Dat zou al beter zijn, ware het niet dat ik alleen ligquote:
Jij kan het mooi brengenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo incrowd bent.
Ja dat las ik er ook in, maar ik snap de vraag nietquote:
Waar is het plaatje dan.quote:
Ja eerst wel, nu valt dat reuze mee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
t is een klojo. een nep hazes
er is maar 1 echte hazes
Die heeft hij in de emmer gegooid.quote:
OMGquote:
Laat zien jong die Azerbedjaansequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welk plaatje?
Ik had het verkeerde gekopieert
preciesquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
t is een klojo. een nep hazes
er is maar 1 echte hazes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
I rest my casequote:
Bij een ''voor je topic'' hoort altijd een plaatje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welk plaatje?
Ik had het verkeerde gekopieert
Dat was 1 van de dingen die ik was vergetenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij een ''voor je topic'' hoort altijd een plaatje.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Bellatrix, waarom hou ik zo van jou? Ik zou bijna hetero worden
kus, truus!
quote:
Leuk, have funquote:
wil je nu dan hetestomendekontsexks met mai?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een homo gevangen in een vrouwen lichaam weettoch
quote:
2anita's voor je post danquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was 1 van de dingen die ik was vergeten
Alsjeblieftquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wil je nu dan hetestomendekontsexks met mai?
Who the fuck is Anita?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2anita's voor je post dan
[ afbeelding ]
Héyquote:
hee koentjequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Hallo, daar ben ik ook weer een keertje
Doet er niet toe.quote:
quote:
quote:
tja die kans is lichtelijk aanwezigquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owee, ik val binnen en waar gaat het weer over
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga afsluiten, wekker gaat weer vroeg
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Nee.quote:
Slaaplekker mop.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
welterusten Kallyquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Trusten Kallyquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Onee, jaag ik je weer eens wegquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Ja. Japanse schrijver. Wieso?quote:
trusten vastquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Zijn z'n boeken het waard om te lezen?quote:
En, hoe vond je hemquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Hoi poepedozen.Ben net terug van Inception.
hey heyquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Hoi poepedozen.Ben net terug van Inception.
Nee joh... Deze met een paar 100 man meeblerenquote:
Wat een wijf hequote:
Ja hoor. Aparte schrijver, dat wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn z'n boeken het waard om te lezen?
Zet je wel aan dat je alleen achtbanen krijgt of vind je nieuwe landschappen ed ook tof?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb nog maar 8 achtbanen in mn park
tijd om weer is een nieuwe neer te gooien, maar ff wachten of ik nog een nieuw ontwerp krijg
Heb je zijn werk gelezen? Zoja, welke zou jij aanraden om te lezen? Ik twijfel tussen Norwegian Wood en Kafka on the Shore om te bestellen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor. Aparte schrijver, dat wel.
Ik vond het een beetje een droom in een droom in een droom in een droom verpakt in een droomquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Sterk concept, goed uitgevoerd, mooie film....en toch mis ik iets.
DeZwabber sowieso, die kun je eens vragen als ie hier weer opduiktquote:
Ah, zal ik eens onthouden, thanksquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DeZwabber sowieso, die kun je eens vragen als ie hier weer opduikt
Die is al oudquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... Deze met een paar 100 man meebleren
Neuh, laat de rest ook lekker ontwikkelenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zet je wel aan dat je alleen achtbanen krijgt of vind je nieuwe landschappen ed ook tof?
Norwegian Wood is realistischer, Kafka is sprookjesachtiger. Beide zijn prima.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je zijn werk gelezen? Zoja, welke zou jij aanraden om te lezen? Ik twijfel tussen Norwegian Wood en Kafka on the Shore om te bestellen.
quote:
Nou, ik geef vaker antwoordquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DeZwabber sowieso, die kun je eens vragen als ie hier weer opduikt
Hmm. Naja in principe vind ik realistischer wel leuker, maar sprookjesachtig kan ook, mits nog enigszins in de buurt van realisme.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Norwegian Wood is realistischer, Kafka is sprookjesachtiger. Beide zijn prima.
Probleem opgelostquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Naja in principe vind ik realistischer wel leuker, maar sprookjesachtig kan ook, mits nog enigszins in de buurt van realisme.
Ff kijken, mss bestel ik er wel eentje en vraag ik de andere voor m'n verjaardag o.i.d.
Thanks iigquote:
Tijdelijk vervangen door E minus C.quote:
Naast C en Equote:
Door A. ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijdelijk vervangen door E minus C.
Tijd voor een hamburgertent.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:47 schreef Myraela het volgende:
Ik lette even niet op mijn park en toen had ik 32.000 euro.
Ben je NU al bij die aflevering?quote:
Team!quote:
Sorry, ik dacht dat je ze niet gelezen hadquote:
Nee ik heb hem uit dat topic opgeduikeld, ik heb seizoen 1 nog maar gekeken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je NU al bij die aflevering?
Ik wilde dat moment samen met je beleven. Ja niet dat moment maar het moment dat je wordt blootgesteld aan die scène.
Scarred for life.
True Blood.quote:
VAMPIERENSECKZquote:
De zoveelste vampierenfilm/serie?quote:
*geeft verrekijker aan.quote:
NINJAquote:
quote:
Ja dus.quote:True Blood is een Amerikaanse televisieserie gecreëerd en geproduceerd door Alan Ball, bekend van onder andere Six Feet Under en American Beauty. De reeks is gebaseerd op de boekenreeks The Southern Vampire Mysteries van Charlaine Harris.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Bella, dit gifje is nog niks. Nog NIKS vergeleken met de hele scène.
Ik dacht dat haar beha verkeerd zat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Zien jullie nou pas dat haar hoofd omgedraaid zit?
Had ook gekund, zo te zien is ze nogal platvloers.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar beha verkeerd zat.
Twee erwten op een plank.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ook gekund, zo te zien is ze nogal platvloers.
daarom dacht een popquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ook gekund, zo te zien is ze nogal platvloers.
Nee dat zag ik wel maar ik dacht dat het plaatje bewerkt was en dat je Cee probeerde te shockeren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Een naar binnen toe kromgetrokken plankquote:
Dat hoort toch zo? Toch? Toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan Cee niet shockeren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat zag ik wel maar ik dacht dat het plaatje bewerkt was en dat je Cee probeerde te shockeren.
Ik weet niet wat Laysa en jij allemaal in bed doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoort toch zo? Toch? Toch?
Nee dat idee kreeg ik al toen ze er op reageerde alsof je gewoon een plaatje van appel gepost hadquote:
Elkaar de nek omdraaien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Laysa en jij allemaal in bed doen.
Volgens mij ligt ze gewoon op dr buik, armen naar achter en heeft ze dr beha om dr schouderbladenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat idee kreeg ik al toen ze er op reageerde alsof je gewoon een plaatje van appel gepost had.
Laysa kan alleen dr hele hoofd ronddraaien!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Laysa en jij allemaal in bed doen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Cee het volgende:
Voor de mensen die 'm willen zien. Vanaf 1.35 wordt ie heftig en wtf.Wat een kutserie is het toch eigenlijk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat idee kreeg ik al toen ze er op reageerde alsof je gewoon een plaatje van appel gepost had.
Ga je mond spoelen met bloed!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutserie is het toch eigenlijk ook.
Slechte SFX, crappy seks. Mja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutserie is het toch eigenlijk ook.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Cee het volgende:
Voor de mensen die 'm willen zien. Vanaf 1.35 wordt ie heftig en wtf.What the 'fuck'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Je had m'n gezicht moeten zien toen ik een paar weken geleden de desbetreffende aflevering keek. Ging ongeveer zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Is een wijvenserie jongquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij moet ik toch wat vaker onder m'n steen vandaan komen want ik ken die hele serie niet eens
Ik sinds kort wel... FoxLifequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij moet ik toch wat vaker onder m'n steen vandaan komen want ik ken die hele serie niet eens
Precies.quote:
Oh, en benny.quote:
Ik kende 'm eerst ook niet. Tot ik vorig jaar met een vriendin op vakantie was in NY en met twee vriendinnen (die in de stad wonen) af had gesproken. Was de season finale net op tv geweest en ze praatten er constant over en wilden ons ervan overtuigen ook die serie te gaan kijken. Gingen ze op hun iPhones foto's laten zien van de acteurs die vampieren waren in de serie, onder andere vanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
SAS dagje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk. Misschien had ik toch niet moeten gaan frituren.
Ik ben al 4 weken bezig met "dieeten" Ofja, dat was ik, en ik was 1 kilo kwijt. Flikker dan maar op.quote:
Een uitgemolken kutfilm?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Twilight is Sex and the City, True Blood is Rocky IV.
Hee niks tegen SATC, heeft een wereld voor me geopend. Samantha tenminstequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Twilight is Sex and the City, True Blood is Rocky IV.
Je hebt toch geen onbeschermde seks gehad he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk. Misschien had ik toch niet moeten gaan frituren.
Tja, het gaat er sneller bij dan eraf. Heb ik deze vakantie ook wel gemerktquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al 4 weken bezig met "dieeten" Ofja, dat was ik, en ik was 1 kilo kwijt. Flikker dan maar op.
Jij bent een wijf.quote:
Zou wel spannend zijn hihihi, kan ik bij turnen bij het douchen naar meisjes kijken hihiquote:
Ik heb echt zo'n tyfushekel aan die serie, die wijven, die film, en toch iedere aflevering en zelfs de eerste film kijken he. Zelfmarteling ftw.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hee niks tegen SATC, heeft een wereld voor me geopend. Samantha tenminste
Trustequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook slapenTot morgenavond met wat mazzel.
Vet istie hequote:
Nee, je bent zelfs te verwijfd voor turnen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou wel spannend zijn hihihi, kan ik bij turnen bij het douchen naar meisjes kijken hihi.
Wat moet ik dan voor sport doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, je bent zelfs te verwijfd voor turnen.
quote:
Curlingquote:
Dat heb ik met Friends. Ik vind het heul niet grappig en toch moet ik elke keer weer kijken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n tyfushekel aan die serie, die wijven, die film, en toch iedere aflevering en zelfs de eerste film kijken he. Zelfmarteling ftw.
Curling is tofquote:
Trustenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Ummmm, het was kort, maar ik ga sluiten.... Heb koppijn en ik wil die morgen kwijt zijn, dusssss![]()
Het is tegenwoordig cool om het cool te vinden.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig cool om het cool te vinden.
Canada, denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die 2 zusjes bij de OS
weet ff niet meer welk land
Nee, het is in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, SPOILERquote:
Wat is nou het verschil tussen een zespri gold en een kiwi?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
hmmm zon zespri gold kiwi is lekker!
Dat proef je wel! Veeeeel zoeter en zachter van smaak.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil tussen een zespri gold en een kiwi?
jaaaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat proef je wel! Veeeeel zoeter en zachter van smaak.
Ohwquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat proef je wel! Veeeeel zoeter en zachter van smaak.
No way.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Voor mij smaakt het gewoon allemaal hetzelfde
piemolsquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel...
Maar dat heb ik wel met meer dingen
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
Mag ik eens jullie piemels vergelijken?
Kijk maar eens in het consumentenbladquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
Kijk maar in KPDquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
-nee-quote:
Ze kon 5 dagen niet eten volgens mij en der huig zat in der maagquote:
Banquote:
Komop, je zag niet eens watquote:
Naja, laat maar, want geen zin in discussiequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik mijn ogen dicht had niet, nee.... Nu toch echt wel
ehm, ff denken.... nee, volgens mij nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Dus dit was geen vrijbrief om piemols te posten?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm, ff denken.... nee, volgens mij niet
Note, ban, kick mutequote:
Raad maarquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het...
iPhone of Computer?
Ik kreeg net voor een halve al een note dus nah.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
GAAN WE NOU NOG WAT PIMOLS ZIEN OF NIE!
Heb je serieus een note?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kreeg net voor een halve al een note dus nah.
owquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kreeg net voor een halve al een note dus nah.
Okequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
U wint een supersonische roestvrijstalen magnetron met oven functie
Vrijdag... Donderdagavond zal ik hier voor het laatst zwaaienquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Benny wanneer ging jij nou met vakantie?
Jepquote:
En dan 2 weken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vrijdag... Donderdagavond zal ik hier voor het laatst zwaaien
Heb ik vandaag seks gehad ja of neequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Ik ben hebberig... kan ik ook doorgaan voor de koelkast?
Je bent keihard gepaald op de klanken van Juanes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik vandaag seks gehad ja of nee
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik vandaag seks gehad ja of nee
Dus je gaat 2 weken lang seks hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup 19e/20ste kom ik weer terug... en dan ben ik 21ste er ook een dagje niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen koelkast voor jou
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2010 23:54:47 ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent keihard gepaald op de klanken van Juanes.
Zal welquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus je gaat 2 weken lang seks hebben
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]OhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen koelkast voor jou
Ik hoopte te kunnen scoren met details![]()
Vriend zoeken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
C_A, waarom heb jij zoveel seks en ik niet.
Trustequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen
Weltrusten
Owwww kreeg net een sms van een collega dat ze eindelijk bevallen is, een dochtertje, Maudy
Lekker slapen en gefeliquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen
Weltrusten
Owwww kreeg net een sms van een collega dat ze eindelijk bevallen is, een dochtertje, Maudy
Nou kijk.... Ik wil graag een kindje, dus we seksen er lekker op losquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
C_A, waarom heb jij zoveel seks en ik niet.
Weltrustenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen
Weltrusten
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent keihard gepaald op de klanken van Juanes.
Duquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe het altijd op rammstein
Maar Socios woont heul ver weg. Dan kan ik nog niet heul vaak seks hebben. Misschien moet ik er ook een paar hier in de buurt zoeken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk.... Ik wil graag een kindje, dus we seksen er lekker op los
En ik ben getrouwd, dus heb bijna om de dag wel seks
Dus ik raad je aan eenvriendje te zoeken. Jij ging toch afspreken mrt socios? Misschien word dat wel wat
You’ve got a pussyquote:
quote:
Ik heb heulegaar geen poesiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
Wat ben jij toch poetisch ,nooit achter je gezocht...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
AMERIKA AMERIKAAAAAAA WUNDERBAR!! xDquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb heulegaar geen poesie.
Maar Rammstein![]()
Mwa, dat liedje is een van de mindere imo, juist omdat het in het Engels is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
AMERIKA AMERIKAAAAAAA WUNDERBAR!! xD
Hebben ze vorige week opeens verplaatst dacht ik... want Medium zijn opeens ook nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:11 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde Cold Case kijken, maar nu is medium.
Trustenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:14 schreef Zeroku het volgende:
Ik duik m'n nest in, morgen vroeg opstaan en sporten.
quote:
Danku. Jij straks ook leuk dromenquote:
Met een emmer op zijn hoofd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus je gaat 2 weken lang seks hebben
Nee, normaal. Men weet weer hoe te seksen en te slapen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 05:16 schreef iBenny het volgende:
Niks gepost vannacht?
Das eng....
Goedemorgen iig
Er staat niets in haar profiel, de schavuite!quote:
Mogge Bennyquote:
Mogge Bosquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 06:16 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen,
Tombo feli mocht je echt jarig zijn vandaag
Mogge Phenoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 05:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, normaal. Men weet weer hoe te seksen en te slapen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 06:45 schreef crv het volgende:
En als Tombo idd jarig is (Benny jij had toch een lijstje)yep, daar heb ik 03-08 staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Mogge c_aquote:
Je bent man, dan sta je niet in Bennies lijstjequote:
klopt, hij was mij ook al vergeten ondanks dat ik de dag ervoor nog gemeld hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent man, dan sta je niet in Bennies lijstje
ze zijn afquote:
Tombooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:15 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen
Dat het topic nog open is!
En ja, guilty, ik ben jarig
Dank u voor de felicitatiesen de Clooneys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Mogge Koenquote:
Of ze zitten achter RCTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:36 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen is aan het werk![]()
Vannacht ging het ook al zo traag
Oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |