Ik heb die foto dus niet, whehehe. Enkel de herinnering van GI's zachte, warme arm om me heen.quote:
Is je cache, hij is weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik zie anders nog wat staan in de post van patje nogwat.
Kwam zeker door al dat haarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb die foto dus niet, whehehe. Enkel de herinnering van GI's zachte, warme arm om me heen..
Merel is van 1981quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze ziet er heel leuk en lief uit, maar inmiddels is ze vast al veel ouder dan ik ben of niet?
Iemand treurig noemen terwijl je zelf in een reeks foto's staat die op z'n zachts gezegd als 'treurig' te omschrijven isquote:
quote:
Ja, bijna zelfde pose als Vork en iteejer. En misschien ook nog wel één dat er zo een meisje van 1m20 tussen ons instaat?quote:
Stranger !!!!quote:
Toevallig, ik ook. Kun je haar zeggen dat je een jongen voor haar hebt gevonden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef just me het volgende:
[..]
Merel is van 1981
jaja ik ben inderdaad oud
Het zou me niet verbazen : Dquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, bijna zelfde pose als Vork en iteejer. En misschien ook nog wel één dat er zo een meisje van 1m20 tussen ons instaat?
Ik kwam laatst nog een befaamde zaterdagavond-sam-sam fotomapje tegen. R & Squote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:44 schreef HeatWave het volgende:
hier heb ik er ook nog wel een paar honderd van.
Ze heeft geen behoefte aan een jongen maar aan een manquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook. Kun je haar zeggen dat je een jongen voor haar hebt gevonden?
Ik had het ook niet over je hoofd, maar over je armen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef GI het volgende:
[..]
Toen had ik nog een 'hipper dan hop' kort kapsel.
Ditquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
Waarom is die foto taboe!?!?!?
hoeveel kg moet ie minimaal zijn?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ze heeft geen behoefte aan een jongen maar aan een man
Ik vind het in ieder geval niet fijn om mensen te kwetsen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand treurig noemen terwijl je zelf in een reeks foto's staat die op z'n zachts gezegd als 'treurig' te omschrijven is
Oh,ik ben me nooit bewust geweest dat ik een overschot aan armhaar hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je hoofd, maar over je armen.
Als ik je hebt gekwetst door die foto te plaatsen, sorry. Wist niet dat je het niet leuk vondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niet fijn om mensen te kwetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |