Heb je het over mij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:50 schreef mootie het volgende:
Nog steeds jammer dat het onderwerp van gesprek volledig en totaal geband is hier en op geen enkele manier kan meelezen.
Volgens opaatje kan hij hier op geen enkele wijze meelezen. Ook als hij niet ingelogd is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
Ik kan opaatje dus wel zien en horen hè, ik kan alleen de chat niet lezen.
Opaatje kan dat hier ook, maar hij had het net over een link van PB toch, die hij wél kon lezen?
"Dertien pagina's, of sèts, hoe jullie dat ook noemen, auvah aupatje! Gestoâhd!"
Gert, ik moest van Maanbo aan je doorgeven je kan er gewoon in hoor, gezellig meepraten enzo, we hebben je al gepromoot Mootie en ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
Ik kan opaatje dus wel zien en horen hè, ik kan alleen de chat niet lezen.
Opaatje kan dat hier ook, maar hij had het net over een link van PB toch, die hij wél kon lezen?
"Dertien pagina's, of sèts, hoe jullie dat auk noeme, auvah aupatje! Gestoâhd!"
En via die proxy van PB wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens opaatje kan hij hier op geen enkele wijze meelezen. Ook als hij niet ingelogd is.
Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik zie die chat gewoon niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert, ik moest van Maanbo aan je doorgeven je kan er gewoon in hoor, gezellig meepraten enzo, we hebben je al gepromoot Mootie en ik
Laat Pb dat maar lekker regelen, die ligt wat beter in de marktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En via die proxy van PB wel?
Vraag opaatje dan eens naar z'n IP-adres.
Via deze site zie je het meteen, hoeft-ie ook niet moeilijk te doen met een dosbox:
http://whatismyipaddress.com/
En dan laten we checken of zijn adres op de een of andere manier geband is. Lijkt me stug hoor, maar een (F)A kan dat nakijken.
Ook goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat Pb dat maar lekker regelen, die ligt wat beter in de markt
Oke, ik zal het hem morgen zeggen. Hij is nu gaan slapenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook goed.
PB bij deze, mocht opaatje willen weten of z'n IP geblockt wordt, dan kan dat.
En da's een goed idee, ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oke, ik zal het hem morgen zeggen. Hij is nu gaan slapen
Klopt.... dan blijft dat rondje draaien of staat er connectingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:04 schreef Gert het volgende:
Ik kan die chat niet meer zien, dan ben je zeker geband?
wordt het dan toch bejaarden sex op stream....?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop laat even zijn gespierde borstkas zien
[ afbeelding ]
En de ban list is weer leeg spuitje ,dus je kan weer inloggen whahaha.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef spuitje het volgende:
Damned, die ouwe heeft zijn webcam mee naar buiten genomen. Hij denkt echt dat we niet zonder hem kunnen
Ik weet dat ook niet maar heb me dan ook nooit in het fenomeen "stream" verdiept. Vind die Jacq trouwens wel een enorme dramkont, ze zal en moet gelijk hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:53 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
En de ban list is weer leeg spuitje ,dus je kan weer inloggen whahaha.
En ze weten nog steeds niet hoe het komt dat ustream de banlist leeg maakt,whoehahha.
Tja die is ook niet bijsterslim die Jacq,maar ach ja ze ziet maar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet maar heb me dan ook nooit in het fenomeen "stream" verdiept. Vind die Jacq trouwens wel een enorme dramkont, ze zal en moet gelijk hebben.
Kom je daar nu pas achter, nee tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet maar heb me dan ook nooit in het fenomeen "stream" verdiept. Vind die Jacq trouwens wel een enorme dramkont, ze zal en moet gelijk hebben.
Nee, dat was ik al langer. Maar zag haar net lange tijd doorgaan over azijn op een wespensteek. Tja, laten we wel zijn: zij is "een soort van verpleegkundige" dus zij kan het weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter, nee toch
Fatty heeft het alleen naar zn zin als er ergens rellen zijn, maar owee als er kretiek op hem is, nou nou pas maar op dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:08 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Tja die is ook niet bijsterslim die Jacq,maar ach ja ze ziet maar.
Hadden gisteren wel gelijk toen ze samen met maanbo die Fatty Blob ff de waarheid vertelde,over dat mensen van fok gelijk te horen kregen....O van fok gooi maar weg.
Die Fatty wordt zo paranoia als het maar zijn kan...
Ja en ik ben het kerstvrouwtjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, dat was ik al langer. Maar zag haar net lange tijd doorgaan over azijn op een wespensteek. Tja, laten we wel zijn: zij is "een soort van verpleegkundige" dus zij kan het weten.
Die uitdrukking heeft ze trouwens echt eens gebruikt toen ik haar meerdere keren had gevraagd wat haar beroep was. Inmiddels heeft ze besloten dat ze echt verpleegkundige is.
Dan mag je gespiest worden of voor de tram gelegd, heeft hij totaal geen problemen meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
Fatty heeft het alleen naar zn zin als er ergens rellen zijn, maar owee als er kretiek op hem is, nou nou pas maar op dan.
We zijn vandaag te gast bij Opa in de tuin!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef spuitje het volgende:
Damned, die ouwe heeft zijn webcam mee naar buiten genomen. Hij denkt echt dat we niet zonder hem kunnen
Bij mij dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt???? Kan ik bij jou dan mijn wensen voor kadootjes indienen of gaat je man daarover?
Precies en dan een ophef maken over een post van mij waar ik hem zogenaamd dood wenst...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan mag je gespiest worden of voor de tram gelegd, heeft hij totaal geen problemen mee
Waarom zou die? Hij heeft zijn eigen Chatstream.. bespeur ik lichtelijke afgunst hier?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:21 schreef Fiepoo het volgende:
Ik vraag me nu werkelijk af waneer de graftak hier nu eens post.... het mogen nu toch wel duidelijk zijn hoe het moet
Ik begin steeds sterker te geloven dat Fiepoo een geëxcommuniceerde chatter bij Opaatje is die hier zijn gram komt halen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom zou die? Hij heeft zijn eigen Chatstream.. bespeur ik lichtelijke afgunst hier?
Ik zou 'm graag bij Opaatje terug zien.. hier zeiken heeft totaal geen nut...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik begin steeds sterker te geloven dat Fiepoo een geëxcommuniceerde chatter bij Opaatje is die hier zijn gram komt halen.
Als Fiepoo geband zou zijn dan kon hij ook niet mee lezen toch bitch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik begin steeds sterker te geloven dat Fiepoo een geëxcommuniceerde chatter bij Opaatje is die hier zijn gram komt halen.
Oja hoe flik je dat dan???quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Fiepoo het volgende:
Ik heb de ban lijst weer geschoond (oeps!) ....je kunt er weer in als je wil
De Troll-list is weer vrij bedoel je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Fiepoo het volgende:
Ik heb de ban lijst weer geschoond (oeps!) ....je kunt er weer in als je wil
En dat vraag jij? Ik lees net dat de Trollijst gecleared is, wat doe je hier nog?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Jian het volgende:
Doet die ouwe kankeraar nog wat om ons te vermaken vanavond ?
Maakt mij niet uit of ie geschoond is, maar als ie mijn naam ziet begint ie meteen op die banknop van m te rammen, die ouwe sjaggerijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat vraag jij? Ik lees net dat de Trollijst gecleared is, wat doe je hier nog?
Zal IK beginnen dan maar... lafbek!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit of ie geschoond is, maar als ie mijn naam ziet begint ie meteen op die banknop van m te rammen, die ouwe sjaggerijn
Ja, jij hebt je lekker ingelikt bij Oop hè,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal IK beginnen dan maar... lafbek!
Yup.. ik heb zelfs jóu argumenten verdedigd daar.... druiloor...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jij hebt je lekker ingelikt bij Oop hè,
Ik heb geen argumenten, ook geen normen en waarden trouwensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup.. ik heb zelfs jóu argumenten verdedigd daar.... druiloor...
Jawel... leugenaar, je geeft steeds antwoord! En dat doen gewetenloze nooit...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen argumenten, ook geen normen en waarden trouwens
zij moet morgen werken dus logies dat ze naar bed gaat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef spuitje het volgende:
Wat een heerlijk stel he? Zij gaat vroeg naar bed, hij laat. Zij staat vroeg op, hij laat. Alles in evenwicht
Kan best zijn, maar zoals ik het zie hebben die mensen dus echt niets gemeenschappelijks. Zij werkt en daarnaast zorgt ze voor die ouwe zool en hij laat het zich allemaal lekker aanleunen. Komt rond het middaguur zijn nest eens uit, ploft in 1 van zijn stoelen en verder zie je weinig beweging bij die man.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zij moet morgen werken dus logies dat ze naar bed gaat.
opa is meer een nachtmens
Slap lullen en "De Ketel" uit hangenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef spuitje het volgende:
Ja, een flesje Heineiken leegzuipen, dat lukt hem aardig, maar verder.......?
Nou.. dinsdagavond waren er toch enige tijd 50 man ingelogd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:50 schreef Fiepoo het volgende:
het trekt ook steeds minder bezoekersmjah als je zelf eerst iedereen weg jaagt
Eerst waren er dat niet meer, zo tussen de 5 en 20quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. dinsdagavond waren er toch enige tijd 50 man ingelogd.
Waren dat er nóg meer dan, eerst?
Wat ben je toch een verschrikkelijk naar mens bahhhhhhhhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar zoals ik het zie hebben die mensen dus echt niets gemeenschappelijks. Zij werkt en daarnaast zorgt ze voor die ouwe zool en hij laat het zich allemaal lekker aanleunen. Komt rond het middaguur zijn nest eens uit, ploft in 1 van zijn stoelen en verder zie je weinig beweging bij die man.
Ja, een flesje Heineiken leegzuipen, dat lukt hem aardig, maar verder.......?
Hoezo? Omdat zij de waarheid zegt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef annie68 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verschrikkelijk naar mens bahhhhhhhh
Hee Annie ga is ff lekker terug naar je washok...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:47 schreef annie68 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verschrikkelijk naar mens bahhhhhhhh
Daar mee kijken en hier ouwehoeren over hem zet het dan ook daar neer als ze zo flink is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:21 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat zij de waarheid zegt?
Ja kijk daar toch ook als je het niet met hem eens bent zeg het daar daan recht in zijn gezicht.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:00 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hee Annie ga is ff lekker terug naar je washok...
![]()
Mwoah, dat heb ik gedaan, werd niet echt goed ontvangen, geloof ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef annie68 het volgende:
[..]
Ja kijk daar toch ook als je het niet met hem eens bent zeg het daar daan recht in zijn gezicht.
Zal ff een geheimpje verklappen Annie dat heb ik ook al meermaals gedaan...maar dan is Fatty Blob kortzichtig en krijg je een ban.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:39 schreef annie68 het volgende:
[..]
Ja kijk daar toch ook als je het niet met hem eens bent zeg het daar daan recht in zijn gezicht.
Dat gaat niet Annie, want ik heb al een ban alleen al omdat ik hier over hem post. Verder heeft hij me wat vreselijke dingen toegewenst dus op een gesprek met hem zit ik niet echt meer te wachten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef annie68 het volgende:
[..]
Daar mee kijken en hier ouwehoeren over hem zet het dan ook daar neer als ze zo flink is.
Peace restored , another job well done! Time for the lone crusader to mount up again and continue his glorious quest for Peace and Justice ......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar in plaats van users persoonlijk aan te vallen kunnen we misschien weer ontopic over de stream van Opaatje gaan posten?
One luv
Spuit laat je buurman een inloggen op de stream..als ze maar .fr zien n.lquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat gaat niet Annie, want ik heb al een ban alleen al omdat ik hier over hem post. Verder heeft hij me wat vreselijke dingen toegewenst dus op een gesprek met hem zit ik niet echt meer te wachten.
En om maar weer even on-topic te gaan: hij zit al weer aan het bier, proost ouwe!
Voor zover ik kan zien is Opaatje-chat-stream overleden.. iig de Hidoho-versie...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, dat heb ik gedaan, werd niet echt goed ontvangen, geloof ik.
Maar in plaats van users persoonlijk aan te vallen kunnen we misschien weer ontopic over de stream van Opaatje gaan posten?
One luv
Ik neem aan dat je ons dan bedoelt.... want opaatje zelf is niet verbannen..... we moeten het echt uittekenen geloof ik....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Beetje misselijk he iemand die een Ban heeft om daar over te lullen.En zelf niks terug kan zeggen kan je nagaan hoe jullie zijn.
Wie heeft er een ban dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Beetje misselijk he iemand die een Ban heeft om daar over te lullen.En zelf niks terug kan zeggen kan je nagaan hoe jullie zijn.
Niemand reageert als een een FOK!ker online komt. Vandaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is er gaande? Waarom post BeQu in d'r eentje die hele chat vol?
Wie bedoel je nou precies? Of weet je dat zelf ook niet helemaal?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Annie 68 staat die naast klara74quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Hai Opaatjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef mootie het volgende:
En opa kan hier volgens mij lezen nu, ik zag hem eerder een stukje van fok op de chat plakken.
Geen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel chats heeft Opa naast die verdwenen Hidiho-site?
Kijk maar uit sraks geeft hij je hier ook een banquote:
WAT!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een pukkeltje tussen mijn tetten
Moots heeft 3 tetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef mootie het volgende:
Ik heb een pukkeltje tussen mijn tetten
Mijn hoofd, toen ik die zin las, was volgens mij de best mogelijke menselijke imitatie van dequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik probeer het gesprek ook maar een beetje gaande te houden
Geen idee. Jij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. Wie speelt Broadcaster Opaatje-1 dan ergens anders?
2quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel chats heeft Opa naast die verdwenen Hidiho-site?
Je bedoelt: wat heb ik de pest aan retorische vragen. Geen dank.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is de pest aan retorische vragen heb...
Nou ja, mocht je hem "spreken" geef 'm een Bavaria en zeg dat 't zo niet werkt....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:45 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
2
opaatje
en
bompaatje ofzo
Is eens verbannen van ustream omdat hij de beelden van het darten door gaf,,krijgt ook iedereen de schuld van.
Tja ustream is niet mis met copie wright schendingen..ze zien alles ..maar volgens hem is hij verlinkt
Nu kan ik je even niet meer volgen? "Lullen over iemand die een ban heeft" dat zijn er zoveel bij die ouwe, dus over wie gaat het?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
tuurlijk... zolang het vergelijkingsmateriaal aan de zijkanten nog zichtbaar is dan is dat geen probleem lijkt me... die pukkel photoshoppen we wel weg johquote:
quote:BQ: opa heeft dezelfde chat op KK staan,
haha dus hij laat zijn chatters op ustream lekker links leggen ,en geeft ze af en toe een grom.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef beequeen het volgende:
Margo heeft het helemaal voor elkaar.
[..]
Opa heeft dezelfde chat op kanker staan!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef beequeen het volgende:
Margo heeft het helemaal voor elkaar.
[..]
Nee, is dezelfde chat volgens mij. Maar Margo heeft wel een topic met de naam "Nowlive en aanverwante topics" en ik denk zomaar dat Fok! onder het kopje "aanverwante "wordt geschaardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
haha dus hij laat zijn chatters op ustream lekker links leggen ,en geeft ze af en toe een grom.
En zit te chatten op KK whahahah.
Yep, die vuige lamlul reageert alleen nog maar op de chat van KK.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Opa heeft dezelfde chat op kanker staan!?
Ja, klopt wel een beetje. Leden van dat forum zien kans om elke chat een snelle dood te laten stervenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik begrijp dat "Opaatje" hier een zachte dood begint te sterven? Klote Kot is zowat het Chat-Crematorium als ik het goed heb?
Weet Oop dat ook al inmiddels? Of vraagt 'ie zich nog steeds af waar al zijn viewers zijn nu....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, klopt wel een beetje. Leden van dat forum zien kans om elke chat een snelle dood te laten sterven
3 vieuwer en 3 mods het kan niet op vanavond.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet Oop dat ook al inmiddels? Of vraagt 'ie zich nog steeds af waar al zijn viewers zijn nu....
Daar is nix meer te zoeken.... 3 die-hards nog de rest is blijkbaar samen met Hidiho met de noorderzon vertrokken....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Toverheks het volgende:
nou lekker dan, dus alles zit op de chat van klitjeskot en wie niet op klitjeskot ken die moet genoegen nemen met de chat van Opa???
Omdat daar lelijke, enge, vieze Fok!kers zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef Gert het volgende:
Dus er is een aparte chat op dat kot? En daar zit opa ook op?
Waarom chatten ze niet meer op ustream dan?
Dus het is de bedoeling dat het een inteeltclubje wordt, in plaats van gezellig wat gedoe over en weer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat daar lelijke, enge, vieze Fok!kers zitten
Waarschijnlijk zitten ze nu dáár commentaar te leveren op wat we hier typenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus het is de bedoeling dat het een inteeltclubje wordt, in plaats van gezellig wat gedoe over en weer.
Wat saai.
Via FOK! zou je het nog kunnen hypen, met wat lijpe akties. Dit is zo ten dode opgeschreven.
Saai dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze nu dáár commentaar te leveren op wat we hier typenEn dan komt er af en toe zo'n avaloos accountje hier voorbij zeggen hoe zielig WIJ zijn
Dan kijk je lekker niet.quote:
Het zakt vanzelf wel weg als er niks meer te beleven valt.quote:
And So Say We All....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zakt vanzelf wel weg als er niks meer te beleven valt.
Daar kan iedereen inloggen en zijn zegje doen. En daar zijn ze in dat kot niet zo van gediend, mensen met een eigen mening vinden ze heel eng daar!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef Gert het volgende:
Dus er is een aparte chat op dat kot? En daar zit opa ook op?
Waarom chatten ze niet meer op ustream dan?
Wat denk je waar Annie68 vandaan komt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze nu dáár commentaar te leveren op wat we hier typenEn dan komt er af en toe zo'n avaloos accountje hier voorbij zeggen hoe zielig WIJ zijn
Een tehuis voor verstandelijk gehandicapten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat denk je waar Annie68 vandaan komt?
Uit de stal waar berta43 en klara73 en nog meer van dat soort staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat denk je waar Annie68 vandaan komt?
Ik zag het net voorbij komen, althans een stukkiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Wordt het toch nog spannend een mod fight
Margo37quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Uit de stal waar berta43 en klara73 en nog meer van dat soort staan.
Wat een Biatchquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:42 schreef Jian het volgende:
Die Spuitje is ingelogd en zit alles door te brieven zegt OopDie zit gewoon te spieken hier zegt Oop
Ja maar Oop heeft r door, Oop is scherp als een scheermesquote:
Ben een spion voor Fok! zegt hijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:42 schreef Jian het volgende:
Die Spuitje is ingelogd en zit alles door te brieven zegt OopDie zit gewoon te spieken hier zegt Oop
Geweldig dit, echt! Die man is zichtbaar voor de hele wereld maar heeft dat blijkbaar niet door...................quote:
Je had ooit zo'n chagrijnige, schreeuwende man uit Oostenrijk die ook van dat soort dingen zeiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Als je niet voor hem bent ben je tegen hem , nuances kent hij niet!
Als je nu nog met hem kon lachen ....maar dat is ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Als je niet voor hem bent ben je tegen hem , nuances kent hij niet!
Sneu hèquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geweldig dit, echt! Die man is zichtbaar voor de hele wereld maar heeft dat blijkbaar niet door...................
Die man met dat vreemde snorretje bedoel je? Die schilder?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had ooit zo'n chagrijnige, schreeuwende man uit Oostenrijk die ook van dat soort dingen zei
Laat me raden een van de mods heeft een avatar die er op lijkt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had ooit zo'n chagrijnige, schreeuwende man uit Oostenrijk die ook van dat soort dingen zei
Gaat die vergelijking niet een beetje TE ver?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kent Günther P. Schwalenstöcker ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:59 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Gaat die vergelijking niet een beetje TE ver? [ afbeelding ]
Is dat zo? Er is mij verteld dat vrouwen daar geen snor hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, doe niet zo flauw zeg, je lijkt Adolf Hitler wel.
Ik ga hier niet eens op inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:34 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Is dat zo? Er is mij verteld dat vrouwen daar geen snor hebben
Als je man die zich Opaatje laat noemen bedoelt kun je er hier over praten. Om hem zelf te horen kletsen moet je even naar hier: http://www.ustream.tv/channel/opaatjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:27 schreef Fok-teefje het volgende:
Goedenmiddag allemaal, ben ik hier goed voor de stream van Haagse Harry
Vet heftig man, ik ga ff streamenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als je man die zich Opaatje laat noemen bedoelt kun je er hier over praten. Om hem zelf te horen kletsen moet je even naar hier: http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Kun je ook met hem chatten. Wel lief tegen hem zijn want anders wenst hij je een plekje op de tramrails.
Ja, fijn, en als ik dat zeg mag ik aan het gas.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat je nog zieliger bent als hij als je de hele dag naar een oude gek gaat zitten kijken. Zelfkennis heeft ie dus wel
hoop jij daarop~?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ja sommige vinden autoraces leuk en hopen op een grote crash.
Bij zijn stream hopen er schijnbaar veel op een atack....
Dat laatste echt niet! Maar misschien kan die man wat normaler gaan doen, dan ben ik al dik tevreden!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ja sommige vinden autoraces leuk en hopen op een grote crash.
Bij zijn stream hopen er schijnbaar veel op een atack....
Voor de tram toch? Of gespiest worden, das ook een leukequote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, fijn, en als ik dat zeg mag ik aan het gas.
Ja klopt vandaag om half 4 heeft Jacqhassel je gebanned de trut.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef spuitje het volgende:
Had ingelogd, nog niets gezegd, kom net weer bij de PC en blijk weer een ban te hebben? Potverdorie ouwe, hoe denk jij nu ooit een vaste kern followers te krijgen ?
Mot veel te ver reizen om voor de tram te gaan leggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor de tram toch? Of gespiest worden, das ook een leuke
Heeft ze ook gezegd waarom, want daar ben ik dan wel weer benieuwd naarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:04 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja klopt vandaak om half 4 heeft Jacqhassel je gebanned de trut.
Hoop dat ze flink op der muil gaat als ze gaat skeeleren.
de vetklep en nep verpleegkundige
Nee zie alleen de banlist...je staat er als enige in dus wat een eer vandaag...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heeft ze ook gezegd waarom, want daar ben ik dan wel weer benieuwd naar
Waar kun je die banlist zien trouwens?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:08 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nee zie alleen de banlist...je staat er als enige in dus wat een eer vandaag...
met irc kun je de banlist zien spuitjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waar kun je die banlist zien trouwens?
En krijg ik nu een lintje omdat ik de enige ben?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:15 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
met mirc kun je de banlist zien spuitje
O daar heb ik geen verstand vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:15 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
met irc kun je de banlist zien spuitje
Gatver, midden op de dag rode wijn? Buiten een maaltijd om? Wedden dat het ook nog van die bagger zooi van de Aldi is of zo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef Jian het volgende:
Oop drinkt vandaag rooie wijnhij heb net gezegd dat iedereen dat straks wel weer zal weten, dus ik ben even van dienst
Chateau migraine van de Aldi whahahhaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gatver, midden op de dag rode wijn? Buiten een maaltijd om? Wedden dat het ook nog van die bagger zooi van de Aldi is of zo?
Kan alleen meelezen, niet reageren, zo gauw ik inlog gooit Jacq the nurse me erafquote:
Dan ga je onder een andere naam en andere proxy?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kan alleen meelezen, niet reageren, zo gauw ik inlog gooit Jacq the nurse me erafAnders zou ik ff met boelkloedig meedoen!
Is hij weer terug? Even checken. Die gast is niet zo grappig als Kees_Knalpiemel, maar toch.quote:
kep net een drol gedaan dus kan weer verderquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef BoerBert het volgende:
Wel leuk dit hoor, als je verders geen drol te doen hebt
Knap, en dan nog wel in rls-crisistijd..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is hij weer terug? Even checken. Die gast is niet zo grappig als Kees_Knalpiemel, maar toch.
Dat was snel. Na 1 post gebanned.![]()
Ik volg BBUK gewoon hoor en verschillende chats daar ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
Knap, en dan nog wel in rls-crisistijd..
Kan ik nog even vragen bij oop of je er weer op mag?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volg BBUK gewoon hoor en verschillende chats daar ook.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is hij weer terug? Even checken. Die gast is niet zo grappig als Kees_Knalpiemel, maar toch.
Dat was snel. Na 1 post gebanned.![]()
Dank je wel Ian voor je wijsheidquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar serieus; laat ze gewoon lekker met rustAls die mensen het leuk vinden een beetje over niets te zwetsen daar moet dat kunnen, doen wij hier ook in de SC
Denk je nu echt dat ik zoveel moeite ga doen voor die ouwe knar? Af en toe lees ik even een stukkie mee en voor de rest zal het me mijn derriere oxideren!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je onder een andere naam en andere proxy?
Maar serieus; laat ze gewoon lekker met rustAls die mensen het leuk vinden een beetje over niets te zwetsen daar moet dat kunnen, doen wij hier ook in de SC
..............En kopieert vervolgens na enige uren bovenstaand bericht naar zijn chat met de mededeling dat hij het niet verkeerd heeft gelezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef mootie het volgende:
Hij heeft weer eens verkeerd gelezen, hij is nu van mening dat mensen kijken in de hoop dat hij een attaque krijgt... zucht...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je onder een andere naam en andere proxy?
Ohwdear.. het niveau zakt met de dag...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Sowieso is Opaatje uit.
Stream van Har en Loes
Dát is nu facking hip.
Ja. Van dronken oude chagrijn die niets doet naar 2 katten...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohwdear.. het niveau zakt met de dag...De wanhoop nabij op Fok's real life soap Topics....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Sowieso is Opaatje uit.
Stream van Har en Loes
Dát is nu facking hip.
Da's wennen zeker? Als iemand moeite doet om de stream leuk te houden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef frensje het volgende:
[..]
![]()
was even daarvoor aan het kijken en toen was er tekenen met t0nja
heb gister en vandaag bij opaatje gekeken (goeie chat btw, fok komt tig keer langs) en dat kanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's wennen zeker? Als iemand moeite doet om de stream leuk te houden?![]()
Jahh.. en die overige 3 daar trekken het niet zo hé?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef frensje het volgende:
[..]
heb gister en vandaag bij opaatje gekeken (goeie chat btw, fok komt tig keer langs) en dat kan
me niet echt boeien nee
Nou!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef spuitje het volgende:
Om mijn reputatie hoog te houden heb ik deze nog even voor jullie gekopieeerd:
11:59 hertje: helaas mw tonja u bent gedegradeerd: dit betekent dat u niet langer meer tot de boze-gezichtjes-club behoort. U wordt automatisch uitgeschreven
![]()
![]()
Ow morgen ff op hertenjacht en afknallen die hap.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Fok-teefje het volgende:
12:01 hertje: uw avatar nemen wij in. deze behoort immers tot de opper-oprichter van de boze-gezichtjes-club en was enkel en alleen in bruikleen
hahahhaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Het podium is nog leeg, maar we zijn in afwachting van onze sterartiest!!!
[ afbeelding ]
ook deze post hahahaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
Oop, zonnetje van ons bestaan, waar zit je man? Je fans willen je zien! Maak ons gèèèèèk!
Vlieg er even heen Heksie en zeg dat ie naar binnen moet. Je kunt vanuit de lucht natuurlijk ook iets op zijn kale knar laten vallen, gaat hij van schrik wel naar binnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef Toverheks het volgende:
ik roep wel ff mee, ga ook wel ff live over naar Den Haag
ja doei, dan zegt ie later dat ik een aanslag op hem pleegtequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vlieg er even heen Heksie en zeg dat ie naar binnen moet. Je kunt vanuit de lucht natuurlijk ook iets op zijn kale knar laten vallen, gaat hij van schrik wel naar binnen
vind ik liev van je Jian, ja ja Opa is ook een AJAXFan zoals je weet, en zijn hart huilt net als de mijne als ons cluppie verliest.quote:
quote:
Nee hoor, ik krijg vast de schuld want ik heb je gestuurdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja doei, dan zegt ie later dat ik een aanslag op hem pleegte
wat een rare zin eigenlijknou ja, het komt er hier op neer, dat hij dan later on stream gaat vertellen dat die Amsterdamse Doos iets naar beneden liet vallen en dat het toch echt een aanslag was, zoiets
![]()
Volgens een andere chatter was ik van de week al aan het samenspannen met jou Spuitjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg vast de schuld want ik heb je gestuurdMaar hij zit al klaar zag ik, heeft alleen geen publiek.
BQ heeft ook al weer een ban te pakken volgens mij...zij niets verkeerds hoor!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg vast de schuld want ik heb je gestuurdMaar hij zit al klaar zag ik, heeft alleen geen publiek.
Gezelliger? Hij heeft zwaar de pest in dat er niemand reageerd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
BQ heeft ook al weer een ban te pakken volgens mij...zij niets verkeerds hoor!!
7:04 beequeen: Dit is toch wel lullig. Zit je te staren naar je beeldscherm en niemand reageert.
In iedergeval is het nu stukken gezelliger natuurlijk in zijn uppie.
Straks weer ff bij klitjeskot reageren natuurlijk!!
Ja en dan reageert er iemand en band haar gelijk...en die Margo is weer lekker aan het stoken de kankerkut.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gezelliger? Hij heeft zwaar de pest in dat er niemand reageerd.
Zag je gister maar toen de meeste bij Tonja op de chat waren
Denk niet dat u weet wat kanker inhoud zo ja dan is het heel smerig dat u dat iemand toewenst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:16 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja en dan reageert er iemand en band haar gelijk...en die Margo is weer lekker aan het stoken de kankerkut.
7:15 margo37: je had weer bezoek zag ik van uber zuurpruim
ow dus als die ouwe lul het zegt is het oke ,want zo lullen ze in den haag..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef annie68 het volgende:
[..]
Denk niet dat u weet wat kanker inhoud zo ja dan is het heel smerig dat u dat iemand toewenst.
Beter lezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef annie68 het volgende:
[..]
Denk niet dat u weet wat kanker inhoud zo ja dan is het heel smerig dat u dat iemand toewenst.
Voel jij je stoer als je dat woord noemt ofzo ???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ow dus als die ouwe lul het zegt is het oke ,want zo lullen ze in den haag..
Het kan me geen ene teringkanker schelen wat jij ervan vind trouwens.
Voel jij je aangesproken dan?/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:32 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Voel jij je stoer als je dat woord noemt ofzo ???
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Nou als jij zou weten hoe erg het is als iemand in je omgeving kanker heeft, dan zou je dit woord niet zo gebruiken.
Is inderdaad kwetsend om dat woord zo te gebruiken.
Ja of je bent gewoon gek in je hoofd, dat kan ook![]()
Met 200 km over de snelweg rijden kan ook ernstige gevolgen hebben ..vooral als je zo een file inrijd..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Nou als jij zou weten wat de gevolgen kunnen zijn van kanker, dan zou je dit woord niet zo gebruiken.
Is inderdaad kwetsend om dat woord zo te gebruiken.
Ja of je bent gewoon gek in je hoofd, dat kan ook![]()
aan Beequeen??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef danaqui het volgende:
opa is blij dat hij net een ban heeft gegeven, 3 maal raden aan wie.
Tja je mag de waarheid daar niet zeggen daar kan die neppert niet tegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef shomila het volgende:
Ik lees al een tijdje mee.
Ik lig echt in een deuk wat een hilarische zooi zeg.
En Bq zei inderdaad niks bijzonders, maar dat zegt ze al een paar dagen niet en wordt er elke keer afgeknikkert.
Dat deed die ouwe niet hoor. Hij zat vastgeplakt op zijn stoel. Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ik zag het gebeuren..en ze zij niets bijzonders hoor..
Yo, het mag wel ietsje minder grof tegen andere users. Dank u,.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Met 200 km over de snelweg rijden kan ook ernstige gevolgen hebben ..vooral als je zo een file inrijd..
Maar ga je eigen ff lekker vol laten douwe je ben tenslotte niet voor niets een fok teefje
dank u, Gertquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo, het mag wel ietsje minder grof tegen andere users. Dank u,.
Nou dat weet ik zo net niet.Hij zit dan wel aan zijn stoel geplakt, maar heeft volgens mij wel zijn muis in zijn hand op de leuning.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed die ouwe niet hoor. Hij zat vastgeplakt op zijn stoel. Zoals gewoonlijk.
Dit was de po-leegster Jacq.
Dan is er een ander ingelogd op zijn account er staat duidelijk dat je door opaatje ben gebannedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed die ouwe niet hoor. Hij zat vastgeplakt op zijn stoel. Zoals gewoonlijk.
Dit was de po-leegster Jacq.
echt wel 7 posts pas en allemaal steken en uitlokingen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuk naampje gekozen..Echt geen Trol toevallig?
Één momentje nog.. alsteblieft...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef Gert het volgende:
Kappen tegen elkaar
Volgende posts met gezeik op elkaar of uitlokking worden verwijderd en genote.
On topic weer a.u.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |