I'd rather die.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mag hij dan eindelijk jouw uitgestorven stoffige grot komen ontstoffen met zijn ministoffert?
Yesss maar ze is nog weg.quote:
De foto daaronder in dat topic, lapzwans, dat is zij ook.quote:
Eerst Qlimax.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil sowieso volgend jaar naar DefQon.
Oh, jammer...quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het eerste of het tweede deel van de zin is niet waar
nee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De foto daaronder in dat topic, lapzwans, dat is zij ook.
Ik ook. En dan gaan we samen stampen oke?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil sowieso volgend jaar naar DefQon.
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Haha al die plaatjes zijn vervangenik wist niet dat tinypic dat deed
Het zou inderdaad best kunnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel. Check die neus. Het is zij.
Het lijkt wel een jambers uitzending.quote:
Op mn jukbeen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Lekker een muggenbult ter grootte van de himalaya op je voet.
Allrighty. Even m'n matties alvast mobiliseren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook. En dan gaan we samen stampen oke?
Hij heeft het over Chaiquote:
coolquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb geen idee wat deze plaatjes zijn, ik heb zomaar wat ingevuld bij de tinypic code:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jambers.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt wel een jambers uitzending.
Ik kan vergeten dat 1 van mijn matties uberhaupt mee wil. Maar Tli wilde sowieso en Lot ook. En zo. What ever.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allrighty. Even m'n matties alvast mobiliseren.
met je crocsquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Lekker een muggenbult ter grootte van de himalaya op je voet.
Ik schaam me dat ik op Fok! zit door dit soort filmpjes.quote:
Ik vind het serieus jammer dat ik de afleveringen niet meer kan terug zien.quote:
Ja ik wilde een Jambers dvd kopen maar die zijn niet verkrijgbaar. Echt zonde. Van Jerry Springer kon ik ook al niets vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer dat ik de afleveringen niet meer kan terug zien.![]()
FOK!-meetquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan vergeten dat 1 van mijn matties uberhaupt mee wil. Maar Tli wilde sowieso en Lot ook. En zo. What ever.
Hoezo ´door´?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik op Fok! zit door dit soort filmpjes.
Hahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik op Fok! zit door dit soort filmpjes.
Stoempen is geen stampen hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Skylark. het volgende:
FOK!-meet.
Ik moet minimaal 2 vrienden kunnen vinden om daar te gaan stoempen.
Bummer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik wilde een Jambers dvd kopen maar die zijn niet verkrijgbaar. Echt zonde. Van Jerry Springer kon ik ook al niets vinden.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb geen idee wat deze plaatjes zijn, ik heb zomaar wat ingevuld bij de tinypic code:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik op mijn nieuwe school wat chicks kan vinden die dit soort muziek diggen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
FOK!-meet.
Ik moet minimaal 2 vrienden kunnen vinden om daar te gaan stoempen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |