En terecht, de slet.quote:wegens ,,overspel terwijl ze was getrouwd''
Daarom staat moreel gelijk hebben veruit boven justitieel het rechte eind te pakken hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Dven het volgende:
Hoe walgelijk het ook is valt het te begrijpen dat ze het land niet uit mag. Ze is immers veroordeeld voor een - naar dat politieke systeem - zwaar vergrijp.
maar goed dat ik geen PVV heb gestemd, stel je voor dat dit zou stoppen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je mag dat soort landen, hun regimes en hun ideologie vooral nooit "achterlijk" noemen hoor...
In hun eigen land mogen ze van mij doen wat ze willen, zo lang ze het niet hier doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je mag dat soort landen, hun regimes en hun ideologie vooral nooit "achterlijk" noemen hoor...
Ik zie jou ook regelmatig roepen om lijfstraffen, in welke zin maakt jou dat dan beter ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Lijfstraffen en dodelijke lijfstraffen... Nogal een verschil, me dunkt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie jou ook regelmatig roepen om lijfstraffen, in welke zin maakt jou dat dan beter ?
Oh, ok.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lijfstraffen en dodelijke lijfstraffen... Nogal een verschil, me dunkt.
Wat denk je trouwens dat er helpt aan lijfstraffen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lijfstraffen en dodelijke lijfstraffen... Nogal een verschil, me dunkt.
Wat mij fascineert is dat hij voor lijfstraffen is maar de landen die er aan doen als achterlijk bestempelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat denk je trouwens dat er helpt aan lijfstraffen?
Bij een groep hooligans? Als je het eropkloppen met de lange lat een (overbodige) lijfstraf wil noemen....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat denk je trouwens dat er helpt aan lijfstraffen?
Dat vind ik geen lijfstraf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bij een groep hooligans? Als je het eropkloppen met de lange lat een (overbodige) lijfstraf wil noemen....
Hoe kun je iemand humaan stenigen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef tong80 het volgende:
Bij steniging wordt je ingegraven toch ? Met alleen je hoofd boven de grond ?
Hoop het serieus niet en dat ze haar een beetje humaan stenigen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand humaan stenigen?
1 grote steen gebruiken ipv 99 kleinequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hier mag je een bank beroven, daarbij vier mensen doodschieten en daar hoef je maar een jaartje voor te zitten. Maar we noemen Nederland niet "achterlijk" hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Iraanse Lucia B was al gestenigd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hier mag je een bank beroven, daarbij vier mensen doodschieten en daar hoef je maar een jaartje voor te zitten. Maar we noemen Nederland niet "achterlijk" hoor.
Ach kom op, wanneer is dat dan gebeurd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hier mag je een bank beroven, daarbij vier mensen doodschieten en daar hoef je maar een jaartje voor te zitten. Maar we noemen Nederland niet "achterlijk" hoor.
niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |