Van der Wiel moet ook wel dodelijk vermoeid zijn. Ik bedoel: alle Bayern München internationals hebben nog lekker vakantie, terwijl Greg alweer mag opdraven in één of andere heksenketel.quote:
Maar bij van de wiel is het waarschijnlijk een incident. Anita speelt redelijk vaak slecht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:46 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Over de hele wedstrijd vond ik vd Wiel slechter dan Anita.
Urby was niet goed vandaag, maar die was thuis tegen PAOK dan weer erg goed.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maar bij van de wiel is het waarschijnlijk een incident. Anita speelt redelijk vaak slecht.
Urby was vandaag ook weer he-le-maal niks
Hmm vd Wiel is normaal gesproken inderdaad echt veel beter maar ik vond Anita de eerste helft wel goed hoor. Anita's probleem is vooral zijn lengte enzo denk ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maar bij van de wiel is het waarschijnlijk een incident. Anita speelt redelijk vaak slecht.
Eerste helft weinig gezien maar rond de doelpunten en de rest van de tweede helft vond ik hem wel goed. Leuke actie ook.quote:Urby was vandaag ook weer he-le-maal niks
Dit is echt onzin. Op het WK, wanneer het telde, stond hij er. Dat hij slecht speelde tegen wat semi-profs uit Griekenland, tja, kan gebeuren. Messi heeft ook wel eens een slechte wedstrijd zonder meteen een slechte voetballer te zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef Rnnz het volgende:
Van der Wiel heeft weer bewezen nog absoluut niet klaar te zijn voor de top. Dat ophemelen ook altijd bij een speler van Ajax.
Bullshit. Hij is inderdaad niet klaar voor de top, maar ook niet onnodig opgehemeld. Van der Wiel is een Toptalent.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:55 schreef Rnnz het volgende:
Van der Wiel heeft weer bewezen nog absoluut niet klaar te zijn voor de top. Dat ophemelen ook altijd bij een speler van Ajax.
Ik zeg ook niet dat het geen topspeler is, want dat wordt ie echt wel. Hij is echter nog niet klaar voor de top. Dat zag je ook al in de laatste wedstrijden van Oranje; in de finale heeft ie geen enkele bal goed geraakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. Op het WK, wanneer het telde, stond hij er. Dat hij slecht speelde tegen wat semi-profs uit Griekenland, tja, kan gebeuren. Messi heeft ook wel eens een slechte wedstrijd zonder meteen een slechte voetballer te zijn.
Indeed. Maar ook wanneer. ivm vakantie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
De échte vraag is: tegen wie is de volgende bak?
Mee eens! voor het eerst in tijden liet ie weer wat van zich zien. Niet naar WHU laten gaan iig deze jongenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
anita komt te kort, vd wiel was ruk, de zeeuw speelde klote. suljemani speelde eindelijk leuk, stekeleburg is een held en suarez al naar huis.
AJAX!
Play-offsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Indeed. Maar ook wanneer. ivm vakantie.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
De échte vraag is: tegen wie is de volgende bak?
Ik heb een voorgevoel dat het Dinamo Kiev gaat worden.quote:Dinamo Kiev (Oekraïne)
Sporting Braga (Portugal)
Young Boys Bern (Zwitserland)
Auxerre (Frankrijk)
Sampdoria (Italië)
Kiev is lang niet meer wat het geweest is. Sheva zit er nog wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een voorgevoel dat het Dinamo Kiev gaat worden.
Toch bizar dat we liever die tegenstanders niet willen hebben, die horen we gewoon met 3-0 op te rollen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik hoop op Young boys , maar ben bang dat het Auxerre of Kiev gaat worden
Portugezen en Italianen sowieso liever niet, en ook Kiev zie ik liever niet. Young Boys schakelt niet voor niets Fenerbahce uit, dus die hebben een enorme boost. Ik zou Auxerre niet verkeerd vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef IceCreamm het volgende:
Gefeliciteerd jongens
Wat een gezeik om Anita trouwens. Die jongen speelt een slechte wedstrijd terwijl v/d Wiel en Steek bijna weer voor een herhaling van de 0-1 tegen Twente zorgde. Er stond veel druk op en dat stadion was echt een hel dus ik vind dit geen reden om ze helemaal de grond in te boren. Deed vorig jaar ook iedereen bij Pantelic, wat een onzin was dat zeg.
Ik hoop Auxerre of Young Boys en ik hoop niet op Braga of Dinamo Kiev. Wat hopen jullie?
Ik hoop op winst.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef IceCreamm het volgende:
Ik hoop Auxerre of Young Boys en ik hoop niet op Braga of Dinamo Kiev. Wat hopen jullie?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd. Onverwachts toch nog, maar knap.
Mwa ze presteren wel wat hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een troll met een grote waffel die fan is van een club die helemaal niks presteert.
![]()
Als we eerst thuis spelen ben ik er bij, anders zit ik achter de buisquote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:11 schreef Saekerhett het volgende:
Is de datum van de volgende al bekend? 17 augustus zou mooi zijn, dan kan ik het zien, maar de 18e zit ik in het vliegtuig
16/17 uitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 02:11 schreef Saekerhett het volgende:
Is de datum van de volgende al bekend? 17 augustus zou mooi zijn, dan kan ik het zien, maar de 18e zit ik in het vliegtuig
90+5. Eindelijk fluit de Spaanse scheidsrechter af. Ajax plaatst zich dankzij het gelijkspel voor de play-offs van de Champions League. Vrijdag wordt er in Nyon geloot. Dan weet Ajax welke tegenstander het in de laatste horde op weg naar het hoofdtoernooi van de Champions League treft. De duels worden op 17/18 en 24/25 augustus gespeeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 03:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De 16 valt op een maandag, dus dat lijkt me sterk.
Idd....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:13 schreef DeZoektocht het volgende:
doe maar samp![]()
zijn toch allemaal een beetje tegenstanders van hetzelfde kaliber vind ik.
Dan maar gewoon voor de mooie wedstrijd gaan.
Lees eens een stukje verder waar hij jullie gewoon feliciteert i.p.v. gelijk zo simpel te reageren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een troll met een grote waffel die fan is van een club die helemaal niks presteert.
![]()
Doe maar niet Kiev of de Portugezen. Ik hoop op Young Boys.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef IceCreamm het volgende:
Bedankt. Ik zal me nog eens gedragen. Misschien wordt het tijd om je eens in te lezen in het topic. Het is echt niet allemaal anti-020 wat er leeft hoor in de wereld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
![]()
quote:Suarez vader geworden
Luis Suarez was net op tijd in Barcelona om de bevalling mee te maken. De aanvaller werd vader van een dochter. Het meisje kreeg de naam Delphina mee, zo meldt AT5. Hij is met een privéjet vanuit Griekenland naar Spanje gevlogen om zo toch nog op tijd bij de geboorte aanwezig te zijn.
Die rode kaart was gewoon opzettelijk bij de JCS, dat kan niet anders.quote:
Waarom dat danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die rode kaart was gewoon opzettelijk bij de JCS, dat kan niet anders.
Omdat ie nu lekker een paar weken bij zijn wijf kan zijn "ajax heeft hem toch niet nodig" zoals de verslaggever al zei gisteren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waarom dat danPapa Suarez
Mooie naam Delphina wel apart(misschien niet in Uruguay)
Het lijkt mij dat dat soort zaken sowieso voor gaan. En kom op zeg, hij heeft de bevalling nu ten minste kunnen meemaken en hij kan nu ook weer wat rust nemen tot de volgende CL wedstrijd. Als Suarez z'n vizier op scherp had gehad de afgelopen wedstrijden had hij er al weer een shitload inliggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ie nu lekker een paar weken bij zijn wijf kan zijn "ajax heeft hem toch niet nodig" zoals de verslaggever al zei gisteren.
Ok kom maar op met de grappen over swalbesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef Semmm het volgende:
Delphia, klink als Dolfijn, dat meisje zal dan ook wel een duikertje worden.
Er waren berichten dat hij direct na de wedstrijd van gisteren verhuurd zal gaan worden. Maar nu dat Mido-verhaal ook erg stroef verloopt, denk ik toch dat Ajax daar vanaf ziet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Gaat Sulejmani verhuurd worden of niet? Ik hoop van niet eerlijk gezegd, wordt anders een beetje krap voorin.
Hoe zit het nou met Mido? Ik hoor er al een paar dagen niets meer vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Er waren berichten dat hij direct na de wedstrijd van gisteren verhuurd zal gaan worden. Maar nu dat Mido-verhaal ook erg stroef verloopt, denk ik toch dat Ajax daar vanaf ziet.
Middlesbrough werkt niet echt meer mee, waardoor Mido nu waarschijnlijk zijn contract wilt uitzitten, om zo toch nog een miljoen mee te pakken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met Mido? Ik hoor er al een paar dagen niets meer van
Hij loopt hier ook steeds te trollen, dat hij dat met 1 reactie feliciteert moet het allemaal goed maken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Lees eens een stukje verder waar hij jullie gewoon feliciteert i.p.v. gelijk zo simpel te reageren.
Gozer is constant aan het trollen, doet er twee normale posts tussen en beweert dan wijzend op die twee posts dat hij normaal post.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:43 schreef Catch22- het volgende:
die vent doet haske normaal. Doe es
dit geen troll noemenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd. Onverwachts toch nog, maar knap.
Anita wordt de nieuwe Van Bronckhorst, maar dan van Ajax.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef Omega het volgende:
Ajax toch wel terecht door (over 180 minuten). Maar gisteren was wel een wedstrijd om snel te vergeten. Anita die wel heel dom in de fout ging. Maar in de heen wedstrijd was Anita erg goed (zelfs motm), zeker voor de eredivisie is hij goed genoeg.
Ik hoop alleen niet op Kiev. Sampdoria lijkt mij wel gunstig, want die zijn pas net in training volgens mij.
Hij zegt niets verkeerds hoor, technisch gezienquote:
hadden ze dat ook maar eens bedacht toen ze gabri lieten gaan ivm t middenveld..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Gaat Sulejmani verhuurd worden of niet? Ik hoop van niet eerlijk gezegd, wordt anders een beetje krap voorin.
Inderdaad, net drie officiële wedstrijden gespeeld . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij zegt niets verkeerds hoor, technisch gezien.
Ach, je hebt ook gewoon Sno en Donald nog...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hadden ze dat ook maar eens bedacht toen ze gabri lieten gaan ivm t middenveld..
Ja.. verdomme.. nu worden we kampioenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook gewoon Sno en Donald nog...
Steek heeft elke penalty gestopt dit seizoenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, net drie officiële wedstrijden gespeeld . . .
In dat kader.
Wat een klote aankoop die El Hamdaoui, nog geen bal geraakt
Die Lindgren heeft een hoog doelpuntgemiddelde voor een verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Steek heeft elke penalty gestopt dit seizoen
Gabri is blessuregewijs gezien ook geen zekerheidquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hadden ze dat ook maar eens bedacht toen ze gabri lieten gaan ivm t middenveld..
Sno is echt zo een speler die je er niet meer bij wilt hebben, maar waar je nog tot het eind van zijn contract aan vast zit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook gewoon Sno en Donald nog...
Is een onderschatte speler...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef Robar het volgende:
Die Lindgren heeft een hoog doelpuntgemiddelde voor een verdedigende middenvelder
Klopt, maar Enoh en De Zeeuw zijn de klootzakken die Ajax altijd tekort kwam, en die we nu dus wel hebben. Lindgren is dat minder. Lindgren is wel een enorm slimme speler.quote:
Prachtig, zulk soort conclusiesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Die Lindgren heeft een hoog doelpuntgemiddelde voor een verdedigende middenvelder
Inderdaad ik denk dat ie gewoon vermoeid is van het WK als Enoh terug is laat hem dan maar een paar weken samenspelen met Lindgren. Kan De Zeeuw daarna fris de competitie in.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
De Zeeuw mag trouwens wel ff de vorm gaan zoeken, speelt zwaar onder de maat.
Je ziet het bij al de spelers die het wk hebben gespeeld wel dat ze vermoeid zijn. Uitgezonderd Suarez, die superman is, en Steek doet het ook goed, op die pass tegen twente na. Van Der Wiel, De Zeeuw enzovoorts zitten allen nog niet op niveauquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
De Zeeuw mag trouwens wel ff de vorm gaan zoeken, speelt zwaar onder de maat.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Prachtig, zulk soort conclusies.
Kwam dit ook tegen:
http://www.nusport.nl/uit(...)iljoen-per-punt.html
Ajax bovenaan met ongeveer ¤830.000 p.p.![]()
Klopt.. maar een aanwinst was het zeker.. heb jij betere alternatieven rondlopen op dit moment??quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gabri is blessuregewijs gezien ook geen zekerheid
`quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Klopt, maar Enoh en De Zeeuw zijn de klootzakken die Ajax altijd tekort kwam, en die we nu dus wel hebben. Lindgren is dat minder. Lindgren is wel een enorm slimme speler.
Vermoeid vindt ik zulke dikke onzin, na 1/2 dagen rust moet je gewoon weer 100% kunnen presteren. Voetballers zijn de enige sporters die altijd janken dat ze te veel spelen en rust moeten hebben. Wij moeten in het leger iedere dag aan de bak met minder slaap dan die voetballers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik denk dat ie gewoon vermoeid is van het WK als Enoh terug is laat hem dan maar een paar weken samenspelen met Lindgren. Kan De Zeeuw daarna fris de competitie in.
valt wat voor te zeggen he.. mja.. wat doe je eraanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vermoeid vindt ik zulke dikke onzin, na 1/2 dagen rust moet je gewoon weer 100% kunnen presteren. Voetballers zijn de enige sporters die altijd janken dat ze te veel spelen en rust moeten hebben. Wij moeten in het leger iedere dag aan de bak met minder slaap dan die voetballers.
Bovendien hebben ze allemaal een geweldig salaris dus heb er totaal geen medelijden mee.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vermoeid vindt ik zulke dikke onzin, na 1/2 dagen rust moet je gewoon weer 100% kunnen presteren. Voetballers zijn de enige sporters die altijd janken dat ze te veel spelen en rust moeten hebben. Wij moeten in het leger iedere dag aan de bak met minder slaap dan die voetballers.
Bovendien hebben ze allemaal een geweldig salaris dus heb er totaal geen medelijden mee.
50-60 wedstrijden per seizoen, daarboven op nog een trainingskamp voor een wk en het wk zelf. Reizen naar verre landen om in andere klimaten te voetballen. Daarna slechts een weekje of anderhalf vakantie om weer vol aan de bak te moeten. Topsport doet andere dingen met je lichaam dan het zijn van Militair. Ook al heb ik voor militairen en hun kunnen ook respect, het is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar werkt het in het leger toch iets anders dan op het voetbalveld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Topsporters zijn dan ook mensen die iets uitzonderlijks kunnen, soldaten zijn vooral mensen die niets anders kunnen.
Komen mensen ook naar jou kijken in een stadion?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |