Suarez op 9 is nooit echt een succes geweest, hij speelt het beste als veredelde schaduwspits zodat anderen ruimtes voor hem opentrekken waar hij in kan duiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Willewa het volgende:
Suarez kan toch prima op 9 spelen?? het scheelt em dan vooral aan de buitenspelers denk ik, doordat suarez opschuift.
Jij speelt veel Fifa of niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef Catch22- het volgende:
waarom niet gewoon naar 442 met LWM en RWM die lekker doorkomen?
El Hamdaoui en Suarez als aanvalstandem
hahahahahahah.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:26 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Suarez op 9 is nooit echt een succes geweest, hij speelt het beste als veredelde schaduwspits zodat anderen ruimtes voor hem opentrekken waar hij in kan duiken.
Ze komen er niet uit met de prijs , we hebben toch wel wat spelers waar we niks mee kunnenquote:
Het omschrijft zo makkelijkquote:
Ja, maar die zijn zo slechts dat zelfs NAC er niks mee kan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze komen er niet uit met de prijs , we hebben toch wel wat spelers waar we niks mee kunnen
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het omschrijft zo makkelijk![]()
![]()
Maar als je 2 van zulke heerlijke spitsen hebt, moet je toch niet 1 op de flank willen zetten imo... Daarbij heb je nog 2 fantastische 10 spelers (De Jong en Eriksen ben ik wel echt fan van) die kan je er dan lekker achter laten komen.
quote:'NAC stopt onderhandelingen over Leonardo'
NAC heeft de onderhandelingen met Ajax over een mogelijke overgang van Leonardo gestaakt. Het bod van de Amsterdammers was niet voldoende in de ogen van de Brabantse club.
Leonardo blijft dus bij ons", verklaart technisch directeur Jeffrey van As tegenover BN/De Stem. Over de exacte transfervoorwaarden die NAC aan de hoofdstedelingen heeft gesteld wil hij geen uitspraken doen.
Ajax-coach Martin Jol zoekt naar een opvolger voor de vertrokken vleugelspeler Dennis Rommedahl. In de zoektocht werd eerder al gekeken naar de voormalige clubspelers Daniel de Ridder en Tom de Mul.
NAC is volgens de krant nog altijd bezig Nourdin Boukhari terug te halen naar de club. De aanvaller kan een tweejarig contract tekenen in Breda, maar ligt voor de komende twee seizoen nog vast bij het Turkse Kasimpasaspor. De beide clubs zijn in onderhandeling met elkaar
quote:Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft Ajax PSV voorgesteld om Ismaïl Aissati te ruilen voor Nordin Amrabat. PSV zou daar echter niets in zien. De club wil Amrabat niet laten gaan, zo liet Marcel Brands weten in het voetbalblad.
Dat zou ook wel een mooie zijn.quote:
Lang geleden dat het aankoopbeleid van Ajax zo miserabel is geweest. Een geluk bij een ongeluk dat al dit alles niet doorgaat.quote:
Lang geleden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lang geleden dat het aankoopbeleid van Ajax zo miserabel is geweest. Een geluk bij een ongeluk dat al dit alles niet doorgaat.
Dat hoopte ik vorige week ook maar heb het uiteindelijk maar opgegeven en een samenvatting gekeken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef fusionfake het volgende:
Ik kan de wedstrijd vanavond niet kijken, weet iemand hoe ik die alsnog kan kijken die avond als ik terug ben? Wordt zoiets op uitzendinggemist.nl gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |