quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen idee we vinden gewoon iemand dat doet. Japsnars doe dat even.
Inderdaad.quote:
Nerds? Net of ik geen high standards heb.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent een wijf, jij scoort makkelijk 50 nerds op 1 avond.
Meisjes met high standardsquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nerds? Net of ik geen high standards heb.
Nee niet echt, je zou die Zweed met wrat doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gast ik snap je al posts niet meer dus hier is een 14yo chickquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dan hou je toch nog steeds dat je eigen leeftijd verschil uitmaakt?
Jezus man hoe moeilijk is dit?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gast ik snap je al posts niet meer dus hier is een 14yo chick
[ afbeelding ]
Ja, ik zou jou ook doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee niet echt, je zou die Zweed met wrat doen.
2 invoervelden: leeftijd en wat je hebt gedaan (gaan met/meer/neuken). Je drukt op ok en punten komen erbij inclusief multiplier.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef Japsnars het volgende:
Ik ga wel even starcraft II doen terwijl jullie de details uitwerken.
Wratneus kwam door de slectiequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor een 25 jarige is een 20 jarige chick, dus 5 jaar verschil, makkelijker dan een 10 jarige voor een 15jarige.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gast ik snap je al posts niet meer dus hier is een 14yo chick
[ afbeelding ]
Jij hit al 3 jaar hetzelfde. Jij mag niet meepraten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso. Meiden met low standards hit ik niet.
Ik kan over de rest praten dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij hit al 3 jaar hetzelfde. Jij mag niet meepraten.
Meh.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:59 schreef Japsnars het volgende:
http://soundcloud.com/enzo-siffredi/to-my-minimal-kids-vol-4
Die intro en beat op 0:40 zijn FUCKING VET.
Lamon.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Maisnon het volgende:
Fotoboek van Torrio
Aan wie doet de blik op de hoofdfoto jullie denken
watquote:
Aan niemand?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:01 schreef Maisnon het volgende:
Fotoboek van Torrio
Aan wie doet de blik op de hoofdfoto jullie denken
Wat is kussen. Ik kus m'n oma ook.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Skylark. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dachten jullie van:
kussen = 1, meer = 2, neuken = 3.
Hij komt uit Limburchhhh.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is kussen. Ik kus m'n oma ook.
Lekker nummer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meh.
dan vind ik dit nog de beste intro ooit:
Die hele zachte lage bass is zo vet. Bij die 5xbass zit die zeg maar.
waarom simpel doen danquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dachten jullie van:
Dat jullie nog een categorie neuken hebben ingesteldquote:
post die definitie van een kussen nog eens. ik herinner me plots hoe ik dat tacklede vorige zomerquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is kussen. Ik kus m'n oma ook.
Wat zeggen ze bij jou daar?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef fyah het volgende:
[..]
post die definitie van een kussen nog eens. ik herinner me plots hoe ik dat tacklede vorige zomer
sowieso.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat jullie nog een categorie neuken hebben ingesteldiedereen weet dat jullie eternal maagd blijven
kussenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef fyah het volgende:
[..]
post die definitie van een kussen nog eens. ik herinner me plots hoe ik dat tacklede vorige zomer
oogcontact =1 , praten = 2 , aanraken = 3 ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Skylark. het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dachten jullie van:
handjesmove = 5quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
oogcontact =1 , praten = 2 , aanraken = 3 ?
Veel beter! Dan scoren ze tenminste nog wat puntenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
oogcontact =1 , praten = 2 , aanraken = 3 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |