Ja. Japanse schrijver. Wieso?quote:
trusten vastquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
Jongens ik ga afsluiten, wekker gaat weer vroeg
Zijn z'n boeken het waard om te lezen?quote:
En, hoe vond je hemquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Hoi poepedozen.Ben net terug van Inception.
hey heyquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Cee het volgende:
Hoi poepedozen.Ben net terug van Inception.
Nee joh... Deze met een paar 100 man meeblerenquote:
Wat een wijf hequote:
Ja hoor. Aparte schrijver, dat wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn z'n boeken het waard om te lezen?
Zet je wel aan dat je alleen achtbanen krijgt of vind je nieuwe landschappen ed ook tof?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb nog maar 8 achtbanen in mn park
tijd om weer is een nieuwe neer te gooien, maar ff wachten of ik nog een nieuw ontwerp krijg
Heb je zijn werk gelezen? Zoja, welke zou jij aanraden om te lezen? Ik twijfel tussen Norwegian Wood en Kafka on the Shore om te bestellen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor. Aparte schrijver, dat wel.
Ik vond het een beetje een droom in een droom in een droom in een droom verpakt in een droomquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Sterk concept, goed uitgevoerd, mooie film....en toch mis ik iets.
DeZwabber sowieso, die kun je eens vragen als ie hier weer opduiktquote:
Ah, zal ik eens onthouden, thanksquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DeZwabber sowieso, die kun je eens vragen als ie hier weer opduikt
Die is al oudquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh... Deze met een paar 100 man meebleren
Neuh, laat de rest ook lekker ontwikkelenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zet je wel aan dat je alleen achtbanen krijgt of vind je nieuwe landschappen ed ook tof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |