Bij mij dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Echt???? Kan ik bij jou dan mijn wensen voor kadootjes indienen of gaat je man daarover?
Precies en dan een ophef maken over een post van mij waar ik hem zogenaamd dood wenst...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dan mag je gespiest worden of voor de tram gelegd, heeft hij totaal geen problemen mee
Waarom zou die? Hij heeft zijn eigen Chatstream.. bespeur ik lichtelijke afgunst hier?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:21 schreef Fiepoo het volgende:
Ik vraag me nu werkelijk af waneer de graftak hier nu eens post.... het mogen nu toch wel duidelijk zijn hoe het moet
Ik begin steeds sterker te geloven dat Fiepoo een geëxcommuniceerde chatter bij Opaatje is die hier zijn gram komt halen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom zou die? Hij heeft zijn eigen Chatstream.. bespeur ik lichtelijke afgunst hier?
Ik zou 'm graag bij Opaatje terug zien.. hier zeiken heeft totaal geen nut...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik begin steeds sterker te geloven dat Fiepoo een geëxcommuniceerde chatter bij Opaatje is die hier zijn gram komt halen.
Als Fiepoo geband zou zijn dan kon hij ook niet mee lezen toch bitch.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik begin steeds sterker te geloven dat Fiepoo een geëxcommuniceerde chatter bij Opaatje is die hier zijn gram komt halen.
Oja hoe flik je dat dan???quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Fiepoo het volgende:
Ik heb de ban lijst weer geschoond (oeps!) ....je kunt er weer in als je wil
De Troll-list is weer vrij bedoel je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Fiepoo het volgende:
Ik heb de ban lijst weer geschoond (oeps!) ....je kunt er weer in als je wil
En dat vraag jij? Ik lees net dat de Trollijst gecleared is, wat doe je hier nog?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:22 schreef Jian het volgende:
Doet die ouwe kankeraar nog wat om ons te vermaken vanavond ?
Maakt mij niet uit of ie geschoond is, maar als ie mijn naam ziet begint ie meteen op die banknop van m te rammen, die ouwe sjaggerijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat vraag jij? Ik lees net dat de Trollijst gecleared is, wat doe je hier nog?
Zal IK beginnen dan maar... lafbek!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit of ie geschoond is, maar als ie mijn naam ziet begint ie meteen op die banknop van m te rammen, die ouwe sjaggerijn
Ja, jij hebt je lekker ingelikt bij Oop hè,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal IK beginnen dan maar... lafbek!
Yup.. ik heb zelfs jóu argumenten verdedigd daar.... druiloor...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jij hebt je lekker ingelikt bij Oop hè,
Ik heb geen argumenten, ook geen normen en waarden trouwensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup.. ik heb zelfs jóu argumenten verdedigd daar.... druiloor...
Jawel... leugenaar, je geeft steeds antwoord! En dat doen gewetenloze nooit...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen argumenten, ook geen normen en waarden trouwens
zij moet morgen werken dus logies dat ze naar bed gaat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:39 schreef spuitje het volgende:
Wat een heerlijk stel he? Zij gaat vroeg naar bed, hij laat. Zij staat vroeg op, hij laat. Alles in evenwicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |