Ik heb een pact met 4 vrienden dat als Daft Punk weer gaat optreden dat we dan SOWIESO gaan al overlijdt er iemand die we kennen die dag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik op mijn nieuwe school wat chicks kan vinden die dit soort muziek diggen.
Dat doe ik niet de hele dag, hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga jij even lekker treinen spotten.
Jenny Jones.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik wilde een Jambers dvd kopen maar die zijn niet verkrijgbaar. Echt zonde. Van Jerry Springer kon ik ook al niets vinden.
Dat heb ik met the Knifequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een pact met 4 vrienden dat als Daft Punk weer gaat optreden dat we dan SOWIESO gaan al overlijdt er iemand die we kennen die dag.
Ik kon helemaal niks met mijn iphone, 90% had een iphone op Appelsap en dat hele netwerk deed het niet. Echt héél irritant.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
Jullie beseffen dat die pic ingezoomd was he en dat ik niet recht achter die gast met die hoed stond
Het is Jared Leto.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:30 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf man, dit is de vrouwelijke Jared Leto. ECHT SERIEUS. Die rechter dan dus.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een pact met 4 vrienden dat als Daft Punk weer gaat optreden dat we dan SOWIESO gaan al overlijdt er iemand die we kennen die dag.
Gebruikt hetzelfde netwerk als andere foons, hèquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kon helemaal niks met mijn iphone, 90% had een iphone op Appelsap en dat hele netwerk deed het niet. Echt héél irritant.
Had je toch een Nokia 3310 met Snake 1.0 moeten meenemenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kon helemaal niks met mijn iphone, 90% had een iphone op Appelsap en dat hele netwerk deed het niet. Echt héél irritant.
Ja, dat ook, ja. Ook een geweldige talkshow.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Je had toch ook zo'n vrouwelijke Jerry Springer.... Ricki Lake ofzo
Haha ja ik zag mensen ook hun mobiel boven hun hoofd houden en dan smsje sturenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het allemaal zit, maar twee vriendinnen konden gewoon pingen en sms'en met elkaar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gebruikt hetzelfde netwerk als andere foons, hè
Hooguit gemiddeld 20 minuten per dag is voldoende. De rest van de dag op FOK!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je een keer op de rails doen. Ben je er meteen vanaf.
Dat had ik ook met mijn Sony Ericsson hoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
hoequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:34 schreef Skylark. het volgende:
Waarom weet niemand hoe en wat bij Daft Punk.
Dat is bij Mauryquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Fascination het volgende:
Die aflevering van Southpark waarin Cartman naar zo'n talkshow gaat als out of control teen.![]()
Kan niet. Je bent oud dus je werktquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Hooguit gemiddeld 20 minuten per dag is voldoende. De rest van de dag op FOK!
Waar heb je het overquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:34 schreef Skylark. het volgende:
Waarom weet niemand hoe en wat bij Daft Punk.
We hebben nog 20 weken te gaan he. Ik mik op 8.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
Projectie Eindstand 2010
Sky: 14
Laki: 5
C_N: 11
Japsnars: 0
MouzurX: 2
Ja, met gilles de la tourette.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Fascination het volgende:
Die aflevering van Southpark waarin Cartman naar zo'n talkshow gaat als out of control teen.![]()
De beste is nog steeds dat hij die tiener zijn eigen ouders laat opeten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Fascination het volgende:
Scott Tenorman Must Die.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De beste is nog steeds dat hij die tiener zijn eigen ouders laat opeten.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De beste is nog steeds dat hij die tiener zijn eigen ouders laat opeten.
Oh, diequote:
Vast welquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:38 schreef MouzurX het volgende:
Hoe gaat de telling nou eig?
1 punt zoenen 2 punten voor neuken .. heb je dan 3 punten als je met 1 meisje zoent en neukt?
neuken 3 ? ohw.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]zoenen 1, meer 2, neuken 3. Zo simpel is het
Ik wil zekers ook nog eens naar Daft Punk gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Parody.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Japsnars het volgende:
15? Dat mens is overduidelijk dik in de 20
Ja, ik ga sowieso Tron: Legacy in de bios kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vast welwat ze de laatste tijd hebben gedaan qua nieuwe muziek, nouja paar jaren, is de muziek voor de film Tron Legacy gemaakt... zullen ze vast ondertussen genoeg ideeën hebben gekregen voor een nieuw album
Maar of het net als met ehm, die piramide wordt, hoe heet die show, Alive?
Wehehe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan niet. Je bent oud dus je werkt.
Ik wou nog multipliers voor minderjarigheid intro'en maar dat wou sky nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
neuken 3 ? ohw.
En niet nog meer variatie?
Trio met 2 wijven is maar 6 punten?
Ja maar nog steedsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |