Ook lekkere wijven hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Gadverdamme, ranzige wijven komen er altijd op FOK!meets.
Als ik die foto's zie dan hou ik het wel voortaan gewoon op een meet met de mensen van de inteeltkliek. Die foto'squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er alleen van iemand die ons een blik in zijn broek gunt en een berg schaamhaar. En iemand die in zijn blote reet op de foto ging.
nee, fauve heb ik dan weer net niet. misschien nog op een andere harddisk thuis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:18 schreef Stefan het volgende:
Ook lekkere wijven hoor.
@Maanvis, heb je Fauve nog ergens?
Ik wist niet eens dat het Rip was. Maar zal de foto voor de zekerheid wel even weghalen.quote:
mietjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het Rip was. Maar zal de foto voor de zekerheid wel even weghalen.
Geweldige foto, Yvonne die zich niet laat afleiden door een paar tietenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef _GdR_ het volgende:
tering. ik zie alleen maar mongolen op die foto's (op het blonde meisje na dan.)
wtf. ik heb misschien ooit wel is wat gezegd tegen dit monster:
[ afbeelding ]
Ripley is niet ranzig. Verre van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Gadverdamme, ranzige wijven komen er altijd op FOK!meets.
Ik zou mijn eetlust kwijt zijn als dit gebeurde bij mij aan tafel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef _GdR_ het volgende:
tering. ik zie alleen maar mongolen op die foto's (op het blonde meisje na dan.)
wtf. ik heb misschien ooit wel is wat gezegd tegen dit monster:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het wel Boebiedoe.quote:
Ripley is super mooiquote:
- weg -quote:
Yep. Was erbij en keek ernaar. En flikkerde van de trap. Letterlijk.quote:
Sommige mensen lezen ook geen waarschuwingen die in meettopiques geplaatst worden:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef just me het volgende:
doe nou niet joh! sommige mensenwillen gewoon niet met een foto op een forum staan!
stefan haal je die foto nog even uit dat andere topic!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:04 schreef yvonne het volgende:
fipo
[..]
p donderdag 17 maart 2005 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, dit is een Yvonne meet he,
dit is geen feestje van de Fancy
O, en er worden foto's gemaakt en die worden allemaal geplaatst.
Yuk. En wie hangt er aan z'n bovenlip dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef static het volgende:
[..]
Yep. Was erbij en keek ernaar. En flikkerde van de trap. Letterlijk.
Dit is Heraldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, denk het eigenlijk ook. Da's dubbel-.
Da's inmiddels toch wel duidelijk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Yuk. En wie hangt er aan z'n bovenlip dan?
Het zijn foto's gemaak op meets die al eerder op FOK! hebben gestaan hoor. Ik kom mijn foto van de 2 jaar meet waarbij ik met jou midden in de nacht zwem ook nog steeds tegen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:25 schreef just me het volgende:
doe nou niet joh! sommige mensenwillen gewoon niet met een foto op een forum staan!
stefan haal je die foto nog even uit dat andere topic!!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's inmiddels toch wel duidelijk?.
Daar is niks mis mee met die foto, er schijnt gelukkig niets door !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef Stefan het volgende:
.
Het zijn foto's gemaak op meets die al eerder op FOK! hebben gestaan hoor. Ik kom mijn foto van de 2 jaar meet waarbij ik met jou midden in de nacht zwem ook nog steeds tegen.
dat valt wel mee...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, verreweg de meest schokkende foto is natuurlijk die van Dr Flash (?) die in het zwembadje werd gegooid op de 5 jaar meet. Die hoeft uiteraard niet geplaatst te worden.
kan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef just me het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee met die foto, er schijnt gelukkig niets door !
Maar.. situaties van mensen kunnen toch veranderen waardoor ze niet met foto's van "vroeger" geconfronteerd willen worden ?
En Barb daar links?quote:
Ja die van mij. Pas op wat je zegt he, ik zet zo je rar onlinequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:31 schreef Anne het volgende:
Nee, Maanvis, er is toch nog een ergere? Waar je een blote vadsige buik ziet?
Die moet je zelf maar even zoeken danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:31 schreef Anne het volgende:
Nee, Maanvis, er is toch nog een ergere? Waar je een blote vadsige buik ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dan nog, de foto's hebben al in een FOK!topic gestaan en het waren openbare meets. Het zijn mischien jeugdzonden maar wat dan nog. Ripley die tongt met BBD.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef just me het volgende:
Maar.. situaties van mensen kunnen toch veranderen waardoor ze niet met foto's van "vroeger" geconfronteerd willen worden ?
Best mooi shirtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat met dat bazendrakenshirt?
Dat is die kerel die de FOK! stok bedacht heeft. Die was daar met zijn hele gezinnetje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat met dat bazendrakenshirt?
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja die van mij. Pas op wat je zegt he, ik zet zo je rar online
Harry ofzo toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is die kerel die de FOK! stok bedacht heeft. Die was daar met zijn hele gezinnetje.
Ohw, en nu kun je erom lachen.quote:
Oja dat was hem, zat er niet ver naastquote:
Hoi mam.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:36 schreef just me het volgende:
Wat waren we/ze nog jong !!![]()
Wel gaaf die oude foto's !
Ja tochquote:
Heel jongquote:
Foto is al weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:38 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het inderdaad niet leuk. Niet dat ik heel hysterisch ga doen, maar zou het opprijs stellen als die pic weggehaald werd. Dank u, als er mensen zijn die dat kunnen respecteren.
En dát houden we zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:38 schreef static het volgende:
[..]
Hoi mam.
En niemand die het begrijpt.![]()
euh..tara en.. een meisje.. en... seborik of dagonet? geen idee haal ze allemaal door lekaarquote:
Jongen rechts is dacht ik Blauwe. Middelste is Just Me Jr.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh..tara en.. een meisje.. en... seborik of dagonet? geen idee haal ze allemaal door lekaar
ik zie anders nog wat staan in de post van patje nogwat.quote:
Tofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef GI het volgende:
Voor mensen die het leuk vinden. Ik heb in mijn gmail nog een berg zipjes staan met foto's van de 5 jaar meet.
Bewijs.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die van ons red het daar niet bij, inderdaad..
Epic, die staat mooi op de hardeschijfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:38 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het inderdaad niet leuk. Niet dat ik heel hysterisch ga doen, maar zou het opprijs stellen als die pic weggehaald werd. Dank u, als er mensen zijn die dat kunnen respecteren.
Ik heb andere verhalen gehoord.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:41 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
De kalkoen van boterhamzakje, dit beest heeft me heel de nacht wakker gehouden....
ze ziet er heel leuk en lief uit, maar inmiddels is ze vast al veel ouder dan ik ben of niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:41 schreef just me het volgende:
Dat meisje is mijn dochter Merel![]()
en Blauwe staat er naast!
Nou niet meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik zie anders nog wat staan in de post van patje nogwat.
Wilde hem weghalen maar Anne was me voor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die van ons. Hadden wij samen een foto ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die van ons red het daar niet bij, inderdaad..
Kan nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
[..]
Ik heb andere verhalen gehoord.
Geniet je er van ja? Wat treurig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Epic, die staat mooi op de hardeschijf![]()
Ik heb die foto dus niet, whehehe. Enkel de herinnering van GI's zachte, warme arm om me heen.quote:
Is je cache, hij is weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kwam zeker door al dat haarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb die foto dus niet, whehehe. Enkel de herinnering van GI's zachte, warme arm om me heen..
Merel is van 1981quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze ziet er heel leuk en lief uit, maar inmiddels is ze vast al veel ouder dan ik ben of niet?
Iemand treurig noemen terwijl je zelf in een reeks foto's staat die op z'n zachts gezegd als 'treurig' te omschrijven isquote:
quote:
Ja, bijna zelfde pose als Vork en iteejer. En misschien ook nog wel één dat er zo een meisje van 1m20 tussen ons instaat?quote:
Stranger !!!!quote:
Toevallig, ik ook. Kun je haar zeggen dat je een jongen voor haar hebt gevonden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef just me het volgende:
[..]
Merel is van 1981
jaja ik ben inderdaad oud
Het zou me niet verbazen : Dquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, bijna zelfde pose als Vork en iteejer. En misschien ook nog wel één dat er zo een meisje van 1m20 tussen ons instaat?
Ik kwam laatst nog een befaamde zaterdagavond-sam-sam fotomapje tegen. R & Squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:44 schreef HeatWave het volgende:
hier heb ik er ook nog wel een paar honderd van.
Ze heeft geen behoefte aan een jongen maar aan een manquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook. Kun je haar zeggen dat je een jongen voor haar hebt gevonden?
Ik had het ook niet over je hoofd, maar over je armen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef GI het volgende:
[..]
Toen had ik nog een 'hipper dan hop' kort kapsel.
Ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
Waarom is die foto taboe!?!?!?
hoeveel kg moet ie minimaal zijn?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ze heeft geen behoefte aan een jongen maar aan een man
Ik vind het in ieder geval niet fijn om mensen te kwetsen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand treurig noemen terwijl je zelf in een reeks foto's staat die op z'n zachts gezegd als 'treurig' te omschrijven is
Oh,ik ben me nooit bewust geweest dat ik een overschot aan armhaar hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je hoofd, maar over je armen.
Als ik je hebt gekwetst door die foto te plaatsen, sorry. Wist niet dat je het niet leuk vondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niet fijn om mensen te kwetsen.
Dat durf je nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja die van mij. Pas op wat je zegt he, ik zet zo je rar online
Nu wel. Zullen we er verder over ophouden? Dank u.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik je hebt gekwetst door die foto te plaatsen, sorry. Wist niet dat je het niet leuk vond
Oke, jij bent het dus, met wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu wel. Zullen we er verder over ophouden? Dank u.
Alsof iemand die hier post die nog nooit gezien heeftquote:
Ja, ik had per ongeluk op mijn werk PC iTunes alle foto's naar mijn iPad laten synchen, en dat is min of meer mijn backup voor foto's dus ik heb heel wat oude koppen terug zitten kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:46 schreef GI het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog een befaamde zaterdagavond-sam-sam fotomapje tegen. R & S
Isabeau, Wousje,Broekie, GI/Knut, Tedzijnvriendin,klrquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Stefan het volgende:
Eens even kijken, onderste foto
http://i48.photobucket.com/albums/f238/StefanT/WAG1.jpg
Boven, van links naar rechts
Isabeau, Wousje, ??, GI/Knut, ??, ??
Onder, vlnr
Semtex/Parasiet, Knor, Danny, Djeez, Ted, ?? en ??
met bier is toch harrie, dat je die niet herkentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Onder, vlnr
Wat is hier ranzig aan, behalve de kwaliteit van inscannen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Onder, vlnr
Valt Arma in die categorie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
Wat deden jullie in Wageningen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Onder, vlnr
Bevrijdingsfestival. 5 mei 2000quote:
Kan ik nog inzetten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:56 schreef Stefan het volgende:
Dus Maanvis moet NOG stoerder zijn dan Armageddon.
bevrijdingsdag?quote:
ik heb afgelopen weekend gevuurspuugdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:56 schreef Stefan het volgende:
Dus Maanvis moet NOG stoerder zijn dan Armageddon.
Ja, denk je dat ik ALLES bijhoud?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:54 schreef GI het volgende:
[..]
Arma heeft ondertussen een kind met de buurvrouw die hij had toen Merel hem verliet.
welke bedoel je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef Stefan het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een copy van de eerste onzinmeet cd trouwens,
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:01 schreef FUFR het volgende:
omg, ben ik dan de enige knapperd op fok?
als ik tijd heb (lees niet teveel tijd verlummelen achter de laptop) zal ik ze opzoeken voor jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef Stefan het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een copy van de eerste onzinmeet cd trouwens,
De eerste onzinmeet, feb 2000. Heeft blauwe een foto cd van gemaakt, ooit verloren. NoNick heeft m nog.quote:
da's van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
De eerste onzinmeet, feb 2000. Heeft blauwe een foto cd van gemaakt, ooit verloren. NoNick heeft m nog.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:02 schreef just me het volgende:
ik heb van missX bestandjes gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:03 schreef Stefan het volgende:Ik heb van missX een druiper gekregen
lolwhut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
Andere weer welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef just me het volgende:
Sommige dingen wil je gewoon niet weten!
Slaat ook echt nergens op, normaal kan iemand op zijn kop gaan staan om dingen te laten weghalen en lukt het nog niet en nu doet een mod het zelfs zonder dat hem wat gevraagd word?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wilde hem weghalen maar Anne was me voor.
En rechtsboven zien we de liefde tussen DIGGER en Isa ontstaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef Stefan het volgende:
Hier zien we Knut met zijn buikspreek-act
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:12 schreef Maanvis het volgende:
FOK! 2 jaar meet (ik was er niet heb gegoogled):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wederom weer een fail.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Das die van de welbekende Knorretje pic, of nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:12 schreef Maanvis het volgende:
FOK! 2 jaar meet (ik was er niet heb gegoogled):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SEMTEX is meer dan goed terrecht gekomen hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wederom weer een fail.
knap meisje. WAAROM doet dat kind van die KUT kleren aan. Als ik haar vader was had ik er echt opgesloten en klappen gegeven.
Het lijkt er meer op dat ze zijn portemonnee jatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:11 schreef GI het volgende:
[..]
En rechtsboven zien we de liefde tussen DIGGER en Isa ontstaan
`quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
Is ze nog steeds met die DJ Bobo lookalike? Zo te zien wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:14 schreef GI het volgende:
[..]
SEMTEX is meer dan goed terrecht gekomen hoor
Fotoboek van SEMTEX
Een beetje stabiele man die niet omvalt van ieder trappetje is ook wel handig.quote:
Houdini, yeps.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is ze nog steeds met die DJ Bobo lookalike? Zo te zien wel.
Ja en dan nog zo raar reageren ook, flikker dan maar op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:09 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
Slaat ook echt nergens op, normaal kan iemand op zijn kop gaan staan om dingen te laten weghalen en lukt het nog niet en nu doet een mod het zelfs zonder dat hem wat gevraagd word?
Snap dat je hem uiteindelijk waarschijnlijk zelf wel weggehaald zou hebben maar toch.....
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Waar was pedobear toen we hem nodig hadden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef Stefan het volgende:
Overigens is VixenFromHell ook wel goed terechtgekomen. Ze mocht toen ze 13 was zonder begeleiding naar FOK!meets.
Jup, mooie vrouw.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:14 schreef GI het volgende:
[..]
SEMTEX is meer dan goed terrecht gekomen hoor
Fotoboek van SEMTEX
*mep*quote:
dat was inderdaad een afknapperquote:
trek het je niet aanquote:
Hoiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:20 schreef just me het volgende:
[..]
trek het je niet aan
Merel is nog steeds Merel, een verstandige fantastische vrouw!
Ze zal door mannelijk Fok! eerder gezien worden als een lekker wijf wat neukbaar is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:20 schreef just me het volgende:
[..]
trek het je niet aan
Merel is nog steeds Merel, een verstandige fantastische vrouw!
Op Oksel's meet moet je er weer tegenaan meidquote:
Midden is Stefan, wie zijn 1 en 3 dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Maanvis het volgende:
Speciaal voor JK dan nog eens:
[ afbeelding ]
O en hier sta ik wonderwel ook op.
[ afbeelding ]
goeie voor een paint?
[ afbeelding ]
1 = Dr_Flash ook wel bekend van de FOK! documentaire waarhij zegt met meisjes van 14 over paarden te pratenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Midden is Stefan, wie zijn 1 en 3 dan?
Ik geloof het idd zelf ook te weten, ofzoietsquote:
Lag Flash z'n rug niet open?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef GI het volgende:
[..]
1 = Dr_Flash ook wel bekend van de FOK! documentaire waarhij zegt met meisjes van 14 over paarden te praten
3=Magneet
Offtopic. Zijn er tegenwoordig nog meets zoals vroeger in de Sam dan ? Of is die traditie langzaam afgestorven ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik geloof het idd zelf ook te weten, ofzoiets.
Was de SamSam niet gesloten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef GI het volgende:
[..]
Offtopic. Zijn er tegenwoordig nog meets zoals vroeger in de Sam dan ? Of is die traditie langzaam afgestorven ?
Ja, ik meen het ook écht.quote:
denk het nietquote:
Zijn rug was wel flink geschaafd in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:30 schreef Maanvis het volgende:
denk het niet. Zie net trouwens pas dat ik mee had geholpen hem het zwembad in te flikkeren, dat was ik helemaal vergeten
.
Heb jij nog steeds verkering met Loedertje?quote:
haha dat hoor ik nu ook pas voor het eerstquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zijn rug was wel flink geschaafd in ieder geval.
WouterBquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:51 schreef GI het volgende:
[..]
Isabeau, Wousje,Broekie, GI/Knut, Tedzijnvriendin,klr
Semtex/Parasiet, Knor, Danny, Djeez, Ted, ?? en Harrie
Nee, niet echt. Ik kom zelf eigenlijk nog maar heel sporadisch op meets. Crewmeet soms en dan bijv de 10 jaarsmeet van vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef GI het volgende:
[..]
Offtopic. Zijn er tegenwoordig nog meets zoals vroeger in de Sam dan ? Of is die traditie langzaam afgestorven ?
Nooit wat mee gedaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds verkering met Loedertje?
2x de helft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
Hoeveel oldbies komen er naar de 11-jaarsmeet?
Heel weinigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
Welke. De officiele op 4 sept of de officieuze op 11 sept?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
Hebben de foto's op jou dan een aantrekkingskracht? Bij mij werken ze eerder afschrikwekkend!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
11 sept, denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Welke. De officiele op 4 sept of de officieuze op 11 sept?
Dacht je dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Hebben de foto's op jou dan een aantrekkingskracht? Bij mij werken ze eerder afschrikwekkend!
Daar komen weinig tot geen oldbies tot nu toe.quote:
zonde, die meet wordt namelijk echt geweldigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar komen weinig tot geen oldbies tot nu toe.
Stel je niet aan, het zijn foto's van de afgelopen 10 jaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Hebben de foto's op jou dan een aantrekkingskracht? Bij mij werken ze eerder afschrikwekkend!
Was toen modequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het zijn foto's van de afgelopen 10 jaar.
10 jaar geleden was ik nog een schattig jongentje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Sommige zijn wel geniaal, andere zijn inderdaad niet echt heel uitnodigend.
Maar goed, dat is ook als je foto's van jezelf van 10 jaar terug ziet waarschijnlijk
Ik ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Maanvis het volgende:
Speciaal voor JK dan nog eens:
[ afbeelding ]
O en hier sta ik wonderwel ook op.
Ik refereerde niet alleen naar de buideltasjes en drakenshirts hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel je niet aan, het zijn foto's van de afgelopen 10 jaar.
En nu ben je 13?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
[..]
10 jaar geleden was ik nog een schattig jongentje.
Die in woerden of zwoerden of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wierden, das's 200 km verwijderd van woerden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Die in woerden of zwoerden of iets dergelijks?
Anti-meet in Woerden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wierden, das's 200 km verwijderd van woerden.
Ziejewel! Kei goed geheugen heb ik. Helaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef GI het volgende:
[..]
1 = Dr_Flash ook wel bekend van de FOK! documentaire waarhij zegt met meisjes van 14 over paarden te praten
3=Magneet
in wierden, er zijn tentjes, een kampvuur, veel alcohol, olijke deernes en schapen voor de fetisjisten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef Stranger het volgende:
Welke meet? Waar? Heeft het samsam-potentie?
dohquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef Oksel het volgende:
Iedereen in dit topic komt toch ook op de 11 jaar meet? Zie mijn sig.
Juist zie ook mijn sigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef Oksel het volgende:
Doen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:11 schreef Maanvis het volgende:
minder discussie, meer fotoos. en anders plaats ik ze zelf wel!
Lees t topic anders ffquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef Oksel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Die in woerden of zwoerden of iets dergelijks?
Ik was wel van plan die kant op te gaan ja. Niet dat ik vind dat ik een oldbie ben, maargoed
2x zelfs. En ik zie barb, mvdlubbe, heatwave, blinkyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zie Anosmie al liggen.
Haar UI dan.
Ik rij met 'm mee om de tomtom te bedienen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zulke gevaarlijke terroristen moet je ook niet mengen met het goedbedoelende volk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:45 schreef Maanvis het volgende:
2x zelfs. En ik zie barb, mvdlubbe, heatwave, blinky.
En sunchaser (stefan) maar die ligt apart bij het bestek
Zou Socios er nog iets mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zulke gevaarlijke terroristen moet je ook niet mengen met het goedbedoelende volk.
Zowel Sunchaser, Stefan als Socios begint met een "S". Dat kan geen toeval zijn!!!111quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Zou Socios er nog iets mee te maken hebben?.
Ja, die heb ik ook nog, ook "zuipen met harry" een grunnmeet, Loyaldogmeet (knuts forum) en nog honderden lossequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef static het volgende:
Kwam er net ook nog een stapel tegen, van o.a. de L&S meets.
Van een duidelijker plaatje herkende ik destijds iets van 94 van de 100 alleen aan hun icoontjequote:
Dan moet ik voor ik vertrek nog maar eens goed kijken in welke van die 2 ik moet zijn, anders kom ik te laatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waar ik woon zit je precies in het midden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan moet ik voor ik vertrek nog maar eens goed kijken in welke van die 2 ik moet zijn, anders kom ik te laat
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
Fok 11jaar meet in London?quote:
quote:
dat wordt dan de aftermeet hèquote:
Lol check die hand van Isabeauquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen heeft fases in het leven waarin hij zich debiel kleedt, ik dus ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wederom weer een fail.
knap meisje. WAAROM doet dat kind van die KUT kleren aan. Als ik haar vader was had ik er echt opgesloten en klappen gegeven.
Barbquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:08 schreef Maanvis het volgende:
Raadjeplaatje: Van wie is deze kont?
[ afbeelding ]
Doe die van Kim, mij en tijn is plaatsenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:57 schreef static het volgende:
Kwam er net ook nog een stapel tegen, van o.a. de L&S meets.
Is Digger Yvonne aan het vuistneuken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:26 schreef SEMTEX het volgende:
Heu ik vond deze nog, als we 't toch over beschamende plaatjes hebben
[ afbeelding ]
jij bent goedquote:
Pedobear is inmiddels ontmaskerd als zijnde Djeez:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef Stefan het volgende:
Overigens is VixenFromHell ook wel goed terechtgekomen. Ze mocht toen ze 13 was zonder begeleiding naar FOK!meets.
Nee ik kan niet, ben dan in het buitenland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef Oksel het volgende:
Fijn dat je na 10 jaar nog steeds mijn ass herkent, hahahaquote:
Ik zat ook meteen " Dat is barb"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:29 schreef Barbie het volgende:
[..]
Fijn dat je na 10 jaar nog steeds mijn ass herkent, hahaha.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:32 schreef Gellarboy het volgende:
Die Ripley verandert ook nooit he? Piep piep, ik sta op een foto.
Pijp eens een pornoster op een podium met 250 fototoestellen om je heen, dat relativeert lekker..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Pedobear is inmiddels ontmaskerd als zijnde Djeez:
[ afbeelding ]
Ooit had ik wel foto's van jou, van een keertje borrelen in amsterdam heeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, maar die heb ik helaas niet meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:50 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hahaa! Succes! Ik denk dat er weinig te vinden valt.
Ah, das de ene fokmeet waar ik bij ben geweest. Daar bestaat nog maar weinig beeldmateriaal vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ooit had ik wel foto's van jou, van een keertje borrelen in amsterdam heeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden, maar die heb ik helaas niet meer.![]()
Ik heb eigenlijk helemaal geen foto's van Fokkers meer, behalve 600 van Yvonne en mijzelf in Spanje, een stapeltje Ripley in Portugal en Spanje en Nederland en een stapeltje met Dirk in Centerparcs.
Maar die zijn allemaal nog van veeeer voor dat ik een digitale camera bezat
Dat was die meet waar ik echt STOMdronken raakte in zo'n Market Dome cafe, KEIhard ging zitten janken en daarna een feesthoedje opzette en een aansteker omhoog hield voor de foto. Hahahahahahaaaaaaa. Oh my God.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:10 schreef Pieter. het volgende:
Er is nog wel wat van een CenterParcs meet met veel dronken foto's,
Niet te vergeten dat je de hele nacht hebt liggen kotsen omdat je frikandellen op had. Totdat ik Yvonne wakker had gemaakt en van haar 1 of ander pilletje had gekregen waardoor je kotsreflex minder werd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat was die meet waar ik echt STOMdronken raakte in zo'n Market Dome cafe, KEIhard ging zitten janken en daarna een feesthoedje opzette en een aansteker omhoog hield voor de foto. Hahahahahahaaaaaaa. Oh my God.Dramatiek.
Zeg hou jij even op, jij scheet godverdomme het hele bed onder, 5 minuten nadat je binnenkwam.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:21 schreef Pieter. het volgende:
Niet te vergeten dat je de hele nacht hebt liggen kotsen omdat je frikandellen op had. Totdat ik Yvonne wakker had gemaakt en van haar 1 of ander pilletje had gekregen waardoor je kotsreflex minder werd!
#goeieouwetijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |