Zeker gemaakt van de overtollig gebleken huidquote:Anti-Klacht: Ik heb shoarma gegeten
Het smaakte al een beetje taaiquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zeker gemaakt van de overtollig gebleken huid
Jezus wat zijn dat, paddestoelen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:59 schreef B03S het volgende:
Op Geenstijl hadden ze ook al zo'n fijne foto.
Iemand nog zin in een stukje appelkruimeltaart?
http://j.photos.cx/428-5da.jpg
edit: maar een link van gemaakt, voor als je nog wat wilt eten![]()
Beetje lastig te vergelijken aangezien zij waarschijnlijk 2x zo oud is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef sinadO het volgende:
Gast echt, deze vrouw is door d'r vent in d'r gezicht geschoten, overleefde dat en heeft een nieuw gezicht gekregen.
Wat heb jij tot nu toe met je leven gedaan?
Broodje schimmelkaasquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:59 schreef B03S het volgende:
Op Geenstijl hadden ze ook al zo'n fijne foto.
Iemand nog zin in een stukje appelkruimeltaart?
http://j.photos.cx/428-5da.jpg
edit: maar een link van gemaakt, voor als je nog wat wilt eten![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef Japsnars het volgende:
Ik lach er verder ook niet om, ik zeg alleen maar dat NU.nl dit niet op de FP moet dumpen.
[..]
Beetje lastig te vergelijken aangezien zij waarschijnlijk 2x zo oud is.
Ik ben wel op mijn 8e met mijn fiets een berg afgeflikkerd wat mijn gebit destijds toch drastisch heeft veranderd en mij ook de nodige jeugdtraumas heeft opgeleverd![]()
(Thank god for orthopedics)
quote:Opzoeken: Retorische vraag
Retorische vraag
Een vraag waarbij het doel niet is een antwoord te krijgen. In feite is de retorische vraag geen echte vraag, maar een nadrukkelijke mededeling in de vorm van een vraag.
No shit sherlock!quote:
Dat klinkt echt alsof ze zich met opzet in dr gezicht heeft laten schieten omdat dat nuttig is ofzoquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:56 schreef sinadO het volgende:
Gast echt, deze vrouw is door d'r vent in d'r gezicht geschoten, overleefde dat en heeft een nieuw gezicht gekregen.
Wat heb jij tot nu toe met je leven gedaan?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:35 schreef xyz147 het volgende:
ik vind dit er persoonlijk erger uitzien (pas op zet hem niet voor niks tussen spoilers)Argh! Die werken niet in foksilver. Linkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor jou speciaal aangepastquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Argh! Die werken niet in foksilver. Linkje!
Edit: Te laatquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Oooeeeeh! Andere layout eh? Kut voor je...quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:38 schreef TNA het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |