kep net een drol gedaan dus kan weer verderquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef BoerBert het volgende:
Wel leuk dit hoor, als je verders geen drol te doen hebt
Knap, en dan nog wel in rls-crisistijd..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is hij weer terug? Even checken. Die gast is niet zo grappig als Kees_Knalpiemel, maar toch.
Dat was snel. Na 1 post gebanned.![]()
Ik volg BBUK gewoon hoor en verschillende chats daar ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
Knap, en dan nog wel in rls-crisistijd..
Kan ik nog even vragen bij oop of je er weer op mag?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volg BBUK gewoon hoor en verschillende chats daar ook.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is hij weer terug? Even checken. Die gast is niet zo grappig als Kees_Knalpiemel, maar toch.
Dat was snel. Na 1 post gebanned.![]()
Dank je wel Ian voor je wijsheidquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar serieus; laat ze gewoon lekker met rustAls die mensen het leuk vinden een beetje over niets te zwetsen daar moet dat kunnen, doen wij hier ook in de SC
Denk je nu echt dat ik zoveel moeite ga doen voor die ouwe knar? Af en toe lees ik even een stukkie mee en voor de rest zal het me mijn derriere oxideren!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je onder een andere naam en andere proxy?
Maar serieus; laat ze gewoon lekker met rustAls die mensen het leuk vinden een beetje over niets te zwetsen daar moet dat kunnen, doen wij hier ook in de SC
..............En kopieert vervolgens na enige uren bovenstaand bericht naar zijn chat met de mededeling dat hij het niet verkeerd heeft gelezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef mootie het volgende:
Hij heeft weer eens verkeerd gelezen, hij is nu van mening dat mensen kijken in de hoop dat hij een attaque krijgt... zucht...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je onder een andere naam en andere proxy?
Ohwdear.. het niveau zakt met de dag...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Sowieso is Opaatje uit.
Stream van Har en Loes
Dát is nu facking hip.
Ja. Van dronken oude chagrijn die niets doet naar 2 katten...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohwdear.. het niveau zakt met de dag...De wanhoop nabij op Fok's real life soap Topics....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Sowieso is Opaatje uit.
Stream van Har en Loes
Dát is nu facking hip.
Da's wennen zeker? Als iemand moeite doet om de stream leuk te houden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef frensje het volgende:
[..]
![]()
was even daarvoor aan het kijken en toen was er tekenen met t0nja
heb gister en vandaag bij opaatje gekeken (goeie chat btw, fok komt tig keer langs) en dat kanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's wennen zeker? Als iemand moeite doet om de stream leuk te houden?![]()
Jahh.. en die overige 3 daar trekken het niet zo hé?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef frensje het volgende:
[..]
heb gister en vandaag bij opaatje gekeken (goeie chat btw, fok komt tig keer langs) en dat kan
me niet echt boeien nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |