Mwa, Als ze zo spelen zo als in de 1e helft tegen paok. Dan komt het goed. En zonder suarez is vervelend ja. Maar mounir el hamdaoui kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef Tha_Duck het volgende:
020 van Groningen winnen...
Laat ik het zo zeggen, het wordt een interessante partij. 020 is niet in goede doen op het moment, Grunn heeft een nieuwe trainer en zal vast gretig zijn. Tis uit bij Grunn als ik het goed heb, en suarez doet niet mee.
Ik moet het zien gebeuren.
Eens kijken wat je morgen na PAOK zegtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Laat ik het zo zeggen, het wordt een interessante partij. 020 is niet in goede doen op het moment, Grunn heeft een nieuwe trainer en zal vast gretig zijn. Tis uit bij Grunn als ik het goed heb, en suarez doet niet mee.
Tja daar ben ik het ook wel mee eens, maar niet iedereen helaas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik weet het, helaas. Ik ben overigens geen 020 liefhebber, en zal elke kans aangrijpen om andere supporters een beetje op stang te jagen en te pesten. Post graag mee in live topics zoals afgelopen week en dan de boel lekker oppoken. Echter, ik heb wel grenzen. Ik ga niet met K schelden, roep niets over j*den en dat soort dingen. Enige wat ik doe is steevast 020 zeggen en soms neuzen, maar zelfs dat gebeurd weinig. Morgen hoop ik ook gewoon dat jullie winnen overigens.
Ik vind haat echt sneu, rivaliteit en stangen moet kunnen. Zonder grof te schelden of over de scheef te gaan. Helaas gebeurd het vanuit andere supporters (elke club, ook Utreg) niet altijd. Sneu maar waar.
Is goed, morgen zal ik weer posten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Eens kijken wat je morgen na PAOK zegt![]()
Ajax is helemaal niet uit vorm ofzo, ok rommelige voorbereiding gehad en tegen Twente geen beste beurt gemaakt (ze hadden wel belangrijkere wedstrijden aan hun hoofd).
Maar morgen gaan we vlammen tegen PAOK, 1-3!!!!
Om uit vorm te geraken moet je eerst die vorm gehad hebben....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Ajax is helemaal niet uit vorm ofzo, ok rommelige voorbereiding gehad en tegen Twente geen beste beurt gemaakt (ze hadden wel belangrijkere wedstrijden aan hun hoofd).
Dat Ajax uit vorm is wordt ook wel een beetje aangepraat door de pers he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon Ajax?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Wil je graag wat liefde van me?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Omdat jij dan niet meer reageert.
Als eend heb je vast al een vreemd loopje van jezelf.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het aanbod.
Loopje is wat overrated, ik waggel vooralquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Als eend heb je vast al een vreemd loopje van jezelf.
Ik heb er geen goed gevoel overquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:39 schreef El_Bassie het volgende:
Best wel zenuwachtig wat betreft morgen.
Na vorige week had ik geen goed gevoel, dat heb ik nou nog steeds. Ze zijn beter, hoop dat dat er ook op het veld uitkomt.quote:
El Ham doet niet mee helaas.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik hoop dat El Ham mij voor heel even Suarez kan laten vergeten morgen.
Hammie doet niet mee morgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Hammiedoewie doet niet mee morgenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Suarez op 9 is nooit echt een succes geweest, hij speelt het beste als veredelde schaduwspits zodat anderen ruimtes voor hem opentrekken waar hij in kan duiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Willewa het volgende:
Suarez kan toch prima op 9 spelen?? het scheelt em dan vooral aan de buitenspelers denk ik, doordat suarez opschuift.
Jij speelt veel Fifa of niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Catch22- het volgende:
waarom niet gewoon naar 442 met LWM en RWM die lekker doorkomen?
El Hamdaoui en Suarez als aanvalstandem
hahahahahahah.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Suarez op 9 is nooit echt een succes geweest, hij speelt het beste als veredelde schaduwspits zodat anderen ruimtes voor hem opentrekken waar hij in kan duiken.
Ze komen er niet uit met de prijs , we hebben toch wel wat spelers waar we niks mee kunnenquote:
Het omschrijft zo makkelijkquote:
Ja, maar die zijn zo slechts dat zelfs NAC er niks mee kan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze komen er niet uit met de prijs , we hebben toch wel wat spelers waar we niks mee kunnen
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het omschrijft zo makkelijk![]()
![]()
Maar als je 2 van zulke heerlijke spitsen hebt, moet je toch niet 1 op de flank willen zetten imo... Daarbij heb je nog 2 fantastische 10 spelers (De Jong en Eriksen ben ik wel echt fan van) die kan je er dan lekker achter laten komen.
quote:'NAC stopt onderhandelingen over Leonardo'
NAC heeft de onderhandelingen met Ajax over een mogelijke overgang van Leonardo gestaakt. Het bod van de Amsterdammers was niet voldoende in de ogen van de Brabantse club.
Leonardo blijft dus bij ons", verklaart technisch directeur Jeffrey van As tegenover BN/De Stem. Over de exacte transfervoorwaarden die NAC aan de hoofdstedelingen heeft gesteld wil hij geen uitspraken doen.
Ajax-coach Martin Jol zoekt naar een opvolger voor de vertrokken vleugelspeler Dennis Rommedahl. In de zoektocht werd eerder al gekeken naar de voormalige clubspelers Daniel de Ridder en Tom de Mul.
NAC is volgens de krant nog altijd bezig Nourdin Boukhari terug te halen naar de club. De aanvaller kan een tweejarig contract tekenen in Breda, maar ligt voor de komende twee seizoen nog vast bij het Turkse Kasimpasaspor. De beide clubs zijn in onderhandeling met elkaar
quote:Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft Ajax PSV voorgesteld om Ismaïl Aissati te ruilen voor Nordin Amrabat. PSV zou daar echter niets in zien. De club wil Amrabat niet laten gaan, zo liet Marcel Brands weten in het voetbalblad.
Dat zou ook wel een mooie zijn.quote:
Lang geleden dat het aankoopbeleid van Ajax zo miserabel is geweest. Een geluk bij een ongeluk dat al dit alles niet doorgaat.quote:
Lang geleden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lang geleden dat het aankoopbeleid van Ajax zo miserabel is geweest. Een geluk bij een ongeluk dat al dit alles niet doorgaat.
Dat hoopte ik vorige week ook maar heb het uiteindelijk maar opgegeven en een samenvatting gekeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef fusionfake het volgende:
Ik kan de wedstrijd vanavond niet kijken, weet iemand hoe ik die alsnog kan kijken die avond als ik terug ben? Wordt zoiets op uitzendinggemist.nl gezet?
Een greep uit de aankopen van de afgelopen jaren:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lang geleden dat het aankoopbeleid van Ajax zo miserabel is geweest. Een geluk bij een ongeluk dat al dit alles niet doorgaat.
Ik zou een moord doen voor weer een lichting Heitinga, Van der Vaart, Sneijder....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Oh men waar zijn die geniale tijden dat de beste Ajacieden gewoon uit de jeugd kwamen.Trieste gedachte.
Volgens mij werd er al heel weinig van Sno & Colin verwacht. Wel sneu voor laatst genoemde die is echt keihard afgebrand.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een greep uit de aankopen van de afgelopen jaren:
Juanfran
Luque
Urzaiz
Colin
Sno
Sulejmani
Aissati
Silva
Allemaal spelers die stuk voor stuk (bij lange na) niet konden brengen wat er van ze werd verwacht.
Falen wil ik het ook niet noemen, maar er werd alleen meer van hem verwacht. Veel vaker gebeurt dat met spelers dan andersom. Huntelaar en Suárez zijn daar voorbeelden van; er werd wel veel van hun verwacht, maar die twee hebben het ook dubbel en dwars uitbetaald.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef Catch22- het volgende:
Silva heeft in mijn herinnering niet gefaald, hij had alleen vd Wiel voor zich, maar die vent kan wel ballen vind ik
Hij had een goed half seizoen inderdaad. Het is trouwens niet alsof er geen talenten meer doorbreken bij Ajax. Van der Wiel en De Jong zijn toch niet mis.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef Catch22- het volgende:
Silva heeft in mijn herinnering niet gefaald, hij had alleen vd Wiel voor zich, maar die vent kan wel ballen vind ik
Je "hahahahahahah." komt lekker infantiel over, je zal wel veel meer kennis van zaken hebben inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:06 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
hahahahahahah.
Begin vorig seizoen begon suarez als spits, hij scoorde toen aan de lopende band.
dat is juist zijn beste positie, hij moest daarna naar de flank omdat pantelic in de spits kwam.
Toen werd het een stuk minder.
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Jong, Blind, Emanuelson zijn allemaal jongens die hun opleiding (grotendeels) bij Ajax hebben genoten. Omdat dit een wat defensievere lichting is vallen ze minder op dan bijvoorbeeld Sneijder of Van der Vaart. Toch moeten we zeer tevreden met ze zijn want we hebben de beste verdediging van de afgelopen 10 jaar denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Hij had een goed half seizoen inderdaad. Het is trouwens niet alsof er geen talenten meer doorbreken bij Ajax. Van der Wiel en De Jong zijn toch niet mis.
Ach ze vallen ook wat minder op omdat Sneijder en Van der Vaart nu bij grote clubs in het buitenland speelden. Toen ze bij Ajax zaten vond iedereen ze ook niet zo goed als nu. Ik weet nog wel dat Sneijder lang niet goed genoeg werd gevonden (door de 'kenners"), omdat hij zo klein is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Jong, Blind, Emanuelson zijn allemaal jongens die hun opleiding (grotendeels) bij Ajax hebben genoten. Omdat dit een wat defensievere lichting is vallen ze minder op dan bijvoorbeeld Sneijder of Van der Vaart. Toch moeten we zeer tevreden met ze zijn want we hebben de beste verdediging van de afgelopen 10 jaar denk ik.
Wat je zegt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:27 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Jong, Blind, Emanuelson zijn allemaal jongens die hun opleiding (grotendeels) bij Ajax hebben genoten. Omdat dit een wat defensievere lichting is vallen ze minder op dan bijvoorbeeld Sneijder of Van der Vaart. Toch moeten we zeer tevreden met ze zijn want we hebben de beste verdediging van de afgelopen 10 jaar denk ik.
http://www.soccernews.nl/news/97616quote:Ajax heeft twee Zuid-Afrikanen op proef
Ajax heeft twee spelers van satellietclub Ajax Cape Town uitgenodigd voor een proefperiode. Sameehg Doutie en Thulani Serero mogen bij de Amsterdammers proberen om een contract af te dwingen.
Vanaf 8 augustus kan het tweetal gaan laten zien wat ze waard zijn. Zowel de twintigjarige Serero als de 21-jarige Doutie zullen met Jong Ajax gaan meetrainen. Beide spelers doorliepen de hele jeugdopleiding van Ajax CT. Wanneer het duo bij de beloften voldoende indruk maakt, zullen ze mogelijk een kans krijgen om bij het eerste mee te trainen.
Doutie is een vleugelaanvaller, terwijl Serero de voorkeur geeft aan de positie achter de spits. Beide heren hebben in diverse jeugdelftallen van Zuid-Afrika gespeeld, maar wachten nog op hun debuut voor Bafana Bafana.
quote:Sameehg Doutie (born May 31, 1989 in Cape Town, Western Cape) is a South African football (soccer) midfielder for Premier Soccer League club Ajax Cape Town.
Doutie is arguably one of the country's emerging midfielders. His achievements with the club's development team cannot go unnoticed; winning the Bayhill Metropolitan Under-19 Cup's Player of the Tournament during the competition held in Cape Town earlier in the year, and winning the 2007 Copa Amsterdam's Player of the Tournament in Holland. This is proof of great things to come from this 18-year-old youngster from Mitchell's Plain who started his career with amateur side, Schotsche Kloof before he was signed by the 'Urban Warriors' for their development team.
quote:Sameehg Doutie
Personal information
Full name Sameehg Doutie
Date of birth May 31, 1989 (age 21)
Place of birth Cape Town, South Africa
Height 1.68 m (5 ft 6 in)
Playing position Right-winger
Club information
Current club Ajax Cape Town
Number 23
Youth career
Schotsche Kloof
Seven Stars
Ajax Cape Town
Senior career1
Years Club App (Gls)*
2007- Ajax Cape Town 6 (0)
Als ie niks was, was hij niet opnieuw op proef geweest. Je hebt geen enkele inzicht in waarom hij toen geen contract kreeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef finsdefis het volgende:
Alleen is die Doutie al eens eerder op proef geweest en was het toen ook niks (anders had ie wel een contract gekregen). Maar ja beter dit dan Leo terughalen voor te veel geld
Sommige spelers zijn wat meer laatbloeiers.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef finsdefis het volgende:
Alleen is die Doutie al eens eerder op proef geweest en was het toen ook niks (anders had ie wel een contract gekregen). Maar ja beter dit dan Leo terughalen voor te veel geld
Ik ben blij dat dat niet doorgaat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:35 schreef finsdefis het volgende:
Maar ja beter dit dan Leo terughalen voor te veel geld
Linkerspits...quote:Ryo Miyaichi vliegt later deze week nog naar Amsterdam voor een proefperiode bij Ajax, zo meldt The Daily Mail. Het Japanse wonderkind werkt momenteel een stage af bij Arsenal.
Daar weet Miyaichi veel indruk te maken. De zeventienjarige aanvaller traint al enkele dagen mee en maakte dinsdag zijn opwachting in het oefenduel met Boreham Wood (3-0). Arsenal overweegt dan ook om hem vast te leggen, maar ondervindt daarbij concurrentie van Ajax.
Miyaichi staat in Japan onder contract bij Chukyo University, maar hoopt een Europees avontuur aan te kunnen gaan. Eerder was hij al op proef bij 1. FC Köln. Vorig jaar was de krachtige en snelle spits nog met Japan actief op het WK voor spelers tot en met zeventien jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |