Vrijdag... Donderdagavond zal ik hier voor het laatst zwaaienquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Benny wanneer ging jij nou met vakantie?
Jepquote:
En dan 2 weken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vrijdag... Donderdagavond zal ik hier voor het laatst zwaaien
Heb ik vandaag seks gehad ja of neequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Ik ben hebberig... kan ik ook doorgaan voor de koelkast?
Je bent keihard gepaald op de klanken van Juanes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik vandaag seks gehad ja of nee
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik vandaag seks gehad ja of nee
Dus je gaat 2 weken lang seks hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup 19e/20ste kom ik weer terug... en dan ben ik 21ste er ook een dagje niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen koelkast voor jou
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2010 23:54:47 ]
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent keihard gepaald op de klanken van Juanes.
Zal welquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus je gaat 2 weken lang seks hebben
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]OhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen koelkast voor jou
Ik hoopte te kunnen scoren met details![]()
Vriend zoeken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
C_A, waarom heb jij zoveel seks en ik niet.
Trustequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen
Weltrusten
Owwww kreeg net een sms van een collega dat ze eindelijk bevallen is, een dochtertje, Maudy
Lekker slapen en gefeliquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen
Weltrusten
Owwww kreeg net een sms van een collega dat ze eindelijk bevallen is, een dochtertje, Maudy
Nou kijk.... Ik wil graag een kindje, dus we seksen er lekker op losquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
C_A, waarom heb jij zoveel seks en ik niet.
Weltrustenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga slapen
Weltrusten
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent keihard gepaald op de klanken van Juanes.
Duquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe het altijd op rammstein
Maar Socios woont heul ver weg. Dan kan ik nog niet heul vaak seks hebben. Misschien moet ik er ook een paar hier in de buurt zoeken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou kijk.... Ik wil graag een kindje, dus we seksen er lekker op los
En ik ben getrouwd, dus heb bijna om de dag wel seks
Dus ik raad je aan eenvriendje te zoeken. Jij ging toch afspreken mrt socios? Misschien word dat wel wat
You’ve got a pussyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |