is te lang om te quoten....:quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, is ie er alDonderdag niet, dus ik hen niet meer gekeken. Wat kan ik nu extra als ik dat doe?
Alleen in 3.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef Myraela het volgende:
Kan je de tijd in RCT sneller laten gaan? Want ik heb het lvl gehaald, moet alleen nog een jaar wachten.
Ik zie alleen pauze staan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bovenin staan van die pijltjes voor de tijd, toch?
Oh, alleen in 3 zie ik nuquote:
Oh, dat is dan wel jammer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ze kan wel zingen, maar ze is beetje dom.
dus ze kent het liedje dat ze wilde zingen en daarna moest ze een ander liedje zingen.
daar kreeg ze de tektst niet van in dr kop
Jaloerrrrrrrrrrrrrrsquote:
Ik heb vanmiddag patat gegeten, met een collega, en die moest na een half uur weer werken, wij dik aan het bierquote:
ze kan de spanning sowieso niet aan. als ze door zou gaan en de tv uitzendingen zou halen, zou t helemaal een drama worden gok ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel jammer.
Ik heb 1 keer gehad, dat ik een liedje zong, die ik al jaren zong, en opeens wist ik de tekst gewoon niet meer. Stond ik buiten, en toen wist ik het weer
* De_Kardinaal kijkt in glazen bolquote:
Bij mij is het de afgelopen paar dagen ook flink kutquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer... klote internet!!
Myr heb jij ook UPC?
Weet ik of mijn moeder niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer... klote internet!!
Myr heb jij ook UPC?
In het verleden, heden en de toekomst.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal kijkt in glazen bol
Ik zie een maatje 52 in de toekomst!
Idols 2 of 3..quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
ze kan de spanning sowieso niet aan. als ze door zou gaan en de tv uitzendingen zou halen, zou t helemaal een drama worden gok ik
waar had jij dat bij dan?
schoenmaat neem ik aanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal kijkt in glazen bol
Ik zie een maatje 52 in de toekomst!
ben pas vanaf half 10 thuis, en opeens valt hij weg 10 minuten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik of mijn moeder niet.Heb je ook al de hele dag een kutverbinding waarbij je er soms uren niet op komt?
latersquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
nou internet doet zo vaag
Ik kap ermeeGa wel een boek lezen
Ow wacht nee ik ga twilight kijken, deel 2 dan
Weltrusten alvast
Tot straks op je iPhonequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten alvast
trustenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten alvast
Tot zo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten alvast
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten alvast
Trustequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten alvast
J'ai vu un escarbot ivrequote:
ah k. hoop voor je dat je deze keer wel verder komt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, tekst kwijt.. en toen was ik ook totaal niet goed
quote:
quote:
Nee, niet als je net binnen komt en er iemand "slaap lekker" tegen je zegtquote:
Est-ce que j’écris beaucoup?quote:
Neuk zequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niet als je net binnen komt en er iemand "slaap lekker" tegen je zegt
Dan wil ik wel zelf m'n topic openenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. hoop voor je dat je deze keer wel verder komt.
lijkt me wel leuk als we hier in t topic zitten en jou dan op tv zien
en als je doorgaat, zal ik op je stemmen
Dat komt omdat je zo incrowd bent.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Est-ce que j’écris beaucoup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |