abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84897992
Wat een reacties weer :'), ik bedoelde dat voetballers niet zo moeten janken als ze moeten spelen. Voor dat geld loopt iedereen zich kapot.

Wielrenners moeten veel harder werken voor veel minder geld in verhouding dan voetballers bijvoorbeeld.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:11:15 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_84898036
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een reacties weer :'), ik bedoelde dat voetballers niet zo moeten janken als ze moeten spelen. Voor dat geld loopt iedereen zich kapot.
Ik ken die uitspraak wel ja. Maar als elke topclub precies hetzelfde probleem heeft met spelers, al decennia lang, zou het dan HEEL MISSCHIEN niet zo simplistisch zijn? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_84898185
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ken die uitspraak wel ja. Maar als elke topclub precies hetzelfde probleem heeft met spelers, al decennia lang, zou het dan HEEL MISSCHIEN niet zo simplistisch zijn? :').
Misschien wel. :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:22:54 #204
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_84898419
God o god, wielrennen is een hele andere inspanning dan voetballen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_84898518
quote:
Vertrek Sulejmani bij Ajax lijkt toch aanstaande

Binnen Ajax willen ze het nog niet bevestigen, maar het heeft er alle schijn van dat de wegen van Miralem Sulejmani en de Amsterdammers gaan scheiden.

Na terugkomst op het vliegveld in Amsterdam vanuit Griekenland was te zien dat betrokkenen bij Ajax afscheid namen van de Serviër, die al enige tijd in verband wordt gebracht met het Engelse West Ham United. De aanvaller vertrok nog wel met de spelersbus naar de Amsterdam Arena.

Met een transfersom van ruim 16 miljoen euro is de 21-jarige aanvaller nog altijd de duurste aankoop in de historie van de Amsterdammers. Bij Ajax wist de Serviër echter zijn talent zelden waar te maken.

Elf Voetbal
pi_84898617
dikke onzin: in de NBA spelen ze elke 3 dagen een wedstrijd en leveren ze ook topprestaties, zou niet weten waarom dit in voetbal niet kan...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_84898637
Zou jammer zijn nu ie voor het eerst eens een paar wedstrijden een beetje aardig heeft gespeeld. Maar dat zou dan op huurbasis zijn toch? Als we 'm verkopen dan hoop ik toch wel voor minstens 10-12 miljoen....
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:32:27 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_84898716
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
dikke onzin: in de NBA spelen ze elke 3 dagen een wedstrijd en leveren ze ook topprestaties, zou niet weten waarom dit in voetbal niet kan...
Ja maar :(.

Ik weet het ook niet, maar blijkbaar kan het niet he? Anders zouden ze het wel doen ;).
Get woke, go broke!
pi_84898745
dit jaar maar kampioen worden :Y
pi_84898804
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja maar :(.

Ik weet het ook niet, maar blijkbaar kan het niet he? Anders zouden ze het wel doen ;).
verwend...
  donderdag 5 augustus 2010 @ 16:36:49 #211
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_84898869
quote:
dat doen voetballers ook op nivo (elk weekend wedstrijd + beker of internationaal tussendoor)

Maar dat is gewoon anders. Ik kan me voorstellen dat je na 65 wedstrijd in 1 seizoen moe bent. Helemaal als je dan maar 3 weekjes rust krijgt.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_84898917
Basketball met voetbal vergelijken is ook een knollen-citroenenverhaal.
pi_84898994
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:33 schreef superflip het volgende:
zou wel fijn zijn ja..
pi_84899300
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:38 schreef El_Bassie het volgende:
Basketball met voetbal vergelijken is ook een knollen-citroenenverhaal.
Inderdaad. Je kunt die sporten qua belasting niet met elkaar vergelijken, daar spelen zo veel factoren in mee.
pi_84899575
voetbal is sowieso een opzichzelf staande sport, elke wedstrijd raken er bijv. in spanje en portugal een stuk of 10 spelers zwaar geblesseerd maar genezen binnen een minuut weer of als geel volgt voor de aanstichter.
pi_84899738
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 16:33 schreef superflip het volgende:
Genoeg geleuter over de verschillen qua sporten en het jank gedrag van voetballers. :P
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:05:57 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84899833
quote:
Heb jij wel eens naar basketbal en naar voetbal gekeken?
Wedstrijden zijn veel korter, afstanden veel kleiner en relatief zijn de selecties groter. Dan heb je nog de spelregels die het minder belastend maken.

Weet je nog Jaakke die een paar jaar geleden dacht dat het voetbal naar het basketbalprincipe ging en daarom selecties groter moesten zijn zodat je kunt rouleren? Anders zou het te belastend worden voor spelers. Daarom zit AJax met zo'n groot spelersoverschot.

Een militair met een topsporter vergelijken is nogachwekkender. Ik heb respect wat militairen doen, maar het heeft natuurlijk geen bal met topsport te maken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_84899922
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:05 schreef Komakie het volgende:

[..]
Een militair met een topsporter vergelijken is nogachwekkender. Ik heb respect wat militairen doen, maar het heeft natuurlijk geen bal met topsport te maken.
:')

Die commando's leveren veel meer inspanningen en zijn fysiek minimaal als het niet veel beter is in vorm dan topsporters.
pi_84900092
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Die commando's leveren veel meer inspanningen en zijn fysiek minimaal als het niet veel beter is in vorm dan topsporters.

Storm is het met je eens :P

Maar het blijft een scheve vergelijking. Hoe vaak moeten die commando's daadwerkelijk vergelijkbare prestaties leveren?
pi_84900221
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:12 schreef Robar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Storm is het met je eens :P

Maar het blijft een scheve vergelijking. Hoe vaak moeten die commando's daadwerkelijk vergelijkbare prestaties leveren?
Denk je dat ze na de opleiding uit hun neus gaan vreten? Nee, die lui moeten tijdens de opleiding zich helemaal de tering in werken en daarna zich zelf alleen maar verbeteren en verbeteren en dat doe je door te trainen en nog eens te trainen.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:17:35 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_84900260
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Denk je dat ze na de opleiding uit hun neus gaan vreten? Nee, die lui moeten tijdens de opleiding zich helemaal de tering in werken en daarna zich zelf alleen maar verbeteren en verbeteren en dat doe je door te trainen en nog eens te trainen.
Ja, maar dan nog is het iets dat iedereen kan, je hebt er geen talent voor nodig. Een hele mooie goal maken, of de perfecte pass kan je niet leren...
Get woke, go broke!
pi_84900316
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dan nog is het iets dat iedereen kan, je hebt er geen talent voor nodig. Een hele mooie goal maken, of de perfecte pass kan je niet leren...
Hier ga ik niet eens meer op reageren, moet je eens kijken naar het uitval percentage bijvoorbeeld bij de mariniers of lmb en dan heb ik het nog niet eens over de commando's, hou toch op man.

En nu hou ik op met deze discussie laten we maar weer over Ajax gaan praten.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:19:34 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_84900325
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hier ga ik niet eens meer op reageren, moet je eens kijken naar het uitval percentage bijvoorbeeld bij de mariniers of lmb en dan heb ik het nog niet eens over de commando's, hou toch op man.
En hoeveel jochies halen de "cut" bij Ajax? :).
Get woke, go broke!
pi_84900412
quote:
Er zijn regelmatig back-to-backs, dus 2 wedstrijden achter elkaar, met ook nog een vliegreis erbij. En ook al is het een andere inspanning, redelijk vergelijkbaar. Alleen hebben we het hier niet over een aantal wedstrijden per week, maar de rust tussen seizoenen. En ook bij NBA spelers zie je dat ze veel rust nodig hebben. Die zijn ruim 3 maanden per jaar vrij (als je play offs niet haalt zelf bijna 6 maanden). Daarom zijn teams in de NBA ook blij als hun spelers niet aan de WK meedoen.
En nee in die 3-6 maanden zitten ze niet stil houden wel wat conditie op peil, spelen wat pick up games.

Maar zoals Suarez en steek en vd Wiel, petje af hoor. Na zo een korte vakantie weer moeten presteren.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_84900462
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Heel goed van ze.

Het blijft een scheve vergelijking.
pi_84900508
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:40 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Je ziet het bij al de spelers die het wk hebben gespeeld wel dat ze vermoeid zijn. Uitgezonderd Suarez, die superman is, en Steek doet het ook goed, op die pass tegen twente na. Van Der Wiel, De Zeeuw enzovoorts zitten allen nog niet op niveau
Gisteren toch ook 2 fouten. 1x kon die bosnier de bal niet binnen houden, laatste goal was toch wel knullig van steek. Misschien geen blunder, maar hij had het anders kunnen oplossen.
Penalty wel mooi gestopt en nog wel meer ballen tegen gehouden.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_84900597
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heb jij wel eens naar basketbal en naar voetbal gekeken?
Wedstrijden zijn veel korter, afstanden veel kleiner en relatief zijn de selecties groter. Dan heb je nog de spelregels die het minder belastend maken.

Weet je nog Jaakke die een paar jaar geleden dacht dat het voetbal naar het basketbalprincipe ging en daarom selecties groter moesten zijn zodat je kunt rouleren? Anders zou het te belastend worden voor spelers. Daarom zit AJax met zo'n groot spelersoverschot.

Ik heb beiden gespeeld. Basketball is veel intensiever omdat er juist veel korte sprintjes getrokken worden. daarbij komt dat het spel sneller is. Qua sport intensiviteit is het gelijk aan elkaar, voor beiden moet je een goede conditie hebben.

In de NBA word vaker gevlogen en langere afstanden afgelegt, dan pak hem beet: groningen, dus dat is geen argument voor mindere presetaties.

Het is niet de schuld van Jaake dat we nu met een (slechte) spelers overschot zitten. Het merendeel van de spelers welke er nu nog zitten zijn gehaald na zijn periode. Sommige punten van zijn beleidsplan zijn juist. Had je genoeg (goede spelers) dan hadden vd wiel, de zeeuw en suarez niet meer hoeven te spelen in de eerste wedstrijden, en had je ze kunnen sparen, juist omdat je er goede vervangers voor had.

Natuurlijk word in het basketball meer gerouleerd en zijn de spelregels anders, waardoor het spel vaker onderbroken word en je op adem komt, maar in het voetbal ben je ook niet altijd in beweging en bij basketball juist wel.
pi_84900724
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ik heb beiden gespeeld. Basketball is veel intensiever omdat er juist veel korte sprintjes getrokken worden. daarbij komt dat het spel sneller is. Qua sport intensiviteit is het gelijk aan elkaar, voor beiden moet je een goede conditie hebben.

In de NBA word vaker gevlogen en langere afstanden afgelegt, dan pak hem beet: groningen, dus dat is geen argument voor mindere presetaties.

Het is niet de schuld van Jaake dat we nu met een (slechte) spelers overschot zitten. Het merendeel van de spelers welke er nu nog zitten zijn gehaald na zijn periode. Sommige punten van zijn beleidsplan zijn juist. Had je genoeg (goede spelers) dan hadden vd wiel, de zeeuw en suarez niet meer hoeven te spelen in de eerste wedstrijden, en had je ze kunnen sparen, juist omdat je er goede vervangers voor had.

Natuurlijk word in het basketball meer gerouleerd en zijn de spelregels anders, waardoor het spel vaker onderbroken word en je op adem komt, maar in het voetbal ben je ook niet altijd in beweging en bij basketball juist wel.
Van een basketbalwedstrijd herstel je een stuk sneller dan van een voetbalwedstrijd, en daar gaat het uiteindelijk om. En ja, ik heb beide gespeeld
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:39:40 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84901053
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Net had je het over militairen, nu over commando's.

Fysiek zitten ze totaal anders in elkaar dan een topsporter. Veel minder specifiek dan een topsporter die zijn lichaam precies traint naar de handelingen die hij moet verrichten.

Ik heb trouwens gezegd dat militairen niets met topsporters te maken hebben, niet dat ze niet in vorm zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_84901314
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Net had je het over militairen, nu over commando's.

Fysiek zitten ze totaal anders in elkaar dan een topsporter. Veel minder specifiek dan een topsporter die zijn lichaam precies traint naar de handelingen die hij moet verrichten.

Ik heb trouwens gezegd dat militairen niets met topsporters te maken hebben, niet dat ze niet in vorm zijn.
Want een commando is geen militair. Commando's zijn de top van hun werk en prof voetballers zijn de top van voetbal.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 17:52:23 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84901430
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:48 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Want een commando is geen militair. Commando's zijn de top van hun werk en prof voetballers zijn de top van voetbal.

Kan best zijn, maar er zit wel een verschil tussen een huis-tuin-en-keuken-militair en een commando.

Hoe je het ook wend of keert, de vergelijking slaat nergens op en daar is volgens mij zo ongeveer iedereen het wel over eens.
pi_84901448
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 17:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kan best zijn, maar er zit wel een verschil tussen een huis-tuin-en-keuken-militair en een commando.

Hoe je het ook wend of keert, de vergelijking slaat nergens op en daar is volgens mij zo ongeveer iedereen het wel over eens.
Oke.
pi_84901814
Dank je Vjenne voor deze zooi aan onzin in het topic. :')
pi_84901960
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Dank je Vjenne voor deze zooi aan onzin in het topic. :')
Heb ik in ieder geval nog wat toegevoegd :6 .
pi_84902165
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:44 schreef Robar het volgende:

[..]

Zegt echt totaal niets.
Wat een flutberekening.
Dat dus. Het spant vooral de kroon met RKC, die p.p het minst kwijt is, maar ja die is dus wel na één seizoen weer gedegradeerd.
pi_84903578
Wat uberkansloos, die documentaire van jullie over de schijnfinale. :') :')
-
pi_84903672
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:04 schreef Ritmo het volgende:
^O^ Eens. Trieste zooi
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_84903694
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

^O^ Eens. Trieste zooi
Ben blij dat je het er mee eens bent. :D
-
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:11:03 #239
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_84903823
ja dat weet je niet vantevoren he, als je er mee begint te plannen zit je in het seizoen ervoor.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_84903951
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:11 schreef Catch22- het volgende:
ja dat weet je niet vantevoren he, als je er mee begint te plannen zit je in het seizoen ervoor.
Het is triest om iets te laten zien waar een club al jaren van hoopt, om daar van te voren al rekening mee te houden terwijl er een enorme statistische kans is dat dat niet gebeurt. En dat voor een beursgenoteerde onderneming zoals Ajax is! Belachelijk dat hier geld aan verkwist is. Niemand in Nederland zit toch op een documentaire te wachten waarin Nederland wel kampioen zou zijn geworden?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_84905966
quote:
huh, waar gaat dit over?
pi_84906046
Die autist heeft een of andere documentaire over Ajax gezien en dat kan hij niet verwerken.
pi_84915102
is die docu ergens terug te zien?

Deze dus; maandag op RTL7

http://www.ajaxfans.net/n(...)-zien-bij-RTL-7.html
  donderdag 5 augustus 2010 @ 23:17:59 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_84916703
quote:
Welke schijnfinale? Bedoel je de beker?
pi_84926457
Mickey nu echt weg ? Lijkt me heel sterk ivm zondag, wordt het dan 4-4-2 ?
pi_84926535
quote:
What did I do? :?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:11:28 #247
258885 Solique
I Kill You !
pi_84926629
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:59 schreef versteegrob het volgende:
Mickey nu echt weg ? Lijkt me heel sterk ivm zondag, wordt het dan 4-4-2 ?
Het lijkt erop:

quote:
AMSTERDAM - Ajacied Miralem Sulejmani vertrekt vrijdag naar Londen op zijn huurovergang naar West Ham United af te ronden. Ik vertrek naar West Ham, maar kom volgend jaar vol power terug", zei de Serviër volgens De Telegraaf. Ajax-trainer Martin Jol wenste hem na het duel tegen PAOK Saloniki persoonlijk sterkte, schrijft de krant.

De duurste voetballer in Nederland wordt bij de Oost-Londense club medisch doorgelicht en moet dan nog de laatste details bespreken voor zijn tijdelijke transfer. West Ham zou opdraaien voor het volledige salaris van Sulejmani.
Bron: Nu.nl, ANP, Etc.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:17:21 #248
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_84926746
dat scheelt. tot wanneer loopt zijn contract?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_84928036
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:17 schreef Catch22- het volgende:
dat scheelt. tot wanneer loopt zijn contract?
2013
pi_84929145
en vervolgens huren we mido voor hetzelfde salaris?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')