Ben een spion voor Fok! zegt hijquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:42 schreef Jian het volgende:
Die Spuitje is ingelogd en zit alles door te brieven zegt OopDie zit gewoon te spieken hier zegt Oop
Geweldig dit, echt! Die man is zichtbaar voor de hele wereld maar heeft dat blijkbaar niet door...................quote:
Je had ooit zo'n chagrijnige, schreeuwende man uit Oostenrijk die ook van dat soort dingen zeiquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Als je niet voor hem bent ben je tegen hem , nuances kent hij niet!
Als je nu nog met hem kon lachen ....maar dat is ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Als je niet voor hem bent ben je tegen hem , nuances kent hij niet!
Sneu hèquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Geweldig dit, echt! Die man is zichtbaar voor de hele wereld maar heeft dat blijkbaar niet door...................
Die man met dat vreemde snorretje bedoel je? Die schilder?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had ooit zo'n chagrijnige, schreeuwende man uit Oostenrijk die ook van dat soort dingen zei
Laat me raden een van de mods heeft een avatar die er op lijkt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had ooit zo'n chagrijnige, schreeuwende man uit Oostenrijk die ook van dat soort dingen zei
Gaat die vergelijking niet een beetje TE ver?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kent Günther P. Schwalenstöcker ook?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:59 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Gaat die vergelijking niet een beetje TE ver? [ afbeelding ]
Is dat zo? Er is mij verteld dat vrouwen daar geen snor hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pfff, doe niet zo flauw zeg, je lijkt Adolf Hitler wel.
Ik ga hier niet eens op inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:34 schreef kruiwagen het volgende:
[..]
Is dat zo? Er is mij verteld dat vrouwen daar geen snor hebben
Als je man die zich Opaatje laat noemen bedoelt kun je er hier over praten. Om hem zelf te horen kletsen moet je even naar hier: http://www.ustream.tv/channel/opaatjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:27 schreef Fok-teefje het volgende:
Goedenmiddag allemaal, ben ik hier goed voor de stream van Haagse Harry
Vet heftig man, ik ga ff streamenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als je man die zich Opaatje laat noemen bedoelt kun je er hier over praten. Om hem zelf te horen kletsen moet je even naar hier: http://www.ustream.tv/channel/opaatje
Kun je ook met hem chatten. Wel lief tegen hem zijn want anders wenst hij je een plekje op de tramrails.
Ja, fijn, en als ik dat zeg mag ik aan het gas.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:50 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat je nog zieliger bent als hij als je de hele dag naar een oude gek gaat zitten kijken. Zelfkennis heeft ie dus wel
hoop jij daarop~?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ja sommige vinden autoraces leuk en hopen op een grote crash.
Bij zijn stream hopen er schijnbaar veel op een atack....
Dat laatste echt niet! Maar misschien kan die man wat normaler gaan doen, dan ben ik al dik tevreden!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ja sommige vinden autoraces leuk en hopen op een grote crash.
Bij zijn stream hopen er schijnbaar veel op een atack....
Voor de tram toch? Of gespiest worden, das ook een leukequote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, fijn, en als ik dat zeg mag ik aan het gas.
Ja klopt vandaag om half 4 heeft Jacqhassel je gebanned de trut.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef spuitje het volgende:
Had ingelogd, nog niets gezegd, kom net weer bij de PC en blijk weer een ban te hebben? Potverdorie ouwe, hoe denk jij nu ooit een vaste kern followers te krijgen ?
Mot veel te ver reizen om voor de tram te gaan leggenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor de tram toch? Of gespiest worden, das ook een leuke
Heeft ze ook gezegd waarom, want daar ben ik dan wel weer benieuwd naarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:04 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja klopt vandaak om half 4 heeft Jacqhassel je gebanned de trut.
Hoop dat ze flink op der muil gaat als ze gaat skeeleren.
de vetklep en nep verpleegkundige
Nee zie alleen de banlist...je staat er als enige in dus wat een eer vandaag...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heeft ze ook gezegd waarom, want daar ben ik dan wel weer benieuwd naar
Waar kun je die banlist zien trouwens?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:08 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Nee zie alleen de banlist...je staat er als enige in dus wat een eer vandaag...
met irc kun je de banlist zien spuitjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waar kun je die banlist zien trouwens?
En krijg ik nu een lintje omdat ik de enige ben?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:15 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
met mirc kun je de banlist zien spuitje
O daar heb ik geen verstand vanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:15 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
met irc kun je de banlist zien spuitje
Gatver, midden op de dag rode wijn? Buiten een maaltijd om? Wedden dat het ook nog van die bagger zooi van de Aldi is of zo?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:30 schreef Jian het volgende:
Oop drinkt vandaag rooie wijnhij heb net gezegd dat iedereen dat straks wel weer zal weten, dus ik ben even van dienst
Chateau migraine van de Aldi whahahhaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gatver, midden op de dag rode wijn? Buiten een maaltijd om? Wedden dat het ook nog van die bagger zooi van de Aldi is of zo?
Kan alleen meelezen, niet reageren, zo gauw ik inlog gooit Jacq the nurse me erafquote:
Dan ga je onder een andere naam en andere proxy?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kan alleen meelezen, niet reageren, zo gauw ik inlog gooit Jacq the nurse me erafAnders zou ik ff met boelkloedig meedoen!
Is hij weer terug? Even checken. Die gast is niet zo grappig als Kees_Knalpiemel, maar toch.quote:
kep net een drol gedaan dus kan weer verderquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef BoerBert het volgende:
Wel leuk dit hoor, als je verders geen drol te doen hebt
Knap, en dan nog wel in rls-crisistijd..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is hij weer terug? Even checken. Die gast is niet zo grappig als Kees_Knalpiemel, maar toch.
Dat was snel. Na 1 post gebanned.![]()
Ik volg BBUK gewoon hoor en verschillende chats daar ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
Knap, en dan nog wel in rls-crisistijd..
Kan ik nog even vragen bij oop of je er weer op mag?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volg BBUK gewoon hoor en verschillende chats daar ook.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is hij weer terug? Even checken. Die gast is niet zo grappig als Kees_Knalpiemel, maar toch.
Dat was snel. Na 1 post gebanned.![]()
Dank je wel Ian voor je wijsheidquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar serieus; laat ze gewoon lekker met rustAls die mensen het leuk vinden een beetje over niets te zwetsen daar moet dat kunnen, doen wij hier ook in de SC
Denk je nu echt dat ik zoveel moeite ga doen voor die ouwe knar? Af en toe lees ik even een stukkie mee en voor de rest zal het me mijn derriere oxideren!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je onder een andere naam en andere proxy?
Maar serieus; laat ze gewoon lekker met rustAls die mensen het leuk vinden een beetje over niets te zwetsen daar moet dat kunnen, doen wij hier ook in de SC
..............En kopieert vervolgens na enige uren bovenstaand bericht naar zijn chat met de mededeling dat hij het niet verkeerd heeft gelezen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:41 schreef mootie het volgende:
Hij heeft weer eens verkeerd gelezen, hij is nu van mening dat mensen kijken in de hoop dat hij een attaque krijgt... zucht...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan ga je onder een andere naam en andere proxy?
Ohwdear.. het niveau zakt met de dag...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Sowieso is Opaatje uit.
Stream van Har en Loes
Dát is nu facking hip.
Ja. Van dronken oude chagrijn die niets doet naar 2 katten...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohwdear.. het niveau zakt met de dag...De wanhoop nabij op Fok's real life soap Topics....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Sowieso is Opaatje uit.
Stream van Har en Loes
Dát is nu facking hip.
Da's wennen zeker? Als iemand moeite doet om de stream leuk te houden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef frensje het volgende:
[..]
![]()
was even daarvoor aan het kijken en toen was er tekenen met t0nja
heb gister en vandaag bij opaatje gekeken (goeie chat btw, fok komt tig keer langs) en dat kanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's wennen zeker? Als iemand moeite doet om de stream leuk te houden?![]()
Jahh.. en die overige 3 daar trekken het niet zo hé?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef frensje het volgende:
[..]
heb gister en vandaag bij opaatje gekeken (goeie chat btw, fok komt tig keer langs) en dat kan
me niet echt boeien nee
Nou!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:02 schreef spuitje het volgende:
Om mijn reputatie hoog te houden heb ik deze nog even voor jullie gekopieeerd:
11:59 hertje: helaas mw tonja u bent gedegradeerd: dit betekent dat u niet langer meer tot de boze-gezichtjes-club behoort. U wordt automatisch uitgeschreven
![]()
![]()
Ow morgen ff op hertenjacht en afknallen die hap.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:04 schreef Fok-teefje het volgende:
12:01 hertje: uw avatar nemen wij in. deze behoort immers tot de opper-oprichter van de boze-gezichtjes-club en was enkel en alleen in bruikleen
hahahhaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Het podium is nog leeg, maar we zijn in afwachting van onze sterartiest!!!
[ afbeelding ]
ook deze post hahahaaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef Jian het volgende:
Oop, zonnetje van ons bestaan, waar zit je man? Je fans willen je zien! Maak ons gèèèèèk!
Vlieg er even heen Heksie en zeg dat ie naar binnen moet. Je kunt vanuit de lucht natuurlijk ook iets op zijn kale knar laten vallen, gaat hij van schrik wel naar binnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:36 schreef Toverheks het volgende:
ik roep wel ff mee, ga ook wel ff live over naar Den Haag
ja doei, dan zegt ie later dat ik een aanslag op hem pleegtequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vlieg er even heen Heksie en zeg dat ie naar binnen moet. Je kunt vanuit de lucht natuurlijk ook iets op zijn kale knar laten vallen, gaat hij van schrik wel naar binnen
vind ik liev van je Jian, ja ja Opa is ook een AJAXFan zoals je weet, en zijn hart huilt net als de mijne als ons cluppie verliest.quote:
quote:
Nee hoor, ik krijg vast de schuld want ik heb je gestuurdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja doei, dan zegt ie later dat ik een aanslag op hem pleegte
wat een rare zin eigenlijknou ja, het komt er hier op neer, dat hij dan later on stream gaat vertellen dat die Amsterdamse Doos iets naar beneden liet vallen en dat het toch echt een aanslag was, zoiets
![]()
Volgens een andere chatter was ik van de week al aan het samenspannen met jou Spuitjequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg vast de schuld want ik heb je gestuurdMaar hij zit al klaar zag ik, heeft alleen geen publiek.
BQ heeft ook al weer een ban te pakken volgens mij...zij niets verkeerds hoor!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg vast de schuld want ik heb je gestuurdMaar hij zit al klaar zag ik, heeft alleen geen publiek.
Gezelliger? Hij heeft zwaar de pest in dat er niemand reageerd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:09 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
BQ heeft ook al weer een ban te pakken volgens mij...zij niets verkeerds hoor!!
7:04 beequeen: Dit is toch wel lullig. Zit je te staren naar je beeldscherm en niemand reageert.
In iedergeval is het nu stukken gezelliger natuurlijk in zijn uppie.
Straks weer ff bij klitjeskot reageren natuurlijk!!
Ja en dan reageert er iemand en band haar gelijk...en die Margo is weer lekker aan het stoken de kankerkut.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:13 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gezelliger? Hij heeft zwaar de pest in dat er niemand reageerd.
Zag je gister maar toen de meeste bij Tonja op de chat waren
Denk niet dat u weet wat kanker inhoud zo ja dan is het heel smerig dat u dat iemand toewenst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:16 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja en dan reageert er iemand en band haar gelijk...en die Margo is weer lekker aan het stoken de kankerkut.
7:15 margo37: je had weer bezoek zag ik van uber zuurpruim
ow dus als die ouwe lul het zegt is het oke ,want zo lullen ze in den haag..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef annie68 het volgende:
[..]
Denk niet dat u weet wat kanker inhoud zo ja dan is het heel smerig dat u dat iemand toewenst.
Beter lezen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:23 schreef annie68 het volgende:
[..]
Denk niet dat u weet wat kanker inhoud zo ja dan is het heel smerig dat u dat iemand toewenst.
Voel jij je stoer als je dat woord noemt ofzo ???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:26 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
ow dus als die ouwe lul het zegt is het oke ,want zo lullen ze in den haag..
Het kan me geen ene teringkanker schelen wat jij ervan vind trouwens.
Voel jij je aangesproken dan?/quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:32 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Voel jij je stoer als je dat woord noemt ofzo ???
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Nou als jij zou weten hoe erg het is als iemand in je omgeving kanker heeft, dan zou je dit woord niet zo gebruiken.
Is inderdaad kwetsend om dat woord zo te gebruiken.
Ja of je bent gewoon gek in je hoofd, dat kan ook![]()
Met 200 km over de snelweg rijden kan ook ernstige gevolgen hebben ..vooral als je zo een file inrijd..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:37 schreef Fok-teefje het volgende:
[..]
Nou als jij zou weten wat de gevolgen kunnen zijn van kanker, dan zou je dit woord niet zo gebruiken.
Is inderdaad kwetsend om dat woord zo te gebruiken.
Ja of je bent gewoon gek in je hoofd, dat kan ook![]()
aan Beequeen??quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef danaqui het volgende:
opa is blij dat hij net een ban heeft gegeven, 3 maal raden aan wie.
Tja je mag de waarheid daar niet zeggen daar kan die neppert niet tegen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:46 schreef shomila het volgende:
Ik lees al een tijdje mee.
Ik lig echt in een deuk wat een hilarische zooi zeg.
En Bq zei inderdaad niks bijzonders, maar dat zegt ze al een paar dagen niet en wordt er elke keer afgeknikkert.
Dat deed die ouwe niet hoor. Hij zat vastgeplakt op zijn stoel. Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Ik zag het gebeuren..en ze zij niets bijzonders hoor..
Yo, het mag wel ietsje minder grof tegen andere users. Dank u,.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:40 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Met 200 km over de snelweg rijden kan ook ernstige gevolgen hebben ..vooral als je zo een file inrijd..
Maar ga je eigen ff lekker vol laten douwe je ben tenslotte niet voor niets een fok teefje
dank u, Gertquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo, het mag wel ietsje minder grof tegen andere users. Dank u,.
Nou dat weet ik zo net niet.Hij zit dan wel aan zijn stoel geplakt, maar heeft volgens mij wel zijn muis in zijn hand op de leuning.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed die ouwe niet hoor. Hij zat vastgeplakt op zijn stoel. Zoals gewoonlijk.
Dit was de po-leegster Jacq.
Dan is er een ander ingelogd op zijn account er staat duidelijk dat je door opaatje ben gebannedquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat deed die ouwe niet hoor. Hij zat vastgeplakt op zijn stoel. Zoals gewoonlijk.
Dit was de po-leegster Jacq.
echt wel 7 posts pas en allemaal steken en uitlokingen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuk naampje gekozen..Echt geen Trol toevallig?
Één momentje nog.. alsteblieft...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:09 schreef Gert het volgende:
Kappen tegen elkaar
Volgende posts met gezeik op elkaar of uitlokking worden verwijderd en genote.
On topic weer a.u.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |