Ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
Waarom is die foto taboe!?!?!?
hoeveel kg moet ie minimaal zijn?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ze heeft geen behoefte aan een jongen maar aan een man
Ik vind het in ieder geval niet fijn om mensen te kwetsen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand treurig noemen terwijl je zelf in een reeks foto's staat die op z'n zachts gezegd als 'treurig' te omschrijven is
Oh,ik ben me nooit bewust geweest dat ik een overschot aan armhaar hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je hoofd, maar over je armen.
Als ik je hebt gekwetst door die foto te plaatsen, sorry. Wist niet dat je het niet leuk vondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niet fijn om mensen te kwetsen.
Dat durf je nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja die van mij. Pas op wat je zegt he, ik zet zo je rar online
Nu wel. Zullen we er verder over ophouden? Dank u.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik je hebt gekwetst door die foto te plaatsen, sorry. Wist niet dat je het niet leuk vond
Oke, jij bent het dus, met wie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu wel. Zullen we er verder over ophouden? Dank u.
Alsof iemand die hier post die nog nooit gezien heeftquote:
Ja, ik had per ongeluk op mijn werk PC iTunes alle foto's naar mijn iPad laten synchen, en dat is min of meer mijn backup voor foto's dus ik heb heel wat oude koppen terug zitten kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:46 schreef GI het volgende:
[..]
Ik kwam laatst nog een befaamde zaterdagavond-sam-sam fotomapje tegen. R & S
Isabeau, Wousje,Broekie, GI/Knut, Tedzijnvriendin,klrquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Stefan het volgende:
Eens even kijken, onderste foto
http://i48.photobucket.com/albums/f238/StefanT/WAG1.jpg
Boven, van links naar rechts
Isabeau, Wousje, ??, GI/Knut, ??, ??
Onder, vlnr
Semtex/Parasiet, Knor, Danny, Djeez, Ted, ?? en ??
met bier is toch harrie, dat je die niet herkentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Onder, vlnr
Wat is hier ranzig aan, behalve de kwaliteit van inscannen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Onder, vlnr
Valt Arma in die categorie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
Wat deden jullie in Wageningen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:50 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Onder, vlnr
Bevrijdingsfestival. 5 mei 2000quote:
Kan ik nog inzetten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:56 schreef Stefan het volgende:
Dus Maanvis moet NOG stoerder zijn dan Armageddon.
bevrijdingsdag?quote:
ik heb afgelopen weekend gevuurspuugdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:56 schreef Stefan het volgende:
Dus Maanvis moet NOG stoerder zijn dan Armageddon.
Ja, denk je dat ik ALLES bijhoud?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:54 schreef GI het volgende:
[..]
Arma heeft ondertussen een kind met de buurvrouw die hij had toen Merel hem verliet.
welke bedoel je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef Stefan het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een copy van de eerste onzinmeet cd trouwens,
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:01 schreef FUFR het volgende:
omg, ben ik dan de enige knapperd op fok?
als ik tijd heb (lees niet teveel tijd verlummelen achter de laptop) zal ik ze opzoeken voor jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef Stefan het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een copy van de eerste onzinmeet cd trouwens,
De eerste onzinmeet, feb 2000. Heeft blauwe een foto cd van gemaakt, ooit verloren. NoNick heeft m nog.quote:
da's van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
De eerste onzinmeet, feb 2000. Heeft blauwe een foto cd van gemaakt, ooit verloren. NoNick heeft m nog.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:02 schreef just me het volgende:
ik heb van missX bestandjes gekregen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:03 schreef Stefan het volgende:Ik heb van missX een druiper gekregen
lolwhut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
Andere weer welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef just me het volgende:
Sommige dingen wil je gewoon niet weten!
Slaat ook echt nergens op, normaal kan iemand op zijn kop gaan staan om dingen te laten weghalen en lukt het nog niet en nu doet een mod het zelfs zonder dat hem wat gevraagd word?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wilde hem weghalen maar Anne was me voor.
En rechtsboven zien we de liefde tussen DIGGER en Isa ontstaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef Stefan het volgende:
Hier zien we Knut met zijn buikspreek-act
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:12 schreef Maanvis het volgende:
FOK! 2 jaar meet (ik was er niet heb gegoogled):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wederom weer een fail.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Das die van de welbekende Knorretje pic, of nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:12 schreef Maanvis het volgende:
FOK! 2 jaar meet (ik was er niet heb gegoogled):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SEMTEX is meer dan goed terrecht gekomen hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wederom weer een fail.
knap meisje. WAAROM doet dat kind van die KUT kleren aan. Als ik haar vader was had ik er echt opgesloten en klappen gegeven.
Het lijkt er meer op dat ze zijn portemonnee jatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:11 schreef GI het volgende:
[..]
En rechtsboven zien we de liefde tussen DIGGER en Isa ontstaan
`quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
Is ze nog steeds met die DJ Bobo lookalike? Zo te zien wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:14 schreef GI het volgende:
[..]
SEMTEX is meer dan goed terrecht gekomen hoor
Fotoboek van SEMTEX
Een beetje stabiele man die niet omvalt van ieder trappetje is ook wel handig.quote:
Houdini, yeps.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is ze nog steeds met die DJ Bobo lookalike? Zo te zien wel.
Ja en dan nog zo raar reageren ook, flikker dan maar op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:09 schreef TheStonedOne het volgende:
[..]
Slaat ook echt nergens op, normaal kan iemand op zijn kop gaan staan om dingen te laten weghalen en lukt het nog niet en nu doet een mod het zelfs zonder dat hem wat gevraagd word?
Snap dat je hem uiteindelijk waarschijnlijk zelf wel weggehaald zou hebben maar toch.....
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |