VAMPIERENSECKZquote:
De zoveelste vampierenfilm/serie?quote:
*geeft verrekijker aan.quote:
NINJAquote:
quote:
Ja dus.quote:True Blood is een Amerikaanse televisieserie gecreëerd en geproduceerd door Alan Ball, bekend van onder andere Six Feet Under en American Beauty. De reeks is gebaseerd op de boekenreeks The Southern Vampire Mysteries van Charlaine Harris.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
Bella, dit gifje is nog niks. Nog NIKS vergeleken met de hele scène.
Ik dacht dat haar beha verkeerd zat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Zien jullie nou pas dat haar hoofd omgedraaid zit?
Had ook gekund, zo te zien is ze nogal platvloers.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht dat haar beha verkeerd zat.
Twee erwten op een plank.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ook gekund, zo te zien is ze nogal platvloers.
daarom dacht een popquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had ook gekund, zo te zien is ze nogal platvloers.
Nee dat zag ik wel maar ik dacht dat het plaatje bewerkt was en dat je Cee probeerde te shockeren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Een naar binnen toe kromgetrokken plankquote:
Dat hoort toch zo? Toch? Toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan Cee niet shockeren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat zag ik wel maar ik dacht dat het plaatje bewerkt was en dat je Cee probeerde te shockeren.
Ik weet niet wat Laysa en jij allemaal in bed doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoort toch zo? Toch? Toch?
Nee dat idee kreeg ik al toen ze er op reageerde alsof je gewoon een plaatje van appel gepost hadquote:
Elkaar de nek omdraaien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Laysa en jij allemaal in bed doen.
Volgens mij ligt ze gewoon op dr buik, armen naar achter en heeft ze dr beha om dr schouderbladenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat idee kreeg ik al toen ze er op reageerde alsof je gewoon een plaatje van appel gepost had.
Laysa kan alleen dr hele hoofd ronddraaien!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Laysa en jij allemaal in bed doen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Cee het volgende:
Voor de mensen die 'm willen zien. Vanaf 1.35 wordt ie heftig en wtf.Wat een kutserie is het toch eigenlijk ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat idee kreeg ik al toen ze er op reageerde alsof je gewoon een plaatje van appel gepost had.
Ga je mond spoelen met bloed!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutserie is het toch eigenlijk ook.
Slechte SFX, crappy seks. Mja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een kutserie is het toch eigenlijk ook.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Cee het volgende:
Voor de mensen die 'm willen zien. Vanaf 1.35 wordt ie heftig en wtf.What the 'fuck'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Je had m'n gezicht moeten zien toen ik een paar weken geleden de desbetreffende aflevering keek. Ging ongeveer zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Is een wijvenserie jongquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij moet ik toch wat vaker onder m'n steen vandaan komen want ik ken die hele serie niet eens
Ik sinds kort wel... FoxLifequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij moet ik toch wat vaker onder m'n steen vandaan komen want ik ken die hele serie niet eens
Precies.quote:
Oh, en benny.quote:
Ik kende 'm eerst ook niet. Tot ik vorig jaar met een vriendin op vakantie was in NY en met twee vriendinnen (die in de stad wonen) af had gesproken. Was de season finale net op tv geweest en ze praatten er constant over en wilden ons ervan overtuigen ook die serie te gaan kijken. Gingen ze op hun iPhones foto's laten zien van de acteurs die vampieren waren in de serie, onder andere vanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Koen66 het volgende:
SAS dagje?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk. Misschien had ik toch niet moeten gaan frituren.
Ik ben al 4 weken bezig met "dieeten" Ofja, dat was ik, en ik was 1 kilo kwijt. Flikker dan maar op.quote:
Een uitgemolken kutfilm?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Twilight is Sex and the City, True Blood is Rocky IV.
Hee niks tegen SATC, heeft een wereld voor me geopend. Samantha tenminstequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Twilight is Sex and the City, True Blood is Rocky IV.
Je hebt toch geen onbeschermde seks gehad he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk. Misschien had ik toch niet moeten gaan frituren.
Tja, het gaat er sneller bij dan eraf. Heb ik deze vakantie ook wel gemerktquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al 4 weken bezig met "dieeten" Ofja, dat was ik, en ik was 1 kilo kwijt. Flikker dan maar op.
Jij bent een wijf.quote:
Zou wel spannend zijn hihihi, kan ik bij turnen bij het douchen naar meisjes kijken hihiquote:
Ik heb echt zo'n tyfushekel aan die serie, die wijven, die film, en toch iedere aflevering en zelfs de eerste film kijken he. Zelfmarteling ftw.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hee niks tegen SATC, heeft een wereld voor me geopend. Samantha tenminste
Trustequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook slapenTot morgenavond met wat mazzel.
Vet istie hequote:
Nee, je bent zelfs te verwijfd voor turnen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou wel spannend zijn hihihi, kan ik bij turnen bij het douchen naar meisjes kijken hihi.
Wat moet ik dan voor sport doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, je bent zelfs te verwijfd voor turnen.
quote:
Curlingquote:
Dat heb ik met Friends. Ik vind het heul niet grappig en toch moet ik elke keer weer kijken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n tyfushekel aan die serie, die wijven, die film, en toch iedere aflevering en zelfs de eerste film kijken he. Zelfmarteling ftw.
Curling is tofquote:
Trustenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Ummmm, het was kort, maar ik ga sluiten.... Heb koppijn en ik wil die morgen kwijt zijn, dusssss![]()
Het is tegenwoordig cool om het cool te vinden.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig cool om het cool te vinden.
Canada, denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die 2 zusjes bij de OS
weet ff niet meer welk land
Nee, het is in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, SPOILERquote:
Wat is nou het verschil tussen een zespri gold en een kiwi?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
hmmm zon zespri gold kiwi is lekker!
Dat proef je wel! Veeeeel zoeter en zachter van smaak.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil tussen een zespri gold en een kiwi?
jaaaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat proef je wel! Veeeeel zoeter en zachter van smaak.
Ohwquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat proef je wel! Veeeeel zoeter en zachter van smaak.
No way.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Voor mij smaakt het gewoon allemaal hetzelfde
piemolsquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel...
Maar dat heb ik wel met meer dingen
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
Mag ik eens jullie piemels vergelijken?
Kijk maar eens in het consumentenbladquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
Kijk maar in KPDquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |