Mwa, Als ze zo spelen zo als in de 1e helft tegen paok. Dan komt het goed. En zonder suarez is vervelend ja. Maar mounir el hamdaoui kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef Tha_Duck het volgende:
020 van Groningen winnen...
Laat ik het zo zeggen, het wordt een interessante partij. 020 is niet in goede doen op het moment, Grunn heeft een nieuwe trainer en zal vast gretig zijn. Tis uit bij Grunn als ik het goed heb, en suarez doet niet mee.
Ik moet het zien gebeuren.
Eens kijken wat je morgen na PAOK zegtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Laat ik het zo zeggen, het wordt een interessante partij. 020 is niet in goede doen op het moment, Grunn heeft een nieuwe trainer en zal vast gretig zijn. Tis uit bij Grunn als ik het goed heb, en suarez doet niet mee.
Tja daar ben ik het ook wel mee eens, maar niet iedereen helaas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik weet het, helaas. Ik ben overigens geen 020 liefhebber, en zal elke kans aangrijpen om andere supporters een beetje op stang te jagen en te pesten. Post graag mee in live topics zoals afgelopen week en dan de boel lekker oppoken. Echter, ik heb wel grenzen. Ik ga niet met K schelden, roep niets over j*den en dat soort dingen. Enige wat ik doe is steevast 020 zeggen en soms neuzen, maar zelfs dat gebeurd weinig. Morgen hoop ik ook gewoon dat jullie winnen overigens.
Ik vind haat echt sneu, rivaliteit en stangen moet kunnen. Zonder grof te schelden of over de scheef te gaan. Helaas gebeurd het vanuit andere supporters (elke club, ook Utreg) niet altijd. Sneu maar waar.
Is goed, morgen zal ik weer posten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Eens kijken wat je morgen na PAOK zegt![]()
Ajax is helemaal niet uit vorm ofzo, ok rommelige voorbereiding gehad en tegen Twente geen beste beurt gemaakt (ze hadden wel belangrijkere wedstrijden aan hun hoofd).
Maar morgen gaan we vlammen tegen PAOK, 1-3!!!!
Om uit vorm te geraken moet je eerst die vorm gehad hebben....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ajax is helemaal niet uit vorm ofzo, ok rommelige voorbereiding gehad en tegen Twente geen beste beurt gemaakt (ze hadden wel belangrijkere wedstrijden aan hun hoofd).
Dat Ajax uit vorm is wordt ook wel een beetje aangepraat door de pers he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon Ajax?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Wil je graag wat liefde van me?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Omdat jij dan niet meer reageert.
Als eend heb je vast al een vreemd loopje van jezelf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het aanbod.
Loopje is wat overrated, ik waggel vooralquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als eend heb je vast al een vreemd loopje van jezelf.
Ik heb er geen goed gevoel overquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef El_Bassie het volgende:
Best wel zenuwachtig wat betreft morgen.
Na vorige week had ik geen goed gevoel, dat heb ik nou nog steeds. Ze zijn beter, hoop dat dat er ook op het veld uitkomt.quote:
El Ham doet niet mee helaas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik hoop dat El Ham mij voor heel even Suarez kan laten vergeten morgen.
Hammie doet niet mee morgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Hammiedoewie doet niet mee morgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Suarez op 9 is nooit echt een succes geweest, hij speelt het beste als veredelde schaduwspits zodat anderen ruimtes voor hem opentrekken waar hij in kan duiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Willewa het volgende:
Suarez kan toch prima op 9 spelen?? het scheelt em dan vooral aan de buitenspelers denk ik, doordat suarez opschuift.
Jij speelt veel Fifa of niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Catch22- het volgende:
waarom niet gewoon naar 442 met LWM en RWM die lekker doorkomen?
El Hamdaoui en Suarez als aanvalstandem
hahahahahahah.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Suarez op 9 is nooit echt een succes geweest, hij speelt het beste als veredelde schaduwspits zodat anderen ruimtes voor hem opentrekken waar hij in kan duiken.
Ze komen er niet uit met de prijs , we hebben toch wel wat spelers waar we niks mee kunnenquote:
Het omschrijft zo makkelijkquote:
Ja, maar die zijn zo slechts dat zelfs NAC er niks mee kan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze komen er niet uit met de prijs , we hebben toch wel wat spelers waar we niks mee kunnen
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het omschrijft zo makkelijk![]()
![]()
Maar als je 2 van zulke heerlijke spitsen hebt, moet je toch niet 1 op de flank willen zetten imo... Daarbij heb je nog 2 fantastische 10 spelers (De Jong en Eriksen ben ik wel echt fan van) die kan je er dan lekker achter laten komen.
quote:'NAC stopt onderhandelingen over Leonardo'
NAC heeft de onderhandelingen met Ajax over een mogelijke overgang van Leonardo gestaakt. Het bod van de Amsterdammers was niet voldoende in de ogen van de Brabantse club.
Leonardo blijft dus bij ons", verklaart technisch directeur Jeffrey van As tegenover BN/De Stem. Over de exacte transfervoorwaarden die NAC aan de hoofdstedelingen heeft gesteld wil hij geen uitspraken doen.
Ajax-coach Martin Jol zoekt naar een opvolger voor de vertrokken vleugelspeler Dennis Rommedahl. In de zoektocht werd eerder al gekeken naar de voormalige clubspelers Daniel de Ridder en Tom de Mul.
NAC is volgens de krant nog altijd bezig Nourdin Boukhari terug te halen naar de club. De aanvaller kan een tweejarig contract tekenen in Breda, maar ligt voor de komende twee seizoen nog vast bij het Turkse Kasimpasaspor. De beide clubs zijn in onderhandeling met elkaar
quote:Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft Ajax PSV voorgesteld om Ismaïl Aissati te ruilen voor Nordin Amrabat. PSV zou daar echter niets in zien. De club wil Amrabat niet laten gaan, zo liet Marcel Brands weten in het voetbalblad.
Dat zou ook wel een mooie zijn.quote:
Lang geleden dat het aankoopbeleid van Ajax zo miserabel is geweest. Een geluk bij een ongeluk dat al dit alles niet doorgaat.quote:
Lang geleden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lang geleden dat het aankoopbeleid van Ajax zo miserabel is geweest. Een geluk bij een ongeluk dat al dit alles niet doorgaat.
Dat hoopte ik vorige week ook maar heb het uiteindelijk maar opgegeven en een samenvatting gekeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef fusionfake het volgende:
Ik kan de wedstrijd vanavond niet kijken, weet iemand hoe ik die alsnog kan kijken die avond als ik terug ben? Wordt zoiets op uitzendinggemist.nl gezet?
Een greep uit de aankopen van de afgelopen jaren:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lang geleden dat het aankoopbeleid van Ajax zo miserabel is geweest. Een geluk bij een ongeluk dat al dit alles niet doorgaat.
Ik zou een moord doen voor weer een lichting Heitinga, Van der Vaart, Sneijder....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Oh men waar zijn die geniale tijden dat de beste Ajacieden gewoon uit de jeugd kwamen.Trieste gedachte.
Volgens mij werd er al heel weinig van Sno & Colin verwacht. Wel sneu voor laatst genoemde die is echt keihard afgebrand.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een greep uit de aankopen van de afgelopen jaren:
Juanfran
Luque
Urzaiz
Colin
Sno
Sulejmani
Aissati
Silva
Allemaal spelers die stuk voor stuk (bij lange na) niet konden brengen wat er van ze werd verwacht.
Falen wil ik het ook niet noemen, maar er werd alleen meer van hem verwacht. Veel vaker gebeurt dat met spelers dan andersom. Huntelaar en Suárez zijn daar voorbeelden van; er werd wel veel van hun verwacht, maar die twee hebben het ook dubbel en dwars uitbetaald.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef Catch22- het volgende:
Silva heeft in mijn herinnering niet gefaald, hij had alleen vd Wiel voor zich, maar die vent kan wel ballen vind ik
Hij had een goed half seizoen inderdaad. Het is trouwens niet alsof er geen talenten meer doorbreken bij Ajax. Van der Wiel en De Jong zijn toch niet mis.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef Catch22- het volgende:
Silva heeft in mijn herinnering niet gefaald, hij had alleen vd Wiel voor zich, maar die vent kan wel ballen vind ik
Je "hahahahahahah." komt lekker infantiel over, je zal wel veel meer kennis van zaken hebben inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:06 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
hahahahahahah.
Begin vorig seizoen begon suarez als spits, hij scoorde toen aan de lopende band.
dat is juist zijn beste positie, hij moest daarna naar de flank omdat pantelic in de spits kwam.
Toen werd het een stuk minder.
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Jong, Blind, Emanuelson zijn allemaal jongens die hun opleiding (grotendeels) bij Ajax hebben genoten. Omdat dit een wat defensievere lichting is vallen ze minder op dan bijvoorbeeld Sneijder of Van der Vaart. Toch moeten we zeer tevreden met ze zijn want we hebben de beste verdediging van de afgelopen 10 jaar denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hij had een goed half seizoen inderdaad. Het is trouwens niet alsof er geen talenten meer doorbreken bij Ajax. Van der Wiel en De Jong zijn toch niet mis.
Ach ze vallen ook wat minder op omdat Sneijder en Van der Vaart nu bij grote clubs in het buitenland speelden. Toen ze bij Ajax zaten vond iedereen ze ook niet zo goed als nu. Ik weet nog wel dat Sneijder lang niet goed genoeg werd gevonden (door de 'kenners"), omdat hij zo klein is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Jong, Blind, Emanuelson zijn allemaal jongens die hun opleiding (grotendeels) bij Ajax hebben genoten. Omdat dit een wat defensievere lichting is vallen ze minder op dan bijvoorbeeld Sneijder of Van der Vaart. Toch moeten we zeer tevreden met ze zijn want we hebben de beste verdediging van de afgelopen 10 jaar denk ik.
Wat je zegt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Jong, Blind, Emanuelson zijn allemaal jongens die hun opleiding (grotendeels) bij Ajax hebben genoten. Omdat dit een wat defensievere lichting is vallen ze minder op dan bijvoorbeeld Sneijder of Van der Vaart. Toch moeten we zeer tevreden met ze zijn want we hebben de beste verdediging van de afgelopen 10 jaar denk ik.
http://www.soccernews.nl/news/97616quote:Ajax heeft twee Zuid-Afrikanen op proef
Ajax heeft twee spelers van satellietclub Ajax Cape Town uitgenodigd voor een proefperiode. Sameehg Doutie en Thulani Serero mogen bij de Amsterdammers proberen om een contract af te dwingen.
Vanaf 8 augustus kan het tweetal gaan laten zien wat ze waard zijn. Zowel de twintigjarige Serero als de 21-jarige Doutie zullen met Jong Ajax gaan meetrainen. Beide spelers doorliepen de hele jeugdopleiding van Ajax CT. Wanneer het duo bij de beloften voldoende indruk maakt, zullen ze mogelijk een kans krijgen om bij het eerste mee te trainen.
Doutie is een vleugelaanvaller, terwijl Serero de voorkeur geeft aan de positie achter de spits. Beide heren hebben in diverse jeugdelftallen van Zuid-Afrika gespeeld, maar wachten nog op hun debuut voor Bafana Bafana.
quote:Sameehg Doutie (born May 31, 1989 in Cape Town, Western Cape) is a South African football (soccer) midfielder for Premier Soccer League club Ajax Cape Town.
Doutie is arguably one of the country's emerging midfielders. His achievements with the club's development team cannot go unnoticed; winning the Bayhill Metropolitan Under-19 Cup's Player of the Tournament during the competition held in Cape Town earlier in the year, and winning the 2007 Copa Amsterdam's Player of the Tournament in Holland. This is proof of great things to come from this 18-year-old youngster from Mitchell's Plain who started his career with amateur side, Schotsche Kloof before he was signed by the 'Urban Warriors' for their development team.
quote:Sameehg Doutie
Personal information
Full name Sameehg Doutie
Date of birth May 31, 1989 (age 21)
Place of birth Cape Town, South Africa
Height 1.68 m (5 ft 6 in)
Playing position Right-winger
Club information
Current club Ajax Cape Town
Number 23
Youth career
Schotsche Kloof
Seven Stars
Ajax Cape Town
Senior career1
Years Club App (Gls)*
2007- Ajax Cape Town 6 (0)
Als ie niks was, was hij niet opnieuw op proef geweest. Je hebt geen enkele inzicht in waarom hij toen geen contract kreeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef finsdefis het volgende:
Alleen is die Doutie al eens eerder op proef geweest en was het toen ook niks (anders had ie wel een contract gekregen). Maar ja beter dit dan Leo terughalen voor te veel geld
Sommige spelers zijn wat meer laatbloeiers.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef finsdefis het volgende:
Alleen is die Doutie al eens eerder op proef geweest en was het toen ook niks (anders had ie wel een contract gekregen). Maar ja beter dit dan Leo terughalen voor te veel geld
Ik ben blij dat dat niet doorgaat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef finsdefis het volgende:
Maar ja beter dit dan Leo terughalen voor te veel geld
Linkerspits...quote:Ryo Miyaichi vliegt later deze week nog naar Amsterdam voor een proefperiode bij Ajax, zo meldt The Daily Mail. Het Japanse wonderkind werkt momenteel een stage af bij Arsenal.
Daar weet Miyaichi veel indruk te maken. De zeventienjarige aanvaller traint al enkele dagen mee en maakte dinsdag zijn opwachting in het oefenduel met Boreham Wood (3-0). Arsenal overweegt dan ook om hem vast te leggen, maar ondervindt daarbij concurrentie van Ajax.
Miyaichi staat in Japan onder contract bij Chukyo University, maar hoopt een Europees avontuur aan te kunnen gaan. Eerder was hij al op proef bij 1. FC Köln. Vorig jaar was de krachtige en snelle spits nog met Japan actief op het WK voor spelers tot en met zeventien jaar.
Zou inderdaad niet misstaan, Atoubaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Catch22- het volgende:
Iemand voor de plaats van anita zou niet verkeerd zijn.
Anita is absoluut een zwakke schakel. Een leuke gelegenheidslinksback, maar als je onder druk staat heb je er weinig aan. Van Der Wiel lijkt ook veel te nonchalant te voetballen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Catch22- het volgende:
Iemand voor de plaats van anita zou niet verkeerd zijn.
Circus Atouba.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou inderdaad niet misstaan, Atouba?
Over de hele wedstrijd vond ik vd Wiel slechter dan Anita.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:45 schreef Devz het volgende:
Anita trouwens zo snel mogelijk vervangen, wat een domme speler is dat toch. Leuk voor de breedte maar komt tekort voor de basis.
Ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:46 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Over de hele wedstrijd vond ik vd Wiel slechter dan Anita.
Van der Wiel moet ook wel dodelijk vermoeid zijn. Ik bedoel: alle Bayern München internationals hebben nog lekker vakantie, terwijl Greg alweer mag opdraven in één of andere heksenketel.quote:
Maar bij van de wiel is het waarschijnlijk een incident. Anita speelt redelijk vaak slecht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:46 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Over de hele wedstrijd vond ik vd Wiel slechter dan Anita.
Urby was niet goed vandaag, maar die was thuis tegen PAOK dan weer erg goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maar bij van de wiel is het waarschijnlijk een incident. Anita speelt redelijk vaak slecht.
Urby was vandaag ook weer he-le-maal niks
Hmm vd Wiel is normaal gesproken inderdaad echt veel beter maar ik vond Anita de eerste helft wel goed hoor. Anita's probleem is vooral zijn lengte enzo denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maar bij van de wiel is het waarschijnlijk een incident. Anita speelt redelijk vaak slecht.
Eerste helft weinig gezien maar rond de doelpunten en de rest van de tweede helft vond ik hem wel goed. Leuke actie ook.quote:Urby was vandaag ook weer he-le-maal niks
Dit is echt onzin. Op het WK, wanneer het telde, stond hij er. Dat hij slecht speelde tegen wat semi-profs uit Griekenland, tja, kan gebeuren. Messi heeft ook wel eens een slechte wedstrijd zonder meteen een slechte voetballer te zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef Rnnz het volgende:
Van der Wiel heeft weer bewezen nog absoluut niet klaar te zijn voor de top. Dat ophemelen ook altijd bij een speler van Ajax.
Bullshit. Hij is inderdaad niet klaar voor de top, maar ook niet onnodig opgehemeld. Van der Wiel is een Toptalent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef Rnnz het volgende:
Van der Wiel heeft weer bewezen nog absoluut niet klaar te zijn voor de top. Dat ophemelen ook altijd bij een speler van Ajax.
Ik zeg ook niet dat het geen topspeler is, want dat wordt ie echt wel. Hij is echter nog niet klaar voor de top. Dat zag je ook al in de laatste wedstrijden van Oranje; in de finale heeft ie geen enkele bal goed geraakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Op het WK, wanneer het telde, stond hij er. Dat hij slecht speelde tegen wat semi-profs uit Griekenland, tja, kan gebeuren. Messi heeft ook wel eens een slechte wedstrijd zonder meteen een slechte voetballer te zijn.
Indeed. Maar ook wanneer. ivm vakantie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
De échte vraag is: tegen wie is de volgende bak?
Mee eens! voor het eerst in tijden liet ie weer wat van zich zien. Niet naar WHU laten gaan iig deze jongenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
anita komt te kort, vd wiel was ruk, de zeeuw speelde klote. suljemani speelde eindelijk leuk, stekeleburg is een held en suarez al naar huis.
AJAX!
Play-offsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Indeed. Maar ook wanneer. ivm vakantie.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
De échte vraag is: tegen wie is de volgende bak?
Ik heb een voorgevoel dat het Dinamo Kiev gaat worden.quote:Dinamo Kiev (Oekraïne)
Sporting Braga (Portugal)
Young Boys Bern (Zwitserland)
Auxerre (Frankrijk)
Sampdoria (Italië)
Kiev is lang niet meer wat het geweest is. Sheva zit er nog wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een voorgevoel dat het Dinamo Kiev gaat worden.
Toch bizar dat we liever die tegenstanders niet willen hebben, die horen we gewoon met 3-0 op te rollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik hoop op Young boys , maar ben bang dat het Auxerre of Kiev gaat worden
Portugezen en Italianen sowieso liever niet, en ook Kiev zie ik liever niet. Young Boys schakelt niet voor niets Fenerbahce uit, dus die hebben een enorme boost. Ik zou Auxerre niet verkeerd vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef IceCreamm het volgende:
Gefeliciteerd jongens
Wat een gezeik om Anita trouwens. Die jongen speelt een slechte wedstrijd terwijl v/d Wiel en Steek bijna weer voor een herhaling van de 0-1 tegen Twente zorgde. Er stond veel druk op en dat stadion was echt een hel dus ik vind dit geen reden om ze helemaal de grond in te boren. Deed vorig jaar ook iedereen bij Pantelic, wat een onzin was dat zeg.
Ik hoop Auxerre of Young Boys en ik hoop niet op Braga of Dinamo Kiev. Wat hopen jullie?
Ik hoop op winst.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef IceCreamm het volgende:
Ik hoop Auxerre of Young Boys en ik hoop niet op Braga of Dinamo Kiev. Wat hopen jullie?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd. Onverwachts toch nog, maar knap.
Mwa ze presteren wel wat hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een troll met een grote waffel die fan is van een club die helemaal niks presteert.
![]()
Als we eerst thuis spelen ben ik er bij, anders zit ik achter de buisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:11 schreef Saekerhett het volgende:
Is de datum van de volgende al bekend? 17 augustus zou mooi zijn, dan kan ik het zien, maar de 18e zit ik in het vliegtuig
16/17 uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:11 schreef Saekerhett het volgende:
Is de datum van de volgende al bekend? 17 augustus zou mooi zijn, dan kan ik het zien, maar de 18e zit ik in het vliegtuig
90+5. Eindelijk fluit de Spaanse scheidsrechter af. Ajax plaatst zich dankzij het gelijkspel voor de play-offs van de Champions League. Vrijdag wordt er in Nyon geloot. Dan weet Ajax welke tegenstander het in de laatste horde op weg naar het hoofdtoernooi van de Champions League treft. De duels worden op 17/18 en 24/25 augustus gespeeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De 16 valt op een maandag, dus dat lijkt me sterk.
Idd....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:13 schreef DeZoektocht het volgende:
doe maar samp![]()
zijn toch allemaal een beetje tegenstanders van hetzelfde kaliber vind ik.
Dan maar gewoon voor de mooie wedstrijd gaan.
Lees eens een stukje verder waar hij jullie gewoon feliciteert i.p.v. gelijk zo simpel te reageren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een troll met een grote waffel die fan is van een club die helemaal niks presteert.
![]()
Doe maar niet Kiev of de Portugezen. Ik hoop op Young Boys.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef IceCreamm het volgende:
Bedankt. Ik zal me nog eens gedragen. Misschien wordt het tijd om je eens in te lezen in het topic. Het is echt niet allemaal anti-020 wat er leeft hoor in de wereld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
![]()
quote:Suarez vader geworden
Luis Suarez was net op tijd in Barcelona om de bevalling mee te maken. De aanvaller werd vader van een dochter. Het meisje kreeg de naam Delphina mee, zo meldt AT5. Hij is met een privéjet vanuit Griekenland naar Spanje gevlogen om zo toch nog op tijd bij de geboorte aanwezig te zijn.
Die rode kaart was gewoon opzettelijk bij de JCS, dat kan niet anders.quote:
Waarom dat danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die rode kaart was gewoon opzettelijk bij de JCS, dat kan niet anders.
Omdat ie nu lekker een paar weken bij zijn wijf kan zijn "ajax heeft hem toch niet nodig" zoals de verslaggever al zei gisteren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom dat danPapa Suarez
Mooie naam Delphina wel apart(misschien niet in Uruguay)
Het lijkt mij dat dat soort zaken sowieso voor gaan. En kom op zeg, hij heeft de bevalling nu ten minste kunnen meemaken en hij kan nu ook weer wat rust nemen tot de volgende CL wedstrijd. Als Suarez z'n vizier op scherp had gehad de afgelopen wedstrijden had hij er al weer een shitload inliggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ie nu lekker een paar weken bij zijn wijf kan zijn "ajax heeft hem toch niet nodig" zoals de verslaggever al zei gisteren.
Ok kom maar op met de grappen over swalbesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef Semmm het volgende:
Delphia, klink als Dolfijn, dat meisje zal dan ook wel een duikertje worden.
Er waren berichten dat hij direct na de wedstrijd van gisteren verhuurd zal gaan worden. Maar nu dat Mido-verhaal ook erg stroef verloopt, denk ik toch dat Ajax daar vanaf ziet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Gaat Sulejmani verhuurd worden of niet? Ik hoop van niet eerlijk gezegd, wordt anders een beetje krap voorin.
Hoe zit het nou met Mido? Ik hoor er al een paar dagen niets meer vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Er waren berichten dat hij direct na de wedstrijd van gisteren verhuurd zal gaan worden. Maar nu dat Mido-verhaal ook erg stroef verloopt, denk ik toch dat Ajax daar vanaf ziet.
Middlesbrough werkt niet echt meer mee, waardoor Mido nu waarschijnlijk zijn contract wilt uitzitten, om zo toch nog een miljoen mee te pakken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met Mido? Ik hoor er al een paar dagen niets meer van
Hij loopt hier ook steeds te trollen, dat hij dat met 1 reactie feliciteert moet het allemaal goed maken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Lees eens een stukje verder waar hij jullie gewoon feliciteert i.p.v. gelijk zo simpel te reageren.
Gozer is constant aan het trollen, doet er twee normale posts tussen en beweert dan wijzend op die twee posts dat hij normaal post.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:43 schreef Catch22- het volgende:
die vent doet haske normaal. Doe es
dit geen troll noemenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd. Onverwachts toch nog, maar knap.
Anita wordt de nieuwe Van Bronckhorst, maar dan van Ajax.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef Omega het volgende:
Ajax toch wel terecht door (over 180 minuten). Maar gisteren was wel een wedstrijd om snel te vergeten. Anita die wel heel dom in de fout ging. Maar in de heen wedstrijd was Anita erg goed (zelfs motm), zeker voor de eredivisie is hij goed genoeg.
Ik hoop alleen niet op Kiev. Sampdoria lijkt mij wel gunstig, want die zijn pas net in training volgens mij.
Hij zegt niets verkeerds hoor, technisch gezienquote:
hadden ze dat ook maar eens bedacht toen ze gabri lieten gaan ivm t middenveld..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Gaat Sulejmani verhuurd worden of niet? Ik hoop van niet eerlijk gezegd, wordt anders een beetje krap voorin.
Inderdaad, net drie officiële wedstrijden gespeeld . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij zegt niets verkeerds hoor, technisch gezien.
Ach, je hebt ook gewoon Sno en Donald nog...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hadden ze dat ook maar eens bedacht toen ze gabri lieten gaan ivm t middenveld..
Ja.. verdomme.. nu worden we kampioenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook gewoon Sno en Donald nog...
Steek heeft elke penalty gestopt dit seizoenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, net drie officiële wedstrijden gespeeld . . .
In dat kader.
Wat een klote aankoop die El Hamdaoui, nog geen bal geraakt
Die Lindgren heeft een hoog doelpuntgemiddelde voor een verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Steek heeft elke penalty gestopt dit seizoen
Gabri is blessuregewijs gezien ook geen zekerheidquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hadden ze dat ook maar eens bedacht toen ze gabri lieten gaan ivm t middenveld..
Sno is echt zo een speler die je er niet meer bij wilt hebben, maar waar je nog tot het eind van zijn contract aan vast zit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook gewoon Sno en Donald nog...
Is een onderschatte speler...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef Robar het volgende:
Die Lindgren heeft een hoog doelpuntgemiddelde voor een verdedigende middenvelder
Klopt, maar Enoh en De Zeeuw zijn de klootzakken die Ajax altijd tekort kwam, en die we nu dus wel hebben. Lindgren is dat minder. Lindgren is wel een enorm slimme speler.quote:
Prachtig, zulk soort conclusiesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Die Lindgren heeft een hoog doelpuntgemiddelde voor een verdedigende middenvelder
Inderdaad ik denk dat ie gewoon vermoeid is van het WK als Enoh terug is laat hem dan maar een paar weken samenspelen met Lindgren. Kan De Zeeuw daarna fris de competitie in.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
De Zeeuw mag trouwens wel ff de vorm gaan zoeken, speelt zwaar onder de maat.
Je ziet het bij al de spelers die het wk hebben gespeeld wel dat ze vermoeid zijn. Uitgezonderd Suarez, die superman is, en Steek doet het ook goed, op die pass tegen twente na. Van Der Wiel, De Zeeuw enzovoorts zitten allen nog niet op niveauquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
De Zeeuw mag trouwens wel ff de vorm gaan zoeken, speelt zwaar onder de maat.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Prachtig, zulk soort conclusies.
Kwam dit ook tegen:
http://www.nusport.nl/uit(...)iljoen-per-punt.html
Ajax bovenaan met ongeveer ¤830.000 p.p.![]()
Klopt.. maar een aanwinst was het zeker.. heb jij betere alternatieven rondlopen op dit moment??quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gabri is blessuregewijs gezien ook geen zekerheid
`quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Klopt, maar Enoh en De Zeeuw zijn de klootzakken die Ajax altijd tekort kwam, en die we nu dus wel hebben. Lindgren is dat minder. Lindgren is wel een enorm slimme speler.
Vermoeid vindt ik zulke dikke onzin, na 1/2 dagen rust moet je gewoon weer 100% kunnen presteren. Voetballers zijn de enige sporters die altijd janken dat ze te veel spelen en rust moeten hebben. Wij moeten in het leger iedere dag aan de bak met minder slaap dan die voetballers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik denk dat ie gewoon vermoeid is van het WK als Enoh terug is laat hem dan maar een paar weken samenspelen met Lindgren. Kan De Zeeuw daarna fris de competitie in.
valt wat voor te zeggen he.. mja.. wat doe je eraanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vermoeid vindt ik zulke dikke onzin, na 1/2 dagen rust moet je gewoon weer 100% kunnen presteren. Voetballers zijn de enige sporters die altijd janken dat ze te veel spelen en rust moeten hebben. Wij moeten in het leger iedere dag aan de bak met minder slaap dan die voetballers.
Bovendien hebben ze allemaal een geweldig salaris dus heb er totaal geen medelijden mee.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vermoeid vindt ik zulke dikke onzin, na 1/2 dagen rust moet je gewoon weer 100% kunnen presteren. Voetballers zijn de enige sporters die altijd janken dat ze te veel spelen en rust moeten hebben. Wij moeten in het leger iedere dag aan de bak met minder slaap dan die voetballers.
Bovendien hebben ze allemaal een geweldig salaris dus heb er totaal geen medelijden mee.
50-60 wedstrijden per seizoen, daarboven op nog een trainingskamp voor een wk en het wk zelf. Reizen naar verre landen om in andere klimaten te voetballen. Daarna slechts een weekje of anderhalf vakantie om weer vol aan de bak te moeten. Topsport doet andere dingen met je lichaam dan het zijn van Militair. Ook al heb ik voor militairen en hun kunnen ook respect, het is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar werkt het in het leger toch iets anders dan op het voetbalveld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Topsporters zijn dan ook mensen die iets uitzonderlijks kunnen, soldaten zijn vooral mensen die niets anders kunnen.
Komen mensen ook naar jou kijken in een stadion?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ken die uitspraak wel ja. Maar als elke topclub precies hetzelfde probleem heeft met spelers, al decennia lang, zou het dan HEEL MISSCHIEN niet zo simplistisch zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een reacties weer, ik bedoelde dat voetballers niet zo moeten janken als ze moeten spelen. Voor dat geld loopt iedereen zich kapot.
Misschien wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken die uitspraak wel ja. Maar als elke topclub precies hetzelfde probleem heeft met spelers, al decennia lang, zou het dan HEEL MISSCHIEN niet zo simplistisch zijn?.
quote:Vertrek Sulejmani bij Ajax lijkt toch aanstaande
Binnen Ajax willen ze het nog niet bevestigen, maar het heeft er alle schijn van dat de wegen van Miralem Sulejmani en de Amsterdammers gaan scheiden.
Na terugkomst op het vliegveld in Amsterdam vanuit Griekenland was te zien dat betrokkenen bij Ajax afscheid namen van de Serviër, die al enige tijd in verband wordt gebracht met het Engelse West Ham United. De aanvaller vertrok nog wel met de spelersbus naar de Amsterdam Arena.
Met een transfersom van ruim 16 miljoen euro is de 21-jarige aanvaller nog altijd de duurste aankoop in de historie van de Amsterdammers. Bij Ajax wist de Serviër echter zijn talent zelden waar te maken.
Elf Voetbal
Ja maarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dikke onzin: in de NBA spelen ze elke 3 dagen een wedstrijd en leveren ze ook topprestaties, zou niet weten waarom dit in voetbal niet kan...
verwend...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar.
Ik weet het ook niet, maar blijkbaar kan het niet he? Anders zouden ze het wel doen.
dat doen voetballers ook op nivo (elk weekend wedstrijd + beker of internationaal tussendoor)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dikke onzin: in de NBA spelen ze elke 3 dagen een wedstrijd en leveren ze ook topprestaties, zou niet weten waarom dit in voetbal niet kan...
Inderdaad. Je kunt die sporten qua belasting niet met elkaar vergelijken, daar spelen zo veel factoren in mee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:38 schreef El_Bassie het volgende:
Basketball met voetbal vergelijken is ook een knollen-citroenenverhaal.
Heb jij wel eens naar basketbal en naar voetbal gekeken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een militair met een topsporter vergelijken is nogachwekkender. Ik heb respect wat militairen doen, maar het heeft natuurlijk geen bal met topsport te maken.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
![]()
Die commando's leveren veel meer inspanningen en zijn fysiek minimaal als het niet veel beter is in vorm dan topsporters.
Denk je dat ze na de opleiding uit hun neus gaan vreten? Nee, die lui moeten tijdens de opleiding zich helemaal de tering in werken en daarna zich zelf alleen maar verbeteren en verbeteren en dat doe je door te trainen en nog eens te trainen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:12 schreef Robar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Storm is het met je eens
Maar het blijft een scheve vergelijking. Hoe vaak moeten die commando's daadwerkelijk vergelijkbare prestaties leveren?
Ja, maar dan nog is het iets dat iedereen kan, je hebt er geen talent voor nodig. Een hele mooie goal maken, of de perfecte pass kan je niet leren...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk je dat ze na de opleiding uit hun neus gaan vreten? Nee, die lui moeten tijdens de opleiding zich helemaal de tering in werken en daarna zich zelf alleen maar verbeteren en verbeteren en dat doe je door te trainen en nog eens te trainen.
Hier ga ik niet eens meer op reageren, moet je eens kijken naar het uitval percentage bijvoorbeeld bij de mariniers of lmb en dan heb ik het nog niet eens over de commando's, hou toch op man.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog is het iets dat iedereen kan, je hebt er geen talent voor nodig. Een hele mooie goal maken, of de perfecte pass kan je niet leren...
En hoeveel jochies halen de "cut" bij Ajax?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens meer op reageren, moet je eens kijken naar het uitval percentage bijvoorbeeld bij de mariniers of lmb en dan heb ik het nog niet eens over de commando's, hou toch op man.
Er zijn regelmatig back-to-backs, dus 2 wedstrijden achter elkaar, met ook nog een vliegreis erbij. En ook al is het een andere inspanning, redelijk vergelijkbaar. Alleen hebben we het hier niet over een aantal wedstrijden per week, maar de rust tussen seizoenen. En ook bij NBA spelers zie je dat ze veel rust nodig hebben. Die zijn ruim 3 maanden per jaar vrij (als je play offs niet haalt zelf bijna 6 maanden). Daarom zijn teams in de NBA ook blij als hun spelers niet aan de WK meedoen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heel goed van ze.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Denk je dat ze na de opleiding uit hun neus gaan vreten? Nee, die lui moeten tijdens de opleiding zich helemaal de tering in werken en daarna zich zelf alleen maar verbeteren en verbeteren en dat doe je door te trainen en nog eens te trainen.
Gisteren toch ook 2 fouten. 1x kon die bosnier de bal niet binnen houden, laatste goal was toch wel knullig van steek. Misschien geen blunder, maar hij had het anders kunnen oplossen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je ziet het bij al de spelers die het wk hebben gespeeld wel dat ze vermoeid zijn. Uitgezonderd Suarez, die superman is, en Steek doet het ook goed, op die pass tegen twente na. Van Der Wiel, De Zeeuw enzovoorts zitten allen nog niet op niveau
Ik heb beiden gespeeld. Basketball is veel intensiever omdat er juist veel korte sprintjes getrokken worden. daarbij komt dat het spel sneller is. Qua sport intensiviteit is het gelijk aan elkaar, voor beiden moet je een goede conditie hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Heb jij wel eens naar basketbal en naar voetbal gekeken?
Wedstrijden zijn veel korter, afstanden veel kleiner en relatief zijn de selecties groter. Dan heb je nog de spelregels die het minder belastend maken.
Weet je nog Jaakke die een paar jaar geleden dacht dat het voetbal naar het basketbalprincipe ging en daarom selecties groter moesten zijn zodat je kunt rouleren? Anders zou het te belastend worden voor spelers. Daarom zit AJax met zo'n groot spelersoverschot.
Een militair met een topsporter vergelijken is nogachwekkender. Ik heb respect wat militairen doen, maar het heeft natuurlijk geen bal met topsport te maken.
Van een basketbalwedstrijd herstel je een stuk sneller dan van een voetbalwedstrijd, en daar gaat het uiteindelijk om. En ja, ik heb beide gespeeldquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik heb beiden gespeeld. Basketball is veel intensiever omdat er juist veel korte sprintjes getrokken worden. daarbij komt dat het spel sneller is. Qua sport intensiviteit is het gelijk aan elkaar, voor beiden moet je een goede conditie hebben.
In de NBA word vaker gevlogen en langere afstanden afgelegt, dan pak hem beet: groningen, dus dat is geen argument voor mindere presetaties.
Het is niet de schuld van Jaake dat we nu met een (slechte) spelers overschot zitten. Het merendeel van de spelers welke er nu nog zitten zijn gehaald na zijn periode. Sommige punten van zijn beleidsplan zijn juist. Had je genoeg (goede spelers) dan hadden vd wiel, de zeeuw en suarez niet meer hoeven te spelen in de eerste wedstrijden, en had je ze kunnen sparen, juist omdat je er goede vervangers voor had.
Natuurlijk word in het basketball meer gerouleerd en zijn de spelregels anders, waardoor het spel vaker onderbroken word en je op adem komt, maar in het voetbal ben je ook niet altijd in beweging en bij basketball juist wel.
Net had je het over militairen, nu over commando's.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
![]()
Die commando's leveren veel meer inspanningen en zijn fysiek minimaal als het niet veel beter is in vorm dan topsporters.
Want een commando is geen militair. Commando's zijn de top van hun werk en prof voetballers zijn de top van voetbal.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Net had je het over militairen, nu over commando's.
Fysiek zitten ze totaal anders in elkaar dan een topsporter. Veel minder specifiek dan een topsporter die zijn lichaam precies traint naar de handelingen die hij moet verrichten.
Ik heb trouwens gezegd dat militairen niets met topsporters te maken hebben, niet dat ze niet in vorm zijn.
Kan best zijn, maar er zit wel een verschil tussen een huis-tuin-en-keuken-militair en een commando.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want een commando is geen militair. Commando's zijn de top van hun werk en prof voetballers zijn de top van voetbal.
Oke.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar er zit wel een verschil tussen een huis-tuin-en-keuken-militair en een commando.
Hoe je het ook wend of keert, de vergelijking slaat nergens op en daar is volgens mij zo ongeveer iedereen het wel over eens.
Heb ik in ieder geval nog wat toegevoegdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Dank je Vjenne voor deze zooi aan onzin in het topic.
Dat dus. Het spant vooral de kroon met RKC, die p.p het minst kwijt is, maar ja die is dus wel na één seizoen weer gedegradeerd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Zegt echt totaal niets.
Wat een flutberekening.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Wat uberkansloos, die documentaire van jullie over de schijnfinale.![]()
Het is triest om iets te laten zien waar een club al jaren van hoopt, om daar van te voren al rekening mee te houden terwijl er een enorme statistische kans is dat dat niet gebeurt. En dat voor een beursgenoteerde onderneming zoals Ajax is! Belachelijk dat hier geld aan verkwist is. Niemand in Nederland zit toch op een documentaire te wachten waarin Nederland wel kampioen zou zijn geworden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:11 schreef Catch22- het volgende:
ja dat weet je niet vantevoren he, als je er mee begint te plannen zit je in het seizoen ervoor.
huh, waar gaat dit over?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Welke schijnfinale? Bedoel je de beker?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:04 schreef Ritmo het volgende:
What did I do?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:04 schreef Ritmo het volgende:
Het lijkt erop:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:59 schreef versteegrob het volgende:
Mickey nu echt weg ? Lijkt me heel sterk ivm zondag, wordt het dan 4-4-2 ?
Bron: Nu.nl, ANP, Etc.quote:AMSTERDAM - Ajacied Miralem Sulejmani vertrekt vrijdag naar Londen op zijn huurovergang naar West Ham United af te ronden. Ik vertrek naar West Ham, maar kom volgend jaar vol power terug", zei de Serviër volgens De Telegraaf. Ajax-trainer Martin Jol wenste hem na het duel tegen PAOK Saloniki persoonlijk sterkte, schrijft de krant.
De duurste voetballer in Nederland wordt bij de Oost-Londense club medisch doorgelicht en moet dan nog de laatste details bespreken voor zijn tijdelijke transfer. West Ham zou opdraaien voor het volledige salaris van Sulejmani.
2013quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:17 schreef Catch22- het volgende:
dat scheelt. tot wanneer loopt zijn contract?
En als je ff doorklikt is hij ineens weer speler van H. Tel-Avivquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:43 schreef Urquhart het volgende:
http://www.uefa.com/teams(...)/domestic/index.html
Niet om het één of ander, maar volgens de UEFA is De Ridder al Ajax-speler
VI is al niet meer te vertrouwen, en nu de UEFA-site ook al niet meer. Waar gaat dat heen in deze wereldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
En als je ff doorklikt is hij ineens weer speler van H. Tel-Aviv
http://www.uefa.com/teams(...)2/profile/index.html
Komt die vandaagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:43 schreef Urquhart het volgende:
http://www.uefa.com/teams(...)/domestic/index.html
Niet om het één of ander, maar volgens de UEFA is De Ridder al Ajax-speler
ja, we maken al tien jaar de beste kans op de titelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:52 schreef ajacied4lf het volgende:
AMSTERDAM - PSV-trainer Fred Rutten denkt dat Ajax dit seizoen de meeste kans maakt op de landstitel. "Zij hebben het hoogste budget, een goed ingespeeld team en goed doorgeselecteerd", onderbouwde de Wijchenaar de favorietenrol voor Ajax in het Brabants Dagblad.
En toch hoop ik nog steeds dat het een foutje is bij de UEFA, al vrees ik het ergste.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:54 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Komt die vandaagZou ook de verhuur met Mickey verklaren
Same here. Dat wordt weer erg pittig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef Wilskracht het volgende:
Kiev dat is de enige ploeg die ik niet wou
Dat, en Braga zat ik ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef Wilskracht het volgende:
Kiev dat is de enige ploeg die ik niet wou
dan ben je niet door he vriendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt allemaal goed, uit 1-1 thuis 1-2
als je de eerste helft zo speelt als de eerste wedstrijd de eerste helft en de tweede helft zoals de tweede wedstrijd de 2e helft (zonder die domme fouten) win je gewoon dikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:17 schreef Saekerhett het volgende:
Kiev... die lui zijn lang niet meer zo goed als 5-10 jaar terug. Maarja, als we zo spelen als tegen PAOK, kunnen we het sowieso vergeten
PAOK speelde wel zo lelijk, met 9 man voor de goal hangen in eigen stadion..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:17 schreef Saekerhett het volgende:
Kiev... die lui zijn lang niet meer zo goed als 5-10 jaar terug. Maarja, als we zo spelen als tegen PAOK, kunnen we het sowieso vergeten
en dat zal kiev niet doen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
PAOK speelde wel zo lelijk, met 9 man voor de goal hangen in eigen stadion..terwijl ze maar 1 doelpunt hadden.
Dat snap ik niet, eerst uit vind ik helemaal niet gunstig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou, het moet maar weer dan. eerst uit is wel gunstig iig.
Maar aan de andere kant als je uit scoort wordt het thuis een stuk makkelijker....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, eerst uit vind ik helemaal niet gunstig.
Gewoon zorgen dat je eerst thuis de 0 houdt, dan kan er uit weinig gebeuren.
Je mag verwachten dat Kiev thuis gaat voetballen ipv van verdedigen dus hier liggen kansen voor Ajax om er een aantal in te prikken en het vervolgens thuis af te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel gunstig hoor. Thuis kun je meestal wat makkelijker je wil opleggen. Daar heb je meer aan in de tweede wedstrijd. Ook omdat je de eerste wedstrijd nog wel eens wat voorzichtiger wil spelen met nog een uitwedstrijd in het achterhoofd vind ik een tweede wedstrijd thuis gunstiger.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Absoluut, hoewel het natuurlijk geen garantie op succes is (Kopenhagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel gunstig hoor. Thuis kun je meestal wat makkelijker je wil opleggen. Daar heb je meer aan in de tweede wedstrijd. Ook omdat je de eerste wedstrijd nog wel eens wat voorzichtiger wil spelen met nog een uitwedstrijd in het achterhoofd vind ik een tweede wedstrijd thuis gunstiger.
Wat toch jammer is van een voetballer die nauwelijks scoort, niet veel assists levert maar wel zo nu en dan een mannetje voor bij komt. Qua snelheid is het ook niet wat (zeker niet met vergelijking rommedahl)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:04 schreef Cavalier het volgende:
de Ridder is ook ingeschreven voor de wedstrijden tegen Kiev...
Ajax opent met een uitduel. De Amsterdammers reizen op 17 augustus af naar Kiev. Een week later, 25 augustus, vindt in de Amsterdam Arena het terugduel plaatsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef PLAE@ het volgende:
ik kan niet meer wachten
Zit dan toevallig al in het land.
Snel een binnenlands vluchtje boeken.
das allemaal te doen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Programma rondom die wedstrijden:
Ajax - Vitesse
Kiev - Ajax
Ajax - Roda
Ajax - Kiev
Graafschap Ajax
Wat was zijn reactie dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:45 schreef abdalfawaz het volgende:
Waar slaat die reactie van Jol op na de loting? Deze tegenstander is lastig, maar te doen toch? Vooral dat je eerst uit moet, dan thuis is zeer gunstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |