D-Devils.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
PICK UP YOUR WEAPONS, AND FIGHT. FIGHT, FIGHT AND DANCE WITH THE DEVIL.
Wat een armoede.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:13 schreef Skylark. het volgende:
Oja, voor ik het vergeet.
Sky: 1
Laki: 0
C_N: 0
Japsnars: 0
MouzurX: 0
13-20 augustus 20 punten erbij bij mijquote:
20 punten? Surequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
13-20 augustus 20 punten erbij bij mij
Ieuw.quote:
As ifquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
HOI MAISNONquote:
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen heb jij 1 punt. Misschien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik koop schoenen die ik pas, dus eigenlijk heb ik geen schoenlepel.quote:
Hilarisch.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen heb jij 1 punt. Misschien.
... is er met haar gebeurd?quote:
Nu is er gewoon e-pressure, nu moet je welquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
Projectie Eindstand 2010
Sky: 14
Laki: 5
C_N: 11
MouzurX: 2
Ohw, okey. Ik loop al jaren op dezelfde.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koop schoenen die ik pas, dus eigenlijk heb ik geen schoenlepel.
Wat een goede koop.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, okey. Ik loop al jaren op dezelfde.
ze is in een piraña gemuteerd en daarna heeft ze een gezichtstransplantatie gehadquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... is er met haar gebeurd?
Daar heb ik nog een heel topic over gemaakt maar mijn originele paints zijn vervangen door nieuwe tinypic plaatjes. Iets met hergebruik van unieke ID'squote:
Inderdaad, los van het feit dat het sowieso vast wel zal lukken, is er ook iemand waarvan ik gewoon zwaar het gevoel heb dat ik haar wel moet kunnen regelenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu is er gewoon e-pressure, nu moet je wel. Je wil niet met </=2 op NYE eindigen.
Nee jij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Juist.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ze is in een piraña gemuteerd en daarna heeft ze een gezichtstransplantatie gehad
niet nadenken gewoon doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, los van het feit dat het sowieso vast wel zal lukken, is er ook iemand waarvan ik gewoon zwaar het gevoel heb dat ik haar wel moet kunnen regelen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een heel topic over gemaakt maar mijn originele paints zijn vervangen door nieuwe tinypic plaatjes. Iets met hergebruik van unieke ID's
Gedrocht op de NU homepage [18+, HORROR]
Mag hij dan eindelijk jouw uitgestorven stoffige grot komen ontstoffen met zijn ministoffert?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I'd rather die.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mag hij dan eindelijk jouw uitgestorven stoffige grot komen ontstoffen met zijn ministoffert?
Yesss maar ze is nog weg.quote:
De foto daaronder in dat topic, lapzwans, dat is zij ook.quote:
Eerst Qlimax.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil sowieso volgend jaar naar DefQon.
Oh, jammer...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het eerste of het tweede deel van de zin is niet waar
nee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De foto daaronder in dat topic, lapzwans, dat is zij ook.
Ik ook. En dan gaan we samen stampen oke?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil sowieso volgend jaar naar DefQon.
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Haha al die plaatjes zijn vervangenik wist niet dat tinypic dat deed
Het zou inderdaad best kunnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel. Check die neus. Het is zij.
Het lijkt wel een jambers uitzending.quote:
Op mn jukbeen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Lekker een muggenbult ter grootte van de himalaya op je voet.
Allrighty. Even m'n matties alvast mobiliseren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook. En dan gaan we samen stampen oke?
Hij heeft het over Chaiquote:
coolquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb geen idee wat deze plaatjes zijn, ik heb zomaar wat ingevuld bij de tinypic code:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jambers.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt wel een jambers uitzending.
Ik kan vergeten dat 1 van mijn matties uberhaupt mee wil. Maar Tli wilde sowieso en Lot ook. En zo. What ever.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allrighty. Even m'n matties alvast mobiliseren.
met je crocsquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Lekker een muggenbult ter grootte van de himalaya op je voet.
Ik schaam me dat ik op Fok! zit door dit soort filmpjes.quote:
Ik vind het serieus jammer dat ik de afleveringen niet meer kan terug zien.quote:
Ja ik wilde een Jambers dvd kopen maar die zijn niet verkrijgbaar. Echt zonde. Van Jerry Springer kon ik ook al niets vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer dat ik de afleveringen niet meer kan terug zien.![]()
FOK!-meetquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan vergeten dat 1 van mijn matties uberhaupt mee wil. Maar Tli wilde sowieso en Lot ook. En zo. What ever.
Hoezo ´door´?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik op Fok! zit door dit soort filmpjes.
Hahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik op Fok! zit door dit soort filmpjes.
Stoempen is geen stampen hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Skylark. het volgende:
FOK!-meet.
Ik moet minimaal 2 vrienden kunnen vinden om daar te gaan stoempen.
Bummer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik wilde een Jambers dvd kopen maar die zijn niet verkrijgbaar. Echt zonde. Van Jerry Springer kon ik ook al niets vinden.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb geen idee wat deze plaatjes zijn, ik heb zomaar wat ingevuld bij de tinypic code:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik op mijn nieuwe school wat chicks kan vinden die dit soort muziek diggen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
FOK!-meet.
Ik moet minimaal 2 vrienden kunnen vinden om daar te gaan stoempen.
Ik heb een pact met 4 vrienden dat als Daft Punk weer gaat optreden dat we dan SOWIESO gaan al overlijdt er iemand die we kennen die dag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op mijn nieuwe school wat chicks kan vinden die dit soort muziek diggen.
Dat doe ik niet de hele dag, hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga jij even lekker treinen spotten.
Jenny Jones.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik wilde een Jambers dvd kopen maar die zijn niet verkrijgbaar. Echt zonde. Van Jerry Springer kon ik ook al niets vinden.
Dat heb ik met the Knifequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een pact met 4 vrienden dat als Daft Punk weer gaat optreden dat we dan SOWIESO gaan al overlijdt er iemand die we kennen die dag.
Ik kon helemaal niks met mijn iphone, 90% had een iphone op Appelsap en dat hele netwerk deed het niet. Echt héél irritant.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Jullie beseffen dat die pic ingezoomd was he en dat ik niet recht achter die gast met die hoed stond
Het is Jared Leto.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:30 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf man, dit is de vrouwelijke Jared Leto. ECHT SERIEUS. Die rechter dan dus.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een pact met 4 vrienden dat als Daft Punk weer gaat optreden dat we dan SOWIESO gaan al overlijdt er iemand die we kennen die dag.
Gebruikt hetzelfde netwerk als andere foons, hèquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kon helemaal niks met mijn iphone, 90% had een iphone op Appelsap en dat hele netwerk deed het niet. Echt héél irritant.
Had je toch een Nokia 3310 met Snake 1.0 moeten meenemenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kon helemaal niks met mijn iphone, 90% had een iphone op Appelsap en dat hele netwerk deed het niet. Echt héél irritant.
Ja, dat ook, ja. Ook een geweldige talkshow.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Je had toch ook zo'n vrouwelijke Jerry Springer.... Ricki Lake ofzo
Haha ja ik zag mensen ook hun mobiel boven hun hoofd houden en dan smsje sturenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het allemaal zit, maar twee vriendinnen konden gewoon pingen en sms'en met elkaar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gebruikt hetzelfde netwerk als andere foons, hè
Hooguit gemiddeld 20 minuten per dag is voldoende. De rest van de dag op FOK!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je een keer op de rails doen. Ben je er meteen vanaf.
Dat had ik ook met mijn Sony Ericsson hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
hoequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:34 schreef Skylark. het volgende:
Waarom weet niemand hoe en wat bij Daft Punk.
Dat is bij Mauryquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Fascination het volgende:
Die aflevering van Southpark waarin Cartman naar zo'n talkshow gaat als out of control teen.![]()
Kan niet. Je bent oud dus je werktquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Hooguit gemiddeld 20 minuten per dag is voldoende. De rest van de dag op FOK!
Waar heb je het overquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:34 schreef Skylark. het volgende:
Waarom weet niemand hoe en wat bij Daft Punk.
We hebben nog 20 weken te gaan he. Ik mik op 8.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
Projectie Eindstand 2010
Sky: 14
Laki: 5
C_N: 11
MouzurX: 2
Ja, met gilles de la tourette.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Fascination het volgende:
Die aflevering van Southpark waarin Cartman naar zo'n talkshow gaat als out of control teen.![]()
De beste is nog steeds dat hij die tiener zijn eigen ouders laat opeten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Fascination het volgende:
Scott Tenorman Must Die.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De beste is nog steeds dat hij die tiener zijn eigen ouders laat opeten.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De beste is nog steeds dat hij die tiener zijn eigen ouders laat opeten.
Oh, diequote:
Vast welquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef MouzurX het volgende:
Hoe gaat de telling nou eig?
1 punt zoenen 2 punten voor neuken .. heb je dan 3 punten als je met 1 meisje zoent en neukt?
neuken 3 ? ohw.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]zoenen 1, meer 2, neuken 3. Zo simpel is het
Ik wil zekers ook nog eens naar Daft Punk gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Parody.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Japsnars het volgende:
15? Dat mens is overduidelijk dik in de 20
Ja, ik ga sowieso Tron: Legacy in de bios kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vast welwat ze de laatste tijd hebben gedaan qua nieuwe muziek, nouja paar jaren, is de muziek voor de film Tron Legacy gemaakt... zullen ze vast ondertussen genoeg ideeën hebben gekregen voor een nieuw album
Maar of het net als met ehm, die piramide wordt, hoe heet die show, Alive?
Wehehe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan niet. Je bent oud dus je werkt.
Ik wou nog multipliers voor minderjarigheid intro'en maar dat wou sky nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
neuken 3 ? ohw.
En niet nog meer variatie?
Trio met 2 wijven is maar 6 punten?
Ja maar nog steedsquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Allure_ het volgende:
Daft Punk heeft bij mij een net zo groot irritatie level als Mika.
Nee die is niet eerlijk aangezien de leeftijden van ons ook verschillen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wou nog multipliers voor minderjarigheid intro'en maar dat wou sky niet
Dat je je steeds een tiende multiplier krijgt als ze een half jaar jonger dan je is? 1.1x voor half jaar jonger, 1.2x voor 1 jaar jonger, 1.3 x voor anderhalf?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wou nog multipliers voor minderjarigheid intro'en maar dat wou sky niet
Daft Punk in dezelfde zin als Mika gebruikenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Allure_ het volgende:
2 vrienden liepen in Milaan stage tijdens die tour, en toen zijn ze daar naar zo'n optreden geweestquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso Tron: Legacy in de bios kijken.
Ik hoop het zo erg. Ik heb de CD en die awesome. Ik heb echt 150 euro over voor een ticket voor hun show.
Werkt dus ook niet want als 25 jarige scoor je makkelijker een 20 jarige dan 16 en 11 bijv.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat je je steeds een tiende multiplier krijgt als ze een half jaar jonger dan je is? 1.1x voor half jaar jonger, 1.2x voor 1 jaar jonger, 1.3 x voor anderhalf?
Dat zou wel geinig zijn.
Dan moet je ook ouder multipliers hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat je je steeds een tiende multiplier krijgt als ze een half jaar jonger dan je is? 1.1x voor half jaar jonger, 1.2x voor 1 jaar jonger, 1.3 x voor anderhalf?
Dat zou wel geinig zijn.
Ja, ik kan er niks aan doen. Het zit allemaal op dezelfde irritatiegrens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daft Punk in dezelfde zin als Mika gebruiken
Kan ook. Had het zelf zo:quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat zou wel geinig zijn.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon multipliers, 14 of 15 is keer 2, 16 keer 1.5, 17 keer 1.25. Rest geen extra punten.
quote:
Die heb ik wel, die is wel aanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Toch moet je Alive 2007 downloaden gast, you won't regret it.
heb ik, maar paste niet in het venster voor de screenshotquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Toch moet je Alive 2007 downloaden gast, you won't regret it.
Hoe moeilijk is het om keer anderhalf te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
Rot op met multipliers.Gewoon simpel.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Fascination het volgende:
Oh, wat had ik een hekel aan One More Time van Daft Punk.![]()
Hoezo niet dan? Keertje verkleinen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef fyah het volgende:
[..]
heb ik, maar paste niet in het venster voor de screenshot
Sky zat gisteren in een dorpje in Belgie een wafel te eten.quote:
http://www.imdb.com/title/tt1213019/quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Skylark. het volgende:
Een film met liedjes als fucking dit:
ja maar das niet eeeeerlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om keer anderhalf te doen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Allure_ het volgende:
Wat is er niet eerlijk aanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja maar das niet eeeeerlijk.
Maar voor speciale dingen geen extra punten?
JA LEES MIJN POSTS DAN!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is er niet eerlijk aanEn wat is speciaal dan? En kom niet met trio want GET REAl
Hehehequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Sky zat gisteren in een dorpje in Belgie een wafel te eten.
"ee ee ik zweer ik ga naar daft punk al gaat iedereen dood"!
Jij bent een meisje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom mag ik niet meedoen?
[..]
Hehehe.
Hahahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Sky zat gisteren in een dorpje in Belgie een wafel te eten.
"ee ee ik zweer ik ga naar daft punk al gaat iedereen dood"!
Jij bent een wijf, jij scoort makkelijk 50 nerds op 1 avond.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom mag ik niet meedoen?
[..]
Hehehe.
Wat voor speciale dingen? Wordt ondergescheten voor 50 bonuspunten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja maar das niet eeeeerlijk.
Maar voor speciale dingen geen extra punten?
Gaat niet om verschil, gewoon absolute leeftijden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JA LEES MIJN POSTS DAN!!!
Hoe ouder je bent hoe makkelijker het leeftijdsverschil is.
En dit dan:quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Geen multipliers, dan is het niet meer bij te houden. Gewoon easy. Gezeur.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Lakitu het volgende:
Iemand moet gewoon een site maken dat we age invoeren en wat we hebben gedaan en dan komen er gelijk punten en zie je gelijk de ranglijst
Aan de andere kant tellen units ook en zo haal je er ook met gemak een hoop binnen. Als je wil. Als het moet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent een wijf, jij scoort makkelijk 50 nerds op 1 avond.
Ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Ynuhh, wil je weten dat ik echt even HMH heb gechecked omdat het me toch niet lekker zat.
Dat zou ik wel kunnen makenquote:
Geen idee we vinden gewoon iemand dat doet. Japsnars doe dat even.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
gast ik ben nieuw op internet hoe
hahahaha CALLED ITquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen idee we vinden gewoon iemand dat doet. Japsnars doe dat even.
Ja dan hou je toch nog steeds dat je eigen leeftijd verschil uitmaakt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaat niet om verschil, gewoon absolute leeftijden.
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen idee we vinden gewoon iemand dat doet. Japsnars doe dat even.
Inderdaad.quote:
Nerds? Net of ik geen high standards heb.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent een wijf, jij scoort makkelijk 50 nerds op 1 avond.
Meisjes met high standardsquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nerds? Net of ik geen high standards heb.
Nee niet echt, je zou die Zweed met wrat doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gast ik snap je al posts niet meer dus hier is een 14yo chickquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dan hou je toch nog steeds dat je eigen leeftijd verschil uitmaakt?
Jezus man hoe moeilijk is dit?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gast ik snap je al posts niet meer dus hier is een 14yo chick
[ afbeelding ]
Ja, ik zou jou ook doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee niet echt, je zou die Zweed met wrat doen.
2 invoervelden: leeftijd en wat je hebt gedaan (gaan met/meer/neuken). Je drukt op ok en punten komen erbij inclusief multiplier.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga wel even starcraft II doen terwijl jullie de details uitwerken.
Wratneus kwam door de slectiequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor een 25 jarige is een 20 jarige chick, dus 5 jaar verschil, makkelijker dan een 10 jarige voor een 15jarige.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gast ik snap je al posts niet meer dus hier is een 14yo chick
[ afbeelding ]
Jij hit al 3 jaar hetzelfde. Jij mag niet meepraten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso. Meiden met low standards hit ik niet.
Ik kan over de rest praten dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hit al 3 jaar hetzelfde. Jij mag niet meepraten.
Meh.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
http://soundcloud.com/enzo-siffredi/to-my-minimal-kids-vol-4
Die intro en beat op 0:40 zijn FUCKING VET.
Lamon.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Maisnon het volgende:
Fotoboek van Torrio
Aan wie doet de blik op de hoofdfoto jullie denken
watquote:
Aan niemand?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Maisnon het volgende:
Fotoboek van Torrio
Aan wie doet de blik op de hoofdfoto jullie denken
Wat is kussen. Ik kus m'n oma ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Skylark. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dachten jullie van:
kussen = 1, meer = 2, neuken = 3.
Hij komt uit Limburchhhh.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is kussen. Ik kus m'n oma ook.
Lekker nummer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meh.
dan vind ik dit nog de beste intro ooit:
Die hele zachte lage bass is zo vet. Bij die 5xbass zit die zeg maar.
waarom simpel doen danquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dachten jullie van:
Dat jullie nog een categorie neuken hebben ingesteldquote:
post die definitie van een kussen nog eens. ik herinner me plots hoe ik dat tacklede vorige zomerquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is kussen. Ik kus m'n oma ook.
Wat zeggen ze bij jou daar?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef fyah het volgende:
[..]
post die definitie van een kussen nog eens. ik herinner me plots hoe ik dat tacklede vorige zomer
sowieso.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat jullie nog een categorie neuken hebben ingesteldiedereen weet dat jullie eternal maagd blijven
kussenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef fyah het volgende:
[..]
post die definitie van een kussen nog eens. ik herinner me plots hoe ik dat tacklede vorige zomer
oogcontact =1 , praten = 2 , aanraken = 3 ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Skylark. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dachten jullie van:
handjesmove = 5quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
oogcontact =1 , praten = 2 , aanraken = 3 ?
Veel beter! Dan scoren ze tenminste nog wat puntenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
oogcontact =1 , praten = 2 , aanraken = 3 ?
quote:
Schuiven? niet duwen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
Penis in haar kutje schuiven = win.
Boobcontact al dan niet opzettelijk = 15quote:
kusjequote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
Penis in haar kutje schuiven = win.
Spijt hebben dat je een chick niet aangesproken hebt + 3?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef Lakitu het volgende:
Een chick zien, ernaar staren, wegkijken als ze terugkijkt en er over praten op het internet = 1?
please ik wil punten
Slecht Lakiquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind dat hier nogal deniggerend wordt gedaan over maagden
Ha, dan scoorde ik 90 punten deze vakantie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boobcontact al dan niet opzettelijk = 15
Nigger nigger my niggerquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind dat hier nogal deniggerend wordt gedaan over maagden
Wij zeggen altijd 'doen'quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb één keer geven gebruikt maar toen vonden mijn vriendinnen dat toch een beetje raar klinken.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Slecht LakiMensen die hieronder gaan quoten zijn falers.
Erin schuiven lijkt me nogal raar, dat impliceert dat je lul dus op de ondergrond rust waarna hij wordt verschoven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Jij bent maagd.
Jij bent kankerraar. Als je niet weet, moet je je bek houden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Erin schuiven lijkt me nogal raar, dat impliceert dat je lul dus op de ondergrond rust waarna hij wordt verschoven.
Zo weinig maar terwijl je en vriendin hebt? Heb je pikstraf ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ha, dan scoorde ik 90 punten deze vakantie.
Jij met je kussen altijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Mijn Tilburgse matties zeggen ook gewoon kussen, maar nog veel te vaak zoenen.
Zeggen jullie ook verkering ofniet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Mijn Tilburgse matties zeggen ook gewoon kussen, maar nog veel te vaak zoenen.
Insert lolwutpearquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Erin schuiven lijkt me nogal raar, dat impliceert dat je lul dus op de ondergrond rust waarna hij wordt verschoven.
=$ even smooth je handen eromheen =$quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
Jongens kunnen altijd zo mooi per ongeluk expres aan je boobs zitten, ja. Vooral in een drukke omgeving waarbij je verplicht bent langs elkaar af te schuren, gebeurt dat vaak
.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent kankerraar. Als je niet weet, moet je je bek houden.
quote:"schuiven
1.over de grond verplaatsen. "
quote:"duwen
1.(ditransitief) door druk uit te oefenen doen voortbewegen. "
gewoon hand op schouder en dan even zovan oops ik moet er langs =$quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
Jongens kunnen altijd zo mooi per ongeluk expres aan je boobs zitten, ja. Vooral in een drukke omgeving waarbij je verplicht bent langs elkaar af te schuren, gebeurt dat vaak
.
Whehe, doe ik ook altijd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
.
Jij hebt nog nooit geneukt, dus je weet het niet.quote:
Hand op schouderquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gewoon hand op schouder en dan even zovan oops ik moet er langs =$
feels good man
siert het me nu ik je wilde meenemen naar apfelzaft?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
.
Doe ik echt nooit, vind ik echt kankersadquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe meer met ass, boobs zitten te hoog om onopvallend te doen. Maar als meisje met rug naar je toe langs je schuift altijd je hand even om de welgevormde ass leggen.
oh kanker ik las ASS, ik bedoelde dus bij ASSquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
=$ even smooth je handen eromheen =$
Vind je het gek dat je nog maagd bent?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe ik echt nooit, vind ik echt kankersad
Nee, dat niet. Maar altijd op zo'n manier dat je niet weet of je er iets van moet zeggen. Terwijl je weet dat die jongen staat te genieten van die boobs tegen zijn chest. En dan perongeluk met die hand erlangsquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
=$ even smooth je handen eromheen =$
ik bedoelde dus niet boobs maar ass =$quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar altijd op zo'n manier dat je niet weet of je er iets van moet zeggen. Terwijl je weet dat die jongen staat te genieten van die boobs tegen zijn chest. En dan perongeluk met die hand erlangs.
Meisjes willen dat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe ik echt nooit, vind ik echt kankersad
En dan als ze zich omdraait zo kijken van this nigga ain't done shitquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe meer met ass, boobs zitten te hoog om onopvallend te doen. Maar als meisje met rug naar je toe langs je schuift altijd je hand even om de welgevormde ass leggen.
Ik zit er niet mee, jij?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je nog maagd bent?
Schuldig. Wel heeel soms. Maar soms doe ik het ook gewoon zodat ze het moeten zien om de reactie te kijken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
ik dacht alquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik bedoelde dus niet boobs maar ass =$
Haha gewoon lachend weglopen jonge. CONFIDENT.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dan als ze zich omdraait zo kijken van this nigga ain't done shit
Werkt altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |