quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Allure_ het volgende:
Daft Punk heeft bij mij een net zo groot irritatie level als Mika.
Nee die is niet eerlijk aangezien de leeftijden van ons ook verschillen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wou nog multipliers voor minderjarigheid intro'en maar dat wou sky niet
Dat je je steeds een tiende multiplier krijgt als ze een half jaar jonger dan je is? 1.1x voor half jaar jonger, 1.2x voor 1 jaar jonger, 1.3 x voor anderhalf?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wou nog multipliers voor minderjarigheid intro'en maar dat wou sky niet
Daft Punk in dezelfde zin als Mika gebruikenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Allure_ het volgende:
2 vrienden liepen in Milaan stage tijdens die tour, en toen zijn ze daar naar zo'n optreden geweestquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso Tron: Legacy in de bios kijken.
Ik hoop het zo erg. Ik heb de CD en die awesome. Ik heb echt 150 euro over voor een ticket voor hun show.
Werkt dus ook niet want als 25 jarige scoor je makkelijker een 20 jarige dan 16 en 11 bijv.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat je je steeds een tiende multiplier krijgt als ze een half jaar jonger dan je is? 1.1x voor half jaar jonger, 1.2x voor 1 jaar jonger, 1.3 x voor anderhalf?
Dat zou wel geinig zijn.
Dan moet je ook ouder multipliers hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat je je steeds een tiende multiplier krijgt als ze een half jaar jonger dan je is? 1.1x voor half jaar jonger, 1.2x voor 1 jaar jonger, 1.3 x voor anderhalf?
Dat zou wel geinig zijn.
Ja, ik kan er niks aan doen. Het zit allemaal op dezelfde irritatiegrens.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Daft Punk in dezelfde zin als Mika gebruiken
Kan ook. Had het zelf zo:quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat zou wel geinig zijn.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon multipliers, 14 of 15 is keer 2, 16 keer 1.5, 17 keer 1.25. Rest geen extra punten.
quote:
Die heb ik wel, die is wel aanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Toch moet je Alive 2007 downloaden gast, you won't regret it.
heb ik, maar paste niet in het venster voor de screenshotquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Toch moet je Alive 2007 downloaden gast, you won't regret it.
Hoe moeilijk is het om keer anderhalf te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
Rot op met multipliers.Gewoon simpel.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef Fascination het volgende:
Oh, wat had ik een hekel aan One More Time van Daft Punk.![]()
Hoezo niet dan? Keertje verkleinen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef fyah het volgende:
[..]
heb ik, maar paste niet in het venster voor de screenshot
Sky zat gisteren in een dorpje in Belgie een wafel te eten.quote:
http://www.imdb.com/title/tt1213019/quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:43 schreef Skylark. het volgende:
Een film met liedjes als fucking dit:
ja maar das niet eeeeerlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om keer anderhalf te doen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef Allure_ het volgende:
Wat is er niet eerlijk aanquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja maar das niet eeeeerlijk.
Maar voor speciale dingen geen extra punten?
JA LEES MIJN POSTS DAN!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is er niet eerlijk aanEn wat is speciaal dan? En kom niet met trio want GET REAl
Hehehequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Sky zat gisteren in een dorpje in Belgie een wafel te eten.
"ee ee ik zweer ik ga naar daft punk al gaat iedereen dood"!
Jij bent een meisje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom mag ik niet meedoen?
[..]
Hehehe.
Hahahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:47 schreef fyah het volgende:
[..]
Sky zat gisteren in een dorpje in Belgie een wafel te eten.
"ee ee ik zweer ik ga naar daft punk al gaat iedereen dood"!
Jij bent een wijf, jij scoort makkelijk 50 nerds op 1 avond.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Waarom mag ik niet meedoen?
[..]
Hehehe.
Wat voor speciale dingen? Wordt ondergescheten voor 50 bonuspunten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja maar das niet eeeeerlijk.
Maar voor speciale dingen geen extra punten?
Gaat niet om verschil, gewoon absolute leeftijden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JA LEES MIJN POSTS DAN!!!
Hoe ouder je bent hoe makkelijker het leeftijdsverschil is.
En dit dan:quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Geen multipliers, dan is het niet meer bij te houden. Gewoon easy. Gezeur.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:48 schreef Lakitu het volgende:
Iemand moet gewoon een site maken dat we age invoeren en wat we hebben gedaan en dan komen er gelijk punten en zie je gelijk de ranglijst
Aan de andere kant tellen units ook en zo haal je er ook met gemak een hoop binnen. Als je wil. Als het moet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bent een wijf, jij scoort makkelijk 50 nerds op 1 avond.
Ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Ynuhh, wil je weten dat ik echt even HMH heb gechecked omdat het me toch niet lekker zat.
Dat zou ik wel kunnen makenquote:
Geen idee we vinden gewoon iemand dat doet. Japsnars doe dat even.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
gast ik ben nieuw op internet hoe
hahahaha CALLED ITquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen idee we vinden gewoon iemand dat doet. Japsnars doe dat even.
Ja dan hou je toch nog steeds dat je eigen leeftijd verschil uitmaakt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaat niet om verschil, gewoon absolute leeftijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |