Lag Flash z'n rug niet open?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef GI het volgende:
[..]
1 = Dr_Flash ook wel bekend van de FOK! documentaire waarhij zegt met meisjes van 14 over paarden te praten
3=Magneet
Offtopic. Zijn er tegenwoordig nog meets zoals vroeger in de Sam dan ? Of is die traditie langzaam afgestorven ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik geloof het idd zelf ook te weten, ofzoiets.
Was de SamSam niet gesloten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef GI het volgende:
[..]
Offtopic. Zijn er tegenwoordig nog meets zoals vroeger in de Sam dan ? Of is die traditie langzaam afgestorven ?
Ja, ik meen het ook écht.quote:
denk het nietquote:
Zijn rug was wel flink geschaafd in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:30 schreef Maanvis het volgende:
denk het niet. Zie net trouwens pas dat ik mee had geholpen hem het zwembad in te flikkeren, dat was ik helemaal vergeten
.
Heb jij nog steeds verkering met Loedertje?quote:
haha dat hoor ik nu ook pas voor het eerstquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zijn rug was wel flink geschaafd in ieder geval.
WouterBquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:51 schreef GI het volgende:
[..]
Isabeau, Wousje,Broekie, GI/Knut, Tedzijnvriendin,klr
Semtex/Parasiet, Knor, Danny, Djeez, Ted, ?? en Harrie
Nee, niet echt. Ik kom zelf eigenlijk nog maar heel sporadisch op meets. Crewmeet soms en dan bijv de 10 jaarsmeet van vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:27 schreef GI het volgende:
[..]
Offtopic. Zijn er tegenwoordig nog meets zoals vroeger in de Sam dan ? Of is die traditie langzaam afgestorven ?
Nooit wat mee gedaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds verkering met Loedertje?
2x de helft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
Hoeveel oldbies komen er naar de 11-jaarsmeet?
Heel weinigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
Welke. De officiele op 4 sept of de officieuze op 11 sept?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
Hebben de foto's op jou dan een aantrekkingskracht? Bij mij werken ze eerder afschrikwekkend!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Laatstenwaarschuwing het volgende:
11 sept, denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Welke. De officiele op 4 sept of de officieuze op 11 sept?
Dacht je dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Hebben de foto's op jou dan een aantrekkingskracht? Bij mij werken ze eerder afschrikwekkend!
Daar komen weinig tot geen oldbies tot nu toe.quote:
zonde, die meet wordt namelijk echt geweldigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar komen weinig tot geen oldbies tot nu toe.
Stel je niet aan, het zijn foto's van de afgelopen 10 jaar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Hebben de foto's op jou dan een aantrekkingskracht? Bij mij werken ze eerder afschrikwekkend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |