Een beetje stabiele man die niet omvalt van ieder trappetje is ook wel handig.quote:
Houdini, yeps.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is ze nog steeds met die DJ Bobo lookalike? Zo te zien wel.
Ja en dan nog zo raar reageren ook, flikker dan maar op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:09 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
Slaat ook echt nergens op, normaal kan iemand op zijn kop gaan staan om dingen te laten weghalen en lukt het nog niet en nu doet een mod het zelfs zonder dat hem wat gevraagd word?
Snap dat je hem uiteindelijk waarschijnlijk zelf wel weggehaald zou hebben maar toch.....
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef Stefan het volgende:
Hier zien we Knut met zijn buikspreek-act
[ afbeelding ]
Waar was pedobear toen we hem nodig hadden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef Stefan het volgende:
Overigens is VixenFromHell ook wel goed terechtgekomen. Ze mocht toen ze 13 was zonder begeleiding naar FOK!meets.
Jup, mooie vrouw.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:14 schreef GI het volgende:
[..]
SEMTEX is meer dan goed terrecht gekomen hoor
Fotoboek van SEMTEX
*mep*quote:
dat was inderdaad een afknapperquote:
trek het je niet aanquote:
Hoiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:20 schreef just me het volgende:
[..]
trek het je niet aan
Merel is nog steeds Merel, een verstandige fantastische vrouw!
Ze zal door mannelijk Fok! eerder gezien worden als een lekker wijf wat neukbaar is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:20 schreef just me het volgende:
[..]
trek het je niet aan
Merel is nog steeds Merel, een verstandige fantastische vrouw!
Op Oksel's meet moet je er weer tegenaan meidquote:
Midden is Stefan, wie zijn 1 en 3 dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Maanvis het volgende:
Speciaal voor JK dan nog eens:
[ afbeelding ]
O en hier sta ik wonderwel ook op.
[ afbeelding ]
goeie voor een paint?
[ afbeelding ]
1 = Dr_Flash ook wel bekend van de FOK! documentaire waarhij zegt met meisjes van 14 over paarden te pratenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Midden is Stefan, wie zijn 1 en 3 dan?
Ik geloof het idd zelf ook te weten, ofzoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |