VAMPIERENSECKZquote:
De zoveelste vampierenfilm/serie?quote:
*geeft verrekijker aan.quote:
NINJAquote:
quote:
Ja dus.quote:True Blood is een Amerikaanse televisieserie gecreëerd en geproduceerd door Alan Ball, bekend van onder andere Six Feet Under en American Beauty. De reeks is gebaseerd op de boekenreeks The Southern Vampire Mysteries van Charlaine Harris.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Bella, dit gifje is nog niks. Nog NIKS vergeleken met de hele scène.
Ik dacht dat haar beha verkeerd zat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Zien jullie nou pas dat haar hoofd omgedraaid zit?
Had ook gekund, zo te zien is ze nogal platvloers.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar beha verkeerd zat.
Twee erwten op een plank.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ook gekund, zo te zien is ze nogal platvloers.
daarom dacht een popquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ook gekund, zo te zien is ze nogal platvloers.
Nee dat zag ik wel maar ik dacht dat het plaatje bewerkt was en dat je Cee probeerde te shockeren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Een naar binnen toe kromgetrokken plankquote:
Dat hoort toch zo? Toch? Toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan Cee niet shockeren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat zag ik wel maar ik dacht dat het plaatje bewerkt was en dat je Cee probeerde te shockeren.
Ik weet niet wat Laysa en jij allemaal in bed doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoort toch zo? Toch? Toch?
Nee dat idee kreeg ik al toen ze er op reageerde alsof je gewoon een plaatje van appel gepost hadquote:
Elkaar de nek omdraaien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Laysa en jij allemaal in bed doen.
Volgens mij ligt ze gewoon op dr buik, armen naar achter en heeft ze dr beha om dr schouderbladenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat idee kreeg ik al toen ze er op reageerde alsof je gewoon een plaatje van appel gepost had.
Laysa kan alleen dr hele hoofd ronddraaien!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Laysa en jij allemaal in bed doen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Cee het volgende:
Voor de mensen die 'm willen zien. Vanaf 1.35 wordt ie heftig en wtf.Wat een kutserie is het toch eigenlijk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat idee kreeg ik al toen ze er op reageerde alsof je gewoon een plaatje van appel gepost had.
Ga je mond spoelen met bloed!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutserie is het toch eigenlijk ook.
Slechte SFX, crappy seks. Mja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutserie is het toch eigenlijk ook.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Cee het volgende:
Voor de mensen die 'm willen zien. Vanaf 1.35 wordt ie heftig en wtf.What the 'fuck'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Je had m'n gezicht moeten zien toen ik een paar weken geleden de desbetreffende aflevering keek. Ging ongeveer zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Is een wijvenserie jongquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij moet ik toch wat vaker onder m'n steen vandaan komen want ik ken die hele serie niet eens
Ik sinds kort wel... FoxLifequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij moet ik toch wat vaker onder m'n steen vandaan komen want ik ken die hele serie niet eens
Precies.quote:
Oh, en benny.quote:
Ik kende 'm eerst ook niet. Tot ik vorig jaar met een vriendin op vakantie was in NY en met twee vriendinnen (die in de stad wonen) af had gesproken. Was de season finale net op tv geweest en ze praatten er constant over en wilden ons ervan overtuigen ook die serie te gaan kijken. Gingen ze op hun iPhones foto's laten zien van de acteurs die vampieren waren in de serie, onder andere vanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
SAS dagje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk. Misschien had ik toch niet moeten gaan frituren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |