Voel jij je aangesproken dan?/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:32 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Voel jij je stoer als je dat woord noemt ofzo ???
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Nou als jij zou weten hoe erg het is als iemand in je omgeving kanker heeft, dan zou je dit woord niet zo gebruiken.
Is inderdaad kwetsend om dat woord zo te gebruiken.
Ja of je bent gewoon gek in je hoofd, dat kan ook![]()
Met 200 km over de snelweg rijden kan ook ernstige gevolgen hebben ..vooral als je zo een file inrijd..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Nou als jij zou weten wat de gevolgen kunnen zijn van kanker, dan zou je dit woord niet zo gebruiken.
Is inderdaad kwetsend om dat woord zo te gebruiken.
Ja of je bent gewoon gek in je hoofd, dat kan ook![]()
aan Beequeen??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef danaqui het volgende:
opa is blij dat hij net een ban heeft gegeven, 3 maal raden aan wie.
Tja je mag de waarheid daar niet zeggen daar kan die neppert niet tegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef shomila het volgende:
Ik lees al een tijdje mee.
Ik lig echt in een deuk wat een hilarische zooi zeg.
En Bq zei inderdaad niks bijzonders, maar dat zegt ze al een paar dagen niet en wordt er elke keer afgeknikkert.
Dat deed die ouwe niet hoor. Hij zat vastgeplakt op zijn stoel. Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ik zag het gebeuren..en ze zij niets bijzonders hoor..
Yo, het mag wel ietsje minder grof tegen andere users. Dank u,.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Met 200 km over de snelweg rijden kan ook ernstige gevolgen hebben ..vooral als je zo een file inrijd..
Maar ga je eigen ff lekker vol laten douwe je ben tenslotte niet voor niets een fok teefje
dank u, Gertquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo, het mag wel ietsje minder grof tegen andere users. Dank u,.
Nou dat weet ik zo net niet.Hij zit dan wel aan zijn stoel geplakt, maar heeft volgens mij wel zijn muis in zijn hand op de leuning.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed die ouwe niet hoor. Hij zat vastgeplakt op zijn stoel. Zoals gewoonlijk.
Dit was de po-leegster Jacq.
Dan is er een ander ingelogd op zijn account er staat duidelijk dat je door opaatje ben gebannedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed die ouwe niet hoor. Hij zat vastgeplakt op zijn stoel. Zoals gewoonlijk.
Dit was de po-leegster Jacq.
echt wel 7 posts pas en allemaal steken en uitlokingen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuk naampje gekozen..Echt geen Trol toevallig?
Één momentje nog.. alsteblieft...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef Gert het volgende:
Kappen tegen elkaar
Volgende posts met gezeik op elkaar of uitlokking worden verwijderd en genote.
On topic weer a.u.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |