Peace restored , another job well done! Time for the lone crusader to mount up again and continue his glorious quest for Peace and Justice ......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar in plaats van users persoonlijk aan te vallen kunnen we misschien weer ontopic over de stream van Opaatje gaan posten?
One luv
Spuit laat je buurman een inloggen op de stream..als ze maar .fr zien n.lquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat gaat niet Annie, want ik heb al een ban alleen al omdat ik hier over hem post. Verder heeft hij me wat vreselijke dingen toegewenst dus op een gesprek met hem zit ik niet echt meer te wachten.
En om maar weer even on-topic te gaan: hij zit al weer aan het bier, proost ouwe!
Voor zover ik kan zien is Opaatje-chat-stream overleden.. iig de Hidoho-versie...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, dat heb ik gedaan, werd niet echt goed ontvangen, geloof ik.
Maar in plaats van users persoonlijk aan te vallen kunnen we misschien weer ontopic over de stream van Opaatje gaan posten?
One luv
Ik neem aan dat je ons dan bedoelt.... want opaatje zelf is niet verbannen..... we moeten het echt uittekenen geloof ik....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Beetje misselijk he iemand die een Ban heeft om daar over te lullen.En zelf niks terug kan zeggen kan je nagaan hoe jullie zijn.
Wie heeft er een ban dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Beetje misselijk he iemand die een Ban heeft om daar over te lullen.En zelf niks terug kan zeggen kan je nagaan hoe jullie zijn.
Niemand reageert als een een FOK!ker online komt. Vandaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is er gaande? Waarom post BeQu in d'r eentje die hele chat vol?
Wie bedoel je nou precies? Of weet je dat zelf ook niet helemaal?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Annie 68 staat die naast klara74quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Hai Opaatjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef mootie het volgende:
En opa kan hier volgens mij lezen nu, ik zag hem eerder een stukje van fok op de chat plakken.
Geen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel chats heeft Opa naast die verdwenen Hidiho-site?
Kijk maar uit sraks geeft hij je hier ook een banquote:
WAT!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een pukkeltje tussen mijn tetten
Moots heeft 3 tetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef mootie het volgende:
Ik heb een pukkeltje tussen mijn tetten
Mijn hoofd, toen ik die zin las, was volgens mij de best mogelijke menselijke imitatie van dequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik probeer het gesprek ook maar een beetje gaande te houden
Geen idee. Jij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. Wie speelt Broadcaster Opaatje-1 dan ergens anders?
2quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel chats heeft Opa naast die verdwenen Hidiho-site?
Je bedoelt: wat heb ik de pest aan retorische vragen. Geen dank.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is de pest aan retorische vragen heb...
Nou ja, mocht je hem "spreken" geef 'm een Bavaria en zeg dat 't zo niet werkt....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:45 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
2
opaatje
en
bompaatje ofzo
Is eens verbannen van ustream omdat hij de beelden van het darten door gaf,,krijgt ook iedereen de schuld van.
Tja ustream is niet mis met copie wright schendingen..ze zien alles ..maar volgens hem is hij verlinkt
Nu kan ik je even niet meer volgen? "Lullen over iemand die een ban heeft" dat zijn er zoveel bij die ouwe, dus over wie gaat het?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
tuurlijk... zolang het vergelijkingsmateriaal aan de zijkanten nog zichtbaar is dan is dat geen probleem lijkt me... die pukkel photoshoppen we wel weg johquote:
quote:BQ: opa heeft dezelfde chat op KK staan,
haha dus hij laat zijn chatters op ustream lekker links leggen ,en geeft ze af en toe een grom.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef beequeen het volgende:
Margo heeft het helemaal voor elkaar.
[..]
Opa heeft dezelfde chat op kanker staan!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef beequeen het volgende:
Margo heeft het helemaal voor elkaar.
[..]
Nee, is dezelfde chat volgens mij. Maar Margo heeft wel een topic met de naam "Nowlive en aanverwante topics" en ik denk zomaar dat Fok! onder het kopje "aanverwante "wordt geschaardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
haha dus hij laat zijn chatters op ustream lekker links leggen ,en geeft ze af en toe een grom.
En zit te chatten op KK whahahah.
Yep, die vuige lamlul reageert alleen nog maar op de chat van KK.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Opa heeft dezelfde chat op kanker staan!?
Ja, klopt wel een beetje. Leden van dat forum zien kans om elke chat een snelle dood te laten stervenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik begrijp dat "Opaatje" hier een zachte dood begint te sterven? Klote Kot is zowat het Chat-Crematorium als ik het goed heb?
Weet Oop dat ook al inmiddels? Of vraagt 'ie zich nog steeds af waar al zijn viewers zijn nu....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, klopt wel een beetje. Leden van dat forum zien kans om elke chat een snelle dood te laten sterven
3 vieuwer en 3 mods het kan niet op vanavond.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet Oop dat ook al inmiddels? Of vraagt 'ie zich nog steeds af waar al zijn viewers zijn nu....
Daar is nix meer te zoeken.... 3 die-hards nog de rest is blijkbaar samen met Hidiho met de noorderzon vertrokken....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:04 schreef Toverheks het volgende:
nou lekker dan, dus alles zit op de chat van klitjeskot en wie niet op klitjeskot ken die moet genoegen nemen met de chat van Opa???
Omdat daar lelijke, enge, vieze Fok!kers zittenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef Gert het volgende:
Dus er is een aparte chat op dat kot? En daar zit opa ook op?
Waarom chatten ze niet meer op ustream dan?
Dus het is de bedoeling dat het een inteeltclubje wordt, in plaats van gezellig wat gedoe over en weer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat daar lelijke, enge, vieze Fok!kers zitten
Waarschijnlijk zitten ze nu dáár commentaar te leveren op wat we hier typenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus het is de bedoeling dat het een inteeltclubje wordt, in plaats van gezellig wat gedoe over en weer.
Wat saai.
Via FOK! zou je het nog kunnen hypen, met wat lijpe akties. Dit is zo ten dode opgeschreven.
Saai dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze nu dáár commentaar te leveren op wat we hier typenEn dan komt er af en toe zo'n avaloos accountje hier voorbij zeggen hoe zielig WIJ zijn
Dan kijk je lekker niet.quote:
Het zakt vanzelf wel weg als er niks meer te beleven valt.quote:
And So Say We All....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zakt vanzelf wel weg als er niks meer te beleven valt.
Daar kan iedereen inloggen en zijn zegje doen. En daar zijn ze in dat kot niet zo van gediend, mensen met een eigen mening vinden ze heel eng daar!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:16 schreef Gert het volgende:
Dus er is een aparte chat op dat kot? En daar zit opa ook op?
Waarom chatten ze niet meer op ustream dan?
Wat denk je waar Annie68 vandaan komt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten ze nu dáár commentaar te leveren op wat we hier typenEn dan komt er af en toe zo'n avaloos accountje hier voorbij zeggen hoe zielig WIJ zijn
Een tehuis voor verstandelijk gehandicapten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat denk je waar Annie68 vandaan komt?
Uit de stal waar berta43 en klara73 en nog meer van dat soort staan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat denk je waar Annie68 vandaan komt?
Ik zag het net voorbij komen, althans een stukkiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Wordt het toch nog spannend een mod fight
Margo37quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Uit de stal waar berta43 en klara73 en nog meer van dat soort staan.
Wat een Biatchquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:42 schreef Jian het volgende:
Die Spuitje is ingelogd en zit alles door te brieven zegt OopDie zit gewoon te spieken hier zegt Oop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |