D-Devils.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:12 schreef Skylark. het volgende:
PICK UP YOUR WEAPONS, AND FIGHT. FIGHT, FIGHT AND DANCE WITH THE DEVIL.
Wat een armoede.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:13 schreef Skylark. het volgende:
Oja, voor ik het vergeet.
Sky: 1
Laki: 0
C_N: 0
Japsnars: 0
MouzurX: 0
13-20 augustus 20 punten erbij bij mijquote:
20 punten? Surequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
13-20 augustus 20 punten erbij bij mij
Ieuw.quote:
As ifquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
HOI MAISNONquote:
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen heb jij 1 punt. Misschien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik koop schoenen die ik pas, dus eigenlijk heb ik geen schoenlepel.quote:
Hilarisch.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen heb jij 1 punt. Misschien.
... is er met haar gebeurd?quote:
Nu is er gewoon e-pressure, nu moet je welquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
Projectie Eindstand 2010
Sky: 14
Laki: 5
C_N: 11
Japsnars: 0
MouzurX: 2
Ohw, okey. Ik loop al jaren op dezelfde.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik koop schoenen die ik pas, dus eigenlijk heb ik geen schoenlepel.
Wat een goede koop.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, okey. Ik loop al jaren op dezelfde.
ze is in een piraņa gemuteerd en daarna heeft ze een gezichtstransplantatie gehadquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
... is er met haar gebeurd?
Daar heb ik nog een heel topic over gemaakt maar mijn originele paints zijn vervangen door nieuwe tinypic plaatjes. Iets met hergebruik van unieke ID'squote:
Inderdaad, los van het feit dat het sowieso vast wel zal lukken, is er ook iemand waarvan ik gewoon zwaar het gevoel heb dat ik haar wel moet kunnen regelenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu is er gewoon e-pressure, nu moet je wel. Je wil niet met </=2 op NYE eindigen.
Nee jij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Juist.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ze is in een piraņa gemuteerd en daarna heeft ze een gezichtstransplantatie gehad
niet nadenken gewoon doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, los van het feit dat het sowieso vast wel zal lukken, is er ook iemand waarvan ik gewoon zwaar het gevoel heb dat ik haar wel moet kunnen regelen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een heel topic over gemaakt maar mijn originele paints zijn vervangen door nieuwe tinypic plaatjes. Iets met hergebruik van unieke ID's
Gedrocht op de NU homepage [18+, HORROR]
Mag hij dan eindelijk jouw uitgestorven stoffige grot komen ontstoffen met zijn ministoffert?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |