Peace restored , another job well done! Time for the lone crusader to mount up again and continue his glorious quest for Peace and Justice ......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar in plaats van users persoonlijk aan te vallen kunnen we misschien weer ontopic over de stream van Opaatje gaan posten?
One luv
Spuit laat je buurman een inloggen op de stream..als ze maar .fr zien n.lquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat gaat niet Annie, want ik heb al een ban alleen al omdat ik hier over hem post. Verder heeft hij me wat vreselijke dingen toegewenst dus op een gesprek met hem zit ik niet echt meer te wachten.
En om maar weer even on-topic te gaan: hij zit al weer aan het bier, proost ouwe!
Voor zover ik kan zien is Opaatje-chat-stream overleden.. iig de Hidoho-versie...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, dat heb ik gedaan, werd niet echt goed ontvangen, geloof ik.
Maar in plaats van users persoonlijk aan te vallen kunnen we misschien weer ontopic over de stream van Opaatje gaan posten?
One luv
Ik neem aan dat je ons dan bedoelt.... want opaatje zelf is niet verbannen..... we moeten het echt uittekenen geloof ik....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Beetje misselijk he iemand die een Ban heeft om daar over te lullen.En zelf niks terug kan zeggen kan je nagaan hoe jullie zijn.
Wie heeft er een ban dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Beetje misselijk he iemand die een Ban heeft om daar over te lullen.En zelf niks terug kan zeggen kan je nagaan hoe jullie zijn.
Niemand reageert als een een FOK!ker online komt. Vandaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is er gaande? Waarom post BeQu in d'r eentje die hele chat vol?
Wie bedoel je nou precies? Of weet je dat zelf ook niet helemaal?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Annie 68 staat die naast klara74quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Hai Opaatjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef mootie het volgende:
En opa kan hier volgens mij lezen nu, ik zag hem eerder een stukje van fok op de chat plakken.
Geen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel chats heeft Opa naast die verdwenen Hidiho-site?
Kijk maar uit sraks geeft hij je hier ook een banquote:
WAT!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een pukkeltje tussen mijn tetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |