Moots heeft 3 tetten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef mootie het volgende:
Ik heb een pukkeltje tussen mijn tetten
Mijn hoofd, toen ik die zin las, was volgens mij de best mogelijke menselijke imitatie van dequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik probeer het gesprek ook maar een beetje gaande te houden
Geen idee. Jij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw.. Wie speelt Broadcaster Opaatje-1 dan ergens anders?
2quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel chats heeft Opa naast die verdwenen Hidiho-site?
Je bedoelt: wat heb ik de pest aan retorische vragen. Geen dank.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is de pest aan retorische vragen heb...
Nou ja, mocht je hem "spreken" geef 'm een Bavaria en zeg dat 't zo niet werkt....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:45 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
2
opaatje
en
bompaatje ofzo
Is eens verbannen van ustream omdat hij de beelden van het darten door gaf,,krijgt ook iedereen de schuld van.
Tja ustream is niet mis met copie wright schendingen..ze zien alles ..maar volgens hem is hij verlinkt
Nu kan ik je even niet meer volgen? "Lullen over iemand die een ban heeft" dat zijn er zoveel bij die ouwe, dus over wie gaat het?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef annie68 het volgende:
Beetje misselijk he iemand die een Ban heeft om daar over te lullen.En zelf niks terug kan zeggen kan je nagaan hoe jullie zijn.
tuurlijk... zolang het vergelijkingsmateriaal aan de zijkanten nog zichtbaar is dan is dat geen probleem lijkt me... die pukkel photoshoppen we wel weg johquote:
quote:BQ: opa heeft dezelfde chat op KK staan,
haha dus hij laat zijn chatters op ustream lekker links leggen ,en geeft ze af en toe een grom.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef beequeen het volgende:
Margo heeft het helemaal voor elkaar.
[..]
Opa heeft dezelfde chat op kanker staan!?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:02 schreef beequeen het volgende:
Margo heeft het helemaal voor elkaar.
[..]
Nee, is dezelfde chat volgens mij. Maar Margo heeft wel een topic met de naam "Nowlive en aanverwante topics" en ik denk zomaar dat Fok! onder het kopje "aanverwante "wordt geschaardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:06 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
haha dus hij laat zijn chatters op ustream lekker links leggen ,en geeft ze af en toe een grom.
En zit te chatten op KK whahahah.
Yep, die vuige lamlul reageert alleen nog maar op de chat van KK.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Opa heeft dezelfde chat op kanker staan!?
Ja, klopt wel een beetje. Leden van dat forum zien kans om elke chat een snelle dood te laten stervenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ik begrijp dat "Opaatje" hier een zachte dood begint te sterven? Klote Kot is zowat het Chat-Crematorium als ik het goed heb?
Weet Oop dat ook al inmiddels? Of vraagt 'ie zich nog steeds af waar al zijn viewers zijn nu....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, klopt wel een beetje. Leden van dat forum zien kans om elke chat een snelle dood te laten sterven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |