie vooral nooit "achterlijk" noemen hoor...
maar goed dat ik geen PVV heb gestemd, stel je voor dat dit zou stoppen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:13:48 #8
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84825720
quote:
In hun eigen land mogen ze van mij doen wat ze willen, zo lang ze het niet hier doen ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:19:48 #9
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84825952
Ik vind dat we respect moeten hebben voor elkanders eigenheden.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_84826087
quote:
Ik zie jou ook regelmatig roepen om lijfstraffen, in welke zin maakt jou dat dan beter ?
pi_84826115
Ik vind het erg voor die vrouw zeg. En erg snel zijn ze daar in Iran ook niet, dat ze al sinds 2006 vastzit voor overspel.
Dat ze dan een voorbeeld nemen aan China, waar de doodstraf vaak binnen een paar weken volgt.
pi_84826175
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zie jou ook regelmatig roepen om lijfstraffen, in welke zin maakt jou dat dan beter ?
Lijfstraffen en dodelijke lijfstraffen... Nogal een verschil, me dunkt.
pi_84826208
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Oh, ok.
pi_84826224
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Wat denk je trouwens dat er helpt aan lijfstraffen?
pi_84826268
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat mij fascineert is dat hij voor lijfstraffen is maar de landen die er aan doen als achterlijk bestempelt.
pi_84826282
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Bij een groep hooligans? Als je het eropkloppen met de lange lat een (overbodige) lijfstraf wil noemen....
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:27:34 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_84826323
Bij steniging wordt je ingegraven toch ? Met alleen je hoofd boven de grond ?

Hoop het serieus niet en dat ze haar een beetje humaan stenigen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_84826350
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Bij een groep hooligans? Als je het eropkloppen met de lange lat een (overbodige) lijfstraf wil noemen....
Dat vind ik geen lijfstraf.
Vaak moet de ME er wel op af omdat niemand anders de rust kan bewaren. En die gebruiken ook alleen geweld als het nodig is.

Ik bedoel lijfstraffen voor iemand die al gevangen zit. Als straf of te gebruiken om iemand te laten bekennen.
pi_84826368
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef tong80 het volgende:
Bij steniging wordt je ingegraven toch ? Met alleen je hoofd boven de grond ?

Hoop het serieus niet en dat ze haar een beetje humaan stenigen.

Hoe kun je iemand humaan stenigen? :N
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:30:09 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_84826431
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

:X

pi_84826531
quote:

[..]

1 grote steen gebruiken ipv 99 kleine :o
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:42:27 #22
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_84826893
quote:
Hier mag je een bank beroven, daarbij vier mensen doodschieten en daar hoef je maar een jaartje voor te zitten. Maar we noemen Nederland niet "achterlijk" hoor.

PS: Tong, gefeliciteerd met je 400.000ste post.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:44:52 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_84827004
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Hier mag je een bank beroven, daarbij vier mensen doodschieten en daar hoef je maar een jaartje voor te zitten. Maar we noemen Nederland niet "achterlijk" hoor.

De Iraanse Lucia B was al gestenigd.

pi_84827011
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ach kom op, wanneer is dat dan gebeurd?
pi_84827419
quote:

[..]

niet.

zo´n meisje of vrouw word tot onder de borst in het zand gegraven.
daarna mag een menigte inclusief kinderen stenen gaan gooien van het formaat dat je niet direct dood bent.
de helft gooit niet goed raak of te zacht.

je kunt je niet afweren of vluchten maar ondergaat de hele ellende totdat je op een gegeven moment bewusteloos raakt.
als je geluk hebt is dat na de eerste steen, met pech pas bij de laatste.

alleen al om dergelijke straffen voor zulke vergrijpen heb ik dat ze liever gisteren dan vandaag dat land ontdoen van dat onzettende wrede regime.

hier een filmpje in zeer slechte kwaliteit, je ziet dus zeer weinig maar voor het idee:

http://www.liveleak.com/view?i=d7a2bd098f
pi_84827661
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

niet.

zo´n meisje of vrouw word tot onder de borst in het zand gegraven.
daarna mag een menigte inclusief kinderen stenen gaan gooien van het formaat dat je niet direct dood bent.
de helft gooit niet goed raak of te zacht.

je kunt je niet afweren of vluchten maar ondergaat de hele ellende totdat je op een gegeven moment bewusteloos raakt.
als je geluk hebt is dat na de eerste steen, met pech pas bij de laatste.

alleen al om dergelijke straffen voor zulke vergrijpen heb ik dat ze liever gisteren dan vandaag dat land ontdoen van dat onzettende wrede regime.

hier een filmpje in zeer slechte kwaliteit, je ziet dus zeer weinig maar voor het idee:

http://www.liveleak.com/view?i=d7a2bd098f
Weet ik hoor. ;)

En ze kunnen het ook bij mannen doen hoor. ;)
pi_84827841
Volgens Chooslife/weltschmerz is een Iran paradijs dus dit moet wel propagenda zijn
pi_84828550
Gezellig
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:23:40 #29
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_84828859
Als je overspel pleegt vervalt wat mij betreft elk recht. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_84829029
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:04 schreef Athlon64x het volgende:
Volgens Chooslife/weltschmerz is een Iran paradijs dus dit moet wel propagenda zijn
de bevolking in grote steden is goed te pruimen hoor.

moet je eens kijken hoe westers ze zijn in prive sfeer ;)
pi_84829603
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:

Waardoor wordt er in Iran overspel als strafbaar feit gezien? Juist, dat sprookje.
Ik bedoel maar.
pi_84829681
quote:

daar hebben we onze rel josti ook weer :')

Als je eigen religie zo series neemt vervalt wat mij betreft elk recht. :{
pi_84829893
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je zulke uitspraken doet ben je een aap die zijn rechten op bananen heeft verspeeld.
pi_84829975

Hallo ik ben een groot Ayatollah. Mijn enigste prestatie is dat ik de koran uit mijn hoofd kan. Wat bedoel je dat ik mijn middelbare school diploma niet heb, who cares, de koran is het enigste wat je nodig heb. Waarom moet deze vrouw gestenigd worden? Nou de heilige profeet (vzmh) zou ooit een overspelige vrouw gestenigd hebben en wij moeten allemaal Mohammed (vzmh) volgen! Wat? in de koran staat alleen dat je overspel moet straffen met 99 zweepslagen? Eeeeh stel geen kritische vragen, anders wordt je een ongelovige.

5:101 O jullie die geloven! Vraagt niet naar zaken die, indien (ze) jullie uitgelegd worden, jullie zullen verontrusten. En wanneer jullie daarover vragen wanneer de Kuran geopenbaard wordt, worden zij jullie uitgelegd. Allah vergaf dat. En Allah is Vergevensgezind, Zachtmoedig.

5:102 Waarlijk, een volk voor jullie vroeg er naar en werd er daarna ongelovig door.
pi_84830011
quote:

[..]

Schuimrubber stenen gebruiken?

Overigens is het dieptriest dat dit soort dingen gebeurt.
Was er maar zoiets als een god, die zou vast ingrijpen.
pi_84830241
staat er niet zoiets in de koran dat alleen allah mag oordelen?

ik heb echt te doen met slachtoffers van steniging.

als de doodstraf dan toch moet schiet iemand dan door het hoofd of zo :r
pi_84830251
quote:

Juist door gebeurtenissen als in Iran en uitspraken zoals die van jou komt de islam in een kwaad daglicht te staan.
Hoe komt het dat men zich blijft vastklampen aan godsdienstwaanzinnige idioten die steeds weer nieuwe (voornamelijk vrouwonvriendelijke) regels bedenken?
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:51:02 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_84830273
  Donald Duck held dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:53:31 #39
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_84830387
Tja sommige landen en daarin voorkomende culturen zijn gewoon compleet achterlijk en inferieur.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:06:11 #40
13462 BansheeBoy
pi_84831004
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

In het verlengde daarvan is het wellicht een goed idee om mijn essay hier over te lezen:

Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"

In de klassieke tijden was deze verderfelijke vorm van vertier een voornamelijk Westerse aangelegenheid. Helaas zien we dit soort zaken ook steeds meer in Islamitische landen. In Marokko bv. is het haast gemeengoed geworden. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_84831097
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In het verlengde daarvan is het wellicht een goed idee om mijn essay hier over te lezen:

Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"

In de klassieke tijden was deze verderfelijke vorm van vertier een voornamelijk Westerse aangelegenheid. Helaas zien we dit soort zaken ook steeds meer in Islamitische landen. In Marokko bv. is het haast gemeengoed geworden. :{

Het zit in de mens, en heeft altijd al plaatsgevonden. Ook al lang voor de uitvinding van de 'westerse' wereld.
pi_84831117
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef stekelzwijn het volgende:

Hoe komt het dat men zich blijft vastklampen aan godsdienstwaanzinnige idioten die steeds weer nieuwe (voornamelijk vrouwonvriendelijke) regels bedenken?
Mannen hebben voordeel bij zo'n systeem.
Seculier-Fundamentalistisch
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:11:21 #43
13462 BansheeBoy
pi_84831227
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Juist door gebeurtenissen als in Iran en uitspraken zoals die van jou komt de islam in een kwaad daglicht te staan
Een rechtvaardige intellectueel zal tot de conclusie komen dat het aan de kaak stellen van overspel, zoals ik hier doe, ver verheven is én staat boven het gedrag van het gepeupel dat in de meeste gevallen slechts voor lust zijn gezin van binnenuit sloopt door het plegen van overspel (met een relaxte girl van 19). :{

Onder het mom van deze zgn. Westerse vrijheden groeien veel kinderen op met 2 vaders, 2 moeders, 1 moeder, 1 vader, 1 stiefmoeder, 1 stiefvader. Is dit gezond en wenselijk? Neen. :{

Vind je het gek dat veel boys en girls heden ten dage twijfelen aan hun geaardheid? En dat is een retorische vraag.... :{

pi_84831256
Was deze vrouw niet zonder echt bewijs of getuigen zuiver op basis van "judges knowledge" ofwel een juridische constructie waarbij de rechter op grond van "wat hij toch wel weet" toch iemand mag veroordelen?
Blijkbaar is niet alleen Allah alwetend in het Iraanse strafrecht.

En ja hoor: http://shakespearessister(...)kineh-mohammadi.html

quote:
Sakineh Mohammadi Ashtiani is a 43-year-old Iranian mother of two children, who is facing death by stoning after she was delivered a death sentence for adultery by a judge invoking "judge's knowledge," a provision in Iranian law that "allows for subjective judicial rulings where no conclusive evidence is present." In other words, some judge had a gut instinct she's guilty, despite a lack of evidence and her children's testimony to the contrary, so now she's going to be killed on his hunch.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84831408
Oh en de vrouw in kwestie heeft ook schuld bekend. In het Farsi dat ze niet spreekt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sakineh_Mohammadi_Ashtiani
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_84831560
quote:

Rechtspraak hoort mensen zonder gerede twijfel schuldig of onschuldig te bevinden. In dit geval is er geen bewijs voor haar schuld behalve een hersenscheet van de heren rechters. Verliest ze nu haar rechten? Da's nogal krom he?
pi_84831660
quote:

Blijkbaar hebben die mannen meer rechten? Lees er nl niets over. Ow, en het hoeft niet zo te zijn dat ze het moeten goedkeuren daar, maar er klopt hier iets niet. De vrouw heeft blijkbaar niet veel rechten daar. In ieder geval minder. En dan het stenigen. Brute moord vind ik dat en degenen die daar aan mee doen noem ik achterlijk.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_84831754
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh en de vrouw in kwestie heeft ook schuld bekend. In het Farsi dat ze niet spreekt:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sakineh_Mohammadi_Ashtiani
Kijk daar dus mooi niet vreemd van op.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_84832877

:r

echt, hoe kan man een vrouw op een dergelijke wijze ombrengen?

die lui die die stenen oppakken direct door de kop schieten, dan heb je pas de echte schuldigen te pakken.
pi_84833018
mooie cultuur :')
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_84833178
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef paddy het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben die mannen meer rechten? Lees er nl niets over. Ow, en het hoeft niet zo te zijn dat ze het moeten goedkeuren daar, maar er klopt hier iets niet. De vrouw heeft blijkbaar niet veel rechten daar. In ieder geval minder. En dan het stenigen. Brute moord vind ik dat en degenen die daar aan mee doen noem ik achterlijk.
dat klopt een vrouw heeft binnen de islam nagenoeg geen rechten (iig veel minder) en het is gewoon een brute moord das een feit... islam = vrede en als je het er niet mee eens bent maken ze je dood :')
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_84833673
maar goed, er zit kans in dat als deze vrouw in teheran word gestenigd dat dat wel eens het begin van de revolutie kan zijn...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:00:08 #53
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84833809
Hm vraag me af wat ze met die mannen gedaan hebben die overspel met deze vrouw hebben gepleegd....?
Op hun schouders geslagen van: goed zo mannen?

Echt al boden ze mij een gratis reis aan naar dat land ik zou er nog niet heen willen al kreeg ik geld toe :{w
Snollebolt
pi_84839844

Islam: om te kokhalzen
  woensdag 4 augustus 2010 @ 02:01:15 #55
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84839866
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 02:00 schreef Wijze_appel het volgende:
[ afbeelding ]

Islam: om te kokhalzen
Die foto is van een film....weet je ook welke?
Snollebolt
  woensdag 4 augustus 2010 @ 02:08:00 #56
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84839990
quote:

Overspel. Een moedige daad van verzet. ^O^.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_84840118
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 02:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Nee, maar als je het prettig vind om naar te kijken of wat dan ook: hier een gruwelijke video van een tiener meisje wat gestenigd wordt.

http://www.videovat.com/v(...)ligion-of-peace.aspx

Waarschuwing vooraf: gruwelijk
  woensdag 4 augustus 2010 @ 02:41:29 #58
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84840477
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 02:16 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nee, maar als je het prettig vind om naar te kijken of wat dan ook: hier een gruwelijke video van een tiener meisje wat gestenigd wordt.

Niet prettig om naar te kijken!
Nee zeker niet alleen die ene foto is van een nederlandse film gemaakt door een afstuderende kunstacademie studente
Snollebolt
pi_84840750
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 02:01 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

nee maar doet het er toe? in een film is het ok omdat het niet echt is maar in islamitische landen gebeurd dit nog regelmatig en dat is echt.
pi_84841299
Ik vind het wel terecht dat die vrouwen helemaal in het zwart moeten en tien passen achter de man lopen, dat is respect verdikkie

Ik heb hier in het zwembad een aantal vrouwen gezien, die ze ook beter in zo ene boerka kunnen doen

Maar stenigen??, nee dat zou 'k niet doen, zeker niet als ze lekker kan koken
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  woensdag 4 augustus 2010 @ 06:06:47 #61
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84841312
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarom staat moreel gelijk hebben veruit boven justitieel het rechte eind te pakken hebben. :Y)
Maar moreel gelijk hebben is grotendeels cultureel bepaald (feit). Daarnaast verschuiven de morele doelpalen vaak naar gelang het in het eigen straatje past.

Neemt niet weg dat het ook wat mij betreft compleet achterlijk is.
Intelligent, but fucked up.
pi_84842427
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 02:16 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

ik snap het werkelijk waar niet.

je ziet een ogenschijnlijk klein tenger mooi meisje dat geen moslima meer wil zijn...

`hier word ik dus zo ontzettend agressief van, als ik er als militair langs zou rijden en zoiets zou zien had ik echt iedereen afgemaakt die eraan mee had gedaan.

hondsdolle beesten schiet je nu eenmaal dood :r
pi_84842818
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:07 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

je ziet een ogenschijnlijk klein tenger mooi meisje dat geen moslima meer wil zijn...

`hier word ik dus zo ontzettend agressief van, als ik er als militair langs zou rijden en zoiets zou zien had ik echt iedereen afgemaakt die eraan mee had gedaan.

En dan ben je zelf een massa-moordenaar? ;)
pi_84842836
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:32 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

En dan ben je zelf een massa-moordenaar? ;)
een massa moordenaar is iemand die onschuldige mensen afslacht.

hoe noem je wezens die een jong meisje doodschoppen en stenigen met 30+ mannen?
pi_84842868
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:33 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft de definitie moordenaar te maken met of het slachtoffer al dan niet schuldig is?
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:36:07 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84842876
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:33 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

Een massa moordenaars. ;).
pi_84842953
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:35 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft de definitie moordenaar te maken met of het slachtoffer al dan niet schuldig is?
heb je het filmpje gezien?

mensen die zoiets kunnen en doen zie ik niet als mensen.
ik kan je vertellen dat ik meer moeite heb om een koniijntje af te schieten dan zo'n beest.

een moordenaar is per definitie iemand die andere mensen vermoord en dat zou in dergelijk geval niet het geval zijn
pi_84842978
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:40 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

heb je het filmpje gezien?

mensen die zoiets kunnen en doen zie ik niet als mensen.
ik kan je vertellen dat ik meer moeite heb om een koniijntje af te schieten dan zo'n beest.

een moordenaar is per definitie iemand die andere mensen vermoord en dat zou in dergelijk geval niet het geval zijn
Je snapt echt niet dat als je zoiets doet je geen haar beter bent dan die mensen zelf? Dat je dan zelf een gevaarlijk beest bent?
pi_84843099
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:43 schreef kawotski het volgende:

[..]

maar goed dat ik geen PVV heb gestemd, stel je voor dat dit zou stoppen.
Wilders gaat eigenhandig het Iraanse regime omver werpen? :')

Verder natuurlijk een geschift voorval. Maar goed, dat mag geen verrassing heten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 4 augustus 2010 @ 09:49:00 #70
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84843111
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:42 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Je snapt echt niet dat als je zoiets doet je geen haar beter bent dan die mensen zelf? Dat je dan zelf een gevaarlijk beest bent?
Dat is wel heel erg pacifistisch-principieel, hoor. Ik ben meer van de Dirty Harry doctrine.
Een massa idioten die jonge meisjes met stenen doodgooit, mag je ongezien, stuk voor stuk, afknallen. Daar ben ik werkelijk hard in.
pi_84843167
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:42 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

welke optie heb je?

stel je staat daar bij, denk je dat die beesten met rede, een goed gesprek opeens ophouden met het stenigen van dat meisje?

of je staat daar met een automatisch geweer en dan zou jij niks doen terwijl jij de kans hebt een onschuldig meisje van die beesten te redden?

wat zou jouw actie zijn op dat moment?

de wereld is beter af zonder beesten die geestelijk en lichamelijk in staat zijn om zonder problemen een meisje te stenigen.
pi_84843991
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 09:07 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

Ja hoi, ken je het verhaal überhaupt wel, of neem je gewoon dingen klakkeloos over? De moslims hebben juist wraak genomen op haar steniging door de Yazidi's. :{

http://en.wikipedia.org/wiki/Stoning_of_Du%27a_Khalil_Aswad
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1004446066066
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:31:33 #73
3542 Gia
User under construction
pi_84844102
quote:

Maar zoals ik jou hier altijd 'zie' praten, is wat die mannen deden dan ook overspel. Ze waren niet met die vrouw getrouwd. Seks buiten het huwelijk is toch altijd overspel? Of in dit geval weer niet?

Worden die mannen ook gestenigd?
pi_84844377
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja hoi, ken je het verhaal überhaupt wel, of neem je gewoon dingen klakkeloos over? De moslims hebben juist wraak genomen op haar steniging door de Yazidi's. :{

ja nu ik dat lees ken ik het verhaal weer.

-edit- weg

en ook als het christenen waren die dat zouden uitvoeren zou ik ze nog afknallen ;)
(ik discrimineer dan niet heur )

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 04-08-2010 11:04:18 ]
pi_84844491
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

=edit=

en ook als het christenen waren die dat zouden uitvoeren zou ik ze nog afknallen ;)
'Iedereen is gek, behalve wij'

Ik het nog enig het idee dat je je afkeer aan het specifieren was, maar je reageert compleet gestoord generaliserend.

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 04-08-2010 11:20:19 ]
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:49:07 #76
3542 Gia
User under construction
pi_84844542
quote:

[..]

Wauw, wat zijn dat geweldige moslims. Maar dit topic gaat over Sakineh, niet over D'ua Khalil.

Dit topic gaat erover dat moslims een vrouw die veroordeeld is, zonder bewijs, maar op grond van een gut-feeling van een rechter, gaan stenigen. Over de mannen die met haar overspel pleegden, hoor je uiteraard helemaal niets.

Dus, doe a.u.b. niet alsof moslims allemaal eerlijke, oprechte en menselijke wezens zijn, want in dit geval gaat dat zeker niet op. Daarbij hebben de Jezidi invloeden van allerlei geloven, ook het Islamitische geloof en daar zal het stenigen wel vandaan komen, lijkt me.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:50:21 #77
3542 Gia
User under construction
pi_84844565
quote:

[..]

moslims, christenen, zijn allemaal compleet gestoord en trekt vaak ontzettende domme en geweldadige wezens aan.

Jezidi zijn geen Christenen, hoor!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezidi's

quote:
Jezidi's (ook yezidi of yazidi genoemd, in het Koerdisch: Êzidîtî of Êzidî) zijn aanhangers van een syncretistische geloofsovertuiging waarin men christelijke, islamitische (sjiitische), zoroastrische, manicheïstische, mithraïstische en heidense elementen terugvindt.
Maar goed, dit is offtopic, dit topic gaat over Sakineh.
pi_84844815
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat klopt een vrouw heeft binnen de islam nagenoeg geen rechten (iig veel minder) en het is gewoon een brute moord das een feit... islam = vrede en als je het er niet mee eens bent maken ze je dood :')
Ik heb het niet over de Islam. De Islam is het probleem niet. Die maakt geen verschil. De regering doet dat.
quote:

[..]

Beide links gezien.
quote:
Some news agencies reported that Aswad was being sheltered by a Yezidi tribal leader in Bashika in fear of her life until her family persuaded her that she had been forgiven and could return home.[6] Other reports indicate that she was instead given asylum by a local Muslim Sheikh.[2] It is not known whether the same members of her family that convinced her to return home were responsible for her death. It is not clear from the video whether she was ambushed while returning to her home, or if the mob stormed her home and dragged her into the street. Estimates of the number of attackers range from hundreds[7] to one thousand[2] to two thousand[8] men.
Wie of wat voor geloof of niet geloof ze dan ook aanhangen, zoveel mensen zonder proces een kind stenigen omdat ze wat opvingen wat niet eens de waarheid hoeft te zijn. en weer alleen een meisje met een onduidelijke aanklacht. Ja, ik gooi het dan ook niet op de Islam. Ik gooi het op de regering die er blijkbaar op kickt vrouwen alleen te straffen voor hun zelfgemaakte wetten.

De vrouw uit de OP
quote:
hoewel het incident na de dood van haar echtgenoot voorkwam.
Ze zou schuldig bevonden zijn na in het farsi een bekentenis afgelegd te hebben. Blijkt toch even dat ze geen farsi spreekt of schrijft :+

Ik vraag mij dan wel af wie haar man wel vermoord heeft. Is die man wel vermoord? En waar komt haar zogenaamde minnaar aan de orde? :?
Er is trouwens een poging gedaan om vrouwen in iran dezelfde rechten te geven, maar die zijn door de nieuwe machthebber opnieuw de grond in geboord.
http://en.wikipedia.org/w(...)in_Iran#Marriage_law

Het netwerk van de machthebbers zou van mij omver geworpen mogen worden door de Iraniërs zelf, maar denk dat veel mannen daar die macht ook wel prettig vinden.

Met 13 jaar ben je huwbaar volgens deze bron, en tegenwoordig hoef je als man ook je eerste vrouw niet meer te raadplegen voor een tweede vrouw . Dus blijkbaar leeft die regering ook niet meer volgens de islamitische wet.

Ik ben trouwens niet tegen Iran, want ik vind Iraniërs over het algemeen gastvrij en heel gezellig, maar ben pal tegen die discriminerende regering daar.
pi_84844826
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Wauw, wat zijn dat geweldige moslims. Maar dit topic gaat over Sakineh, niet over D'ua Khalil.
Ja, wat zei ik toch dat ze geweldige moslims zijn hé? Waar was je offtopic reactie toen er over Doea werd gelinkt dan?

quote:
Dit topic gaat erover dat moslims een vrouw die veroordeeld is, zonder bewijs, maar op grond van een gut-feeling van een rechter, gaan stenigen. Over de mannen die met haar overspel pleegden, hoor je uiteraard helemaal niets.
Hoe (on)juist het ook moge zijn, in haar oordeel is ook een aandeel in de dood van haar man meegenomen, dat wordt veelal in het Nederlands weggelaten, geen idee waarom. Daarnaast is het niet echt gebaseerd op een gutfeeling :') : http://latimesblogs.latim(...)akineh-ashtiani.html

quote:
Dus, doe a.u.b. niet alsof moslims allemaal eerlijke, oprechte en menselijke wezens zijn, want in dit geval gaat dat zeker niet op. Daarbij hebben de Jezidi invloeden van allerlei geloven, ook het Islamitische geloof en daar zal het stenigen wel vandaan komen, lijkt me.
Ik zou niet weten wanneer ik een islamitische, christelijk, atheistisch, joods daad rectificeer conform feiten doe of zeg alsof alle vulmaarin allemaal eerlijke en oprechte mensen zijn, dat zijn ze niet, dat is geen enkel groep, geloof, kleur of ras. Grappig, de moslims hebben het stenigen van de joden overgenomen. :')
pi_84844883
Haar oordeel over de deelname in de moord is dus niet bewezen. er is zelfs een bekentenis afgenomen in een taal die ze niet machtig blijkt te zijn. (Nu heb ik het over de vrouw in de OP)
pi_84844886
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Jezidi zijn geen Christenen, hoor!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezidi's
[..]

Maar goed, dit is offtopic, dit topic gaat over Sakineh.
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef Gia het volgende:

Dus, doe a.u.b. niet alsof moslims christenen allemaal eerlijke, oprechte en menselijke wezens zijn, want in dit geval gaat dat zeker niet op. Daarbij hebben de Jezidi invloeden van allerlei geloven, ook het Islamitische geloof en daar zal het stenigen wel vandaan komen, lijkt me.
Stenigen komt uit de Bijbel, als je deze dingen niet weet bestudeer je eigen boek zou ik zeggen.
pi_84844952
quote:

[..]

-edit- weg

En wanneer het niet-gelovigen waren? Zie Noord-Korea
pi_84844973
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:00 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de Islam. De Islam is het probleem niet. Die maakt geen verschil. De regering doet dat.
[..]

Beide links gezien.
[..]

Wie of wat voor geloof of niet geloof ze dan ook aanhangen, zoveel mensen zonder proces een kind stenigen omdat ze wat opvingen wat niet eens de waarheid hoeft te zijn. en weer alleen een meisje met een onduidelijke aanklacht. Ja, ik gooi het dan ook niet op de Islam. Ik gooi het op de regering die er blijkbaar op kickt vrouwen alleen te straffen voor hun zelfgemaakte wetten.

De vrouw uit de OP
[..]

Ze zou schuldig bevonden zijn na in het farsi een bekentenis afgelegd te hebben. Blijkt toch even dat ze geen farsi spreekt of schrijft :+

Ik vraag mij dan wel af wie haar man wel vermoord heeft. Is die man wel vermoord? En waar komt haar zogenaamde minnaar aan de orde? :?
Er is trouwens een poging gedaan om vrouwen in iran dezelfde rechten te geven, maar die zijn door de nieuwe machthebber opnieuw de grond in geboord.
http://en.wikipedia.org/w(...)in_Iran#Marriage_law

Het netwerk van de machthebbers zou van mij omver geworpen mogen worden door de Iraniërs zelf, maar denk dat veel mannen daar die macht ook wel prettig vinden.

Met 13 jaar ben je huwbaar volgens deze bron, en tegenwoordig hoef je als man ook je eerste vrouw niet meer te raadplegen voor een tweede vrouw . Dus blijkbaar leeft die regering ook niet meer volgens de islamitische wet.

Ik ben trouwens niet tegen Iran, want ik vind Iraniërs over het algemeen gastvrij en heel gezellig, maar ben pal tegen die discriminerende regering daar.
Het punt is dat Du'a door eerwraak is gestenigd door haar familie, in de Islam gaat het wel via een proces, minimaal 4 getuigen etc en is eerwraak strikt verboden, men mag niet het recht in haar eigen handen nemen. Du'a vergelijken met Sakinah zal dan ook op alle fronten falen omdat ze beiden andere geloven zijn, beiden andere redenen van geweld toepassen, andere manier van 'schuldeisers' etc.

Wat mij tegen het borst stuit is, wanneer er een cultureel gebruik is, het meteen op de Islam, christendom, jodendom wordt gekoppeld alleen omdat het in een bepaald regio gebeurd.
pi_84845021
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

'Iedereen is gek, behalve wij'

Ik het nog enig het idee dat je je afkeer aan het specifieren was, maar je reageert compleet gestoord generaliserend.
maakt me geen ruk uit welk denkbeeldig opperwezen ze aanbidden zolang ze universele rechten van de mens maar respecteren en anderen op geen manier lastig vallen of schaden met hun geloof.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:08:18 #85
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84845034
Waarom moet zo'n sneer nou weer per se worden weggehaald? :').
pi_84845050
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:05 schreef paddy het volgende:

[..]

En wanneer het niet-gelovigen waren? Zie Noord-Korea
zelfde, wanneer je in staat bent zo'n gruwelijke daad te verrichten dan ben je een groot gevaar voor mensen en hoor je niet op deze wereld
pi_84845129
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:07 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

maakt me geen ruk uit welk denkbeeldig opperwezen ze aanbidden zolang ze universele rechten van de mens maar respecteren en anderen op geen manier lastig vallen of schaden met hun geloof.
Snap het dan, de yazidi koerden, Turkse moslims, Arabische soenieten, orthodoxe joden hebben allemaal steniging in zich, niet allemaal omdat ze naast elkaar wonen, ze kunnen elkaar niet uitstaan en distantieren zich zoveel mogelijk van elkaar in religie, is het dan niet aannemelijker om te zeggen en denken dat het niet aan een geloof in een opperwezen, maar in een regionaal moraliteit gaat?
pi_84845167
Steniging en Turkse moslims? Wanneer?
pi_84845178
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:08 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

zelfde, wanneer je in staat bent zo'n gruwelijke daad te verrichten dan ben je een groot gevaar voor mensen en hoor je niet op deze wereld
En een vrouw die zou deelgenomen hebben in een brutaal aanslag op het leven van haar man en ook nog overspel heeft gepleegd met de daders?
pi_84845182
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het punt is dat Du'a door eerwraak is gestenigd door haar familie, in de Islam gaat het wel via een proces, minimaal 4 getuigen etc en is eerwraak strikt verboden, men mag niet het recht in haar eigen handen nemen. Du'a vergelijken met Sakinah zal dan ook op alle fronten falen omdat ze beiden andere geloven zijn, beiden andere redenen van geweld toepassen, andere manier van 'schuldeisers' etc.

Wat mij tegen het borst stuit is, wanneer er een cultureel gebruik is, het meteen op de Islam, christendom, jodendom wordt gekoppeld alleen omdat het in een bepaald regio gebeurd.
Ik snap je punt en heb hetzelfde al eerder aangekaart :)Met dikgedrukte dus wel eens, alleen ben ik ook tegen de Islamitische wet, die in mijn ogen ook op bepaalde punten sterk faalt qua rechten voor de vrouw.

Verder geef ik je gelijk. Voorbeeld, tuchtiging mag niet met een stok, maar met een takje die gebruikt wordt als tandenstoker. Misbruik van de wet door bepaalde culturen door een flinke stok daarvoor te gebruiken. Heeft dus niets met de Islamitische wet te maken.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:13:40 #91
3542 Gia
User under construction
pi_84845199
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:01 schreef Triggershot het volgende:
Grappig, de moslims hebben het stenigen van de joden overgenomen. :')
Moslims hebben alle achterlijke zaken van alle geloven overgenomen. De Islam is een bij elkaar geraapt zooitje wetten waarin vooral de vrouwen het meest achtergesteld worden.

Maar nee, gewoon blijven volhouden dat Mohammed alles in de woestijn door Allah werd ingefluisterd, totdat ze geconfronteerd worden met geweldadigheden. Dan is het overgenomen van een ander geloof.
pi_84845202
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:12 schreef IHVK het volgende:
Steniging en Turkse moslims? Wanneer?
Historisch.
pi_84845294
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Snap het dan, de yazidi koerden, Turkse moslims, Arabische soenieten, orthodoxe joden hebben allemaal steniging in zich, niet allemaal omdat ze naast elkaar wonen, ze kunnen elkaar niet uitstaan en distantieren zich zoveel mogelijk van elkaar in religie, is het dan niet aannemelijker om te zeggen en denken dat het niet aan een geloof in een opperwezen, maar in een regionaal moraliteit gaat?
des te meer om er westerse troepen heen te sturen dus.

land verdelen in twee stukken en dan de keuze aan de bewoners, of in een vrije samenleving met een rechtsstelsel of als beesten verder leven.

ik vind het werpen op religie en cultuur zo makkelijk.
elk mens behoort een aangeboren instinct te hebben voor goed en kwaad, wat wel en niet kan.
'duidelijk bij deze mensen aanwezig waardoor het dus geen mensen meer zijn, afschieten dus toegestaan om humaniteit in de toekomst te garanderen
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:16:22 #94
3542 Gia
User under construction
pi_84845300
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En een vrouw die zou deelgenomen hebben in een brutaal aanslag op het leven van haar man en ook nog overspel heeft gepleegd met de daders?
Hetgeen niet bewezen is.
pi_84845347
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Moslims hebben alle achterlijke zaken van alle geloven overgenomen. De Islam is een bij elkaar geraapt zooitje wetten waarin vooral de vrouwen het meest achtergesteld worden.
Jouw gods boek bevat achterlijke zaken en zooitje wetten waarin vrouwen worden achtergesteld? Niet te vergeten dat de vrouw meer rechten heeft in de Islam dan in het jodendom-christendom.

quote:
Maar nee, gewoon blijven volhouden dat Mohammed alles in de woestijn door Allah werd ingefluisterd, totdat ze geconfronteerd worden met geweldadigheden. Dan is het overgenomen van een ander geloof.
Hoe Mohammed zijn boodschap ook moge gevormd hebben, lijkt me sterk dat de Yazidi's niet zijn beïnvloed van het jodendom qua steniging, terwijl het jodendom ze sterker en eerder heeft beïnvloed nog voordat de Islam er was. Dat de bijbelse boeken steniging bevatten voor overspel is empirisch, probeer hetzelfde maar met de Koran.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:17:48 #96
3542 Gia
User under construction
pi_84845354
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:03 schreef Triggershot het volgende:

Stenigen komt uit de Bijbel, als je deze dingen niet weet bestudeer je eigen boek zou ik zeggen.
Maar in de Islam toch niet. De koran is toch door Allah aan Mohammed geopenbaard!!! Dacht ik.....
pi_84845360
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

vind je het erg dat ik de iraanse rechtspraak en regering niet helemaal vertrouw gebasseerd op eerdere uitspraken en het verleden?
pi_84845393
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jouw gods boek bevat achterlijke zaken en zooitje wetten waarin vrouwen worden achtergesteld? Niet te vergeten dat de vrouw meer rechten heeft in de Islam dan in het jodendom-christendom.
[..]

Hoe Mohammed zijn boodschap ook moge gevormd hebben, lijkt me sterk dat de Yazidi's niet zijn beïnvloed van het jodendom qua steniging, terwijl het jodendom ze sterker en eerder heeft beïnvloed nog voordat de Islam er was. Dat de bijbelse boeken steniging bevatten voor overspel is empirisch, probeer hetzelfde maar met de Koran.
alle religies zijn achterlijk.
en het is helemaal achterlijk dat mensen in de westerse beschavingen met een gedegen opleiding er nog in geloven.
pi_84845418
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:19 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

alle religies zijn achterlijk.
en het is helemaal achterlijk dat mensen in de westerse beschavingen met een gedegen opleiding er nog in geloven.
Lekker boeiend, zolang ze anderen er geen kwaad mee doen. En lekker ontopic ook weer.
pi_84845443
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:16 schreef powerofdreams het volgende:

[..]

des te meer om er westerse troepen heen te sturen dus.

land verdelen in twee stukken en dan de keuze aan de bewoners, of in een vrije samenleving met een rechtsstelsel of als beesten verder leven.

ik vind het werpen op religie en cultuur zo makkelijk.
elk mens behoort een aangeboren instinct te hebben voor goed en kwaad, wat wel en niet kan.
'duidelijk bij deze mensen aanwezig waardoor het dus geen mensen meer zijn, afschieten dus toegestaan om humaniteit in de toekomst te garanderen
Ja want Westerse troepen hebben zoveel goeds in het Midden Oosten gebracht.

Dat wat jij zegt is al gebeurd met het verdrag van Sevres en Laussanne. Het Midden Oosten is al verdeeld in meerdere landen door Engeland en Frankrijk, wat weinig goeds heeft gebracht, dus nee dank je wel.

Het afschieten van mensen omdat ze niet jouw moraliteit en ethiek dienen is vrij inhumaan en immoreel naast mijn 'gadverdamme' gevoel op jouw oproep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')