En terecht, de slet.quote:wegens ,,overspel terwijl ze was getrouwd''
Daarom staat moreel gelijk hebben veruit boven justitieel het rechte eind te pakken hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Dven het volgende:
Hoe walgelijk het ook is valt het te begrijpen dat ze het land niet uit mag. Ze is immers veroordeeld voor een - naar dat politieke systeem - zwaar vergrijp.
maar goed dat ik geen PVV heb gestemd, stel je voor dat dit zou stoppen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je mag dat soort landen, hun regimes en hun ideologie vooral nooit "achterlijk" noemen hoor...
In hun eigen land mogen ze van mij doen wat ze willen, zo lang ze het niet hier doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
En je mag dat soort landen, hun regimes en hun ideologie vooral nooit "achterlijk" noemen hoor...
Ik zie jou ook regelmatig roepen om lijfstraffen, in welke zin maakt jou dat dan beter ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Lijfstraffen en dodelijke lijfstraffen... Nogal een verschil, me dunkt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie jou ook regelmatig roepen om lijfstraffen, in welke zin maakt jou dat dan beter ?
Oh, ok.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lijfstraffen en dodelijke lijfstraffen... Nogal een verschil, me dunkt.
Wat denk je trouwens dat er helpt aan lijfstraffen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lijfstraffen en dodelijke lijfstraffen... Nogal een verschil, me dunkt.
Wat mij fascineert is dat hij voor lijfstraffen is maar de landen die er aan doen als achterlijk bestempelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat denk je trouwens dat er helpt aan lijfstraffen?
Bij een groep hooligans? Als je het eropkloppen met de lange lat een (overbodige) lijfstraf wil noemen....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat denk je trouwens dat er helpt aan lijfstraffen?
Dat vind ik geen lijfstraf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bij een groep hooligans? Als je het eropkloppen met de lange lat een (overbodige) lijfstraf wil noemen....
Hoe kun je iemand humaan stenigen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:27 schreef tong80 het volgende:
Bij steniging wordt je ingegraven toch ? Met alleen je hoofd boven de grond ?
Hoop het serieus niet en dat ze haar een beetje humaan stenigen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand humaan stenigen?
1 grote steen gebruiken ipv 99 kleinequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hier mag je een bank beroven, daarbij vier mensen doodschieten en daar hoef je maar een jaartje voor te zitten. Maar we noemen Nederland niet "achterlijk" hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
De Iraanse Lucia B was al gestenigd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hier mag je een bank beroven, daarbij vier mensen doodschieten en daar hoef je maar een jaartje voor te zitten. Maar we noemen Nederland niet "achterlijk" hoor.
Ach kom op, wanneer is dat dan gebeurd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Hier mag je een bank beroven, daarbij vier mensen doodschieten en daar hoef je maar een jaartje voor te zitten. Maar we noemen Nederland niet "achterlijk" hoor.
niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Weet ik hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:55 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
niet.
zo´n meisje of vrouw word tot onder de borst in het zand gegraven.
daarna mag een menigte inclusief kinderen stenen gaan gooien van het formaat dat je niet direct dood bent.
de helft gooit niet goed raak of te zacht.
je kunt je niet afweren of vluchten maar ondergaat de hele ellende totdat je op een gegeven moment bewusteloos raakt.
als je geluk hebt is dat na de eerste steen, met pech pas bij de laatste.
alleen al om dergelijke straffen voor zulke vergrijpen heb ik dat ze liever gisteren dan vandaag dat land ontdoen van dat onzettende wrede regime.
hier een filmpje in zeer slechte kwaliteit, je ziet dus zeer weinig maar voor het idee:
http://www.liveleak.com/view?i=d7a2bd098f
de bevolking in grote steden is goed te pruimen hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:04 schreef Athlon64x het volgende:
Volgens Chooslife/weltschmerz is een Iran paradijs dus dit moet wel propagenda zijn
Waardoor wordt er in Iran overspel als strafbaar feit gezien? Juist, dat sprookje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je overspel pleegt vervalt wat mij betreft elk recht.²
daar hebben we onze rel josti ook weerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Inderdaad. Als je zulke uitspraken doet ben je een aap die zijn rechten op bananen heeft verspeeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
daar hebben we onze rel josti ook weer![]()
Als je eigen religie zo series neemt vervalt wat mij betreft elk recht.
Schuimrubber stenen gebruiken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Juist door gebeurtenissen als in Iran en uitspraken zoals die van jou komt de islam in een kwaad daglicht te staan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
In het verlengde daarvan is het wellicht een goed idee om mijn essay hier over te lezen:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
daar hebben we onze rel josti ook weer![]()
Als je eigen religie zo series neemt vervalt wat mij betreft elk recht.
Het zit in de mens, en heeft altijd al plaatsgevonden. Ook al lang voor de uitvinding van de 'westerse' wereld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan is het wellicht een goed idee om mijn essay hier over te lezen:
Mijn Essay:"Hoe verwijderen we overspel uit de maatschappij"
In de klassieke tijden was deze verderfelijke vorm van vertier een voornamelijk Westerse aangelegenheid. Helaas zien we dit soort zaken ook steeds meer in Islamitische landen. In Marokko bv. is het haast gemeengoed geworden.²
Mannen hebben voordeel bij zo'n systeem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef stekelzwijn het volgende:
Hoe komt het dat men zich blijft vastklampen aan godsdienstwaanzinnige idioten die steeds weer nieuwe (voornamelijk vrouwonvriendelijke) regels bedenken?
Een rechtvaardige intellectueel zal tot de conclusie komen dat het aan de kaak stellen van overspel, zoals ik hier doe, ver verheven is én staat boven het gedrag van het gepeupel dat in de meeste gevallen slechts voor lust zijn gezin van binnenuit sloopt door het plegen van overspel (met een relaxte girl van 19).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Juist door gebeurtenissen als in Iran en uitspraken zoals die van jou komt de islam in een kwaad daglicht te staan
quote:Sakineh Mohammadi Ashtiani is a 43-year-old Iranian mother of two children, who is facing death by stoning after she was delivered a death sentence for adultery by a judge invoking "judge's knowledge," a provision in Iranian law that "allows for subjective judicial rulings where no conclusive evidence is present." In other words, some judge had a gut instinct she's guilty, despite a lack of evidence and her children's testimony to the contrary, so now she's going to be killed on his hunch.
Rechtspraak hoort mensen zonder gerede twijfel schuldig of onschuldig te bevinden. In dit geval is er geen bewijs voor haar schuld behalve een hersenscheet van de heren rechters. Verliest ze nu haar rechten? Da's nogal krom he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Blijkbaar hebben die mannen meer rechten? Lees er nl niets over. Ow, en het hoeft niet zo te zijn dat ze het moeten goedkeuren daar, maar er klopt hier iets niet. De vrouw heeft blijkbaar niet veel rechten daar. In ieder geval minder. En dan het stenigen. Brute moord vind ik dat en degenen die daar aan mee doen noem ik achterlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk daar dus mooi niet vreemd van op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh en de vrouw in kwestie heeft ook schuld bekend. In het Farsi dat ze niet spreekt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sakineh_Mohammadi_Ashtiani
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |