En als je ff doorklikt is hij ineens weer speler van H. Tel-Avivquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:43 schreef Urquhart het volgende:
http://www.uefa.com/teams(...)/domestic/index.html
Niet om het één of ander, maar volgens de UEFA is De Ridder al Ajax-speler
VI is al niet meer te vertrouwen, en nu de UEFA-site ook al niet meer. Waar gaat dat heen in deze wereldquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
En als je ff doorklikt is hij ineens weer speler van H. Tel-Aviv
http://www.uefa.com/teams(...)2/profile/index.html
Komt die vandaagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:43 schreef Urquhart het volgende:
http://www.uefa.com/teams(...)/domestic/index.html
Niet om het één of ander, maar volgens de UEFA is De Ridder al Ajax-speler
ja, we maken al tien jaar de beste kans op de titelquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:52 schreef ajacied4lf het volgende:
AMSTERDAM - PSV-trainer Fred Rutten denkt dat Ajax dit seizoen de meeste kans maakt op de landstitel. "Zij hebben het hoogste budget, een goed ingespeeld team en goed doorgeselecteerd", onderbouwde de Wijchenaar de favorietenrol voor Ajax in het Brabants Dagblad.
En toch hoop ik nog steeds dat het een foutje is bij de UEFA, al vrees ik het ergste.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:54 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Komt die vandaagZou ook de verhuur met Mickey verklaren
Same here. Dat wordt weer erg pittig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef Wilskracht het volgende:
Kiev dat is de enige ploeg die ik niet wou
Dat, en Braga zat ik ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef Wilskracht het volgende:
Kiev dat is de enige ploeg die ik niet wou
dan ben je niet door he vriendquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Komt allemaal goed, uit 1-1 thuis 1-2
als je de eerste helft zo speelt als de eerste wedstrijd de eerste helft en de tweede helft zoals de tweede wedstrijd de 2e helft (zonder die domme fouten) win je gewoon dikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:17 schreef Saekerhett het volgende:
Kiev... die lui zijn lang niet meer zo goed als 5-10 jaar terug. Maarja, als we zo spelen als tegen PAOK, kunnen we het sowieso vergeten
PAOK speelde wel zo lelijk, met 9 man voor de goal hangen in eigen stadion..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:17 schreef Saekerhett het volgende:
Kiev... die lui zijn lang niet meer zo goed als 5-10 jaar terug. Maarja, als we zo spelen als tegen PAOK, kunnen we het sowieso vergeten
en dat zal kiev niet doen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
PAOK speelde wel zo lelijk, met 9 man voor de goal hangen in eigen stadion..terwijl ze maar 1 doelpunt hadden.
Dat snap ik niet, eerst uit vind ik helemaal niet gunstig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou, het moet maar weer dan. eerst uit is wel gunstig iig.
Maar aan de andere kant als je uit scoort wordt het thuis een stuk makkelijker....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, eerst uit vind ik helemaal niet gunstig.
Gewoon zorgen dat je eerst thuis de 0 houdt, dan kan er uit weinig gebeuren.
Je mag verwachten dat Kiev thuis gaat voetballen ipv van verdedigen dus hier liggen kansen voor Ajax om er een aantal in te prikken en het vervolgens thuis af te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel gunstig hoor. Thuis kun je meestal wat makkelijker je wil opleggen. Daar heb je meer aan in de tweede wedstrijd. Ook omdat je de eerste wedstrijd nog wel eens wat voorzichtiger wil spelen met nog een uitwedstrijd in het achterhoofd vind ik een tweede wedstrijd thuis gunstiger.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Absoluut, hoewel het natuurlijk geen garantie op succes is (Kopenhagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel gunstig hoor. Thuis kun je meestal wat makkelijker je wil opleggen. Daar heb je meer aan in de tweede wedstrijd. Ook omdat je de eerste wedstrijd nog wel eens wat voorzichtiger wil spelen met nog een uitwedstrijd in het achterhoofd vind ik een tweede wedstrijd thuis gunstiger.
Wat toch jammer is van een voetballer die nauwelijks scoort, niet veel assists levert maar wel zo nu en dan een mannetje voor bij komt. Qua snelheid is het ook niet wat (zeker niet met vergelijking rommedahl)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:04 schreef Cavalier het volgende:
de Ridder is ook ingeschreven voor de wedstrijden tegen Kiev...
Ajax opent met een uitduel. De Amsterdammers reizen op 17 augustus af naar Kiev. Een week later, 25 augustus, vindt in de Amsterdam Arena het terugduel plaatsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:43 schreef PLAE@ het volgende:
ik kan niet meer wachten
Zit dan toevallig al in het land.
Snel een binnenlands vluchtje boeken.
das allemaal te doen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Programma rondom die wedstrijden:
Ajax - Vitesse
Kiev - Ajax
Ajax - Roda
Ajax - Kiev
Graafschap Ajax
Wat was zijn reactie dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:45 schreef abdalfawaz het volgende:
Waar slaat die reactie van Jol op na de loting? Deze tegenstander is lastig, maar te doen toch? Vooral dat je eerst uit moet, dan thuis is zeer gunstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |