Ok kom maar op met de grappen over swalbesquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:08 schreef Semmm het volgende:
Delphia, klink als Dolfijn, dat meisje zal dan ook wel een duikertje worden.
Er waren berichten dat hij direct na de wedstrijd van gisteren verhuurd zal gaan worden. Maar nu dat Mido-verhaal ook erg stroef verloopt, denk ik toch dat Ajax daar vanaf ziet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Gaat Sulejmani verhuurd worden of niet? Ik hoop van niet eerlijk gezegd, wordt anders een beetje krap voorin.
Hoe zit het nou met Mido? Ik hoor er al een paar dagen niets meer vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Er waren berichten dat hij direct na de wedstrijd van gisteren verhuurd zal gaan worden. Maar nu dat Mido-verhaal ook erg stroef verloopt, denk ik toch dat Ajax daar vanaf ziet.
Middlesbrough werkt niet echt meer mee, waardoor Mido nu waarschijnlijk zijn contract wilt uitzitten, om zo toch nog een miljoen mee te pakken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met Mido? Ik hoor er al een paar dagen niets meer van
Hij loopt hier ook steeds te trollen, dat hij dat met 1 reactie feliciteert moet het allemaal goed maken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Lees eens een stukje verder waar hij jullie gewoon feliciteert i.p.v. gelijk zo simpel te reageren.
Gozer is constant aan het trollen, doet er twee normale posts tussen en beweert dan wijzend op die twee posts dat hij normaal post.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:43 schreef Catch22- het volgende:
die vent doet haske normaal. Doe es
dit geen troll noemenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Gefeliciteerd. Onverwachts toch nog, maar knap.
Anita wordt de nieuwe Van Bronckhorst, maar dan van Ajax.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:38 schreef Omega het volgende:
Ajax toch wel terecht door (over 180 minuten). Maar gisteren was wel een wedstrijd om snel te vergeten. Anita die wel heel dom in de fout ging. Maar in de heen wedstrijd was Anita erg goed (zelfs motm), zeker voor de eredivisie is hij goed genoeg.
Ik hoop alleen niet op Kiev. Sampdoria lijkt mij wel gunstig, want die zijn pas net in training volgens mij.
Hij zegt niets verkeerds hoor, technisch gezienquote:
hadden ze dat ook maar eens bedacht toen ze gabri lieten gaan ivm t middenveld..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Gaat Sulejmani verhuurd worden of niet? Ik hoop van niet eerlijk gezegd, wordt anders een beetje krap voorin.
Inderdaad, net drie officiële wedstrijden gespeeld . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij zegt niets verkeerds hoor, technisch gezien.
Ach, je hebt ook gewoon Sno en Donald nog...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hadden ze dat ook maar eens bedacht toen ze gabri lieten gaan ivm t middenveld..
Ja.. verdomme.. nu worden we kampioenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook gewoon Sno en Donald nog...
Steek heeft elke penalty gestopt dit seizoenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, net drie officiële wedstrijden gespeeld . . .
In dat kader.
Wat een klote aankoop die El Hamdaoui, nog geen bal geraakt
Die Lindgren heeft een hoog doelpuntgemiddelde voor een verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Steek heeft elke penalty gestopt dit seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |